Kilka dni temu przeniosłam numer z plusa, nowa karta przyszła szybko i wtedy zaczęły się problemy. Mój telefon nie czytał karty sim, drugi też. Absolutnie nic, co robiłam próbując rozwiązać problem nie pomogło. Napisałam więc do obsługi, gdzie genialny konsultant wpadł na dokładnie te same pomysły, które już przetestowałam, więc na dowód wysłałam zdjęcia. Wysłał więc duplikat karty. Przyszła, owszem. Jednak pojawił się nowy problem, bo tak jak przy pierwszej od Vikinga telefon karty nie czytał w ogóle, tak tym razem jest komunikat, że połączenia głosowe nie są obsługiwane, a włączenie danych, wyłączanie i ponowne włączenie telefonu, komponowanie z trybem samolotowym nie daje absolutnie nic. Nie tak powinno być, ale już wiem, że będę musiała pojechać do salonu Play i to do nich przenieść numer, bo naprawdę nie mam najmniejszej ochoty dalej się szarpać z tym Vikingiem, skoro coś jest z ich kartami sim.
ZaletySzybką obsługa
WadyWszystkie wymienione powyżej
~Glamd / 2021-11-15 15:59
Ocena: 1.67 / 5
Odkąd przeniosłem się do vikinga ciągle z czymś walczę. Najpierw aplikacja która wyrzucała ciągle błędy logowania, potem problemy z doładowaniami które przychodzą z bardzo dużymi opóźnieniami. Przestały mi przechodzić na następny miesiąc niewykorzystane dane internetowe.
~Eryk / 2021-11-14 08:34
Ocena: 4.67 / 5
Tam gdzie jest tanio nie zawsze jest super, internet rwie się na zewnątrz i w pomieszczeniach,tryb ustawienia ręczny czy automatyczny nie pomaga
WadyRwiacy się net
~ja / 2021-11-12 13:16
Ocena: 5.00 / 5
super kontakt; szybko i co najwazniejsze merytorycznie :) sprawa z jaka sie zglaszam zostaje blyskawicznie rozwiazana - nawet lepiej niz by sie mozna spodziewac :) pozdrawiam i polecam :)
~mariusz / 2021-11-09 19:23
Ocena: 5.00 / 5
sprawna, szybka, bardzo pomocna obsługa. oferta ok. stosunek ceny do jakości bardzo dobry.
Zaletyjakość, cena
~Karolina / 2021-11-09 14:03
Ocena: 5.00 / 5
Super oferta Jestem bardzo zadowolona. W szczególności dziękuję za wsparcie helpdesku, zawsze niezawodny kontakt!
~Kazimierz / 2021-11-08 10:21
Ocena: 5.00 / 5
Szybka i merytoryczna wszystko można sprawnie i szybko załatwić online.
~Bartłomiej / 2021-11-04 19:16
Ocena: 5.00 / 5
Zawsze błyskawicznie i rzeczowo. Naprawdę ciężko wyobrazić sobie bardziej życzliwą i pomocną obsługę.
ZaletySame.
WadyBrak.
~JULEK / 2021-11-04 17:33
Ocena: 5.00 / 5
Już kilka lat płynę z Vikingami. To są bardzo dobre lata.
ZaletyCena, obsługa, przejrzystość
WadyInternet czasem kuleje, ale to wina infrastruktury na której pracuje Viking.
~Klaudia / 2021-11-04 11:16
Ocena: 5.00 / 5
Polecam. Bardzo dobra oferta, obsługa klienta na wysokim poziomie.
~kkkinga90 / 2021-11-04 08:43
Ocena: 5.00 / 5
Super sieć. Tanio, wszystko czytelnie i do tego możliwość obniżenia swojego doładowania polecając innym tą sieć. Apka jest bardzo wygodna, intuicyjna. A co najważniejsze dobry kontakt z obsługą, pracują tam naprawdę bardzo mili ludzie. Odpowiedzi szybkie i rzetelne - dziękuję ludziom który tam pracują, dla Was wszystkiego co najlepsze.
Zaletycena, super obsługa, duże możliwości.
Wadybrak
~Izzy / 2021-11-03 19:15
Ocena: 5.00 / 5
Przejście do Viking Mobile, to chyba jedna z najlepszych decyzji, jakich dokonałam w tym roku. Customer service/experience, oferta, aplikacja i jakość internetu 10/10
~Daniel / 2021-11-03 18:26
Ocena: 5.00 / 5
Cóż, jestem z Wami już chyba trzy lata, może cztery, nie wie, szczęśliwi czasu nie liczą :)
Ogromny MINUS dla Was jest spowodowany tym, że:
- nie jestem w stanie znaleźć ŻADNYCH minusów mojego przejścia do Was,
- minusów podczas obsługi zgłoszeń,
- minusów podczas codziennego użytkowania usług.
Podsumowując, bardzo mnie ta sytuacja frustruje i czuję się niekomfortowo. Inni operatorzy dawali mi pełną satysfakcję z poczucia zagrożenia, pełen gniew na świadczone usługi, a co najważniejsze - możliwość podnoszenia ciśnienia w trakcie rozmów z biurem obsługi.
Z Wami jest zbyt słodko i czekam tylko tego dnia kiedy się to zmieni (ŻART)
Nawet jak będąc za granicą z konta za 1 MB zassało mi ponad 20 zł to odpowiedź na moje zapytanie tak mnie uspokoiło, że byłem się w stanie z tym normalnie pogodzić. Zostało mi wszystko elegancko wytłumaczone, że nadajnik z pobliskiej Turcji do jakiego się zalogowałem będąc w Grecji, to leży w Europie ale nie w Uni Europejskiej i nawet mi tych dwóch dych szkoda nie było ;) taka obsługa :)
Dziękuję Wam
Zaletyopisane powyżej, gdyż nie zauważyłem tego pola :)
Wadybrak minusów
~Ala / 2021-11-03 18:08
Ocena: 5.00 / 5
Witam ! Od 2018 korzystam a sieci Viking i nie miałam nigdy problemów z połączeniami : ). Przeciwnie do sieci w których byłam poprzednio, tutaj bardzo szybko można się skontaktować z uprzejmymi i bardzo pomocnymi osobami z obsługi klienta.
ZaletyDobra cena za abonament, sporo GB.
WadyCzasem mam trochę wolny internet ale to chyba wina mojego telefonu.
~Alice / 2021-11-03 16:42
Ocena: 5.00 / 5
- super przenosny internet, smiga nawet na zadupiu na Mazurach, gdzie wszyscy chodza na gorke zeby zlapac zasieg
- super obsluga klienta, zabawna i zyciowa w sytuacjach kiedy nie pozostaje nic innego jak sie posmiac ;)
- bardzo korzystna cenowo! Uwielbiam! Niestety spedzam 9 mieisiecy poza krajem, ale te 3 co bede w Polsce, tylko z nimi ☺️
~Wirginia / 2021-11-03 16:33
Ocena: 5.00 / 5
Viking to najlepszy operator komórkowy na naszym rynku i z przyjemnością będę go polecać innym. W razie problemów i wątpliwości obsługa zawsze chętnie i szybko pomoże. Nie mam się czego przyczepić :)
ZaletyDoskonała obsługa klienta,
Ciekawa i przejrzysta oferta,
Ceny przystępne
~Kaz6502 / 2021-11-03 16:20
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo dobra firma. Jej zaletą jest etyka - traktowanie klienta jak dobro, które służy zarabianiu kasy, a nie zło konieczne, które tylko przeszkadza w zarabianiu kasy :). Obsługa miła, szybka i konkretna. Polecam bardzo.
Zalety- niska cena pakietów
- super osbługa
- automatyzacja procesów
Wady- jeszcze nie znalazłem, ale może jakieś są
~Łukasz / 2021-11-03 15:12
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony z jakości usług i ceny.
W szczególności na pochwałę zasługują panie z helpdesk, które odpisują bardzo szybko na zadane pytania.
Zaletycena, obsługa klienta
Wadysłaby zasięg w mniejszych miejscowościach
~Piotrek / 2021-10-30 19:02
Ocena: 5.00 / 5
Od roku przeniosłem się do sieci Mobile Vikings. Zakupiłem ją z myślą o internecie LTE w oparciu o nadajniki Play. Mogę w 100% polecić tego operatora, oferta jest bardzo atrakcyjna na rynku. Z kodem “SKOKWBOK” darmowy pierwszy miesiąc przy nowym numerze, czyli 25 ziko w kieszeni, bądź zniżka w ofercie z internetem mobilnym. Dobijasz i korzystasz kiedy masz ochotę. Obecnie w ofercie jest promocja na każdy z pakietów, 3 doładowania ze zniżką 30%.
Link do oferty:
https://mobilevikings.pl/referral/48739982896/
Serdecznie pozdrawiam :)
Zaletycena,elastyczność, bardzo dobra obsługa techniczna, jakość, brak zobowiązań, żadnych kodów doładowujących.
~Md / 2021-10-28 20:29
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolona mobile vikings. Szybka profesjonalna obsługa:)