Jesteście najlepsi. Podejście do marketingu podbija stawkę w branży. Pro eko, wolnościowi, zabawowi. Co chcieć więcej? Choćbyście mieli mieć najsłabszy zasięg w kraju, nie zmienię Was na innego operatora sieci. Amen. Czy tam cokolwiek innego wikingowie krzyczeli!
ZaletyPromki i wszystko po taniości.
WadyChyba żartujecie.
~Edi / 2021-12-22 19:17
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony z oferty a jeszcze bardziej z biura obsługi klienta ,zawsze pomocni i co najważniejsze szybcy,polecam w 100 procentach
~Karola / 2021-12-22 19:16
Ocena: 5.00 / 5
Polecam, dobre pakiety, szybki kontakt z obsługą w razie jakichkolwiek niepewności
~Hanc / 2021-12-22 19:14
Ocena: 5.00 / 5
Mam 3 numery i jestem zadowolony. Rzadko są problemy a jak są to szybko zostają rozwiązane . Oferta jest dobra ale tylko w obrębie naszego państwa . Gdybym pracował lub często wyjeżdżał za granicę to bym musiał zmienić operatora żeby dostosować ofertę .
~Grim / 2021-12-22 19:06
Ocena: 5.00 / 5
Jest super , oby tak dalej , marka która robi robotę .
~Jakub / 2021-12-22 18:59
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator komórkowy, świetny support i wysoka jakość świadczonych usług.
~Karola / 2021-12-22 18:58
Ocena: 5.00 / 5
Świetna oferta za niewielkie pieniądze. Od lat jestem już Vikingiem i nie wyobrażam sobie żeby było inaczej!
ZaletyTanio
~Robert / 2021-12-22 18:53
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko super. Polecam gorąco! Biuro obsługi klienta działa wzorowo. Zasięg jest OK. Praktycznie nie ma żadnych awarii.
~Esmin / 2021-12-22 18:46
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko mi się podoba! Tanio, przyjemna obsługa. Czego chcieć więcej?
~Monika / 2021-12-22 18:45
Ocena: 5.00 / 5
Uwielbiam Was. W szczególności za dobre podejście do klienta i marketing.
Kto raz czy dwa został wystawiony przez dużego operatora monopolistę przez fatalną obsługę klienta czy zakłamaną ofertę przestawiona przez telefon nie mającą pokrycia potem z rzeczywistością to ma jakiś obraz dużych operatorów sieci. Małe sieci mimo, że nie reklamują się to i tak przyciągają coraz więcej klientów bo maja lepsze oferty. W przypadku Mobile Viking dochodzi mega obsługa klienta czy to stałego czy przyszłego który o cos zapyta. W Play nieraz czekałem tygodnie na odpowiedź reklamacyjną, a w Mobile Viking nieraz po paru minutach mam odpowiedź na mejlu -niesamowite i warte docenienia - dziękuję ekipie supportu.
ZaletyKonkurencyjna oferta od początku istnienia.
Wadybrak 5G jako dodatkowo oferta - wiadomo koszty
~Pekiniak / 2021-12-22 18:32
Ocena: 5.00 / 5
Świetna promocyjna świąteczna okazja polecam :)
~Marcin /Katowice / 2021-12-22 18:27
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w najlepszym porządku. Niska cena za pełny pakiet usług (rozmowy, sms, mms, spory pakiet internetu). Świetnym rozwiązaniem jest kumulacja GB. Jeżeli miałbym coś zmienić, to na pewno prędkość internetu - zbyt często spada do poziomu uniemożliwiającego chociażby przeglądanie stron internetowych, czy portali społecznościowych.
ZaletyPrzeniesienie niewykorzystanych GB na kolejny miesiąc.
Automatyczne, comiesięczne doładowanie.
Bezproblemowy zasięg GSM (rozmowy).
WadyCzęste spadki transferu w różnych lokalizacjach lub w czasie przemieszczania się. Inni suboperatorzy radzą sobie w tej kwestii znacznie lepiej.
~Halina / 2021-12-22 18:26
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona że mogę być razem z Vikingami. Pozdrawiam wszystkich Vikingów.