strona 22 z 68
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Dariusz / 2022-06-22 09:18Ocena: 1.67 / 5
Zachęciła mnie cena i brak umowy, niestety to była za dobra oferta żeby była prawdziwa. Gigabajty uciekają w takim tempie,ze strach wejść do internetu.100 GB na tydzień. Opłaciłem jeszcze raz w środę wieczorem w czwartek z rana sprawdzam zużyte 6.5 GB dzwonienie na infolinię, porażka. -
-
~Filip / 2022-06-14 19:03Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator ever! mialem karte w Play(bylem zadowolony, ale jednak szukalem czegos innego), orange (był ok nawet ale za 50 zł mialem tylko 7 gb, czasem nie mialem zasiegu) , plus (oferta ok ale zasiegu nie ma prawie wszędzie). Mobile Vikings nie dość że ma zasięg dwóch sieci (orange i play), to jeszcze ma no limit i kumulacje internetu! (niezuzyte gb ida na nastepny miesiac!), bez umowy!, mogę doładowac kiedy chce!. Dla młodych osób jak ja to naprawde dobra oferta którą polecam! Bardzo mily helpdesk. Zapraszam do mobile vikiings z mojego linku: https://mobilevikings.pl/referral/NieugietyPrzedsiebiorczyEksploratorFilip/ Zaletyduzo gb
tanio
kumulacja internetu
mily helpdesk -
~Klikson / 2022-06-14 11:23Ocena: 5.00 / 5
Poszukuję ostatniego załoganta do swojej załogi. Jeśli chodzi o sieć Mobile Vikings jak dla mnie bajka wszystko działa tak jak powinno. Jeżdżę po Polsce nie mam żadnych problemów z zasięgiem i internetem. Rozmowy HD Voice świetna sprawa!!! Polecam i zapraszam.
https://mobilevikings.pl/referral-app-android/ElokwentnyLotnyKrzewicielAdrian/ZaletySame zalety!!!WadyZero wad!!! -
~f / 2022-06-13 21:17Ocena: 5.00 / 5
Naprawde polecam sieć Mobile Vikings, dużo Gb, kumulacja, no limit i tanio. Super Helpdesk i szybka realizacja zamowienia. polecam dojść do nich linkiem: https://mobilevikings.pl/referral/NieugietyPrzedsiebiorczyEksploratorFilip/ Zaletydużo gb
tanioWadynic -
~Danuta / 2022-06-12 13:16Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza sieć w Polsce! Jak najbardziej polecam tego operatora ( Mobile Vikings )!!! Mój kod polecający: 609431077
ZaletyDuży transfer i kumulacja GB.
Rabaty za polecenie.WadyBrak -
~marcus / 2022-06-08 17:31Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby internet dałem się skusić poziom sygnału z tego samego miejsca po przełożeniu karty SIM do modemu Operator AERO2 korzystający z sieci PLAY poziom sygnału 5 kresek Operator MOBILE VIKING 1 Do 2 kresek internet strasznie muli. Najciekawsze Obaj Operatorzy korzystają z sieci PLAY. Całe szczęście, że na kartę,a więc Mobile Vikings Adieu Zaletytani, pakiet 100 GBWadysłaby sygnał, internet muli -
~Adi / 2022-06-07 07:40Ocena: 5.00 / 5
Mogę z czystym sumieniem polecić usługi tej sieci. Korzystam trzeci miesiąc, zero jakichkolwiek problemów...
Jeśli chcesz dołączyć zapraszam do mojej załogi będzie dla nas taniej...
Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon https://mobilevikings.pl/referral-app-android/ElokwentnyLotnyKrzewicielAdrian/ -
~jezuchrystedomin / 2022-06-06 14:27Ocena: 5.00 / 5
Wszystko super. Prawdopodobnie jedyna sieć której zasięg sięga do mojej wioski ???? Wszystko przejrzyście, bez umów. Dużo internetu za rozsądne pieniądze. Przez nieuwagę zdarzyło mi się przespać termin doładowania i zebrane gigabajty przepadły dlatego polecam włączyć autodoładowanie. Po pół roku korzystania mogę z czystym sumieniem polecić. ZaletyJasne zasady oferty, bez umów
Stosunek ceny do liczby GB
Zasięg
Przyjazna otoczka, dajcie podwyżkę ludziom od PRWadyPóki co żadnych nie dostrzegłem -
-
~Radek / 2022-05-27 10:36Ocena: 5.00 / 5
Sieć bez ukrytych opłat, infolinia chyba najlepsza ze wszystkich operatorów (szybkość, rozwiązanie problemu) Jakość rozmów bdb, volte, vowifi, funkcjonalna i ładna apka. Przy ewentualnym przejsciu do sieci skorzystaj z mojego linku polecającego
Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/48720642641/ZaletyObsługa klienta, jakość usługWadyNarazie nie stwierdzam -
~1 / 2022-05-26 20:17Ocena: 2.00 / 5
niemila obsluga klienta, brak ciekawych ofert, chlopaczek ktory byl na czacie zamiast czytac co do niego pisze to szukal zlosliwosci wobec klienta.... juz od jakiegos czasu obsluga klienta tam pozostawia wiele do zyczenia, dlatego przenosze nr do innego operatora Wadyniemila obsluga klienta, brak ciekawych ofert, chlopaczek ktory byl na czacie zamiast czytac co do niego pisze to szukal zlosliwosci wobec klienta.... juz od jakiegos czasu obsluga klienta tam pozostawia wiele do zyczenia, dlatego przenosze nr do innego operatora -
~Adis / 2022-05-24 21:12Ocena: 5.00 / 5
Jest Git!!!!! Zapraszam do załogi ===> https://mobilevikings.pl/referral-app-android/48739976513/ -
~ff / 2022-05-18 12:30Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy operator ever! mialem karte w Play(bylem zadowolony, ale drogo), orange (był ok nawet ale za 50 zł mialem tylko 7 gb) , plus (oferta ok ale zasiegu nie ma prawie wszędzie). Mobile Vikings nie dość że ma zasięg dwóch sieci, to jeszcze ma no limit i kumulacje internetu! (niezuzyte gb ida na nastepny miesiac!), bez umowy!, mogę doładowac kiedy chce!. Dla młodych osób jak ja (14 lat) to naprawde polecam! Bardzo mily helpdesk. Zapraszam do mobile vikiings z mojego linku:
https://mobilevikings.pl/referral/48732064997/ZaletyZasięg Play
Kumulacja internetu za darmo
bardzo miły helpdeskWadynaprawde brak! -
~Wandal / 2022-05-13 18:24Ocena: 4.33 / 5
Mogę gorąco polecić Mobile Vikings.
Zostań Vikingiem tak jak ja i płać mniej za telefon w Mobile Vikings. Polecam! https://mobilevikings.pl/referral-app-android/48739976513/ -
~LucekzeWsi / 2022-05-03 14:40Ocena: 2.00 / 5
Pierwsze dwa miesiące w sieci wręcz wymarzone. Zero problemów z zasięgiem, z połączeniem z niczym. Wszystko działało po prostu jak z bajki. Po dwóch miesiącach przeszło to w stan totalnej katastrofy. Z internetu praktycznie od kilku dni nie da się korzystać. Raz jest, raz działa jak by mu się nie chciało. Strony wczytują się pól godziny, wszystko leży i kwiczy. Później przychodzi dzień że znowu - w miarę wszystko działa żeby ponownie doprowadzać do wariacji, nie mogąc nawet skorzystać z poczty czy komunikatorów. Totalna tragedia. Zbliża się dzień płatności i wszystko wskazuje na to że znowu trzeba szukać nowego operatora. Bo jeśli tak ma wyglądać "Super Sieć" to nie jest to na moje nerwy. Karta sim sprawdzana na 4 różnych telefonach, na każdych jest jedno i to samo , po prostu tragedia. Zapowiadało się pięknie z fajerwerkami, ale balonik niestety pękł z wielkim hukiem. A szkoda, bo oferta naprawdę ciekawa. Po kontakcie z helpdeskiem usłyszałem tylko tyle że "kiepsko z nadajnikami nagle się zrobiło, i nie ma zgłoszonej żadnej awarii". No to już lepiej było w macierzystej sieci. Bardzo to przykre. ZaletyCenaWadyPo 2 miesiącach totalna katastrofa jeśli chodzi o internet, jego prędkość. Po prostu albo jakaś mega awaria o której sam operator nie wie, albo początek to tylko po to żeby zachęcać i nie zniechęcać, a później już dno... -
~Siergiej / 2022-04-29 12:19Ocena: 5.00 / 5
Mega sieć nie gadajcie że macie problemy z zasięgiem jeżdżę po całym kraju i zero problemów z zasięgiem jak i internetem . Obsługa perfekt . ZaletyWszystkoWadyBrak -
~PoproszęMeliski / 2022-04-28 14:34Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta nie pomocna.
Problem z internetem i zasięgiem wciąż taki sam.
Przechodzę do innego operatora. -
-
~PoproszęMeliski / 2022-04-28 01:04Ocena: 2.67 / 5
(Internet Mobilny)
Przez pierwsze kilka miesięcy było super, zawsze kupowałem pakiet 250GB (zostawało pod koniec miesiąca ok 100GB). Dobra jakość zasięgu i fajna do tego szybka obsługa klienta.
No ale od ostatnich 2/3 miesięcy, pakiet znika w ciągu kilku dni może max dwóch tygodni. Nie było żadnych zmian w użytkowaniu internetu itp. Przez pierwszy miesiąc musiałem dokupić o jeden pakiet więcej (250GB + 100GB), no ale teraz.. po kupieniu najpierw 150GB, później 250GB.. nie mam już siły. Na co to idzie? Do końca pakietu zostało mi z 17 dni.
Na ekranie mam widżet, codziennie go odświeżam i monitoruje ile zostało dni i GB, dzisiaj było 150GB, nagle internet padł. Wchodzę w apke i nagle jest 0/250GB.
Nie wiem jak to wytłumaczyć, wysłałem kilka wiadomości do obsługi klienta i wciąż czekam na odpowiedź.Zaletyniska cena pakietów,
obsługa klientaWadyzasięg,
GB znikają szybciej niż moje chęci do życia,
za mały wybór pakietów, -
~Sebastian / 2022-04-27 18:39Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta 6/5, albo i więcej! Wszystko czytelne i przejrzyste, a kontakt z helpdeskiem to czysta przyjemność, aczkolwiek to rzadkość, bo wszystko działa jak należy. Zaletybezobsługowość, helpdesk -
~iw / 2022-04-24 21:59Ocena: 1.00 / 5
Kompletny brak komunikacji. Brak podstawowych informacji. Zakupiłam kartę sim na miesieczny internet i dopiero od kuriera dowiedziałam sie , ze powinnam osobiscie odebrac paczke i podpisac jakas umowe. Nie odebralam paczki i poprosilam mailowo o zwrot pieniedzy. Przez 10 dni nie otrzymalam odpowiedzi ani kasy. -
~Złe doświadczenie / 2022-04-23 12:11Ocena: 1.67 / 5
Trudno jest się wypowiedzieć o obsłudze klienta, ponieważ elokwencja pracowników jest na poziomie niższym niż zero.
"Sprawdź to, sprawdź tamto..." Nie potrafią sami naprawić błędów związanych ze świadczoną przez nich usługą, tylko wymyślają sobie kolejne pytania i testy, na które klient musi odpowiadać.
O dobrej jakości połączenia internetowego nie ma nawet co mówić - to jest tragedia.ZaletyNiska cena pakietów internetowychWadyJakość połączenia internetowego
Obsługa klienta
strona 22 z 68
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
