(Internet Mobilny)
Przez pierwsze kilka miesięcy było super, zawsze kupowałem pakiet 250GB (zostawało pod koniec miesiąca ok 100GB). Dobra jakość zasięgu i fajna do tego szybka obsługa klienta.
No ale od ostatnich 2/3 miesięcy, pakiet znika w ciągu kilku dni może max dwóch tygodni. Nie było żadnych zmian w użytkowaniu internetu itp. Przez pierwszy miesiąc musiałem dokupić o jeden pakiet więcej (250GB + 100GB), no ale teraz.. po kupieniu najpierw 150GB, później 250GB.. nie mam już siły. Na co to idzie? Do końca pakietu zostało mi z 17 dni.
Na ekranie mam widżet, codziennie go odświeżam i monitoruje ile zostało dni i GB, dzisiaj było 150GB, nagle internet padł. Wchodzę w apke i nagle jest 0/250GB.
Nie wiem jak to wytłumaczyć, wysłałem kilka wiadomości do obsługi klienta i wciąż czekam na odpowiedź.Zaletyniska cena pakietów,
obsługa klienta
Wadyzasięg,
GB znikają szybciej niż moje chęci do życia,
za mały wybór pakietów,