strona 60 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Ania / 2019-11-27 14:13
Bardzo polecam Mobile Vikings, szybko przyjemnie bez większych zobowiązań, bez umów i jakiś zbędnych formalności. Bardzo dużo internetu, bo co miesiąc 15 GB, plus gdy się nie wykorzysta całości, to nie zabierają, tylko ilość internetu rośnie, oj to bardzo ułatwia życie, gdy nie trzeba się martwić, że internetu zabraknie, ja w tej chwili uzbierałam 26 GB a za 5 dni wzrośnie o kolejne 15 GB, rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci BEZ LIMITU ! Raz na miesiąc 25 zł, w aplikacji można ustawić autodoładowanie, sami pobierają wyznaczoną kwotę, może być ona mniejsza, jeśli znajomy/ma dołączając do załogi Vikings i poda Twój kod podany w na Twoim profilu i w aplikacji. Jeśli zbierzesz 5 osób swojej załogi to miesięcznie nie płacisz nic, zero złotych ! serio bardzo ekstra, cieszę się, że do nich dołączyłam, luźna atmosfera, odpisują i odpowiadają na zadane pytania.
Będzie mi przyjemnie, jeśli ktoś skorzysta z mojego kodu dołączając do nich :))
wystarczy, że podasz mojego e-maila : burdonanna@wp.pl
POZDRAWIAM -
-
~Viking / 2019-11-02 19:24
Szczerze POLECAM!!! Przeszedlem z Plusa, zero problemow i same korzysci.
Duzo internetu i na dodatek nie wykorzystane pakiety sie kumuluja (aktualnie posiadam juz ponad 80GB na wykorzystanie!).
Bonusy za doladowania - dodatkowy internet. Rozmowy i sms/mms bez limitu.
Jestem bardzo zadowolony po przejsciu - SAME KORZYSCI!!!
Polecam: https://mobilevikings.pl/referral/48728363881/Zalety!!! Same plusy !!!WadyNie zauwazylem -
~endrju / 2019-10-28 14:05
Gdyby nie to że kurier DPD moją paczke zgubił a potem ponad tydzień ją szukali to wszystko wporządku, sam Mobile Vikings jak najbardziej ok! Zaletyzasięg, cena, obsługa klientaWadykurier dpd -
~Mateusz / 2019-10-17 18:40
Kurier dpd to tragedia, a vikingowie wybierają właśnie taki środek dostarczenia karty SIM. Szkoda... Czekałem 2 dni na kartę i jej nie dostałem, teraz będę czekał jeszcze tydzień.
Na dpd jestem wściekły, na vikings tylko zły. Bo ja bym wolał odebrać to w punkcie odbioru a nie przez jakiegoś tam kuriera, który przesyłki nie dostarczy, bo mu wolno.Zaletyoferta wydaje się atrakcyjnaWadydostarczenie karty SIM przez kuriera dpd - beznadzieja! -
~Pafnucy / 2019-09-18 19:34
W Łodzi dzisiaj speed test LTE (aplikacja pokazywała że testuje 3G, telefon ikonkę LTE) pobieranie 5,5 Mbps ZaletyDobra cenaWadyPrzedłużanie subsktybcji, nie pobiera samo z konta tylko trzeba robić przelewy ale ratuje sytuację podpięcie karty visa -
~Mariusz / 2019-09-13 22:15
W sieci od kilku lat ale z czasem nie jest lepiej wręcz jest gorzej. I mam tu na myśli przede wszystkim jakość internetu i to w dużym mieście jakim jest Wrocław.Mam ponad 100 G internetu ale nie mogę z niego normalnie korzystać prędkość za zwyczaj na poziomie 0,5 MB. Nie są w stanie z tym nic zrobić. Po 2 tygodniach złożyli reklamacje do Play ale nie pomogło. Ja rezygnuję. ZaletyCena i miła obsługa.WadyOd kilku miesięcy prędkość internetu -
~Michał / 2019-09-02 14:51
Opisałem sieć Viking mobile z perspektywy zwykłego użytkownika - DOCZYTAJ DO KOŃCA. Mam ofertę no limit, płacę 25 zł miesięcznie, mam 15 GB internetu dodatkowo dostałem 10GB za przeniesienie numeru. Wszystkie połączenia i SMS-y za darmo, stacjonarne za darmo, MMSy za darmo i co jest wielkim atutem niewykorzystane GB internetu przechodzą na następny miesiąc, wiec można sobie uzbierać sporo GB i podczas wyjazdów korzystam z tel. jako hotspotu i na laptopie można śmigać do woli. Wprowadzili dodatkowo bonus za autodoładowanie w postaci dodatkowego darmowego 1GB który dostajesz co miesiąc :) Z zasięgiem nie miałem nigdy problemu a internet LTE działa bardzo sprawnie. Biuro obsługi jest rewelacyjne, młodzi ludzie, rozmawiają z Tobą na luzie, wszystko sprawnie załatwione, pisałem również przez Facebooka- odpowiadają od razu. Jeżeli z Twojego polecenia (masz swój specjalny kod) ktoś skorzysta i dołączy do Vikingow to nasz 3 zł. taniej do rachunku co miesiąc a jeśli uzbierasz 5 osób to nasz zupełnie darmowo, po prostu nic nie płacisz co miesiąc :). Długo prześwietlałem różne oferty i wygrał Viking. Aplikacja jest bardzo prosta i czytelna, a dodatkowo nie pobiera internetu z Twojego Pakietu. Masz tam dokładne dokładny stan internetu który Ci pozostał i niezbędne informacje. W aplikacji możesz ustawić sobie automatyczna płatność, co jest bardzo wygodne, co miesiąc Viking pobiera 25 zł a Ty masz spokój z robieniem comiesięcznych przelewów. Generalnie - rewelacyjna sieć. Proszę skorzystaj z mojego kodu polecającego, nic nie tracisz a ja mogę mieć tròjaka taniej :). Pamiętaj - dobro wraca, kiedyś ktoś skorzysta z Twojego kodu, Vikingowie muszą sobie pomagać. Mój kod to adres mail: pawelburdon@wp.pl - wpisz go w pole gdzie pytają czy jesteś tu z polecenia, doceń moją recenzję, pozdrawiam i życzę udanych podróży z VIKINGIEM, wsiadaj do Drakkaru i płyn :) Zalety -
~Daria / 2019-08-29 20:46
Najgorsza obsługa klienta jaką miałam kiedykolwiek! Nigdy nie czytają historii poprzednich czatów i zadają te same pytania raz za razem. Także, nie wiedzą sami na czym polega problem i jak go rozwiązać, a jak znachodzą, i mówią, że za parę dni będzie naprawione, będziecie czekali tydzień, i jak skontaktujecie się i obsługą klienta, znów dostaniecie te same pytanie i nikt nie wie o co chodzi...Tylko 25 zł jest szkoda ZaletyNie wiem, bo nawet nie mogę skorzystać się z numeru, który kupiłem...WadyNajgorsza obsługa klienta jaką miałem kiedykolwiek! -
-
~Lolek / 2019-08-23 19:56
Polecam Vikingów. No LIMIT 25 : Sms.y i Mms.y bez limitu. Rozmowy na wszystkie sieci w kraju bez limitu. 15 GB . Kumulacja danych. Super kontakt. Natychmiastowa pomoc. Możesz mieć za darmo jeśli polecisz 5 osób. Dodatkowo 10 GB za przeniesienie do nich numeru. A jeśli do płatności dodasz swoja kartę dostaniesz jeszcze bonus 1 GB danych. Polecam Mobile Vikings jak najbardziej. Skorzystaj z mojego zaproszenia na stronie: www.vikings.kkozle.eu ZaletyZasięg
Prędkość LTEWadybrak -
~Quite Liking Viking / 2019-08-22 08:17
I posted before as Not Liking Viking. But I am more positive about their service now.
I am pleased to say the internet service (used for one month) was really very, very good. There was never a problem, never slow, never disconnected. The phone always worked too, and also the SMS service. The signal was likely usually at or near maximum strength.
The only problem is 15GB is not enough for me. I would need 25GB usually.ZaletyBardzo dobre połączenie internetowe. / Very good internet connection.Wady15 GB niewystarczające. / 15GB is not enough for my needs. -
~Ewa / 2019-08-13 18:01
Bardzo słaby zasięg telefonii i internetu. Jak będzie tak dalej to uciekam z VIKING ZaletyJeden z tańszych operatorówWadyJaka cena taka jakość połączeń oraz internetu. -
~franz / 2019-08-07 17:52
operator, który działa tylko w miastach, wyjazd za rogatki oznacza problemy. obsługa klienta chamska i głupkowata, pewnie dlatego, że siedzą na umowie zlecenie za 1800 netto. -
~Bdksknansks / 2019-08-01 21:36
Od kilku lat byłam na pokładzie Vikinga, na początku bardo fajnie wszystko sprawnie niestety czar prysl obsługa i poziom infolinii dno totalne, bagatelizują to o co się ich prosi bałagan brak jakichkolwiek informacji pomocy nie dość że w stosunku do klienta to jeszcze brak przekazywania informacji między sobą, internet zużywa się tak szybko że człowiek nawet nie wie kiedy, pakiety można włączyć tylko po przez podłączenie swojej karty, doładowanie typu zdrapka czy przez konto bankowe nie dają nic oprócz doładowania konta,(dzwoniąc na infolinię z prośbą o włączenie przez nich pakietu w ramach dobrej współpracy uzyskałam Odpowiedź nie ze nie da się tego zrobić swoje środki mogę przeznaczyć np na roaming podczas wakacji, no fajnie tylko urlop mam w innym czasie) zasięg jak kiedyś miałam wszędzie teraz niesty nie mogę powiedzieć tego samego. Sprawa miała być załatwiona w przeciągu dwóch tygodni zaraz minie miesiąc ogólnie kiedyś bym poleciła ręką na sercu dzisiaj ODRADZAM. -
~Not Liking Viking (but liking them more / 2019-07-22 08:40
Here is an update:
After a few days, Mobile Viking sent an email and resolved it.
I am now using Mobile Viking LTE. I think they use Play for connectivity and the speed I get is approximately 35 mbps download (looking at the internet) and 5-6 mbps upload (sending data).
I also noticed I get a very strong signal (maximum). My old internet service only gave me 40% strength (2 bars) most of the time and sometimes just 20%.
I may not be with MV for long because I probably need >15GB a month but the No Limit package only buys 15 GB, and also I would like port forwarding for a camera.
Port forwarding: When I tested my ports via CanYouSeeMe and YouGetSignal, the result was ports are CLOSED. I set the router to enable port forwarding for certain ports so that an IP camera can work on Port Forwarding using DUC and NoIP. However, it seems that either I have done something wrong with the configuration or that MV block the ports. I do not know which it is but I thought that MV do not block ports -- perhaps they do, perhaps they don't. My previous telco/ISP blocked ports because I they actually told me they block ports and disallow port forwarding.ZaletyQuick delivery of SIM, easy activation of SIM after registering at a Play branch,
Quite quick response from customer service department,
Very good download speed and reception signal,
Innovative attitude that is likely to bring improvements to this marketWadyPort forwarding does not seem to be enabled (but I could be wrong as I am not an expert),
15 GB for No Limit may be too little,
There are other SIM ISP deals for less money and offering more GB (but speed and reliability may not be good)
30-day billing month (some services offer a 31-day billing month) -
~Not Liking Viking / 2019-07-13 11:58
My advice: Ensure you check the price of SIM delivery when ordering via Chat. I ordered an MV SIM via Chat -- I was told a PP registered letter delivery is 2,50gr (PLN2.50) extra. I do not speak Polish but I saw "list polecony/" [registered letter] in Polish on the payment page when I paid from the link sent to my email address. But the SIM was actually sent Priorytet [first class post] and I only found that out when I asked later for the tracking number. MV's Helpdesk denied I ordered the SIM delivery via the PP registered letter service and repeatedly refused to refund the 2,50 zł.
When ordering, Chat had said MV charge 9,99 for a courier and 2,50 zl for a registered letter, but later the Helpdesk said that apparently it's 2,50 zl for Priorytet post delivery of a SIM and not for registered letter post. I actually do not know what MV charge for registered letter post because they told me via Chat it was 2,50 zl -- but it turns out that was for Priorytet post only.
It's not a big financial loss but it's still not a positive -- so keep screenshots of the MV payment page and any Chat during the order process in case of discrepancies later.
NB MV's Helpdesk refused to credit me 2,50 zl for the postage/delivery "misunderstanding", and their Viking fun job titles don't detract from that refusal.
Automatyczne tłumaczenie:
Moja rada to: Upewnij się, że sprawdzasz cenę dostawy karty SIM podczas składania zamówienia za pośrednictwem czatu. - powiedziano mi, że doręczenie listu poleconego PP wynosi dodatkowo 2,50 gr. Nie mówię po polsku, ale widziałem „list polecony” po polsku na stronie płatności, kiedy płaciłem. Ale karta SIM została faktycznie wysłana Priorytetem i odkryłem to dopiero wtedy, gdy poprosiłem o numer śledzenia. MV Helpdesk zaprzeczył, że zamówiłem dostawę karty SIM za pośrednictwem listu poleconego PP i wielokrotnie odmawiałem zwrotu 2,50 zł. Czat powiedział MV za 9,99 dla kuriera i 2,50 zł za list polecony, ale później Helpdesk powiedział, że najwyraźniej to 2,50 zł za priorytetowe doręczenie karty SIM i niezarejestrowanego listu. Właściwie nie wiem, za jaki opłatę za MV naliczono przesyłkę listową PP, ponieważ powiedzieli mi przez czat, że to 2,50 zł - ale okazuje się, że dotyczyło to tylko przesyłek priorytetowych. To nie jest duża strata finansowa, ale nadal nie jest pozytywna - dlatego w przypadku rozbieżności trzymaj zrzuty ekranu strony płatności MV i wszelkie rozmowy - Helpdesk MV odmówił mi uznania 2,50 zł za „nieporozumienie” dotyczące wysyłki / dostawy , a ich tytuły do zabawy w Viking nie umniejszają tej odmowy.
Sprawdź ceny dostawy karty SIM, zwłaszcza jeśli korzystasz z czatu, aby zamówić kartę SIM.
PS:
MV have subsequently emailed me to say that they will seek to resolve the issue (a copy of their response is below). The only positive I can say here is that so far they do reply promptly to emails -- perhaps rather too promptly because they perhaps sometimes don't fully verify a complaint's validity before rejecting it. But at least they reply, which is something.
"...Przeczytałam Twoją rozmowę z naszym konsultantem i masz rację. Zostałeś wprowadzony w błąd. Przepraszam Cię najmocniej za napotkany problem. Skonsultuję sprawę i odezwę się do Ciebie w poniedziałek z gotowym rozwiązaniem..."WadyEN Verify the delivery price of the SIM, especially if using Chat to order the SIM.
PL Sprawdź ceny dostawy karty SIM, zwłaszcza jeśli korzystasz z czatu, aby zamówić kartę SIM. -
~neron / 2019-07-11 11:00
No cóż powiem krótko już raz byłem Vikingiem, ale zdradziłem na rzecz najpierw a2mobile, a póżniej Lycamobile i to był błąd. Wróciłem i jestem bardzo zadowolony - mam możliwośc korzystania z dwóch sieci co zapewnia mi zawsze zasięg, zawsze bardzo dobry transfer internetu no i możliwość obniżenia kosztów prawie do zera. Polecam Mobilevikings. Jeśli moja opnia ci pomogła to przy przenoszeniu numeru zastosuj mój kod polecajacy - nero32@o2.pl ZaletyMożliwość korzystania z 2 sieci (Play, Tmobile) - masz zawsze zasięg -
-
~Paweł B. / 2019-07-10 16:22
Starałem się dokładnie opisać sieć Viking mobile z perspektywy zwykłego użytkownika - DOCZYTAJ DO KOŃCA. Mam ofertę no limit, płacę 25 zł miesięcznie, mam 15 GB internetu dodatkowo dostalem 10GB za przeniesienie numeru. Wszystkie połączenia i SMS-y za darmo, stacjonarne za darmo, MMSy za darmo i co jest wielkim atutem niewykorzystane GB internetu przechodzą na następny miesiąc, wiec można sobie uzbierać sporo GB i podczas wyjazdów korzystam z tel. jako hotspota i na laptopie można śmigać do woli. Z zasięgiem nie miałem nigdy problemu a internet LTE działa bardzo sprawnie. Biuro obsługi jest rewelacyjne, młodzi ludzie, rozmawiają z Tobą na luzie, wszystko sprawnie załatwione, pisałem również przez Facebooka- odpowiadają od razu. Jeżeli z Twojego polecenia (masz swój specjalny kod) ktoś skorzysta i dołączy do Vikingow to nasz 3 zł. taniej do rachunku co miesiąc a jeśli uzbierasz 5 osób to nasz zupełnie darmowo, po prostu nic nie płacisz co miesiąc ????. Długo przeswietlalem różne oferty i wygrał Viking. Aplikacja jest bardzo prosta i czytelna, a dodatkowo nie pobiera internetu z Twojego Pakietu. Masz tam dokładne dokładny stan internetu który Ci pozostał i niezbędne informacje. W aplikacji możesz ustawić sobie automatyczna płatność, co jest bardzo wygodne, co miesiąc Viking pobiera 25 zł a Ty masz spokój z robieniem comiesięcznych przelewów. Generalnie - rewelacyjna sieć. Proszę skorzystaj z mojego kodu polecającego, nic nie tracisz a ja mogę mieć tròjaka taniej ????. Pamiętaj - dobro wraca, kiedyś ktoś skorzysta z Twojego kodu, Vikingowie muszą sobie pomagać. Mój kod to adres mail: pawelburdon@wp.pl - wpisz go w pole gdzie pytają czy jesteś tu z polecenia, doceń moją recenzję, pozdrawiam i życzę udanych podróży z VIKINGIEM, wsiadaj do Drakkaru i płyn. ????. -
~Misio / 2019-07-09 08:17
Najlepsza sieć w Polsce. Zasięg i internet bez zarzutu A z tymi kodami macie coś z głową. Normalnie same Janusze cebule. Zaletyzasięg internet. cenaWadybrak osobnych paczek z netem, sms czy samymi rozmowami. -
~Jadwiga / 2019-05-21 07:34
Witam czytelników i ostrzegam : na początku było super internet śmigał, obecnie ciągle brak internetu !!! Są niepoważni !!! WadyBlokują internet -
~cyr / 2019-05-19 17:06
W Mobile Vikings jestem od dość niedawna, jednak myślę, że już coś mogę o niej napisać.
MV to przede wszystkim świetna cena za usługi na naprawdę wysokim poziomie. W cenie 25zł/m-c oferują darmowe rozmowy i SMS oraz 15GB internetu. Niewykorzystany pakiet przechodzi na kolejny miesiąc - aż ciężko to przejeść, mimo że wi-fi mam praktycznie cały czas wyłączone. I tu warto wspomnieć kolejną zaletę MV - internet w mieście jest na tyle szybki, że nawet siedząc w domu transfer mobilnych danych zapewnia komfortowe surfowanie po sieci, czy wideorozmowy w wysokiej jakości. Zwłaszcza że zapasu danych mamy naprawdę dużo.
Helpdesk - tak skuteczny w rozwiązywaniu problemów i atmosfera tak lajtowa, że aż chciałoby się częściej mieć powody do zadzwonienia do nich (lepiej nie :)). Dla jasności co do wspomnianego problemu - wyszedł on po stronie poprzedniego operatora przy przeniesieniu numeru, ale w helpdesku MV szybko i przyjemnie wyjaśnili o co chodzi i co nalezy zrobić.
Kolejny plus, potencjalnie największy, to program poleceń sieci znajomym. Jeśli "przekabicimy" 5 osób do MV, będziemy mieć kartę ZA DARMO! Niestety znajomi, którym to proponowałem są jeszcze przez długie miesiące związani umowami z innymi operatorami, dlatego zostawiam tu swój link polecający: https://mobilevikings.pl/referral-app/48511316340/
Zaletyniska cena subskrybcji
rozmowy i smsy no limit + 15GB internetu
program poleceń
przyjazny, ludzki helpdeskWadyaplikacja mobilna, mimo że przejrzysta i prosta w użyciu, bywa irytująco powolna
strona 60 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »