korzystalam kilka lat interenet byl w miare, polaczenia telefoniczne bardzo ok. teraz zmienili operatora platnosci, informacja szla tylko na maila. dadalismy karte, bank zatwierdzil, ale system dalej jej nie widzi wiec jestesmy bez telefonu. telefon na infolinie skonczyl sie pouczeniem, ze na pewno cos zle zrobilismy i ze oni nie maja sobie nic do zarzucenia a my powinnismy sie bic w piersi, ze wczesniej nie dzwonilismy do nich ani nie probowalismy do skutku autoryzowac karty!!!! takie kity wciskaja ludziom, ktorzy na szybko prosza o pomoc bo odcieto im telefon i interenet.
takze polecam osobom, ktore lubia placic za polaczenia, sms i interent i oczkuja serwisu na poziomie 5 letniego rozkapryszonego dziecka, ktore na prosbe o pomoc nie moze pomoc ale musi powiedziec, ze to jest nasza wina i mobilevikings dziala bez zarzutu. czyli serwis dla masochistow.Zaletydobre polaczenia
Wadybeznadziejny serwis, pozbawiona empatii, wrecz psychopatyczna osoba, podnoszaca glos i robiaca osobiste przytyki do klienta ignorujaca prosby o pomoc. nawet nie udalo sie zweryfikowac kim jestesmy, wiec podejrzewam, ze Pani na infolinii miala zalamanie, bo tyle osob dzwonilo z podobnym problemem - gratuluje firmie zmiany operatora platnosci na operatora uniemozliwiajacego wykonanie platnosci.