strona 54 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~ja / 2021-11-12 13:16
super kontakt; szybko i co najwazniejsze merytorycznie :) sprawa z jaka sie zglaszam zostaje blyskawicznie rozwiazana - nawet lepiej niz by sie mozna spodziewac :) pozdrawiam i polecam :) -
-
~mariusz / 2021-11-09 19:23
sprawna, szybka, bardzo pomocna obsługa. oferta ok. stosunek ceny do jakości bardzo dobry. Zaletyjakość, cena -
~Karolina / 2021-11-09 14:03
Super oferta Jestem bardzo zadowolona. W szczególności dziękuję za wsparcie helpdesku, zawsze niezawodny kontakt! -
~Kazimierz / 2021-11-08 10:21
Szybka i merytoryczna wszystko można sprawnie i szybko załatwić online. -
~Bartłomiej / 2021-11-04 19:16
Zawsze błyskawicznie i rzeczowo. Naprawdę ciężko wyobrazić sobie bardziej życzliwą i pomocną obsługę. ZaletySame.WadyBrak. -
~JULEK / 2021-11-04 17:33
Już kilka lat płynę z Vikingami. To są bardzo dobre lata. ZaletyCena, obsługa, przejrzystośćWadyInternet czasem kuleje, ale to wina infrastruktury na której pracuje Viking. -
~Klaudia / 2021-11-04 11:16
Polecam. Bardzo dobra oferta, obsługa klienta na wysokim poziomie. -
~kkkinga90 / 2021-11-04 08:43
Super sieć. Tanio, wszystko czytelnie i do tego możliwość obniżenia swojego doładowania polecając innym tą sieć. Apka jest bardzo wygodna, intuicyjna. A co najważniejsze dobry kontakt z obsługą, pracują tam naprawdę bardzo mili ludzie. Odpowiedzi szybkie i rzetelne - dziękuję ludziom który tam pracują, dla Was wszystkiego co najlepsze. Zaletycena, super obsługa, duże możliwości.Wadybrak -
-
~Izzy / 2021-11-03 19:15
Przejście do Viking Mobile, to chyba jedna z najlepszych decyzji, jakich dokonałam w tym roku. Customer service/experience, oferta, aplikacja i jakość internetu 10/10 -
~Daniel / 2021-11-03 18:26
Cóż, jestem z Wami już chyba trzy lata, może cztery, nie wie, szczęśliwi czasu nie liczą :)
Ogromny MINUS dla Was jest spowodowany tym, że:
- nie jestem w stanie znaleźć ŻADNYCH minusów mojego przejścia do Was,
- minusów podczas obsługi zgłoszeń,
- minusów podczas codziennego użytkowania usług.
Podsumowując, bardzo mnie ta sytuacja frustruje i czuję się niekomfortowo. Inni operatorzy dawali mi pełną satysfakcję z poczucia zagrożenia, pełen gniew na świadczone usługi, a co najważniejsze - możliwość podnoszenia ciśnienia w trakcie rozmów z biurem obsługi.
Z Wami jest zbyt słodko i czekam tylko tego dnia kiedy się to zmieni (ŻART)
Nawet jak będąc za granicą z konta za 1 MB zassało mi ponad 20 zł to odpowiedź na moje zapytanie tak mnie uspokoiło, że byłem się w stanie z tym normalnie pogodzić. Zostało mi wszystko elegancko wytłumaczone, że nadajnik z pobliskiej Turcji do jakiego się zalogowałem będąc w Grecji, to leży w Europie ale nie w Uni Europejskiej i nawet mi tych dwóch dych szkoda nie było ;) taka obsługa :)
Dziękuję WamZaletyopisane powyżej, gdyż nie zauważyłem tego pola :)Wadybrak minusów -
~Ala / 2021-11-03 18:08
Witam ! Od 2018 korzystam a sieci Viking i nie miałam nigdy problemów z połączeniami : ). Przeciwnie do sieci w których byłam poprzednio, tutaj bardzo szybko można się skontaktować z uprzejmymi i bardzo pomocnymi osobami z obsługi klienta. ZaletyDobra cena za abonament, sporo GB.WadyCzasem mam trochę wolny internet ale to chyba wina mojego telefonu. -
~Alice / 2021-11-03 16:42
- super przenosny internet, smiga nawet na zadupiu na Mazurach, gdzie wszyscy chodza na gorke zeby zlapac zasieg
- super obsluga klienta, zabawna i zyciowa w sytuacjach kiedy nie pozostaje nic innego jak sie posmiac ;)
- bardzo korzystna cenowo! Uwielbiam! Niestety spedzam 9 mieisiecy poza krajem, ale te 3 co bede w Polsce, tylko z nimi ☺️ -
~Wirginia / 2021-11-03 16:33
Viking to najlepszy operator komórkowy na naszym rynku i z przyjemnością będę go polecać innym. W razie problemów i wątpliwości obsługa zawsze chętnie i szybko pomoże. Nie mam się czego przyczepić :) ZaletyDoskonała obsługa klienta,
Ciekawa i przejrzysta oferta,
Ceny przystępne -
~Kaz6502 / 2021-11-03 16:20
Bardzo dobra firma. Jej zaletą jest etyka - traktowanie klienta jak dobro, które służy zarabianiu kasy, a nie zło konieczne, które tylko przeszkadza w zarabianiu kasy :). Obsługa miła, szybka i konkretna. Polecam bardzo. Zalety- niska cena pakietów
- super osbługa
- automatyzacja procesówWady- jeszcze nie znalazłem, ale może jakieś są -
~Łukasz / 2021-11-03 15:12
Jestem zadowolony z jakości usług i ceny.
W szczególności na pochwałę zasługują panie z helpdesk, które odpisują bardzo szybko na zadane pytania.Zaletycena, obsługa klientaWadysłaby zasięg w mniejszych miejscowościach -
~Piotrek / 2021-10-30 19:02
Od roku przeniosłem się do sieci Mobile Vikings. Zakupiłem ją z myślą o internecie LTE w oparciu o nadajniki Play. Mogę w 100% polecić tego operatora, oferta jest bardzo atrakcyjna na rynku. Z kodem “SKOKWBOK” darmowy pierwszy miesiąc przy nowym numerze, czyli 25 ziko w kieszeni, bądź zniżka w ofercie z internetem mobilnym. Dobijasz i korzystasz kiedy masz ochotę. Obecnie w ofercie jest promocja na każdy z pakietów, 3 doładowania ze zniżką 30%.
Link do oferty:
https://mobilevikings.pl/referral/48739982896/
Serdecznie pozdrawiam :)Zaletycena,elastyczność, bardzo dobra obsługa techniczna, jakość, brak zobowiązań, żadnych kodów doładowujących. -
-
~Md / 2021-10-28 20:29
Bardzo jestem zadowolona mobile vikings. Szybka profesjonalna obsługa:) -
~Helix / 2021-10-28 16:29
Przejrzysta oferta, najkorzystniejsza na rynku. Sprawna i szybka obsługa klienta ZaletyTaniocha -
~smoczyoddech / 2021-10-28 12:30
Działa. Jak trzeba to obsługa klienta pomaga. Nie w...wiacie mnie jak infolinia Play :) ZaletyDziała. I się "da załatwić". -
~Marcin / 2021-10-28 11:47
dobra cena, szybka i miła obsługa, Zaletycena, obsluga
strona 54 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »