strona 58 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Ratay / 2021-10-17 15:21
Najtańsza sieć, nigdy nie ma z niczym problemów. Jeśli się pojawią, można nawet załatwić coś w niedzielę do 18:00.Przejrzysta aplikacja, autodoładowania. -
-
~Kamil / 2021-10-15 17:12
Bardzo w porządku :)
Mam u nich numer przez przypadek i wszystko działa. Mały operator, który działa lepiej niż duże sieci.
Indywidualne podejśce, osobliwy humor i elastycznośćZaletynietuzinkowe pojejścieWadykurier DPD -
~Jan Oko / 2021-10-12 18:12
Świetny operator, zasięg i oferta na najwyższym poziomie Zaletywszystko ;)Wadybrak! -
~Xenia / 2021-10-11 13:35
Z Vikingiem płynie się najlepiej ...ekonomicznie, przyjaźnie, szybko i z uśmiechem ZaletyBrak problemów , jeśli są świetny BOK - konsultanciWadyBrak -
~Sebastian / 2021-10-09 12:58
Jesteście najlepsi z ofertami polecam was wszystkim znajomym róbcie to tak dalej -
~EJ / 2021-10-04 14:27
Szybko i sprawnie załatwiony problem z doładowaniem. -
~bart / 2021-09-30 08:28
Jestem zadowolony z oferty na kartę i kontaktem z firmą. Dobra opcja z zapraszaniem znajomych za tanszy rachunek. ZaletySprawny kontakt z obslugąWadyBrakuje tańszej oferty na internet mobilny -
~Adi / 2021-09-30 08:19
Super sieć to jest. Pozdrawiam wszystkich wikingów. ZaletyTanioWadyCzekam na 5g -
-
~Viking / 2021-09-29 16:05
Zdecydowanie najlepsza sieć komórkowa z jaką miałem do tej pory do czynienia!
Przejrzałem oferty z różnych sieci i mój wybór padł właśnie na Mobile Vikings. Główne atuty jak dla mnie to możliwość ustawienia autodoładowania (co miesiąc pieniądze za pakiet pobierane są z konta i nie musimy się martwić doładowaniem konta na telefonie), kumulacja niewykorzystanych GB internetu, darmowe MMS-y i jak się potem okazało najlepszy dział obsługi klienta z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia.
W porównaniu z Virgin nie mam już problemu z przełączaniem sieci w roamingu oraz z niedostarczonymi MMS-ami. Przez kilka miesięcy skumulowałem sobie na koncie prawie 100 GB internetu (które również można wymienić na różne gadżety ze sklepu, takie jak koszulki, naklejki, hełm Vikinga :D).
Podsumowując: Korzystałem wcześniej z takich sieci jak T-Mobile, PLAY czy Virgin, ale to Viking jest według mnie najlepszą z sieci, z jakimi miałem kiedykolwiek do czynienia. Obsługa klienta to bajka, a z kumulacją pakietu internetowego nie spotkałem się w żadnej innej sieci. No i pozbyłem się problemów z ciągłym traceniem zasięgu.
Teraz we wrześniu jest jeszcze dodatkowa promocja i jednorazowo można dostać 200GB na start podając kod promocyjny przy składaniu zamówienia: „MIAU200GB”.
***
Jeśli moja opinia Ci pomogła, to wielka prośba o podanie mojego kodu polecenia przy składaniu zamówienia (dzięki temu następne doładowanie będzie tańsze o 3zł): https://mobilevikings.pl/referral/48889215619/Zalety> darmowa kumulacja pakietu internetowego
> możliwość ustawienia autodoładowania
> darmowe MMS-y
> najlepszy dział obsługi klienta z jakim miałem kiedykolwiek do czynieniaWadybrak :) -
~Rain8 / 2021-09-29 11:30
świetna obsługa, szybkość i brak natrętnych reklam. fajnie byłoby dodać elastyczne taryfy, trochę urozmaicić oferty. Zaletynajwiększy + prawie brak reklam!
+ działa dobrze!
+ dobra prędkośćWady- brak elastycznych taryf -
~woojtekn / 2021-09-29 03:38
Houuuuu! podróżowałem po oceanach operatorskich playa, tmobile czy orange ale chyba mój drakkar znalazł w końcu wrota Valhalli. Wydaje mi się, że przystanek docelowy odnaleziony. Support i kontakt z klientem nie spotykany nigdzie indziej :) szkoda ze nie ma 6-scoi gwiazdek w kategorii obsługa klienta. Póki co jestem zauroczony. Hail Vikings! ZaletyObsługa klientaWadyjeszcze nic, jestem w trakcie testów :) -
~michałm / 2021-09-28 19:29
Chyba najlepsza sieć jaka może być. Szybki i bardzo szybko odpowiadający help desk. Internet śmiga. Nigdy nie mialem problemu z tą siecią. Jeżeli potrzeba wymienić sim w moim przypadku po zgubieniu sprawa załatwiana jest szybko karta dociera do 2 dni. Polecam także internet.Obecnie jest promocja 25 zl za 150 gb moja opcja 50% rabat do 31 grudnia. Mam dwie karty na telefon i jedną z netem. ZaletySzybki internet, sprawne biuro obsługi, bardzo mili konsultanciWadyNie ma -
~Mariusz / 2021-09-25 12:25
Mega podejście do rozwiązania niestandardowego problemu związanego z doładowaniem konta i koniecznością korzystania z telefonu za granicą Polski.
Udało się dzięki zaangażowaniu konsultantów
Vikingowie z Facebooka oraz mailowego helpdesku dali radę śpiewająco. Na pewno nie było to łatwe , za to szacunek.
Dzięki takiemu podejściu do mojego problemu będę mógł spokojnie rozmawiać z rodziną i sprawdzać co w sieci piszczy.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję bardzo.
Mariusz -
~kaswiel / 2021-09-24 17:22
Korzystam z Perfekt Match i jestem zadowolony z możliwości autodoładowania i kumulacji GB. Swój problem rozwiązałem przez maila - podoba mi się, że helpdesk zrozumiale poinstruował i sprawnie odpowiedział na moje zapytanie. Zaletysprawna i szybka obsługa, możliwość kumulacji GB na następny miesiąc -
~Ddd / 2021-09-24 16:05
Wszystko jest ok, jestem w sieci od kilku lat i jestem zadowolony - okazjonalny kontakt z supportem zawsze przebiega ok :) -
~Viki / 2021-09-24 13:09
Zawsze prosto i na temat, oferta spełnia wszystkie oczekiwania, a plusem największym jest Helpdesk! Można się skontaktować, nie traktują użytkowników jak w innych sieciach, tylko czujesz się jak dobry znajomy. Zaletywszystko -
-
~psotniczek1977 / 2021-09-13 17:48
Vikingi ah vikingi mogę tylko polecić . Wszystkie problemy są załatwiane w mig , brak problemów z zasiegiem . ZaletyZasieg , podejscie oblugi .WadyBrak . -
~Kamilo / 2021-09-13 12:54
Witam na początku zasię był jako taki jakby na zachętę ale im dłużej korzystam z tego numeru tym bardziej jestem nim zawiedziony ZaletyPrzez 6 miesięcy jeszcze nie znalazłemWadyZasięg (nawet w mieście)
Cena
Oferta naciągana
Jakieś krętactwo z doładowaniem i pakietem po każdym doładowaniu żeruje się pakiet internetu zamiast kumulować jak to napisali w regulaminie -
~Zarley / 2021-09-12 04:58
Jestem użytkownikiem vikinga od 2017 r.
Niestety oferta już nie jest tak konkurencyjna jak na początku. Za 25 zł dostaje tylko 15 GB +1 GB, za automatyczne doladowanie.Mozna znaleźć porównywalne oferty ,lub lepsze u konkurencji za ok.20 zł.
Jakość połączeń jest różna.Zdaża się że nie można się połączyć, lub przerywa rozmowę w trakcie.
Ale to co najbardziej mnie irytuje to internet.Jakość bardzo spadła w największym mieście w centralnej Polsce zdążają się zawiechy i spowolnienia a na wsi,to już tragedia.Nie da się korzystać z internetu. Finał jest taki ,że muszę korzystać z dodatkowego internetu w nju mobile, który na wsi działa jako tako. Zastanawiam się poważnie nad zmianą operatora ,ale nie mam pojęcia co wybrać aby internet śmigał bez większych problemów również na wioskach.ZaletyMiła i w miarę szybka obsługa.WadySłaby zasięg ,zwłaszcza internetu.
U konkurencji za podobną ofertę zapłacisz mniej. -
~Sylwia / 2021-09-09 08:08
Odnośnie sieci zasięg poza centrum ok, rozmowy czysto slychac, pakiety schodzą normalnie lub się odmawiają, jak mialam problem zadzwoniłam na infolinię i po problemie, miło i szybko, czujesz że to siec cię przyciąga podaj mój numer 48 720770415 podczas przenosin dziękuję ZaletyZasiegWadyBrak
strona 58 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »