strona 9 z 49
-
~Urszula / 2023-11-10 17:42
Oddział banku -Zabrze CH PLATAN. Pani Dominika K, która obsługiwała 10 listopada moją mamę zasługuje na wielkie dziękuję. Pełen profesjonalizm.Polecam ten oddział banku. Personel na piątkę, a Pani Dominika na szóstkę. -
-
~Krzysztof / 2023-11-08 11:12
ZAŁATWIONA SPRAWA SZYBKO I SKUTECZNIE.
PANIE W ODDZIALE MIŁE I BARDZO POMOCNE.
KOMPLEKSOWO ZAŁATWIONE TO O CO POPROSIŁEM.
ZDECYDOWANIE POLECAM.ZaletyProfesjonalna obsługaWadyBrak -
~Gregor / 2023-11-03 15:44
Bardzo dobry bank proszę pochwalić pana Michała Nogę z Galerii Mokotów. ZaletySame zalety -
~Daro5 / 2023-11-02 19:27
W nazwie Bank a gotówki w kasie brak. Oddziały bezgotówkowe to porażka ZaletyOd kilku lat luz nie widzę zalet tego bankuWadyOddziały bezgotówkowe -
~Oburzony klient / 2023-11-02 11:43
Oddział w Gnieźnie. Pan bez pytania zaznacza zgody marketingowe i nawet nie przeprosi. Udostępnia dane tak po prostu. Proszę uważać! -
~klientka / 2023-10-30 17:08
Chciałabym podziękować Pani Sylwii Karasińskiej z Banku Millenium w Grodzisku Mazowieckim (ul.11 Listopada21)za profesjonalną obsługę, wnikliwość i zaangażowanie. Pani Sylwia to wspaniały Pracownik, który wkłada serce w wykonywane zajęcia. -
~fi2des2 / 2023-10-26 09:22
Jestem klientką banku od 30 lat korzystam z różnych oddziałów Tarnowskie Góry, Czeladź i Bytom i zawsze jestem sympatycznie i profesjonalnie obsłużona. Pracownicy chętnie służą pomocą seniorom w zakresie korzystania z bankowości przez telefon. Pracownicy są mili uśmiechnięci i kompetentni. ZaletySzybka i kompetentna obsługa.Wadybrak -
~Niezadowolona wściekła / 2023-10-25 15:01
Moja mama jest w banku Millenium około 10 lat , miesiąc temu została okradziona na 2000 tys zl, ktoś zadzwonił do niej podawał się że dzwoni z b Millenium , powiedział że ktoś próbował wziąć kredyt na mamę więc musimy z mienić preferencje konta, nie chciał pinu , nie chciał dokumentu tożsamość ,wysłał jej na numer telefonu text TAK lub NIE mama nacisnęła TAK i się rozłączył , 2000 zł poszło nie wiadomo gdzie, więc ja się pytam gdzie sa zabespieczenia konta że złodziej przez internet i telefon zrobił co chcial, pojechała do banku a pani ktora ja pbslugiwala powiedziała to teraz” zabezpieczymy konto” CO! Teraz o co tu chodzi się pytam, i dodala pani nie pierwsza i nie ostatnia to jest bank który się troszczy o klienta? Czy to jest zart!? Zgłosiła sprawę I do banku i na policję, nikt jej nie udzieli pomocy , bank nie zwróci pieniedzy taka jest zeczywistos, przeczytajcie to wszyscy i uważajcie na swoje finanse, moja mama starsza emerytka , sprawa idzie do sądu bo nie popuscimy tego!!!! ZaletyZero pomocy od pracoenikow milleniumWadyŻadnych zabezpieczeń konta -
-
~Agnieszka / 2023-10-18 16:45
Wracam z oddziału przy ul.szosa Chełmińska w Toruniu super obsługa mile zostałam obsłużona mimo trudnej i skomlikowanej sprawy dziękuję bardzo za załatwioną sprawę pełen profesjonalizm i zaangażowanie w klienta w szczególności Pani kierownik wyszłam szczęśliwa z oddziału -
~Roman / 2023-10-13 19:16
Szybko konkretnie, miło bez zbędnejpapierologi. -
~Kamil / 2023-10-09 17:46
Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem doczynienia. Obsługa w banku jak na infolinii (jeżeli ktoś się dodzwoni) totalne dno. Uciekam od nich do ING z uśmiechem na twarzy. Nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyObsługa i wszystko co z tym bankiem powiązane -
~Kuba / 2023-10-07 10:47
Na szczęście po 3 latach w wyniku sprzedaży mieszkania uwolniłem się od tego pseudo banku.Sam bank na początku uruchomienia kredytu włączył mi ubezpieczenie i pobierał opłatę nie słusznie. Jak oświadczył typ na infolinii "komuś się włączyło widocznie". Jakbym się nie zorientował to bym płacił niepotrzebnie drugie ubezpieczenie co przez okres kredytowania 20 lat by było potężną sumą. Teraz przy zamykaniu kredytu też były jaja. Co baba na infolinii to inne informacje. W samym oddziale kobieta nie wiedziała że do spłaty kredytu mają nr konta centrum rozliczeniowego a nie konto techniczne. Gdybym o tym nie wiedział odszedł bym z kwitkiem nie wiedząc czemu nie przyszły pieniądze za mieszkanie.No i teraz mimo zamknięcia konta stalkują mnie o jakieś 8 groszy niewiem skąd jak w chwili zamknięcia kredytu powinni pobrać sobie całą należność (środki na koncie były).Reszta typu lichwa itd pomijam bo to większość banków w Polsce i innych krajach trzeciego świata reprezentuje. -
~max / 2023-10-05 20:57
https://tmlead.pl/redirect/724063_239 jeśli ktoś się nie zdecydował to klikaj w link i zakładaj szybko puki czas. Zaletyobsługa, wybórWadybrak -
~tygrys / 2023-10-05 16:14
bank oszukuje na odsetkach na koncie Profit. Po rozmowie na czasie panienka stwierdzila ze rseczywiscie, ale nie rozumiala ze ponioslem z tego tytulu straty chocby czasu, zajmujac sie ta sprawa). Po prostu dziadowski i oszukanczy bank ZaletyChamstwo na infoliniiWadySkrajne chamstwo na infolinii -
~Wiki / 2023-10-05 11:30
Nie polecam Millennium Banku.
Założyłam lokatę w październiku 2020 roku. Po upływie 3 lat ,we wrześniu 2023 , po zakończeniu terminu lokaty nie otrzymałam nawet przysłowiowej "złotówki" od wpłaconej kwoty 30.000 zł. odsetek za ulokowane środki w Banku.
Może nawet powinnam sie cieszyć, że otrzymałam "swoje" pieniądze i zwrócono mi całą wpłaconą przeze mnie, nie pomniejszoną kwotę ?
Co to za bank, który nie działa w interesie swojego klienta !!!
Zlikwidowałam w tym Banku wszystkie swoje konta i nie chcę nawet słyszeć o nich.
NIE POLECAM !ZaletyŻądnych -
~Piotr / 2023-10-04 19:46
Dzwoniąc na infolinię odbiera osoba która ciężko zrozumieć albo ma wadę wymowy albo mówi z jakimś wschodnim akcentem kiedy poprosiłem żeby mówiła wolniej nie zrozumiała i dalej mówiła tak szybko oraz używała zwrotów nie używanych w naszym języku sprawy nie załatwiłem osoba się rozłączyła ZaletyMożna się dodzwonić oczekiwanie ok 6 minutWadyNie załatwisz sprawy osoba nie rozumie zadawanych pytań -
-
~Maria / 2023-10-02 12:22
Kupiłam w maju 2023 na 24 raty sprzęt w mediach expert. We wrześniu spłaciłam całość, dzisiaj tj 02.10.2023 zadzwonołam na infolinię ( próbowałam na dwa numery) aby dowiedzieć się czy wszystko jest uregulowane, niestety pomimo 15- 20 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta ( po uprzednim wysłuchaniu informacji, wprowadzeniu kodów i haseł) nikt nie odebrał połączenia, nie usłyszałam też żadnej informacji na temat czasu oczekiwania na połączenie, tylko muzyczka. Zadzwoniłam na trzeci zbaleziony numer, odezwał się miły pań, ale po usłyszeniu w jakiej sprawie dzwonię uprzejmie mnie poinformował,że nie może mi pomóc bo nie ma dostępu do takich danych, i że mnie przełączy do innego konsultanta. Przełączył i była powtórka z rozrywki. Nikt się nie zgłosił i żadnej informacji, że wszyscy konsultanci są zajęci ani jaki jest czas oczekiwania na połączenie. ZaletyJak dla mnie brakWadyBrak kontaktu z konsultantem, a co za tym idzie brak możliwości uzyskania informacji -
~Klient Mil / 2023-10-02 12:12
Wiosenna promocja. Miałem otrzymać drugą premię w kwocie 300 zł do 30 września w ramach wiosennej promocji i premii brak. Wszystkie warunki spełnione zgodnie z regulaminem co jest potwierdzone przez pracowników banku a pieniądze do dnia 02.10.2023 nie wypłacone. Złożona reklamacja i czekam zobaczymy co dalej a może będzie modne tłumaczenie "błąd systemu". WadyNie dotrzymują terminów i nie przestrzegają własnego regulaminu dot. WIOSNA 400 zł -
~Mick / 2023-09-28 22:12
Jakieś podawanie PESEL w celu weryfikacji a może jeszcze pin do karty?Żenada nigdy więcej kredytu w waszym banku ZaletyNie maWadyWszystkie -
~Uladzimir / 2023-09-22 22:01
Dzisiaj założyłem konto w banku Millennium na ul.Jubilersskej 3, bardzo miła i profesjonalna obsługa do klienta. WadyBrak
strona 9 z 49