Odnośnie promocyjnych lokat czy kont, to trzeba bardzo uważnie czytać regulaminy, bo bank celowo wprowadza w błąd klientów, tj., nie informuje, że nowy klient nie spełnia warunków promocji.
A wprost przeciwnie - bank będzie wysyłał informacje potwierdzające, że klient już niedługo otrzyma dodatkowy bonus, aby po miesiącach odmówić wypłaty premii, ponieważ któryś z wielu warunków nie został spełniony.
Wady- nieetyczne chwyty marketingowe
- nieprzejrzyste warunki i umowy
- wysokie opłaty za konto i karty
~Barbara / 2024-03-01 19:12
Ocena: 3.00 / 5
Proszę omijać szerokim łukiem wszelkie lokaty w banku Millennium a najlepiej i sam bank.Po 3-trzech latach obracania moimi pieniędzmi ( 15tys) nie dopisali mi ani grosza odsetek,tłumacząc sie tym,że nie było zysku.Naprawde?! Ani nawet 100 zł?Złodzieje.
ZaletyBrak
WadyOszustwo
~Przemysław / 2024-02-29 21:41
Ocena: 4.67 / 5
Miła i fachowa obsługa, wszystko konkretnie wytłumaczone, polecam oddział na jubilerskiej 3, a zwłaszcza Pani Magdalena Krupa polecam
~Magda 73 / 2024-02-28 15:07
Ocena: 2.00 / 5
Fatalna obsługa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 14
Osoby tam pracujące mają problem z liczeniem.
ZaletyZero
WadyBardzo dużo
~Urszula / 2024-02-28 14:33
Ocena: 4.33 / 5
Wielkie podziękowania Pani Dominice Korczewskiej z oddziału w Zabrzu plac Teatralny. Pani Dominika -pełen profesjonalizm.
~Gujcio / 2024-02-24 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tyg nie mogę wykonywać płatności moja kartą, bank nie wie dlaczego
ZaletyNie znam
WadyObsługa klienta działa jak boty
~Krystyna / 2024-02-20 18:10
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowania dla p. Magdaleny Krupy z Placówki nr 384 w Warszawie przy ul. Jubilerskiej za życzliwość, cierpliwość i profesjonalizm
~Beata / 2024-02-20 16:26
Ocena: 1.00 / 5
blik nie działa, długo mirlr, po cxym po długim oczekiwaniu okazuje się, że nie wyszło. Lepiej nie kupować biletu na blik
Zaletyjeszcze nie wiem
Wadyblik nie działa
~Damien / 2024-02-19 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi kradną kasę .. robią automatyczne przelewy ..
ZaletyZero
WadyMilon
~Merry / 2024-02-17 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Blokują środki z świadczenia wychowawczego. Pozbawiając moiwosci zapłaty rachunków i potrzeb bieżących. Umawiają się po czym okazuje się że oddział jest zamknięty. Na infolinii i czatach zgłoszenia po 1000 razy po czym kolejne pytania czy składała Pani zgłoszenie?
Uciekać kto może
Nie polecam!!
ZaletyZero
WadyMnóstwo
~Rencistka / 2024-02-16 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma możliwości zaznaczyć 0 dlatego 1. Bank ponownie pozbawił środków całkowicie osobę chorą. Komornik realizuje zajęcie w Zusie na rencie inwalidzkiej. Bank uznał wpływy innej osoby na dodatkową kartę przypisaną do innej osoby za pomniejszenie kwoty wolnej i zabrał całą rentę do końca pozostawiajać chorą bez środków do życia i leczenia co zagraża jej życiu i zdrowiu. Komornik napisał pismo do banku, że ta część mie podlega zajęcie. Bank nie reaguje i utrudnia zwrot środków. Sutuacja się powtarza bo miała miejsce miesoąc temu i też była potrzebna interwencja komornika. Sprawa zgłoszona do KNF i UOKiK
ZaletyBrak
WadySame wady
~Jabsbxuskaanbsxjidien / 2024-02-13 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Dział reklamacji i logistyka tego banku to jakiś żart. Chciałam wypłacić blikiem tysiąc złotych z bankomatu i bankomat odrzucił transakcje z powodu zbyt długiego oczekiwania a z konta pobrali mi tysiąc złotych. Zadzwoniłam z interwencją i usłyszałam, że na zwrot pieniędzy, które mi po prostu zabrali muszę czekać do 15 dni z możliwością przedłużenia do 35 dni. To jakiś absurd, żebym musiała się domagać zwrotu własnych pieniędzy i ciągle słyszeć że takie są procedury i nic z tym nie zrobią.Powinni trybem natychmiastowym stanąć na głowie i zwrócić mi pieniądze, które mi zabrali. Błąd leży po ich winie, a nie mojej. Nie polecam.
~Ewa / 2024-02-12 14:31
Ocena: 5.00 / 5
23 stycznia 2024 roku załatwiałam formalności związane z założeniem konta w tym banku . Przeniosłam tu również kredyty z innych banków. /kredyt konsolidacyjny/. Oddział Warszawa, Aleja Niepodległości 124.
Składam podziękowanie Pani Annie Dymińskiej za profesjonalną obsługę.
Wszystko wytłumaczyła mi bardzo dokładnie, z dużą dozą cierpliwości. Przy tym była miła i pomocna.
Pozostali pracownicy również bardzo sympatyczni, z odpowiednim podejściem do klientów.
~Eliza / 2024-02-07 02:20
Ocena: 1.00 / 5
Słaby bank w placówce w Skoczowie naciągają na kredyty niedostosowane do potrzeb klienta ,wciskają składki ubezpieczeniowe też nic nie warte liczy się tylko prowizja .Wydzwaniają i werbują klienta, każdy wie gdzie jest bank i może podejść nie trzeba wydzwaniać.NIE POLECAM
ZaletyŻadne
WadyDużo
~Xxxx / 2024-02-06 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Rozmowa z doradcą jakaś porażka. Pan z Ukrainy ,ledwo mowi po polsku do tego ziewa podczas rozmowy.
~Damian / 2024-02-05 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Naciągają na nieuczciwe lokaty, które nie potrafią wypracować ani złotówki zysku.
Ostrzegam wszystkich przed zakupem w Banku Millenium lokat strukturyzowanych. Nabrali mnie już 2 razy. Płacą pracownikom dodatkowe premie za naciągnięcie klienta na te lokaty obiecując możliwość zarobku w wys. 0-25 procent. Faktycznie w 2019 r. dopisali mi 0,8% a teraz po 1.5 roku zwrócili mi kapitał na konto bez żadnych odsetek. Straciłam parę tysięcy zł bo tyle uzyskałabym na koncie oszczędnościowym. Nie udało im się nic zarobić. Tam muszą pracować wyjątkowi "specjaliści" od inwestowania. Inflacja sięgała kilkunastu procent a oni nie potrafili uzyskać nawet 1%. Wyciągają od klientów pieniądze którymi potem udzielają kredytów i za ten okres który przetrzymywali moje pieniądze zarobili kilkanaście tysięcy złotych.
Wadybrak wiedzy, nieumiejętność inwestowania, brak dbałości klienta
~Kuba / 2024-02-02 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Dobry wieczór,
zalecam ostrożność – anomalia aplikacji na iPhone – dwukrotna spłata całkowitej kwoty z poprzedniego wyciągu nie powinna być możliwa, a jednak. Na infolinii nie mogą z tym nic zrobić, nawet złożyć reklamacji. Każą czekać do następnego dnia – to chyba przywłaszczenie cudzej własności?
Wadybłędy aplikacji jw.
~Halina / 2024-02-01 18:32
Ocena: 5.00 / 5
Byłam w Banku Millennium w Tarnobrzegu ul.Glowackiego16 placoeka690,gdzie bardzo miła,sympatyczna i bardzo kompetentną pani pomogła mi założyć aplikacje mobilna w telefonie,jak również zaproponowała mi pożyczkę z której skorzystałam na dobrych warunkach,Dziękuję PaniIlonie Falkowskiej za cierpliwosc i przyjazne nastawienie do klienta.Bede polecać Wasz bank znajomym.
ZaletySzybką i sprawna obsluga
WadyBrak wad
~Iwona / 2024-02-01 00:05
Ocena: 5.00 / 5
Zakładałam dziś konto w oddziale Bytom przy ulicy Dworcowej, spotkałam się z przemiła i kompetentną obsługą ???? Dziękuję Pani Ani za cierpliwość i przyjazne nastawienie. Polecam