Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 49 z 49
  • ~Andrzej / 2011-12-22 14:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Trochę według mnie jest niepotrzebne podczas logowania dodatkowo podawanie wybiórczo cyfr z regonu nipu pesla.Korzystałem z różnych banków ale z tym spotkałem się pierwszy raz.
    Usługi banku są fajne ,bank jest otwarty do klienta miła obsluga ,
    Wkórzają kolejki żeby na luzie wpłacać pieniądze ,przydałby się wpłatomat Sosnowiec ul,Żytnia
    Zaletyżetelna informacja i oferta
    Wadykolejki w oddziale Sosnowiec ul.Żytnia.Brak wplatomatu
  • ~Shamian / 2011-04-06 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK KOSZMAR!!! NIE POLECAM JEŚLI KTOŚ CHCE ŻYĆ SPOKOJNIE I NIE UŻERAĆ SIĘ Z NIEWYSZKOLONYMI PRACOWNIKAMI OBSŁUGI KLIENTA! Błędy w prawidłowym zamykaniu rachunków kart kredytowych, poświadczanie nieprawdy w BIK-u o nadal otwartym debecie na karcie kredytowej pomimo faktu zamknięcia rachunku i całkowitej spłaty co Bank wcześniej potwierdził dokumentem papierowym! Bank całkowicie wyjechany poza wszelkie normy traktowania klienta! Brak kontaktu to tylko czubek góry lodowej. Raz jeszcze nie polecam: żadnych kont, żadnych kart i pożyczek, omijać z daleka albo przechodzić na drugą stronę ulicy :-D
    Zaletyładne logo i kolor błuhaha
    Wadybrak plusów
  • ~zakap / 2011-04-02 20:59
    Ocena: 3.00 / 5
    opłaty za prowadzenie konta pobierają co dziennie
    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 093,00 EUR
    2011-04-02/2011-04-02

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 094,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 095,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 096,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 097,00 EUR
    2011-04-01/2011-04-01

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 098,00 EUR
    2011-03-31/2011-03-31

    PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY
    Do: Bank Millennium SA
    Tytuł: Opłata za prow. rachunku w EUR
    -1,00 EUR 1 099,00 EUR
  • ~Marek Makówka / 2010-09-24 09:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od 5 lat klientem tego banku. Korzystam z kilku produktów i naprawdę jestem zadowolony.
    Konto internetowe jest moim zdaniem genialne. Mam drugie w BZWBK więc mogę porównać tylko z nim. WBK to moim zdaniem klęska w porównaniu z Millenium.
    ZaletyDużo haseł = bezpieczeństwo
    Możliwość wybou produktów z poziomu konta internetowego.
    Baardzo prosta obsługa
    Możliwość zmiany nr telefonu z poziomu konta
    W koncie Premium mam możliwość wykonania nieograniczonej ilości przelewów bez dodatkowych kosztów.
    Kredyt hipo (stary) jest śmiesznie nisko oprcentowany.
    99% operacji umnów i aneksów mogę podpisać on-line.
    WadyMało oddziałów
    5 lat
  • ~Andrzej / 2010-03-22 21:53
    Ocena: 1.33 / 5
    nowa bankowość internetowa jest inna, ale ... coś chyba im nie wyszło - jest jeszcze bardziej prymitywna niż poprzednia - czy oni w ogóle to testowali pod względem obsługi przez klienta ??? czy po prostu wgrali słabą wersję i nie ma odwrotu.
  • ~mimbla / 2010-01-18 18:26
    Ocena: 1.67 / 5
    mimbla [...chello.pl]
    to się nazywa spryt- jak chcesz zamknąć u nich konto to zapominają zamknąć przypisanego do konta kredytu odnawialnego z którego przez miesiąc lecą zlecenia stałe o czym nic nie wiesz bo przecież zamknąłeś konto - po 2 mies okazuje się że płacisz odsetki karne i opłatę za prowadzenie rachunku po 2 miesiącach od napisania przeze mnie reklamacji dowiaduję się że napisałam ją na nieodpowiednim druku- nowy druk- kartka z tabelką w którą przekopiowałam tekst - jak nic sprawa do rzecznika spraw konsumenta
    Zaletyblisko do placówki
    Wadykontakt z pracownikami niekompetencja
    4lata
strona 49 z 49
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004