strona 54 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Bernadeta / 2021-12-03 18:30
Jedno słowo: NAJLEPSI.
Miło, konkretnie i profesjonalnie. Korzystam z helpdesku już któryś raz i nadal wszystko na najwyższym poziomie! ❤ -
-
~Maff / 2021-12-03 18:12
Elegancko, miło i przyjemnie. Support załatwia sprawy szybko i po ludzku, bez zbędnych formalizmów. -
~Łukasz / 2021-12-03 17:05
Bardzo mi się podoba sposób rozwiązywania problemów klientów przez obsługę. Jesteście dostępni prawie wszędzie co sprawia, że zawsze otrzymam pomoc w moich sprawach. Moje wielkie uznanie za cierpliwość i wyrozumiałość. -
~Jack / 2021-12-03 15:52
To jest JEDYNA firma z branży telecomów którą lubię. Wszystkie inne z którymi miałem do czynienia próbowały mnie oszukać. Myślałem, że tak działa ta branża i jedynie interneto od Elona Muska jest sposobem na to, żeby mieć uczciwe warunki.
A tu okazało się, że ta firma nie tylko nie chce podpisać ze mną umowy na 2 lata i ścigać mnie jak nie będę używał ich internetu. Mają też fantastyczny, najlepszy jaki można sobie wyobrazić dział obsługi klienta i nie ma pojęcia, czy oni wychodzą na stracie żeby pozyskiwać klientów teraz, czy co robią, ale w tych 50-60 zł/msc udaje im się:
- dostarczać usługę
- dostarczać działa wspracia wart kilkukrotności tej ceny
- brać na siebie ryzyko, że przestanę używać ich internetu za miesiąc
Może to wygląda jak bym pisał to na zlecenie, ale nie. To moja szczera opinia. Pierwszy raz jestem fanboyem jakiejść marki tak bardzo, bo miałem bardzo nieprzyjemne doświadczenia z innymi firmami z tej branży.
Plus sprzedał mi kiedyś internet "bez limitu", ale z limitem, chciałem wypowiedzieć umowę, ale nie mogłęm, dla 1500 zł nie chciało mi się bawić w sprawy sądowe. Do dzisiaj czuję się oszukany przez Plusa. UPC nie chciało mi wypowiedzieć umowy mimo, że przeprowadziłem się na adres gdzie nie mogli świadczyć usług. Kosztowało mnie to 2000 zł. Jestem tak bardzo zawiedziony rynkiem telecomów, że teraz przygotowuję pismo do UOKIK w sprawie 200 zł które Multimedia chce ze mnie ściągnąć bo nie przujęli mojego wypowiedzenia umowy. Długa historia, ale ich widykacja ściga mnie o to od 2 lat. Multimedia poełniła rażące, nie zgodne z prawem wykroczenia w utrudnianiu mi rozwiązania umowy a teraz marnuje mój cenny czas na walkę o głupie 200 zł, które chcą mi po prostu zabrać.
I nagle jest firma, gdzie mogę mieć to wszystko gdzieś, bez umowy po prostu używać interentu i telefonu a jak mi się nie będzie podobało to odejść i nie kosztuje to 3 razy więcej niż konkurencja ale nawet standardowa oferta jest lepsza niż "super wynegocjowana oferta dla stałego klienta" w Plus.
Kod polecający
https://mobilevikings.pl/referral/48739981911/Zalety- support techniczny i nie techniczny
- natychmiastowa obsługa klienta a nie czekanie 30 min aż się dodzwonię
- klarowna informacja w apce ile pakietu zużyto a ile zostało
- możliwe ale nie obowiązkowe automatyczne ściąganie z karty
- akumulacja pakietu internetu
- możliwość przekazywania nie użytych pakietów na cele dobroczynne
- jasne zasady zniżkek za polecenie rodzinie
- brak umowy wiążącej na lata
- brak podstępnych fakewoych rabatów, które są tylko spsoobem na zgodne z prawem naliczenie kar umownych za wcześniejsze odstąpienie -
~JordanK / 2021-12-03 15:26
Zaczynając - Oferty w Mobile Vikings są świetne. Oferta za 25zł, 25gb neta, rozmowy i sms'y do każdej sieći, to jest na prawdę świetna oferta i cenowo i wszystko. Co do obsługi klienta - jest świetna. Nie tylko pomogą idealnie, na prawdę prześwietnie to jeszcze można popisać i to bez zadnego problemu, a operator zawsze pisze bardzo miło, z szacunkiem i nawet chęcią. Mobile Vikings wyróżnia się tym, że nie zależy im tylko na pieniądzach ale i na klientach, klient to ich pan jak to się mówi, dla nich nie ma rzeczy niemożliwych - potrzebujesz pomocy - pomogą, oni jak będą potrzebować pomocy też pomogą. Wysłali mi czekoladę na dzień czekolady, robią świetne konkursy - przykładowo teraz, że ileś tam osób może zgarnąć darmowe dożywotnie doładowania, a nawet 2000pln na elektronikę. Piękna rzecz. Serdecznie pozdrawiam całą ekipę, każdego pracownika sieci Mobile Vikings. Oni są inni niż inne sieci, jak ktoś chce się tam przenieść - nie ma czego się bać. ZaletyŚwietna oferta cenowa, świetni operatorzy, pracownicy z obsługi klienta, pomocni pracownicy - potrzebujesz, pomogą.WadyNie widzę, nie czuję ani nie ma żadnych wad. -
~K;) / 2021-12-03 14:22
super kontakt i wygoda;)
nie zawracają'gitary' a jak trzeba to chętnie pomogą;)) -
~Daniel / 2021-12-03 12:57
Bardzo miła obsługa szybko i konkretnie w parę minut można załatwić swoje najważniejsze sprawy w konkretnej usłudze i ofercie ZaletyObsługa profesjonalizm pomoc szybkaWadyBrak -
~Krzysztof / 2021-12-03 12:53
Przede wszystkim konkretnie, miło, pomocni w każdym problemie, bardzo profesjonalnie,nie rozmawiasz z automatem tylko z człowiekiem, płyniemy dalej, mam nadzieję że bez sztormów. ZaletyDuzoWadyBrak -
-
~Karol / 2021-12-03 12:13
Polecam
Pomocni, mili, profesjonalni
Bardzo dobra sieć. -
~Andrzej / 2021-12-03 12:08
Swietna siec. Dobry zasieg, zadnych zobowiazan dobre ceny ZaletyCeny. Brak zobowiazan. AutodoladowanieWadyBrak -
~ja / 2021-12-02 20:06
Konkretnie, komptetnenie, rzeczowo, miło i na temat - czego chciec wiecej :) -
~Cazmirz / 2021-12-02 11:35
Gwiazdki oddają wszystko. Cena, jakość i oferta bez zastrzeżeń. Poza konkurencją jest również w porównaniu do konkurencji obsługa klienta. -
~Anna / 2021-12-02 11:12
Zawsze uzyskuję natychmiastową pomoc, z częstotliwością raz na rok, bo więcej nie ma potrzeby, telefony działają, dziękuję! -
~ala / 2021-12-02 06:47
Najbardziej elastyczna oferta internetu mobilnego. Do wyboru różnej wielkości paczki, nie trzeba czekać pełnego miesiąca na odnowienie, jeśli zużyjemy transfer szybciej. Ceny atrakcyjne. Dobry i szybki kontakt z ekipą obsługi klienta. -
~Zdzisław / 2021-12-01 22:05
Blokują numer, bo podobno spamowskie esemesy. Nie rozumiem dlaczego? Proszę o pomoc i nic. Obiecali odblokować, ale na obietnicy się kończy. -
~Kacper / 2021-12-01 18:14
Obsluga klienta przyjemna az nadto! Podoba mi sie wasza oszczedna oferta dlatego zmieniam siec na wasza pozdrowionka! -
-
~R. Ryczkowski / 2021-12-01 17:07
Wszystko OK!!! Oby tak dalej
To na razie tyle bo dopiero nie dawno zacząłem Korzystać z waszych usług. -
~Lim / 2021-12-01 15:53
Tak jasnych zasad nie ma żaden operator. Do tego świetna obsługa, polecam ???? -
~Irek / 2021-12-01 15:27
W tej siecie jest jak zawsze wszystko dobrze. Zasięg, obsługa, kontakt z klientem ???? -
~Szymon / 2021-12-01 11:22
Świetny kontakt i pełne wsparcie w każdej sytuacji
strona 54 z 64
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »