Od 1,5 miesiąca tem złodziejski parabank nie oddaje mi moich pieniędzy.
Radzę wszystkim - uciekać z tego bagna
ZaletyŻadnych
Wadywszytskie możłiwe
~Wkurzona / 2022-06-17 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Dzisiaj o 10:05 wpłacałam swoje pieniądze. I do tej pory nie są na koncie. Kilka razy. Mimo zapewnień że do końca dnia będą nie ma ich. O 15:46 dostałam informację sms że konto jest zasilone, i na bankowości elektronicznej i aplikacji nie ma śladu wpłaty, a transakcja została odrzucona
ZaletyNie widzę
WadySporo
~Wkurzona / 2023-02-06 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Mam dość tego banku a właściwie tego że przelewy zlecone tego samego dnia nie trafiają na konto zwykły przelew zlecony rano odbiorca dostaje na drugi dzień w południe!! W innych bankach nie ma z tym problemu! Tylko wasz zlodziekejski bank ja niewiem co wy tam robicie zamiast się wziąść za robotę to siedzą i piją kawkę. Nie polecam tego banku więcej minusów niż plusów.
Nawet bankomatu nie ma!
ZaletyZero!
WadyWszystkie możliwe!
~Wojtek / 2019-12-13 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Podczas pobytu za granicą przestała działać karta i aplikacja w telefonie. Dzwoniąc na infolinię usłyszałem że mam podejść do placówki bankowej w Polsce. Ten bank to jakiś żarty są. Zostałem za granicą bez pieniędzy i nikt mi nawet nie próbował pomóc. Wszystkim odradzam ten bank.
ZaletyBrak
~Wojtek / 2020-08-14 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Likwidacja oddziałów gotówkowych, długi czas oczekiwania, brak waluty obcej w wielu placowkach
ZaletyCoraz mniej
WadyJak wyżej
~Wojtek / 2021-02-15 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Oddział Rzeszów pilusudzkiego totalna porażka wszyscy siedzą na telefonach 1 kasa a kolejka na pół banku w dupe mają ludzi że chcą swoje pieniądze (kolejny miesiąc i to samo)
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Wojtek / 2021-04-19 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Czas na wszystko tylko nie dla klienta 5 stanowisk wolnych jedna pani obsługuje a reszta siedzi na telefonach po prostu porażka brak słów
~WS / 2020-02-11 13:23
Ocena: 1.00 / 5
posiadam konto w tym "banku millennium", z uwagi na to, iż EUROBANK został kupiony przez tę instytucję.
Wydruki w Eurobanku były przejrzyste,
nie zdarzyło się aby zaksięgowana kwota była opisana niezgodnie z prawdą,
nie zdarzyło się aby data transakcji na wydruku miesięcznym była opóźniona o co najmniej dwa dni, a niektóre daty o trzy dni.
Jak na instytucję zaufania publicznego, OBY DROBNE UCHYBIENIA NIE ODBIŁY SIĘ NA KLIENTACH !!!!!
Różnice pomiędzy EUROBANKIEM a millennium ZOSTAWIAM DO OCENY CZYTAJĄCYM, TYM BARDZIEJ, IŻ NIE JESTEM JEDYNYM KLIENTEM Z DAWNEGO EUROBANKU.
ZaletyJAK DOTYCHCZAS NIE STWIERDZONO
WadyOPISANO W OPINII
~Wściekła / 2020-03-20 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Wpędzili mnnie w ogromne długi,pracownica źle wydrukowała numer konta, pieniądze poszły nie tam gdzie trzeba, problem duuuuzy z ich odzyskaniem, zbywają klienta, taką postawą napewno nie będą mieli dobrej opinii nigdzie.Nie wyrabiają się, chodzą gdzieś, czegoś zapominają,masakra. Kasjerki obgadują każdego kto odchodzi od okienka,wieczne pretensje. Niczego tak w życiu nie żałuję,że założyłam tam konto,ale niedługo od nich uciekam. Jak się wyjaśnią moje sprawy.
ZaletyBrak
WadyBrak
~Wściekła / 2022-09-07 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam!!!! 4 miesiące czekam na wpisanie aneksu, dzwonię na infolinię co tydzień, za każdym razem otrzymuję inną informację. Dziś usłyszałam, że aneks został odrzucony, na pytanie dlaczego usłyszałam, że z winy Banku... KATASTROFA
~X / 2021-10-30 09:17
Ocena: 1.00 / 5
A do tego grozi im upadłość za nim to wypłynie zabierajcie kase jeżeli jeszcze możecie
ZaletyCałkowity brak
WadyOni to jedna wielka wada
~X / 2023-04-06 07:30
Ocena: 1.00 / 5
Miałam u nich kredyt na zakup ratalny, został spłacony przed czasem, zatem zrobiła się nadpłata. Nie mogę odzyskać tej nadpłaty przelewem, bo nie. Wg infolinii mogę to zrobić wyłącznie osobiście w oddziale banku…. Nie polecam, nie każdy ma odział pod nosem i nie każdy może do niego iść. To jest utrudnianie, mam wrażenie celowe, tak w zasadzie przywłaszczenie w białych rękawiczkach.
ZaletyBrak
~Xena / 2021-12-09 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tragedia, tragedia.... Połączyć się z konsultantem to graniczy z cudem. Prędzej można wygrać w totka. Z takim olewaniem klienta przez bank jeszcze się nie spotkałam. Śmieszne jest to, że w XXI wieku, żeby cokolwiek załatwić lub czegokolwiek się dowiedzieć trzeba iść do banku.
ZaletyBrak
WadyZupełny brak komunikacji z klientem banku.
~Xxxx / 2022-07-12 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje !!!!!!!!! Okradliście Polaków !!!!!! Złodzieje !!!!!!!
ZaletyZmieniajcie bank Polacy!!!!!!
WadyKur…… i złodzieje
~Xxxx / 2024-02-06 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Rozmowa z doradcą jakaś porażka. Pan z Ukrainy ,ledwo mowi po polsku do tego ziewa podczas rozmowy.
~XYZ / 2022-08-26 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta leży nie można się z nikim skontaktować, ciągle każą na infolinii podawac ten zje... millekod, lepszy SANTANDER
Zaletynie ma są zjeb...
Wadycałokształt
~Zawiedziona / 2022-05-02 05:27
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu i nerwów! Kontakt i obsługa beznadziejna!!! Żadnej pomocy. Rozmowa jak z automatem. Jestem zszokowana że można tak niekompetentnie i lekceważąco traktować klienta. Nie polecam! Jedna gwiazdka to nawet za dużo. Po naszych doświadczeniach z bankiem millennium ze względu na utratę zaufania i ignorancję przeniesiemy konto do innego banku.
~Zawiedziona / 2022-06-30 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki mogłam znaleźć, jak zakładałam konto to kłaniali się w pas, teraz ja się muszę kłaniać przy drzwiach i tłumaczyć po co przyszłam zanim mnie ktoś zaprosi do biurka i obsłuży
ZaletyBrak
WadyCaloksztalt
~zawiedziony / 2023-02-12 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Byłem klientem tego banku praktycznie od jego założenia. jednak w ciągu kilkunastu lat istnienia bardzo wiele się zmieniło.
Bank nie jest już przyjazny dla klientów. Krótkie godziny otwarcia, horrendalne opłaty i prowizje.
Na szczęście udało mi się i to jeszcze z niemałym problemem zamknąć konto firmowe oraz osobiste.
Nie chcę już nigdy więcej słyszeć o tym banku.
Zaletybrak
Wadywysokie opłaty
wygórowane prowizje
~ZawiedzionY / 2023-12-11 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany na kwotę 810zł, zgłaszając do banku poprzez infolinie zaistniałą sytuację w zaledwie jednej doby dostałem pismo z banku na aplikację mobilną że nie mogą nic zrobić... Moje pytanie brzmi banki współpracują ze sobą maja na "BANK" dane między sobą gdzie i na jakie konto poszły pieniądze i dalej nic nie mogą zrobić?? kpina oszuści mogą robić co chcą bo banki i tak maja to w głębokim poważaniu i nic z tym nie robią. Sprawa zgłoszona na policję. Dzwonię po raz drugi i słyszę to samo raczej nic nie zrobimy to po co tam wgl jesteście? Kazano mi donieść zawiadomienie od Policji do placówki banku ale od razu dostałem info że nie gwarantują że coś zrobią... Czyli do widzenia i kasa poszła w pi.. a oszust może dalej robić co chce... Mam nadzieję że chociaż policja coś ogarnie chodź też już w to wątpię.