ZaletyObsługa i podejście do klienta, niezawodność , atrakcyjna cena
WadyNa razie nie znalazłem
~Amanda / 2021-12-22 13:40
Ocena: 4.67 / 5
Jestem zadowolona, helpdesk zawsze szybko i konkretnie odpisuje :)
~Miron / 2021-12-22 13:40
Ocena: 5.00 / 5
Świetny, szybki kontakt, zarówno mailowy jak i telefoniczny
ZaletyProsty rachunek, bez dziwnych opcji dodatkowych
~Dirty Harry / 2021-12-22 13:39
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony. Korzystam już od ponad 4 lat i nie mam problemów, przeniosłem cała rodzinę do tej sieci.
ZaletySzybki kontakt, bardzo miła obsługa, jedna z najlepszych ofert na rynku
~Lukiszpp / 2021-12-22 13:38
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator z jakim miałem do czynienia. Polecam
~Carolina / 2021-12-22 13:38
Ocena: 5.00 / 5
Najwiecej GB za najnizsza cene a do tego jasne i przejrzyste warunki! polecam! Nie splawiaja, a faktycznie staraja sie rozwiazac kazdy problem!!!
~Kamila / 2021-12-22 13:37
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza sieć :) działa wszędzie i o każdej porze
~Jan / 2021-12-22 13:37
Ocena: 5.00 / 5
Jeden problem to nie najlepszy sygnał w Kielcach,ale dajemy radę. Pozdrawiam
ZaletyDobra obsługa klienta
WadyPrzekaźnik w Kielcach
~Patryk / 2021-12-22 13:35
Ocena: 5.00 / 5
Po prostu jesteście najlepsi i już od jakiegoś czasu wspólnie z Wami płynę na Drakkarze!
WadyNie ma takiej cechy, którą mógłbym tutaj wpisać. Czasami traci się zasięg na krótki moment bądź podczas podróży pociągiem ale poza tym wszystko super.
~Maksym / 2021-12-22 13:35
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator w Polsce :)! Płacę tyle samo od dawna, a mam coraz więcej bonusów.
~Alex / 2021-12-22 13:35
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza sieć jakiej używałam,trochę słaby zasięg w górach ale generalnie bez zarzutów
~Konrad / 2021-12-22 13:35
Ocena: 4.33 / 5
Z wszystkich operatorów u jakich byłem tutaj jest mi najlepiej :)
~Pawel / 2021-12-22 13:34
Ocena: 5.00 / 5
Konkretny operator. Już kilka lat razem i ani jednego zawodu:) Nie tak jak z wielką 4-ką:P Trzymam za was kciuki!
~Jakub / 2021-12-22 13:34
Ocena: 5.00 / 5
Mega polecam - traktują klientów jak znajomych, nie jak bydło
~Marek / 2021-12-22 13:33
Ocena: 5.00 / 5
Chyba jedna z najlepszych usług na rynku, korzystam 2,5 roku i jestem bardzo zadowolony. Świetna i przejrzysta oferta, miła i fachowa obsługa na infolinii,
ZaletyBardzo dobry zasięg, nawet lepszy w miejscach gdzie inne sieci mają kłopot
WadyCzasami jest się trudno dodzwonić na infolinię
~Marcin / 2021-12-22 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Jesteście najlepsi na rynku super sprawa auto doładowana
ZaletySt
~Ana / 2021-12-22 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Naprawdę świetna firma! Zawsze profesjonalna obsługa i bezkonkurencyjne oferty i ceny!
~Asia / 2021-12-22 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Miałam już kilka operatorów i vikingi to moi najlepsi. Nie muszę niczym się martwić, działa, pobierają płatności wiec nie muszę robić przelewów. Jak miałam jakiś problem to od razu pomogli na czacie. No i są najtańsi na rynku. Wolałam wziąć jakiś fajny telefon na raty i abonament vikingów niż brać telefon z abonamentem u innej firmy.
~Viking / 2021-12-22 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator, z jakim miałem do tej pory do czynienia - konkretnie, miło, sprawnie i bez zbędnego zawracania głowy. Żałuję, że ocena za obsługę klienta ma tylko pięć gwiazdek, bo w tej kategorii należy im się przynajmniej pięćdziesiąt! Dlaczego? Zadzwoń na ich infolinię i przekonaj się - żadnego przebijania się przez tysiąc poziomów menu czy wysłuchiwania 584 razy "Dla Elizy". Po prostu odbiera człowiek i od razu pyta, w czym może pomóc. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby mnie gdziekolwiek przełączano. Zawsze załatwiają wszystko szybko, miło i profesjonalnie. A, i nie spamują żadnymi ofertami marketingowymi, a przychodzące maile są zawsze krótkie i zabawne - sama przyjemność je czytać! Naprawdę polecam, szczególnie tym, którzy są zmęczeni wielkimi operatorami traktującymi istniejących klientów jak natrętnych petentów. Dodatkowym plusem tej sieci jest zaangażowanie w akcje charytatywne (pracownicy MV sami się angażują oraz ogłaszają możliwość pomocy) i dbałość o dobrostan klientów (np. w zeszłym roku można było się zapisać na bezpłatny e-learning prowadzony przez psychologa na temat radzenia sobie ze stresem w czasie pandemii). Dopóki będzie tak dalej, na pewno nigdzie się nie będę przenosił :)
~Baner / 2021-12-22 13:32
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator na kartę na rynku. Helpdesk to po prostu mistrzostwo świata, giganci na rynku mogą się uczyć takiego podejścia do klienta