WadyPlay
strona 60 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Ruciek bis / 2024-06-09 01:06
Już nie ma dzielnych Vikingow? Nju pozamiatał ;) -
-
~Ruciek bis / 2024-06-09 01:07
Już nie ma dzielnych Vikingow? Nju pozamiatał ;) WadyPlay -
~Uruk / 2025-02-27 15:33
Naprawdę jestem zawiedziony tylko dlatego że Vikingowie działa pod Play , myślałem że Play się jakoś ogarnie pod względem zasięgu oraz usług internetowych ale niestety mimo cikania wszędzie stacji bts nic to nie zmienia, sprawdzałem po raz 4 usługi Play i dalej to samo czyli net rozłącza non stop, mimo że w moim mieście z 8 stacji bts play i lipa na max , vikingowie lepiej by wyszli jakby mieli operatora typu t mobile, Orange ZaletyObslugaWadyPlat -
~Zniesmaczony / 2024-02-09 20:02
Jeśli działa to jest ok, ale jeśli coś się zaczyna dziać, to nigdy nie ich wina i zawsze wskazują wszystkie problemy poza ich łódką. Pomoc to już dno dna, wysilone ksywki a brak nawet wiedzy o tym, czym jest klient i umowa. Argument o przeciążenie to chyba najczęściej powtarzany slogan, dziwne ze w tym czasie play śmiga. Jeszcze jakieś śmieszne formularze zgłoszeniowy trzeba wypełniać. Nie oszukujmy się, jeśli chcecie mieć klientów to jeszcze długa droga przed wami, bo na PRze daleko nie da się płynąć, a obsługa to raczej komuna -
~1 / 2022-05-26 20:17
niemila obsluga klienta, brak ciekawych ofert, chlopaczek ktory byl na czacie zamiast czytac co do niego pisze to szukal zlosliwosci wobec klienta.... juz od jakiegos czasu obsluga klienta tam pozostawia wiele do zyczenia, dlatego przenosze nr do innego operatora Wadyniemila obsluga klienta, brak ciekawych ofert, chlopaczek ktory byl na czacie zamiast czytac co do niego pisze to szukal zlosliwosci wobec klienta.... juz od jakiegos czasu obsluga klienta tam pozostawia wiele do zyczenia, dlatego przenosze nr do innego operatora -
~a / 2025-03-01 12:06
Za drogo, u konkurecnjii taniej, za 19zł mam 220gb neta tam a tu za 25zł raptem marną ilość GB ZaletyobsługaWadycena za drogo, -
~Berlin1980 / 2024-09-05 21:30
Mam taką prośbę do sekciarzy z Mobile Viking. Skończcie już z tym marketingiem szeptanym, bo aż to jest niesmaczne. Wasza sieć nie reprezentuje niczego ponad to, co oferują inne sieci. Praktycznie każda sieć z W4 oferuje pakiety po 400 GB za około 40 zł, lub 200 GB za nieco mniej. Do tego z kumulacją. Serio myślicie, że tym kijowym marketingiem szeptanym przyciągniecie klientów? -
~Jerzyk / 2019-05-18 21:50
Sieć nie ma własnych nadajników, z T-Mobile LTE nie da się korzystać wcale. Teraz dodatkowo utrudnili, bo doładowanie można zrobić tylko przez apke, wszystkie inne metody są tylko zasileniem konta, a ceny za połączenia i internet mają kosmiczne. Ogólnie jak to u vikingów złodziejstwo. ZaletyKumulacja internetu ponoć.WadyDoładowania tylko przez aplikację. -
-
~Kazimierz / 2024-07-31 20:12
Wziąłem subskrypcję gdyż pisało że to jak Netflix i można zrezygnować kiedy się chce Po trzech miesiącach wyłączyłem subskrypcję zmieniłem operatora i dowalili mi 400zł kary za rezygnację -
~LucekzeWsi / 2022-05-03 14:40
Pierwsze dwa miesiące w sieci wręcz wymarzone. Zero problemów z zasięgiem, z połączeniem z niczym. Wszystko działało po prostu jak z bajki. Po dwóch miesiącach przeszło to w stan totalnej katastrofy. Z internetu praktycznie od kilku dni nie da się korzystać. Raz jest, raz działa jak by mu się nie chciało. Strony wczytują się pól godziny, wszystko leży i kwiczy. Później przychodzi dzień że znowu - w miarę wszystko działa żeby ponownie doprowadzać do wariacji, nie mogąc nawet skorzystać z poczty czy komunikatorów. Totalna tragedia. Zbliża się dzień płatności i wszystko wskazuje na to że znowu trzeba szukać nowego operatora. Bo jeśli tak ma wyglądać "Super Sieć" to nie jest to na moje nerwy. Karta sim sprawdzana na 4 różnych telefonach, na każdych jest jedno i to samo , po prostu tragedia. Zapowiadało się pięknie z fajerwerkami, ale balonik niestety pękł z wielkim hukiem. A szkoda, bo oferta naprawdę ciekawa. Po kontakcie z helpdeskiem usłyszałem tylko tyle że "kiepsko z nadajnikami nagle się zrobiło, i nie ma zgłoszonej żadnej awarii". No to już lepiej było w macierzystej sieci. Bardzo to przykre. ZaletyCenaWadyPo 2 miesiącach totalna katastrofa jeśli chodzi o internet, jego prędkość. Po prostu albo jakaś mega awaria o której sam operator nie wie, albo początek to tylko po to żeby zachęcać i nie zniechęcać, a później już dno... -
~Not Liking Viking / 2019-07-13 11:58
My advice: Ensure you check the price of SIM delivery when ordering via Chat. I ordered an MV SIM via Chat -- I was told a PP registered letter delivery is 2,50gr (PLN2.50) extra. I do not speak Polish but I saw "list polecony/" [registered letter] in Polish on the payment page when I paid from the link sent to my email address. But the SIM was actually sent Priorytet [first class post] and I only found that out when I asked later for the tracking number. MV's Helpdesk denied I ordered the SIM delivery via the PP registered letter service and repeatedly refused to refund the 2,50 zł.
When ordering, Chat had said MV charge 9,99 for a courier and 2,50 zl for a registered letter, but later the Helpdesk said that apparently it's 2,50 zl for Priorytet post delivery of a SIM and not for registered letter post. I actually do not know what MV charge for registered letter post because they told me via Chat it was 2,50 zl -- but it turns out that was for Priorytet post only.
It's not a big financial loss but it's still not a positive -- so keep screenshots of the MV payment page and any Chat during the order process in case of discrepancies later.
NB MV's Helpdesk refused to credit me 2,50 zl for the postage/delivery "misunderstanding", and their Viking fun job titles don't detract from that refusal.
Automatyczne tłumaczenie:
Moja rada to: Upewnij się, że sprawdzasz cenę dostawy karty SIM podczas składania zamówienia za pośrednictwem czatu. - powiedziano mi, że doręczenie listu poleconego PP wynosi dodatkowo 2,50 gr. Nie mówię po polsku, ale widziałem „list polecony” po polsku na stronie płatności, kiedy płaciłem. Ale karta SIM została faktycznie wysłana Priorytetem i odkryłem to dopiero wtedy, gdy poprosiłem o numer śledzenia. MV Helpdesk zaprzeczył, że zamówiłem dostawę karty SIM za pośrednictwem listu poleconego PP i wielokrotnie odmawiałem zwrotu 2,50 zł. Czat powiedział MV za 9,99 dla kuriera i 2,50 zł za list polecony, ale później Helpdesk powiedział, że najwyraźniej to 2,50 zł za priorytetowe doręczenie karty SIM i niezarejestrowanego listu. Właściwie nie wiem, za jaki opłatę za MV naliczono przesyłkę listową PP, ponieważ powiedzieli mi przez czat, że to 2,50 zł - ale okazuje się, że dotyczyło to tylko przesyłek priorytetowych. To nie jest duża strata finansowa, ale nadal nie jest pozytywna - dlatego w przypadku rozbieżności trzymaj zrzuty ekranu strony płatności MV i wszelkie rozmowy - Helpdesk MV odmówił mi uznania 2,50 zł za „nieporozumienie” dotyczące wysyłki / dostawy , a ich tytuły do zabawy w Viking nie umniejszają tej odmowy.
Sprawdź ceny dostawy karty SIM, zwłaszcza jeśli korzystasz z czatu, aby zamówić kartę SIM.
PS:
MV have subsequently emailed me to say that they will seek to resolve the issue (a copy of their response is below). The only positive I can say here is that so far they do reply promptly to emails -- perhaps rather too promptly because they perhaps sometimes don't fully verify a complaint's validity before rejecting it. But at least they reply, which is something.
"...Przeczytałam Twoją rozmowę z naszym konsultantem i masz rację. Zostałeś wprowadzony w błąd. Przepraszam Cię najmocniej za napotkany problem. Skonsultuję sprawę i odezwę się do Ciebie w poniedziałek z gotowym rozwiązaniem..."WadyEN Verify the delivery price of the SIM, especially if using Chat to order the SIM.
PL Sprawdź ceny dostawy karty SIM, zwłaszcza jeśli korzystasz z czatu, aby zamówić kartę SIM. -
~Rafał / 2022-08-25 16:29
Zamówiłem, opłaciłem, wysłali kurierem i nie doszło. Nawet nie miałem okazji sprawdzić jak działa. WadyKorzystanie tylko z jednej firmy kurierskiej. -
~Ukaj / 2024-09-29 20:31
Viking na Play to porażka ;( lepiej ju wziąć nju mobile bo Play to co. Tego że stawia bts jak przełożenie na jakość żadne ZaletyZadneWadyPlay -
~Zenon / 2024-12-26 09:22
Jestem z nimi jakieś czas około dwóch lat do tej pory nie było żadnych problemów. Wszystko prawie dobrze na obecnej chwili ewentualnie małe problemy z zasięgiem zawieszenie połączeń do utrata zasięgu internetu i rozmów i tak dalej. Zawiesiła się karta
Czyli zanikła komunikacyjna w ogóle. Do ostatniej chwili kiedy nie przeszło doładowanie konta z mojego banku. Zawiesił mi usługę i odcięli połączenia wychodzących oraz internet i wiadomości i w dodatku na całe święta. Zdążyłem jeszcze dzień roboczy przed świętami ustalić z nimi warunki i to że zostaną pobrane środki lecz na drugi dzień nie dotrzymali słowa i usługa została wyłączona pomimo ustaleń innych z konsultantką. Także dla mnie firma to co odwaliła jest to chamstwo w państwie rogate bydło z którym żadne ustalenia się nie pokrywają. dlatego ja już nie polecam i będę rezygnował z tej sieci.ZaletyDuży pakiet internetowy i kumulacja pakietu Które i tak przepadną.WadyZakłócanie w działaniu sieci odbioru łączności. Zawieszenie się usługi oraz brak utrzymania słowa przez operatora potrafili wyłączyć usługę w Święta. -
~Dariusz / 2022-06-22 09:18
Zachęciła mnie cena i brak umowy, niestety to była za dobra oferta żeby była prawdziwa. Gigabajty uciekają w takim tempie,ze strach wejść do internetu.100 GB na tydzień. Opłaciłem jeszcze raz w środę wieczorem w czwartek z rana sprawdzam zużyte 6.5 GB dzwonienie na infolinię, porażka. -
~Glamd / 2021-11-15 15:59
Odkąd przeniosłem się do vikinga ciągle z czymś walczę. Najpierw aplikacja która wyrzucała ciągle błędy logowania, potem problemy z doładowaniami które przychodzą z bardzo dużymi opóźnieniami. Przestały mi przechodzić na następny miesiąc niewykorzystane dane internetowe. -
-
~Jaśnie ja / 2024-07-12 09:02
Niestety nie polecam. Niby prosty sposób zamawiania karty, ale na esim czeka się kilka dni. ZaletyBrak?WadyDługi czas oczekiwania na esim -
~Piotr / 2024-02-14 14:39
Bez sensu - przeniesienie numery trwa wieczność. Tydzień po złożeniu wniosku i opłaceniu oferty a ja nadal nie mam karty. Nie wiem nawet kiedy ją dostanę a nawet jeżeli już to nastąpi, to nie wiadomo ile miałbym czezkać na włączenie numeru. Jak masz miesiąc na oczekiwanie aż będziesz mógł normalnie korzystać z telefonu to można się zainteresować. Jak chcesz to załatwić szybko to zapomnij. Ich drakkar będzie dłuuuuuuuuuugo wiosłował zanim dopłynie do Ciebie
Nie polecamWadyCzas oczekiwania, obsługa klienta nie jest w stanie pomóc ale chociaż próbuje. -
~Usyk / 2024-04-20 22:54
Naprawdę nie wiem skąd tyle opinii pozytywnych? Play został zapchany na max , prędkości spadły Internetu ;)( ale to dobrze Orange zyskuje i iinni operatorzy też dalej walcie do Playu
;€)WadyPlay -
~wielkireset / 2022-09-08 11:12
mniej niż 1Mb/s w dzień, w nocy rzadko kiedy skoczy do około 8, ping jeśli używa się jakiegokolwiek DoH skacze do około 200 ms, normalnie też nie mniej niż około 60-65 ms, z Internetu mobilnego przyzwoitą prędkość ma jedynie Orange, a to i tak 1/4 tego, co miałam w UPC po podłączeniu własnego routera, co oczywiście nie jest możliwe przy internecie mobilnym.
Naprawdę jeśli mieszkacie w mieście i macie ofertę internetu jak z przed ponad dekady, czyli mobilny/radiówka/ADSL do 100 Mb/s, to kontaktujcie się z każdym ISP w waszym mieście, chodźcie po sąsiadach jeśli potrzeba więcej chętnych i trujcie d... administracji jak znajdziecie jakąś firmę chętną podłączyć wam światłowód, bo takie coś w 2022 to jest istna kpina, a teraz uciekam postować na BBS i czytać jakieś statyczne blogi na neocities, a potem zostawię komputer na noc żeby pobrać trochę muzyki i filmów. Ahoj 2005!Zaletyduży transferWadykoszmarnie powolny, a mieszkam w centrum Krakowa, zużycie tego transferu absolutnie nikomu nie grozi
strona 60 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »