WadyBardzo nie czytelna i nie praktyczna (również wizualnie) ich strona www.
strona 59 z 65
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Zenon T. / 2018-04-30 11:14
Już 2 razy się naciąłem podczas doładowywania na ich stronie. Jest tak zaprojektowana, że najpierw wyskakuję ich promocje np. No limit za 24 zł za 31 dni a nie standardowe doładowanie. Człowiek odruchowo myśli że jest to doładowanie zwykłe i wciska doładowanie 24 zł na którym nie jest zapisane, że jest to opłata tylko za 31 dni. Jest to celowe wprowadzanie klienta w błąd ponieważ powinno być wyświetlane najpierw doładowanie zwykłe a nie promocyjne. Z tego powodu ich złośliwości nie doładuje ich konta co najmniej przez następne 3 miesiące. -
-
~Zgred / 2021-12-29 21:00
Tzw doradca zakłada, że klient wie wszystko. A jeżeli czegoś nie wie, to zdziwko i to traktowany jest jak idiota. Rozumiem, że targetem są ludzie młodzi, ale starsi wiekiem tez płacą i mają prawo do obsługi. ZaletyNiska cenaWadyFatalna obsługa klienta -
~adam / 2024-08-21 18:01
nie polecam obsługa na bardzo niskim poziomie.......... -
~Berlin89 / 2023-06-07 13:52
W ofercie na kartę za 20 złotych brak kumulacji internetu.
W ofertach za 20 , 25 i 35 złotych brak roamingu. Trzeba dodatkowa doładować telefon aby można było dzwonić i mieć internet. Czyli dochodzi dodatkowy koszt jeżeli ktoś często podróżuje za granicę. Jedyny plus to obsługa .
Proszę zauważyć ze dobre opinie są od ludzi którzy podają swój telefon lub kod aby mieli zniżkę na doładowania.ZaletyBiuroWadyBrak roamingu brak 5G -
~Daria / 2019-08-29 20:46
Najgorsza obsługa klienta jaką miałam kiedykolwiek! Nigdy nie czytają historii poprzednich czatów i zadają te same pytania raz za razem. Także, nie wiedzą sami na czym polega problem i jak go rozwiązać, a jak znachodzą, i mówią, że za parę dni będzie naprawione, będziecie czekali tydzień, i jak skontaktujecie się i obsługą klienta, znów dostaniecie te same pytanie i nikt nie wie o co chodzi...Tylko 25 zł jest szkoda ZaletyNie wiem, bo nawet nie mogę skorzystać się z numeru, który kupiłem...WadyNajgorsza obsługa klienta jaką miałem kiedykolwiek! -
~Fiki / 2024-02-29 16:39
Nju mobile za 19.99 zł ma w subskrypcji 60 GB a Viking mobile 60 GB za 35 zł jest różnica ;) WadyPlay -
~Gienek / 2022-01-04 16:36
Chwalipieta w kącie stała i krzyczała! Jaka to ja jestem wspaniała! Usłyszał to dziadek i laseczka grozi! Nie chwal się bo laseczka przyłoże! Nabierasz naiwnych ludzi a to nieładnie! Zamawiasz starter i od razu oprócz wszelkich zgód musisz sie do konta Wiking zalogować a potem podpiąć kartę do banku! Inaczej nie dostaniesz prepaid karty! Numeru też sam nie wybierasz tylko jaki losowo na ciebie padnie! To ci dopiero swoboda wyboru! Demokracja???! ZaletyPozornie super operator! Szczegóły opisane powyżej!WadyNachalnosc,link przesłany na pocztę mailową od razu przez antywirusa uznany za spam! Nic to wam nie mówi? Opinie pisane przez pracowników Wikinga! Adresy IP -
~Jadwiga / 2019-05-21 07:34
Witam czytelników i ostrzegam : na początku było super internet śmigał, obecnie ciągle brak internetu !!! Są niepoważni !!! WadyBlokują internet -
-
~Kasia / 2021-10-19 15:11
Ciągłe problemy z zasięgiem, internetem w telefonie , dodatkowo problem z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi WadyCiągłe problemy z zasięgiem, internetem w telefonie , dodatkowo problem z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi -
~Niezadowolony / 2022-03-27 23:35
Internet mobilny jest porażką!
Jest bardzo niestabilny i masakrycznie wolny. Właśnie próbuje pobrać plik wielkości 50MB - szacowany czas 2-3 godziny.
O! A teraz przestał się pobierać.
Cena 60 zł za pakiet 250 GB jest kuszaca, ale nie warto psuć sobie nerwów.
Dzwoniłem już z 10 razy I tyle samo maili im wysłałem. Nic sobie z tego nie robią.ZaletyNiska cenaWadyPrędkość i stabilność połączenia jest nie do zaakceptowania. -
~Ona / 2021-03-30 16:23
Niestety, firma wykorzystuje dane klientów (nie pytajac ich o zgodę) do swoich prywatnych maili śmieciowych, typu “ktoś tam z ich fzałogi zrobił to i tamto...”... Musiałam zablokować, bo miałam wrażenie, że zaraz zaczna mi przysyłać info ile razy ich załoga pierdnęła albo podrapała się w tyłek. Naprawdę, prokuratura powinna zajać się tym przywłaszczaniem sobie danych klientów do prywatnych celów. (Za to informacji ważnych dla klientów, jak sms po doładowaniu, że oferta ważna do tego i tego dnia - brak i brak smsa przypominajacego, którego dnia oferta wygasa). No i jakieś dziwne powitanie na czacie, najpierw myślałam, że to jakaś taryfa dla obcokrajowców... WadyWykorzystanie danych klientów do wysyłania śmieciowych maili, brak smsa informacyjnego do kiedy ważny pakiet i którego dokładnie wygasa -
~PoproszęMeliski / 2022-04-28 01:04
(Internet Mobilny)
Przez pierwsze kilka miesięcy było super, zawsze kupowałem pakiet 250GB (zostawało pod koniec miesiąca ok 100GB). Dobra jakość zasięgu i fajna do tego szybka obsługa klienta.
No ale od ostatnich 2/3 miesięcy, pakiet znika w ciągu kilku dni może max dwóch tygodni. Nie było żadnych zmian w użytkowaniu internetu itp. Przez pierwszy miesiąc musiałem dokupić o jeden pakiet więcej (250GB + 100GB), no ale teraz.. po kupieniu najpierw 150GB, później 250GB.. nie mam już siły. Na co to idzie? Do końca pakietu zostało mi z 17 dni.
Na ekranie mam widżet, codziennie go odświeżam i monitoruje ile zostało dni i GB, dzisiaj było 150GB, nagle internet padł. Wchodzę w apke i nagle jest 0/250GB.
Nie wiem jak to wytłumaczyć, wysłałem kilka wiadomości do obsługi klienta i wciąż czekam na odpowiedź.Zaletyniska cena pakietów,
obsługa klientaWadyzasięg,
GB znikają szybciej niż moje chęci do życia,
za mały wybór pakietów, -
~Wojciech / 2024-11-15 14:06
Witam Operator Mobile Vikings z początku był bardzo dobry, szło doładowywać konto ze strony internetowej, ale od pewnego czasu ktoś od nich ten wpis doładuj konto usunął i zaczął się problem, bo trzeba się zalogować na konto, dobrze jak pamiętasz hasło, bo inaczej nie zalogujesz się do nich, a jak chcesz zmienić hasło to niby link wysyłają, ale jak sprawdisz swoją pocztę to tam niema nic i nie możesz zmienić hasła i tutaj koło się zamyka. Kiedyś do nich dzwoniłem na info linię to za minutę rozmowy zapłaciłem 9 złoty i nie otrzymałem żadnej pomocy, Tak, że tego operatora nie polecam. ZaletyŻadnych zalet.WadyNie można doładować konta ze str0ony internetowej. Musisz pamiętać hasło, żeby się zalogować, bo jeśli ktoś zapomni, to hasła nie odzyska i nie doładuje konta. -
~ŻoŻo / 2022-04-13 11:22
W chwili obecnej brak możliwości przeniesienia numeru do Mobile Vikings. Awaria systemu po ich stronie oraz brak informacji kiedy się z tym uporają. Jeśli takie problemy są na początku "znajomości", to strach pomyśleć, co będzie później. -
~asd / 2021-10-18 08:22
Transfer w porównaniu z innymi operatorami równie kiepski. Obsługa ok. Kumulacja GB ma miejsce tylko jeśli doładujesz konto. Inaczej przepada WadyTransfer GB nie kumuluje się na koncie -
~Berlin1980 / 2024-12-09 22:37
0
Ocena: 2.00 / 5Mam taką prośbę do sekciarzy z Mobile Viking. Skończcie już z tym marketingiem szeptanym, bo aż to jest niesmaczne. Wasza sieć nie reprezentuje niczego ponad to, co oferują inne sieci. Praktycznie każda sieć z W4 oferuje pakiety po 400 GB za około 40 zł, lub 200 GB za nieco mniej. Do tego z kumulacją. Serio myślicie, że tym kijowym marketingiem szeptanym przyciągniecie klientów? -
-
~Berlin1980 / 2025-04-01 16:32
Dlaczego tutaj jest pełno debili którzy podają swój numer ? Trzeba być patologią jak podaje się swój numer w sieci . Każdy może póżniej zadzwonić lub podać np. na portalu randkowym jako słodka blondynka szukająca analu :)ZaletyBrakWadybrak -
~Czesław Gdynia_Chylonia / 2023-06-01 20:54
Sieć największych haków w regulaminie. Oferty GB BEZ LEJKA czyli traci się hajs!!! Zaletyzasięg playWadycwani konsultanci - wyszkoleni by robić marketingową nawijkę -
~Eugeniusz / 2022-09-25 09:36
To jest jawna kpina i naciąganie klienta. Dziennie odpisują z konta ponad 1GB, gdy inny licznik transferu danych pokazuję ok. 400 MB dziennie. Ewakuuję się z tej dziurawej łajby. Zdecydowanie nie polecam. -
~Filip / 2022-10-12 12:11
To jest jeden wielki żart. Cena jest porównywalna do innych operatorów, ale jakoś to jedna wielka porażka. Każdego dnia są problemy z internetem. Czasami nie działa 5 minut, a czasami 3 godziny! Filmy można obejrzeć w max 360p, bo później już nie wyrabia. Jeśli ktoś liczy, że będzie mógł zagrać na tym internecie to powodzenia przy pingu wynoszącym po 750ms. Ogólnie porażka. ZaletyBrakWadySłaby internet
Utraty połączenia
Słaba stabilność
strona 59 z 65
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »