Miałem wcześniej w sieci korzystającej z Plusa. Było nawet ok i był spokój. Przeszedłem do Vikings zachęcony opiniami no i zaczęły się problemy. Pomimo wyłączenia wszelkich zgód marketingowych mnóstwo spamów z Play do którego należy ta marka. Mało tego Play (Viking) sprzedało mój nr tel do jakiś marketerów i non stop do mnie wydzwaniają. Inny nr który miałem w Play było tak samo. Nigdy więcej u operatora powiązanego z Play. Inne komentarze o braku zasięgu to prawda a do tego w centrum dużych miast.
Zaletycena
Wadygubienie zasięgu w dużych miastach, kiepska kumulacja GB, handlują numerami tel ze swojej bazy
~Kasia / 2021-10-19 15:11
Ocena: 2.67 / 5
Ciągłe problemy z zasięgiem, internetem w telefonie , dodatkowo problem z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi
WadyCiągłe problemy z zasięgiem, internetem w telefonie , dodatkowo problem z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi
~Hubert / 2021-10-19 14:35
Ocena: 5.00 / 5
Polecam! Po 12 latach bycia w PLAY przesiadłem się do Vikingów. I to było najlepsze rozwiązanie! PLAY - zero docenienia klienta za tyle lat bycia w ich szeregach - dodatkowo, podnieśli cenę abonamentu. VIKING - jasna i klarowna oferta. Najniższa cena i dodatkowo mega sympatyczny kontakt. Jasne zasady. Polecam każdemu! Najlepsi na rynku!
~Weronika / 2021-10-18 21:31
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo zadowolona, obsługa klienta pierwsza klasa, niskie ceny. Nigdy nie miałam problemów z tym operatorem.
ZaletyWszystko na plus
WadyŻadnych
~asd / 2021-10-18 08:22
Ocena: 2.50 / 5
Transfer w porównaniu z innymi operatorami równie kiepski. Obsługa ok. Kumulacja GB ma miejsce tylko jeśli doładujesz konto. Inaczej przepada
WadyTransfer GB nie kumuluje się na koncie
~Doninik / 2021-10-17 17:46
Ocena: 5.00 / 5
Dobra obsługa. Starają się szybko odpowiadać, czasem nawet w weekend (mowa o email/czat)
~Ratay / 2021-10-17 15:21
Ocena: 5.00 / 5
Najtańsza sieć, nigdy nie ma z niczym problemów. Jeśli się pojawią, można nawet załatwić coś w niedzielę do 18:00.Przejrzysta aplikacja, autodoładowania.
~Kamil / 2021-10-15 17:12
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo w porządku :)
Mam u nich numer przez przypadek i wszystko działa. Mały operator, który działa lepiej niż duże sieci.
Indywidualne podejśce, osobliwy humor i elastyczność
Zaletynietuzinkowe pojejście
Wadykurier DPD
~Jan Oko / 2021-10-12 18:12
Ocena: 5.00 / 5
Świetny operator, zasięg i oferta na najwyższym poziomie
Zaletywszystko ;)
Wadybrak!
~Xenia / 2021-10-11 13:35
Ocena: 5.00 / 5
Z Vikingiem płynie się najlepiej ...ekonomicznie, przyjaźnie, szybko i z uśmiechem
ZaletyBrak problemów , jeśli są świetny BOK - konsultanci
WadyBrak
~Sebastian / 2021-10-09 12:58
Ocena: 5.00 / 5
Jesteście najlepsi z ofertami polecam was wszystkim znajomym róbcie to tak dalej
~EJ / 2021-10-04 14:27
Ocena: 5.00 / 5
Szybko i sprawnie załatwiony problem z doładowaniem.
~bart / 2021-09-30 08:28
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony z oferty na kartę i kontaktem z firmą. Dobra opcja z zapraszaniem znajomych za tanszy rachunek.
ZaletySprawny kontakt z obslugą
WadyBrakuje tańszej oferty na internet mobilny
~Adi / 2021-09-30 08:19
Ocena: 4.67 / 5
Super sieć to jest. Pozdrawiam wszystkich wikingów.
ZaletyTanio
WadyCzekam na 5g
~Viking / 2021-09-29 16:05
Ocena: 5.00 / 5
Zdecydowanie najlepsza sieć komórkowa z jaką miałem do tej pory do czynienia!
Przejrzałem oferty z różnych sieci i mój wybór padł właśnie na Mobile Vikings. Główne atuty jak dla mnie to możliwość ustawienia autodoładowania (co miesiąc pieniądze za pakiet pobierane są z konta i nie musimy się martwić doładowaniem konta na telefonie), kumulacja niewykorzystanych GB internetu, darmowe MMS-y i jak się potem okazało najlepszy dział obsługi klienta z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia.
W porównaniu z Virgin nie mam już problemu z przełączaniem sieci w roamingu oraz z niedostarczonymi MMS-ami. Przez kilka miesięcy skumulowałem sobie na koncie prawie 100 GB internetu (które również można wymienić na różne gadżety ze sklepu, takie jak koszulki, naklejki, hełm Vikinga :D).
Podsumowując: Korzystałem wcześniej z takich sieci jak T-Mobile, PLAY czy Virgin, ale to Viking jest według mnie najlepszą z sieci, z jakimi miałem kiedykolwiek do czynienia. Obsługa klienta to bajka, a z kumulacją pakietu internetowego nie spotkałem się w żadnej innej sieci. No i pozbyłem się problemów z ciągłym traceniem zasięgu.
Teraz we wrześniu jest jeszcze dodatkowa promocja i jednorazowo można dostać 200GB na start podając kod promocyjny przy składaniu zamówienia: „MIAU200GB”.
***
Jeśli moja opinia Ci pomogła, to wielka prośba o podanie mojego kodu polecenia przy składaniu zamówienia (dzięki temu następne doładowanie będzie tańsze o 3zł): https://mobilevikings.pl/referral/48889215619/
Zalety> darmowa kumulacja pakietu internetowego
> możliwość ustawienia autodoładowania
> darmowe MMS-y
> najlepszy dział obsługi klienta z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia
Wadybrak :)
~Rain8 / 2021-09-29 11:30
Ocena: 5.00 / 5
świetna obsługa, szybkość i brak natrętnych reklam. fajnie byłoby dodać elastyczne taryfy, trochę urozmaicić oferty.
Zaletynajwiększy + prawie brak reklam!
+ działa dobrze!
+ dobra prędkość
Wady- brak elastycznych taryf
~woojtekn / 2021-09-29 03:38
Ocena: 5.00 / 5
Houuuuu! podróżowałem po oceanach operatorskich playa, tmobile czy orange ale chyba mój drakkar znalazł w końcu wrota Valhalli. Wydaje mi się, że przystanek docelowy odnaleziony. Support i kontakt z klientem nie spotykany nigdzie indziej :) szkoda ze nie ma 6-scoi gwiazdek w kategorii obsługa klienta. Póki co jestem zauroczony. Hail Vikings!
ZaletyObsługa klienta
Wadyjeszcze nic, jestem w trakcie testów :)
~michałm / 2021-09-28 19:29
Ocena: 5.00 / 5
Chyba najlepsza sieć jaka może być. Szybki i bardzo szybko odpowiadający help desk. Internet śmiga. Nigdy nie mialem problemu z tą siecią. Jeżeli potrzeba wymienić sim w moim przypadku po zgubieniu sprawa załatwiana jest szybko karta dociera do 2 dni. Polecam także internet.Obecnie jest promocja 25 zl za 150 gb moja opcja 50% rabat do 31 grudnia. Mam dwie karty na telefon i jedną z netem.
ZaletySzybki internet, sprawne biuro obsługi, bardzo mili konsultanci
WadyNie ma
~Mariusz / 2021-09-25 12:25
Ocena: 5.00 / 5
Mega podejście do rozwiązania niestandardowego problemu związanego z doładowaniem konta i koniecznością korzystania z telefonu za granicą Polski.
Udało się dzięki zaangażowaniu konsultantów
Vikingowie z Facebooka oraz mailowego helpdesku dali radę śpiewająco. Na pewno nie było to łatwe , za to szacunek.
Dzięki takiemu podejściu do mojego problemu będę mógł spokojnie rozmawiać z rodziną i sprawdzać co w sieci piszczy.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję bardzo.
Mariusz
~kaswiel / 2021-09-24 17:22
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z Perfekt Match i jestem zadowolony z możliwości autodoładowania i kumulacji GB. Swój problem rozwiązałem przez maila - podoba mi się, że helpdesk zrozumiale poinstruował i sprawnie odpowiedział na moje zapytanie.
Zaletysprawna i szybka obsługa, możliwość kumulacji GB na następny miesiąc