strona 45 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Maksym / 2021-12-22 13:35
Najlepszy operator w Polsce :)! Płacę tyle samo od dawna, a mam coraz więcej bonusów. -
-
~Alex / 2021-12-22 13:35
Najlepsza sieć jakiej używałam,trochę słaby zasięg w górach ale generalnie bez zarzutów -
~Konrad / 2021-12-22 13:35
Z wszystkich operatorów u jakich byłem tutaj jest mi najlepiej :) -
~Pawel / 2021-12-22 13:34
Konkretny operator. Już kilka lat razem i ani jednego zawodu:) Nie tak jak z wielką 4-ką:P Trzymam za was kciuki! -
~Jakub / 2021-12-22 13:34
Mega polecam - traktują klientów jak znajomych, nie jak bydło -
~Marek / 2021-12-22 13:33
Chyba jedna z najlepszych usług na rynku, korzystam 2,5 roku i jestem bardzo zadowolony. Świetna i przejrzysta oferta, miła i fachowa obsługa na infolinii, ZaletyBardzo dobry zasięg, nawet lepszy w miejscach gdzie inne sieci mają kłopotWadyCzasami jest się trudno dodzwonić na infolinię -
~Marcin / 2021-12-22 13:32
Jesteście najlepsi na rynku super sprawa auto doładowana ZaletySt -
~Ana / 2021-12-22 13:32
Naprawdę świetna firma! Zawsze profesjonalna obsługa i bezkonkurencyjne oferty i ceny! -
-
~Asia / 2021-12-22 13:32
Miałam już kilka operatorów i vikingi to moi najlepsi. Nie muszę niczym się martwić, działa, pobierają płatności wiec nie muszę robić przelewów. Jak miałam jakiś problem to od razu pomogli na czacie. No i są najtańsi na rynku. Wolałam wziąć jakiś fajny telefon na raty i abonament vikingów niż brać telefon z abonamentem u innej firmy. -
~Viking / 2021-12-22 13:32
Najlepszy operator, z jakim miałem do tej pory do czynienia - konkretnie, miło, sprawnie i bez zbędnego zawracania głowy. Żałuję, że ocena za obsługę klienta ma tylko pięć gwiazdek, bo w tej kategorii należy im się przynajmniej pięćdziesiąt! Dlaczego? Zadzwoń na ich infolinię i przekonaj się - żadnego przebijania się przez tysiąc poziomów menu czy wysłuchiwania 584 razy "Dla Elizy". Po prostu odbiera człowiek i od razu pyta, w czym może pomóc. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby mnie gdziekolwiek przełączano. Zawsze załatwiają wszystko szybko, miło i profesjonalnie. A, i nie spamują żadnymi ofertami marketingowymi, a przychodzące maile są zawsze krótkie i zabawne - sama przyjemność je czytać! Naprawdę polecam, szczególnie tym, którzy są zmęczeni wielkimi operatorami traktującymi istniejących klientów jak natrętnych petentów. Dodatkowym plusem tej sieci jest zaangażowanie w akcje charytatywne (pracownicy MV sami się angażują oraz ogłaszają możliwość pomocy) i dbałość o dobrostan klientów (np. w zeszłym roku można było się zapisać na bezpłatny e-learning prowadzony przez psychologa na temat radzenia sobie ze stresem w czasie pandemii). Dopóki będzie tak dalej, na pewno nigdzie się nie będę przenosił :) -
~Baner / 2021-12-22 13:32
Najlepszy operator na kartę na rynku. Helpdesk to po prostu mistrzostwo świata, giganci na rynku mogą się uczyć takiego podejścia do klienta -
~sandwitch / 2021-12-22 13:31
Takiego wspaniałego i przyjaznego operatora to ze świecą szukać! Czuć, że tam pracują ludzie a nie roboty. ZaletyDbanie o klienta
Przyjazny styl i otwartość
Słuchanie potrzeb
Bonusy -
~Mareg / 2021-12-22 13:31
Uwielbiam tą siec jestem z nimi już kilka lat i nie zmienię na innego operatora nigdy!! przejzyste zasady i oferty, świetny helpdesk jednym słowem rewelacja :) ZaletySame zalety, oferta, obsługa, system zniżek, viking store i tak dalej :)WadyBrak!!! -
~Jakub / 2021-12-22 13:31
Mógłbym napisać epopeję na temat Mobile Vikings ale jak szukam opinii w internecie to wolę krótko i zwięźle - Mobile Vikings jest to wzór, wyznaczający nowe standardy obsługi klienta. Dają odczuć się jest się ważną częścią pokładu i przejście do nich to jedna z najlepszych rzeczy jakiej doświadczyłem w tym felernym 2020 roku. ZaletyKumulacja internetu, autodoładowanie, cudowna Załoga w HelpDesk, prokonsumenckie akcje jak 100GB na dobry początek roku, liczne akcje charytatywne, świetna apka, ekstra ciekawostki w mailingu (pozdro Kuba jak to czytasz), sklep Vikinga z możliwością zakupów za GB ale też PLN świetnej jakości gadżetów, możliwość posiadania darmowego numeru po zaproszeniu pięciu osób na pokład.WadyJeszcze nie ma e-sim, nie ma możliwości tworzenia numerów tymczasowych (w Play bodajże to się nazywa Xtra numer). -
~misio / 2021-12-22 13:31
Polecam mobile vikings jestem u nich od początku. Nie męczą telefonami z jakimiś głupimi ofeertami. Oferty tylko na karte, nie wkopiesz się przy przenoszeniu numeru. Tylko mogli by wrócić doładowania play, bo nie każdy ma cały czas chodzić po necie i doladowywać. Zwłaszcza starsi, ktorzy nawet nie mają konta w banku bo rente przynosi listonosz. Oni są odcięci od Państwa sieci. Ogólnie sieć działa bez zarzutów. Net sie kumuluje. Żyć nie umierać. WadyBrak -
~Grzegorz / 2021-12-22 13:31
Bardzo dobra jest wasza oferta. Jedynie co to możecie rozbudować pakiety danych w EU bo są słabe, a przydało by mi się trochę internetu np. w Niemczech -
-
~Karo / 2021-12-22 13:30
Wszystko przejrzyste i latwe w obsludze, pracownicy Mobile Viking zawsze pomocni i przyjazni. Goraco polecam???? -
~Mariusz / 2021-12-22 13:30
Ok śmiga net beż zrywki godne polecenia obsługa zawsze na pokładzie. ZaletySameWadyBrak -
~Damian / 2021-12-22 13:30
Uwielbiam Mobile Vikings. Obsługa klienta - sztos. Cena/jakość - super. ZaletyObsługa klienta, cena, kumulacja internetuWadyCzasami trochę muli internet ale nie wiem czy to wina Vikinga -
~Bambi / 2021-12-22 13:30
Po prostu-jestescie zaje...i???? Przeszedłem z abonamentu w Play i nie żałuję. Nie muszę już opłacać tych pseudo celebrytów z ich reklam.
strona 45 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »