strona 51 z 66
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Jaca / 2020-04-30 13:57
Zmieniłem sieć z T-mobile na Vikinga i jestem mega zadowolony ???? w poprzedniej sieci mogłem liczyć tylko na 3g a tu LTE i to z zasięgu T-mobile ???? Polecam każdemu kto ma problemy z zasięgiem, bardzo miła obsługa.
Jeżeli możecie to zarejestrujcie się z mojego linka będę mega wdzięczny! ;)
Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/48784446704/ -
-
~Jacek / 2021-12-22 15:47
Witam, nie mam żadnych zastrzeżeń, zdążały się braki sieci ale żądło więc jestem zadowolony. -
~Jack / 2021-12-03 15:52
To jest JEDYNA firma z branży telecomów którą lubię. Wszystkie inne z którymi miałem do czynienia próbowały mnie oszukać. Myślałem, że tak działa ta branża i jedynie interneto od Elona Muska jest sposobem na to, żeby mieć uczciwe warunki.
A tu okazało się, że ta firma nie tylko nie chce podpisać ze mną umowy na 2 lata i ścigać mnie jak nie będę używał ich internetu. Mają też fantastyczny, najlepszy jaki można sobie wyobrazić dział obsługi klienta i nie ma pojęcia, czy oni wychodzą na stracie żeby pozyskiwać klientów teraz, czy co robią, ale w tych 50-60 zł/msc udaje im się:
- dostarczać usługę
- dostarczać działa wspracia wart kilkukrotności tej ceny
- brać na siebie ryzyko, że przestanę używać ich internetu za miesiąc
Może to wygląda jak bym pisał to na zlecenie, ale nie. To moja szczera opinia. Pierwszy raz jestem fanboyem jakiejść marki tak bardzo, bo miałem bardzo nieprzyjemne doświadczenia z innymi firmami z tej branży.
Plus sprzedał mi kiedyś internet "bez limitu", ale z limitem, chciałem wypowiedzieć umowę, ale nie mogłęm, dla 1500 zł nie chciało mi się bawić w sprawy sądowe. Do dzisiaj czuję się oszukany przez Plusa. UPC nie chciało mi wypowiedzieć umowy mimo, że przeprowadziłem się na adres gdzie nie mogli świadczyć usług. Kosztowało mnie to 2000 zł. Jestem tak bardzo zawiedziony rynkiem telecomów, że teraz przygotowuję pismo do UOKIK w sprawie 200 zł które Multimedia chce ze mnie ściągnąć bo nie przujęli mojego wypowiedzenia umowy. Długa historia, ale ich widykacja ściga mnie o to od 2 lat. Multimedia poełniła rażące, nie zgodne z prawem wykroczenia w utrudnianiu mi rozwiązania umowy a teraz marnuje mój cenny czas na walkę o głupie 200 zł, które chcą mi po prostu zabrać.
I nagle jest firma, gdzie mogę mieć to wszystko gdzieś, bez umowy po prostu używać interentu i telefonu a jak mi się nie będzie podobało to odejść i nie kosztuje to 3 razy więcej niż konkurencja ale nawet standardowa oferta jest lepsza niż "super wynegocjowana oferta dla stałego klienta" w Plus.
Kod polecający
https://mobilevikings.pl/referral/48739981911/Zalety- support techniczny i nie techniczny
- natychmiastowa obsługa klienta a nie czekanie 30 min aż się dodzwonię
- klarowna informacja w apce ile pakietu zużyto a ile zostało
- możliwe ale nie obowiązkowe automatyczne ściąganie z karty
- akumulacja pakietu internetu
- możliwość przekazywania nie użytych pakietów na cele dobroczynne
- jasne zasady zniżkek za polecenie rodzinie
- brak umowy wiążącej na lata
- brak podstępnych fakewoych rabatów, które są tylko spsoobem na zgodne z prawem naliczenie kar umownych za wcześniejsze odstąpienie -
~Janusz Cebula / 2021-12-22 17:25
Oferta jest stosunkowo korzysta, na tyle korzystna, że przeszedłem z konkurencyjnej sieci -
~Jerzy / 2021-12-22 13:46
Ogólnie OK.zauważam szalone różnice prędkości danych w zależności od adresu gdzie używam telefonu.Przykład Warszawa Mokotów jest srednio,po drugiejstronie Wisły okolica Ratusz Białołęka jest 6 do 10 razy szybszy transfer danych. ZaletyKumulacja internetu.WadyParametry w górę i w dół bez szału. -
~Justyna / 2021-12-23 13:20
Najlepsza sieć w jakiej byłam, mimo tego, ze na „peryferiach” są czasem problemy z zasięgiem. Bardzo dobry kontakt z obsługą klienta, nie spamują ofertami, nie dzwonią! Ceny jedne z najniższych na rynku! -
~Kacper / 2021-12-22 18:02
Moja oferta to 25 zł/ms za 25 GB internetu oraz roamowy mms oraz sms bez limitu z kumulacją danych.
Oferta jest bardzo opłacalna bardzo polecam, nawet ze względu na to że inne ich oferty obok tej, stają się kompletnie nieopłacalne.ZaletyInternetu jest dla mnie wręcz za dużo (kumulacja internetu z niewykorzystanych danych) ale jest to raczej poytywne zjawisko. Jakość i szybkość internetu bardzo dobra tak samo jeżeli chodzi o rozomowy mms i sms.
Bardzo fajna aplikacja oraz świeetna obsługa klienta.WadyW mojej ofercie internet jest tylko z sieci play więc w momencie braku odbiornika play nie ma internetu. Nie tyczy się to sms mms oraz rozmów telefonicznych - te są obsługiwane również przez odbiorniki innych producentów. -
~Kaz6502 / 2021-11-03 16:20
Bardzo dobra firma. Jej zaletą jest etyka - traktowanie klienta jak dobro, które służy zarabianiu kasy, a nie zło konieczne, które tylko przeszkadza w zarabianiu kasy :). Obsługa miła, szybka i konkretna. Polecam bardzo. Zalety- niska cena pakietów
- super osbługa
- automatyzacja procesówWady- jeszcze nie znalazłem, ale może jakieś są -
-
~Kledr / 2021-10-25 11:22
Super operator polecam. Jedyna wada to zasięg oraz interet ZaletyDobre ofertyWadySłaby zasięg -
~Konrad / 2021-12-22 23:01
Od 5 lat na pokładzie i nie narzekam.
Niska cena , sporo GB internetu i wszystko inne bez dodatkowych opłat -
~Krystian1 / 2022-07-24 19:11
Świetna obsługa i szybka wysyłka karty. Bardzo atrakcyjna cena i czytelna obsługa aplikacji. Dużo internetu oraz rozmowy i smsy bez limitu. Ponadto kumulacja gigabajtów to świetny pomysł. Gorąco polecam
Proszę o użycie mojego linku polecającego i z góry dziękuję.
https://mobilevikings.pl/referral-app-android/BezkompromisowyNieustepliwyWybawicielKrystian/ -
~Lutosławski / 2024-06-11 12:20
Powiem tak nie ma idealnej sieci w Polsce w Viking rewelacja to help desk w żadnej sieci nie ma takiego podejścia do klienta tak jak u nich,
Poza tym jak wszędzie z zasięgiem w żadnej w Polsce sieci nie będzie idealnie . Tyle w temacieZaletyHelp deskWadyJak każdej siwci -
~Łukasz / 2021-12-22 13:12
Świetna inicjatywa.
100 GB to nie jest porażająca ilość ale jako świąteczny prezent to bardzo miły gest ???? -
~Maciej / 2021-12-22 14:34
Oferta po latach staje się nieco mniej atrakcyjna w porównaniu do reszty, ale nadal mi odpi -
~Magdalena / 2021-12-22 13:05
Super. W pełni zadowolona. Nie mam żadnych zastrzeżeń -
~Marcin / 2021-10-28 11:47
dobra cena, szybka i miła obsługa, Zaletycena, obsluga -
-
~Mariusz / 2022-03-25 12:30
Po kilku latach wspólnego rejsu:
1) Połączenia głosowe są wysokiej jakości.
2) Aplikacja jest super.
3) Ogromną zaletą są autodoładowani.
4) Internet - do końca 2021 zasługiwał na ocenę 3+, niestety od 2022 r. jest bardzo źle, nawet w śrudmieściu np. Warszawy, czy Gdańska co chwilę można trafić obszar z brakiem dostępu do usługi.ZaletyPołączenia głosowe i autodoładowanie.WadyInternet - od początku 2022 bardzo źle, nawet w centrach dużych miast są miejsca z całkowitym brakiem dostępu do usługi! -
~Marti / 2021-12-23 01:28
Jestem z wami od dawna i nigdy mnie nie zawiedliście. Super obsługa klienta. -
~murcio / 2020-04-30 14:48
Korzystam z Mobile Vikings od ok. 3 lat.
1. Kumulowanie niewykorzystanego Internetu w kolejnych miesiącach - dla mnie niezwykle korzystne, nie muszę przejmować się ograniczeniami przesyłowymi platform streamingowych,
2. Minus: ostatnio zauważyłem WYDŁUŻONY czas oczekiwania NA POŁĄCZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH spoza strefy PLAY (czas oczekiwania to ok. 30-60 sek!).ZaletyMożliwość ręcznego wyboru operatora w strefach o słabym zasięgu.WadyNiska jakość dźwięku połączeń z innymi operatorami niż PLAY. -
~natan / 2018-10-25 17:03
przeniosłem sie po przebrnięciu przez 3 sieci i jestem najbardziej zadowolony. Duży szacun za fajnie działający helpdesk Zaletyhelpdesk, cena, cała ofertaWadyczasem brakuje zasięgu
strona 51 z 66
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »