WadyFelerny sposób doładowania. Zero informacji, że tak można się samemu wydymać.
strona 58 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Piskorz / 2024-11-08 11:47
Nieźli naciągacze. Uważajcie, żeby doładowywać telefon tylko przez opcję DOŁADUJ w aplikacji mobilnej. W innym przypadku doładujecie tylko skarbonkę i nie wykupicie już żadnego pakietu. Takie doładowania powinny być zablokowane. Złodzieje. -
-
~Pogromca Trolli / 2024-01-29 20:10
Część opinii z samymi 5 to trolle albo jakiś świr. To samo jest w sekcji Lajt Mobile. -
~Pogromca Trolli / 2024-04-22 17:38
Nie wiesz skąd tyle pozytywnych opinii? Po pierwsze masa trolli, a po drugie tych co polecają aby uzyskać jeszcze większe zniżki. Cała prawda. WadyVikings Mobile to Play. Nie ma tu lepszej jakości sieci od Play. -
~Pomelo / 2024-03-14 15:22
Trzeba czytać uważnie regulaminy, a do tego 5G nie jest dostępne w ofercie na kartę. -
~Rex / 2024-02-09 18:58
Brawo Wolf. To samo (płatne trolle) jest w dziale Lajt Mobile. Wszyscy wszystko chwalą. Żenada. Wadyza dużo tu płatnych trolli -
~rozczarowany wieloletni klient / 2024-04-20 11:45
korzystalam kilka lat interenet byl w miare, polaczenia telefoniczne bardzo ok. teraz zmienili operatora platnosci, informacja szla tylko na maila. dadalismy karte, bank zatwierdzil, ale system dalej jej nie widzi wiec jestesmy bez telefonu. telefon na infolinie skonczyl sie pouczeniem, ze na pewno cos zle zrobilismy i ze oni nie maja sobie nic do zarzucenia a my powinnismy sie bic w piersi, ze wczesniej nie dzwonilismy do nich ani nie probowalismy do skutku autoryzowac karty!!!! takie kity wciskaja ludziom, ktorzy na szybko prosza o pomoc bo odcieto im telefon i interenet.
takze polecam osobom, ktore lubia placic za polaczenia, sms i interent i oczkuja serwisu na poziomie 5 letniego rozkapryszonego dziecka, ktore na prosbe o pomoc nie moze pomoc ale musi powiedziec, ze to jest nasza wina i mobilevikings dziala bez zarzutu. czyli serwis dla masochistow.Zaletydobre polaczeniaWadybeznadziejny serwis, pozbawiona empatii, wrecz psychopatyczna osoba, podnoszaca glos i robiaca osobiste przytyki do klienta ignorujaca prosby o pomoc. nawet nie udalo sie zweryfikowac kim jestesmy, wiec podejrzewam, ze Pani na infolinii miala zalamanie, bo tyle osob dzwonilo z podobnym problemem - gratuluje firmie zmiany operatora platnosci na operatora uniemozliwiajacego wykonanie platnosci. -
~Ryko / 2023-11-12 14:21
Vikig Mobile to to samio co Play. Jedyne co ich odróżnia to lepszy BOK. Reszta to to samo więc pod względem technicznym NIE MA SIĘ CZYM PODNIECAĆ. -
~Sato / 2023-12-07 01:44
Viking Mobile nie ma się czym podniecać. Oferta ani zła, ani tyłka urywająca. Pod względem wyboru pakietów to bieda. Włączcie ludzie myślenie. Viking niektórym będzie pasować ale nie wszystkim. Nie czytajcie trollowych wpisów jak wyroczni. Wadywybór lichy - oferta wybitnie nastawiona na zysk -
-
~User2018 / 2020-07-05 12:18
Patrząc na możliwości komórkomania wirtualnej i samych połączeń wylansowały się dwie gwiazdeczki: lajt mobile od 19.90zł (Plus ) i od 19.90zł a2mobile ( Plus ) dające lepsza jakość i stabilny transfer jednego operatora nie przełączając pomiędzy przy przeciążeniach sieci to ma Wiking Mobile. Zresztą załatwianie przez BOK naprawa drobnych usterek z mówieniem i brakiem uprzejmości na TY do osób dzwoniących po 50 lub emerytów trochę pomyłka operatora.
Gdzie wymienione maja tani roaming i nie kończący się internet np a2mobile. Zresztą jak ktos lubi abonament to można zawsze Play od 35 zł to samo co wirtualni lub 30 zł orange -plus ale czasami bez mms i swobody wyboru.Zaletyprzechodzący internet danych , mms , pakiet danychWadysłaby internet , brak profesjonalizmy BOK ( obsługa według stałej regułki ) , drogie taryfy -
~Zenon T. / 2018-04-30 11:14
Już 2 razy się naciąłem podczas doładowywania na ich stronie. Jest tak zaprojektowana, że najpierw wyskakuję ich promocje np. No limit za 24 zł za 31 dni a nie standardowe doładowanie. Człowiek odruchowo myśli że jest to doładowanie zwykłe i wciska doładowanie 24 zł na którym nie jest zapisane, że jest to opłata tylko za 31 dni. Jest to celowe wprowadzanie klienta w błąd ponieważ powinno być wyświetlane najpierw doładowanie zwykłe a nie promocyjne. Z tego powodu ich złośliwości nie doładuje ich konta co najmniej przez następne 3 miesiące. WadyBardzo nie czytelna i nie praktyczna (również wizualnie) ich strona www. -
~Zgred / 2021-12-29 21:00
Tzw doradca zakłada, że klient wie wszystko. A jeżeli czegoś nie wie, to zdziwko i to traktowany jest jak idiota. Rozumiem, że targetem są ludzie młodzi, ale starsi wiekiem tez płacą i mają prawo do obsługi. ZaletyNiska cenaWadyFatalna obsługa klienta -
~adam / 2024-08-21 18:01
nie polecam obsługa na bardzo niskim poziomie.......... -
~Berlin89 / 2023-06-07 13:52
W ofercie na kartę za 20 złotych brak kumulacji internetu.
W ofertach za 20 , 25 i 35 złotych brak roamingu. Trzeba dodatkowa doładować telefon aby można było dzwonić i mieć internet. Czyli dochodzi dodatkowy koszt jeżeli ktoś często podróżuje za granicę. Jedyny plus to obsługa .
Proszę zauważyć ze dobre opinie są od ludzi którzy podają swój telefon lub kod aby mieli zniżkę na doładowania.ZaletyBiuroWadyBrak roamingu brak 5G -
~Daria / 2019-08-29 20:46
Najgorsza obsługa klienta jaką miałam kiedykolwiek! Nigdy nie czytają historii poprzednich czatów i zadają te same pytania raz za razem. Także, nie wiedzą sami na czym polega problem i jak go rozwiązać, a jak znachodzą, i mówią, że za parę dni będzie naprawione, będziecie czekali tydzień, i jak skontaktujecie się i obsługą klienta, znów dostaniecie te same pytanie i nikt nie wie o co chodzi...Tylko 25 zł jest szkoda ZaletyNie wiem, bo nawet nie mogę skorzystać się z numeru, który kupiłem...WadyNajgorsza obsługa klienta jaką miałem kiedykolwiek! -
~Fiki / 2024-02-29 16:39
Nju mobile za 19.99 zł ma w subskrypcji 60 GB a Viking mobile 60 GB za 35 zł jest różnica ;) WadyPlay -
~Gienek / 2022-01-04 16:36
Chwalipieta w kącie stała i krzyczała! Jaka to ja jestem wspaniała! Usłyszał to dziadek i laseczka grozi! Nie chwal się bo laseczka przyłoże! Nabierasz naiwnych ludzi a to nieładnie! Zamawiasz starter i od razu oprócz wszelkich zgód musisz sie do konta Wiking zalogować a potem podpiąć kartę do banku! Inaczej nie dostaniesz prepaid karty! Numeru też sam nie wybierasz tylko jaki losowo na ciebie padnie! To ci dopiero swoboda wyboru! Demokracja???! ZaletyPozornie super operator! Szczegóły opisane powyżej!WadyNachalnosc,link przesłany na pocztę mailową od razu przez antywirusa uznany za spam! Nic to wam nie mówi? Opinie pisane przez pracowników Wikinga! Adresy IP -
-
~Jadwiga / 2019-05-21 07:34
Witam czytelników i ostrzegam : na początku było super internet śmigał, obecnie ciągle brak internetu !!! Są niepoważni !!! WadyBlokują internet -
~Kasia / 2021-10-19 15:11
Ciągłe problemy z zasięgiem, internetem w telefonie , dodatkowo problem z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi WadyCiągłe problemy z zasięgiem, internetem w telefonie , dodatkowo problem z połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi -
~Niezadowolony / 2022-03-27 23:35
Internet mobilny jest porażką!
Jest bardzo niestabilny i masakrycznie wolny. Właśnie próbuje pobrać plik wielkości 50MB - szacowany czas 2-3 godziny.
O! A teraz przestał się pobierać.
Cena 60 zł za pakiet 250 GB jest kuszaca, ale nie warto psuć sobie nerwów.
Dzwoniłem już z 10 razy I tyle samo maili im wysłałem. Nic sobie z tego nie robią.ZaletyNiska cenaWadyPrędkość i stabilność połączenia jest nie do zaakceptowania. -
~Ona / 2021-03-30 16:23
Niestety, firma wykorzystuje dane klientów (nie pytajac ich o zgodę) do swoich prywatnych maili śmieciowych, typu “ktoś tam z ich fzałogi zrobił to i tamto...”... Musiałam zablokować, bo miałam wrażenie, że zaraz zaczna mi przysyłać info ile razy ich załoga pierdnęła albo podrapała się w tyłek. Naprawdę, prokuratura powinna zajać się tym przywłaszczaniem sobie danych klientów do prywatnych celów. (Za to informacji ważnych dla klientów, jak sms po doładowaniu, że oferta ważna do tego i tego dnia - brak i brak smsa przypominajacego, którego dnia oferta wygasa). No i jakieś dziwne powitanie na czacie, najpierw myślałam, że to jakaś taryfa dla obcokrajowców... WadyWykorzystanie danych klientów do wysyłania śmieciowych maili, brak smsa informacyjnego do kiedy ważny pakiet i którego dokładnie wygasa
strona 58 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »