Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Mobile Vikings opinie

Ocena na podstawie 1227 opinii

4.58 / 5

  • Niezawodność
    5.00
  • Cena
    5.00
  • Parametry
    5.00
  • Oferta
    4.60
  • Obsługa klienta
    4.65
  • Cena/Jakość
    4.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maksym / 2021-12-22 13:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy operator w Polsce :)! Płacę tyle samo od dawna, a mam coraz więcej bonusów.
  • ~Alex / 2021-12-22 13:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza sieć jakiej używałam,trochę słaby zasięg w górach ale generalnie bez zarzutów
  • ~Konrad / 2021-12-22 13:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Z wszystkich operatorów u jakich byłem tutaj jest mi najlepiej :)
  • ~Pawel / 2021-12-22 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Konkretny operator. Już kilka lat razem i ani jednego zawodu:) Nie tak jak z wielką 4-ką:P Trzymam za was kciuki!
  • ~Jakub / 2021-12-22 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Mega polecam - traktują klientów jak znajomych, nie jak bydło
  • ~Marek / 2021-12-22 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba jedna z najlepszych usług na rynku, korzystam 2,5 roku i jestem bardzo zadowolony. Świetna i przejrzysta oferta, miła i fachowa obsługa na infolinii,
    ZaletyBardzo dobry zasięg, nawet lepszy w miejscach gdzie inne sieci mają kłopot
    WadyCzasami jest się trudno dodzwonić na infolinię
  • ~Marcin / 2021-12-22 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteście najlepsi na rynku super sprawa auto doładowana
    ZaletySt
  • ~Ana / 2021-12-22 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Naprawdę świetna firma! Zawsze profesjonalna obsługa i bezkonkurencyjne oferty i ceny!
  • ~Asia / 2021-12-22 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam już kilka operatorów i vikingi to moi najlepsi. Nie muszę niczym się martwić, działa, pobierają płatności wiec nie muszę robić przelewów. Jak miałam jakiś problem to od razu pomogli na czacie. No i są najtańsi na rynku. Wolałam wziąć jakiś fajny telefon na raty i abonament vikingów niż brać telefon z abonamentem u innej firmy.
  • ~Viking / 2021-12-22 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy operator, z jakim miałem do tej pory do czynienia - konkretnie, miło, sprawnie i bez zbędnego zawracania głowy. Żałuję, że ocena za obsługę klienta ma tylko pięć gwiazdek, bo w tej kategorii należy im się przynajmniej pięćdziesiąt! Dlaczego? Zadzwoń na ich infolinię i przekonaj się - żadnego przebijania się przez tysiąc poziomów menu czy wysłuchiwania 584 razy "Dla Elizy". Po prostu odbiera człowiek i od razu pyta, w czym może pomóc. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby mnie gdziekolwiek przełączano. Zawsze załatwiają wszystko szybko, miło i profesjonalnie. A, i nie spamują żadnymi ofertami marketingowymi, a przychodzące maile są zawsze krótkie i zabawne - sama przyjemność je czytać! Naprawdę polecam, szczególnie tym, którzy są zmęczeni wielkimi operatorami traktującymi istniejących klientów jak natrętnych petentów. Dodatkowym plusem tej sieci jest zaangażowanie w akcje charytatywne (pracownicy MV sami się angażują oraz ogłaszają możliwość pomocy) i dbałość o dobrostan klientów (np. w zeszłym roku można było się zapisać na bezpłatny e-learning prowadzony przez psychologa na temat radzenia sobie ze stresem w czasie pandemii). Dopóki będzie tak dalej, na pewno nigdzie się nie będę przenosił :)
  • ~Baner / 2021-12-22 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy operator na kartę na rynku. Helpdesk to po prostu mistrzostwo świata, giganci na rynku mogą się uczyć takiego podejścia do klienta
  • ~sandwitch / 2021-12-22 13:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Takiego wspaniałego i przyjaznego operatora to ze świecą szukać! Czuć, że tam pracują ludzie a nie roboty.
    ZaletyDbanie o klienta
    Przyjazny styl i otwartość
    Słuchanie potrzeb
    Bonusy
  • ~Mareg / 2021-12-22 13:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Uwielbiam tą siec jestem z nimi już kilka lat i nie zmienię na innego operatora nigdy!! przejzyste zasady i oferty, świetny helpdesk jednym słowem rewelacja :)
    ZaletySame zalety, oferta, obsługa, system zniżek, viking store i tak dalej :)
    WadyBrak!!!
  • ~Jakub / 2021-12-22 13:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Mógłbym napisać epopeję na temat Mobile Vikings ale jak szukam opinii w internecie to wolę krótko i zwięźle - Mobile Vikings jest to wzór, wyznaczający nowe standardy obsługi klienta. Dają odczuć się jest się ważną częścią pokładu i przejście do nich to jedna z najlepszych rzeczy jakiej doświadczyłem w tym felernym 2020 roku.
    ZaletyKumulacja internetu, autodoładowanie, cudowna Załoga w HelpDesk, prokonsumenckie akcje jak 100GB na dobry początek roku, liczne akcje charytatywne, świetna apka, ekstra ciekawostki w mailingu (pozdro Kuba jak to czytasz), sklep Vikinga z możliwością zakupów za GB ale też PLN świetnej jakości gadżetów, możliwość posiadania darmowego numeru po zaproszeniu pięciu osób na pokład.
    WadyJeszcze nie ma e-sim, nie ma możliwości tworzenia numerów tymczasowych (w Play bodajże to się nazywa Xtra numer).
  • ~misio / 2021-12-22 13:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam mobile vikings jestem u nich od początku. Nie męczą telefonami z jakimiś głupimi ofeertami. Oferty tylko na karte, nie wkopiesz się przy przenoszeniu numeru. Tylko mogli by wrócić doładowania play, bo nie każdy ma cały czas chodzić po necie i doladowywać. Zwłaszcza starsi, ktorzy nawet nie mają konta w banku bo rente przynosi listonosz. Oni są odcięci od Państwa sieci. Ogólnie sieć działa bez zarzutów. Net sie kumuluje. Żyć nie umierać.
    WadyBrak
  • ~Grzegorz / 2021-12-22 13:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra jest wasza oferta. Jedynie co to możecie rozbudować pakiety danych w EU bo są słabe, a przydało by mi się trochę internetu np. w Niemczech
  • ~Karo / 2021-12-22 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko przejrzyste i latwe w obsludze, pracownicy Mobile Viking zawsze pomocni i przyjazni. Goraco polecam????
  • ~Mariusz / 2021-12-22 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Ok śmiga net beż zrywki godne polecenia obsługa zawsze na pokładzie.
    ZaletySame
    WadyBrak
  • ~Damian / 2021-12-22 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Uwielbiam Mobile Vikings. Obsługa klienta - sztos. Cena/jakość - super.
    ZaletyObsługa klienta, cena, kumulacja internetu
    WadyCzasami trochę muli internet ale nie wiem czy to wina Vikinga
  • ~Bambi / 2021-12-22 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Po prostu-jestescie zaje...i???? Przeszedłem z abonamentu w Play i nie żałuję. Nie muszę już opłacać tych pseudo celebrytów z ich reklam.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183