Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Mobile Vikings opinie

Ocena na podstawie 1291 opinii

4.53 / 5

  • Niezawodność
    5.00
  • Cena
    5.00
  • Parametry
    5.00
  • Oferta
    4.55
  • Obsługa klienta
    4.60
  • Cena/Jakość
    4.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kazimierz / 2024-07-31 20:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Wziąłem subskrypcję gdyż pisało że to jak Netflix i można zrezygnować kiedy się chce Po trzech miesiącach wyłączyłem subskrypcję zmieniłem operatora i dowalili mi 400zł kary za rezygnację
  • ~LucekzeWsi / 2022-05-03 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwsze dwa miesiące w sieci wręcz wymarzone. Zero problemów z zasięgiem, z połączeniem z niczym. Wszystko działało po prostu jak z bajki. Po dwóch miesiącach przeszło to w stan totalnej katastrofy. Z internetu praktycznie od kilku dni nie da się korzystać. Raz jest, raz działa jak by mu się nie chciało. Strony wczytują się pól godziny, wszystko leży i kwiczy. Później przychodzi dzień że znowu - w miarę wszystko działa żeby ponownie doprowadzać do wariacji, nie mogąc nawet skorzystać z poczty czy komunikatorów. Totalna tragedia. Zbliża się dzień płatności i wszystko wskazuje na to że znowu trzeba szukać nowego operatora. Bo jeśli tak ma wyglądać "Super Sieć" to nie jest to na moje nerwy. Karta sim sprawdzana na 4 różnych telefonach, na każdych jest jedno i to samo , po prostu tragedia. Zapowiadało się pięknie z fajerwerkami, ale balonik niestety pękł z wielkim hukiem. A szkoda, bo oferta naprawdę ciekawa. Po kontakcie z helpdeskiem usłyszałem tylko tyle że "kiepsko z nadajnikami nagle się zrobiło, i nie ma zgłoszonej żadnej awarii". No to już lepiej było w macierzystej sieci. Bardzo to przykre.
    ZaletyCena
    WadyPo 2 miesiącach totalna katastrofa jeśli chodzi o internet, jego prędkość. Po prostu albo jakaś mega awaria o której sam operator nie wie, albo początek to tylko po to żeby zachęcać i nie zniechęcać, a później już dno...
  • ~Not Liking Viking / 2019-07-13 11:58
    Ocena: 2.00 / 5
    My advice: Ensure you check the price of SIM delivery when ordering via Chat. I ordered an MV SIM via Chat -- I was told a PP registered letter delivery is 2,50gr (PLN2.50) extra. I do not speak Polish but I saw "list polecony/" [registered letter] in Polish on the payment page when I paid from the link sent to my email address. But the SIM was actually sent Priorytet [first class post] and I only found that out when I asked later for the tracking number. MV's Helpdesk denied I ordered the SIM delivery via the PP registered letter service and repeatedly refused to refund the 2,50 zł.
    When ordering, Chat had said MV charge 9,99 for a courier and 2,50 zl for a registered letter, but later the Helpdesk said that apparently it's 2,50 zl for Priorytet post delivery of a SIM and not for registered letter post. I actually do not know what MV charge for registered letter post because they told me via Chat it was 2,50 zl -- but it turns out that was for Priorytet post only.

    It's not a big financial loss but it's still not a positive -- so keep screenshots of the MV payment page and any Chat during the order process in case of discrepancies later.

    NB MV's Helpdesk refused to credit me 2,50 zl for the postage/delivery "misunderstanding", and their Viking fun job titles don't detract from that refusal.

    Automatyczne tłumaczenie:
    Moja rada to: Upewnij się, że sprawdzasz cenę dostawy karty SIM podczas składania zamówienia za pośrednictwem czatu. - powiedziano mi, że doręczenie listu poleconego PP wynosi dodatkowo 2,50 gr. Nie mówię po polsku, ale widziałem „list polecony” po polsku na stronie płatności, kiedy płaciłem. Ale karta SIM została faktycznie wysłana Priorytetem i odkryłem to dopiero wtedy, gdy poprosiłem o numer śledzenia. MV Helpdesk zaprzeczył, że zamówiłem dostawę karty SIM za pośrednictwem listu poleconego PP i wielokrotnie odmawiałem zwrotu 2,50 zł. Czat powiedział MV za 9,99 dla kuriera i 2,50 zł za list polecony, ale później Helpdesk powiedział, że najwyraźniej to 2,50 zł za priorytetowe doręczenie karty SIM i niezarejestrowanego listu. Właściwie nie wiem, za jaki opłatę za MV naliczono przesyłkę listową PP, ponieważ powiedzieli mi przez czat, że to 2,50 zł - ale okazuje się, że dotyczyło to tylko przesyłek priorytetowych. To nie jest duża strata finansowa, ale nadal nie jest pozytywna - dlatego w przypadku rozbieżności trzymaj zrzuty ekranu strony płatności MV i wszelkie rozmowy - Helpdesk MV odmówił mi uznania 2,50 zł za „nieporozumienie” dotyczące wysyłki / dostawy , a ich tytuły do ​​zabawy w Viking nie umniejszają tej odmowy.
    Sprawdź ceny dostawy karty SIM, zwłaszcza jeśli korzystasz z czatu, aby zamówić kartę SIM.

    PS:
    MV have subsequently emailed me to say that they will seek to resolve the issue (a copy of their response is below). The only positive I can say here is that so far they do reply promptly to emails -- perhaps rather too promptly because they perhaps sometimes don't fully verify a complaint's validity before rejecting it. But at least they reply, which is something.

    "...Przeczytałam Twoją rozmowę z naszym konsultantem i masz rację. Zostałeś wprowadzony w błąd. Przepraszam Cię najmocniej za napotkany problem. Skonsultuję sprawę i odezwę się do Ciebie w poniedziałek z gotowym rozwiązaniem..."
    WadyEN Verify the delivery price of the SIM, especially if using Chat to order the SIM.
    PL Sprawdź ceny dostawy karty SIM, zwłaszcza jeśli korzystasz z czatu, aby zamówić kartę SIM.
  • ~Rafał / 2022-08-25 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem, opłaciłem, wysłali kurierem i nie doszło. Nawet nie miałem okazji sprawdzić jak działa.
    WadyKorzystanie tylko z jednej firmy kurierskiej.
  • ~Ukaj / 2024-09-29 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Viking na Play to porażka ;( lepiej ju wziąć nju mobile bo Play to co. Tego że stawia bts jak przełożenie na jakość żadne
    ZaletyZadne
    WadyPlay
  • ~Zenon / 2024-12-26 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem z nimi jakieś czas około dwóch lat do tej pory nie było żadnych problemów. Wszystko prawie dobrze na obecnej chwili ewentualnie małe problemy z zasięgiem zawieszenie połączeń do utrata zasięgu internetu i rozmów i tak dalej. Zawiesiła się karta
    Czyli zanikła komunikacyjna w ogóle. Do ostatniej chwili kiedy nie przeszło doładowanie konta z mojego banku. Zawiesił mi usługę i odcięli połączenia wychodzących oraz internet i wiadomości i w dodatku na całe święta. Zdążyłem jeszcze dzień roboczy przed świętami ustalić z nimi warunki i to że zostaną pobrane środki lecz na drugi dzień nie dotrzymali słowa i usługa została wyłączona pomimo ustaleń innych z konsultantką. Także dla mnie firma to co odwaliła jest to chamstwo w państwie rogate bydło z którym żadne ustalenia się nie pokrywają. dlatego ja już nie polecam i będę rezygnował z tej sieci.
    ZaletyDuży pakiet internetowy i kumulacja pakietu Które i tak przepadną.
    WadyZakłócanie w działaniu sieci odbioru łączności. Zawieszenie się usługi oraz brak utrzymania słowa przez operatora potrafili wyłączyć usługę w Święta.
  • ~Dariusz / 2022-06-22 09:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Zachęciła mnie cena i brak umowy, niestety to była za dobra oferta żeby była prawdziwa. Gigabajty uciekają w takim tempie,ze strach wejść do internetu.100 GB na tydzień. Opłaciłem jeszcze raz w środę wieczorem w czwartek z rana sprawdzam zużyte 6.5 GB dzwonienie na infolinię, porażka.
  • ~Glamd / 2021-11-15 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Odkąd przeniosłem się do vikinga ciągle z czymś walczę. Najpierw aplikacja która wyrzucała ciągle błędy logowania, potem problemy z doładowaniami które przychodzą z bardzo dużymi opóźnieniami. Przestały mi przechodzić na następny miesiąc niewykorzystane dane internetowe.
  • ~Jaśnie ja / 2024-07-12 09:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety nie polecam. Niby prosty sposób zamawiania karty, ale na esim czeka się kilka dni.
    ZaletyBrak?
    WadyDługi czas oczekiwania na esim
  • ~Piotr / 2024-02-14 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Bez sensu - przeniesienie numery trwa wieczność. Tydzień po złożeniu wniosku i opłaceniu oferty a ja nadal nie mam karty. Nie wiem nawet kiedy ją dostanę a nawet jeżeli już to nastąpi, to nie wiadomo ile miałbym czezkać na włączenie numeru. Jak masz miesiąc na oczekiwanie aż będziesz mógł normalnie korzystać z telefonu to można się zainteresować. Jak chcesz to załatwić szybko to zapomnij. Ich drakkar będzie dłuuuuuuuuuugo wiosłował zanim dopłynie do Ciebie
    Nie polecam
    WadyCzas oczekiwania, obsługa klienta nie jest w stanie pomóc ale chociaż próbuje.
  • ~Usyk / 2024-04-20 22:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Naprawdę nie wiem skąd tyle opinii pozytywnych? Play został zapchany na max , prędkości spadły Internetu ;)( ale to dobrze Orange zyskuje i iinni operatorzy też dalej walcie do Playu
    ;€)
    WadyPlay
  • ~wielkireset / 2022-09-08 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    mniej niż 1Mb/s w dzień, w nocy rzadko kiedy skoczy do około 8, ping jeśli używa się jakiegokolwiek DoH skacze do około 200 ms, normalnie też nie mniej niż około 60-65 ms, z Internetu mobilnego przyzwoitą prędkość ma jedynie Orange, a to i tak 1/4 tego, co miałam w UPC po podłączeniu własnego routera, co oczywiście nie jest możliwe przy internecie mobilnym.
    Naprawdę jeśli mieszkacie w mieście i macie ofertę internetu jak z przed ponad dekady, czyli mobilny/radiówka/ADSL do 100 Mb/s, to kontaktujcie się z każdym ISP w waszym mieście, chodźcie po sąsiadach jeśli potrzeba więcej chętnych i trujcie d... administracji jak znajdziecie jakąś firmę chętną podłączyć wam światłowód, bo takie coś w 2022 to jest istna kpina, a teraz uciekam postować na BBS i czytać jakieś statyczne blogi na neocities, a potem zostawię komputer na noc żeby pobrać trochę muzyki i filmów. Ahoj 2005!
    Zaletyduży transfer
    Wadykoszmarnie powolny, a mieszkam w centrum Krakowa, zużycie tego transferu absolutnie nikomu nie grozi
  • ~Wiem / 2021-12-25 16:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Do kitu, albo brak dostępu do internetu, albo strony ładują się zbyt długo i zostaje przerwane połączenie.
    ZaletyNie ma.
    WadySłaba łączność z i nternetem.
  • ~Złe doświadczenie / 2022-04-23 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Trudno jest się wypowiedzieć o obsłudze klienta, ponieważ elokwencja pracowników jest na poziomie niższym niż zero.
    "Sprawdź to, sprawdź tamto..." Nie potrafią sami naprawić błędów związanych ze świadczoną przez nich usługą, tylko wymyślają sobie kolejne pytania i testy, na które klient musi odpowiadać.
    O dobrej jakości połączenia internetowego nie ma nawet co mówić - to jest tragedia.
    ZaletyNiska cena pakietów internetowych
    WadyJakość połączenia internetowego
    Obsługa klienta
  • ~Ewa / 2019-08-13 18:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaby zasięg telefonii i internetu. Jak będzie tak dalej to uciekam z VIKING
    ZaletyJeden z tańszych operatorów
    WadyJaka cena taka jakość połączeń oraz internetu.
  • ~Zbigniew Miciuła / 2023-12-07 14:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Zbigniew Miciuła; jesteście beznadziejni !!!! nie potraficie zrobić prostej czynności; przeniesienie numeru, i nie ma żadnego kontaktu z wami, znudziło mi się wysłuchiwanie melodyjek w oczekiwaniu na połączenie, całe szczęście są inne telefonie komórkowe na rynku
    Wadybrak kontaktu
  • ~Anna / 2022-10-17 08:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłam internet mobilny 250 GB...
    Porażka, mieszkam w centrum Wrocławia
    I niestety nie mam możliwości korzystania
    Z usług, ponieważ brak mi już cierpliwości licząc ze tym razem uda się włączyć jakąkolwiek stronę. Nie polecam
    WadyIneternet nie działa, a mieszkam w centrum miasta
  • ~Berlin1980 / 2025-02-13 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dlaczego tutaj jest pełno debili którzy podają swój numer ? Trzeba być patologią jak podaje się numer w sieci i każdy może póżniej zadzwonić lub podać na np. na portalu randkowym jako słodka blondynka
    ZaletyBrak - drogo
    WadyDrogo
  • ~Damian / 2023-03-11 10:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Było fajnie ale skończyli się niby korzystają z tych samych nadajników co Play ale internet ma mniejszy zasięg i przepustowość niż internet z playa przez kilka miesięcy naprawdę byłem zadowolony ale teraz to totalna porażka obsługa klienta ciągle sobie restauruje nadajniki co kompletnie nic nie daje oferta dobra by była jak by działała a nie brali chajs za nic
    Zalety- łatwo skończyć współrace
    - czasami działa
    Wady- słaby zasięg
    - bardzo mała przepustowość
    - czasami jak jest zasięg to no i tak nie działa
  • ~Jacek / 2023-08-14 17:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Uważajcie jak zamawiać od kartę on-line,bo ta śmieszna firma używa debili DPD,2 tygodnie nie mogę się doczekać karty,bo DPD samo sobie ustala,gdzie paczkę ma zostawić. Po pierwszych 3 próbach dostarczenia karty do mnie,karta została zwrócona do Viking..na czacie pani pytała gdzie dostarczyć kartę. Podałem domowy adres,cały dzień czekałem,a on zostawił w sklepie jakimś. Nie wiem ,czy to amatorstwo jednej czy drugiej firmy. Fakt karta opłacona, zamówiona po 2 tygodniach wciąż nie u mnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1052
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186