Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-10-16 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po najnowszej zmianie serwis transakcyjny jest bardzo nieintuicyjny! Na głównej stronie wyświetla się saldo tylko jednego konta osobistego, a tak dla odmiany oszczędności z kilku kont są sumowane...poza tymi dwoma informacjami na głównej stronie znajdziemy jeszcze przycisk do przelewów i... i to wszystko!... resztę opcji sobie kliencie szukaj po zakładkach... Poprzednia wersja jak dla mnie 5/5, obecna nawet na jeden nie zasługuje.
  • ~Michał / 2019-10-08 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to porażka. Do CC sie dozwonic to jakaś masakra. 30 minut i brak odpowiedzi. Nie polecam tego banku.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsluga
  • ~Anna / 2019-09-23 00:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Dobra oferta dla młodych, możliwość przelewów natychmiastowych nie raz ratuje życie, idealna aplikacja, szybka pomoc w razie problemów i dobry program poleceń
    ZaletyJak wyżej
    WadyJeśli się jest zwykłym użytkownikiem zwykłego konta bankowego, to nie ma
  • ~Rafal / 2019-09-16 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Personalne dno. Personel leniwy . Czesto na 4 osoby tylko jedna bywa przy kasie
  • ~Laura / 2019-09-14 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Laura / 2019-09-14 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Meteor / 2019-09-13 18:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Sposób składania reklamacji w tym banku to powrót do czasów komunizmu coś w stylu nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi.
  • ~Roman / 2019-09-11 08:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Mierny bank.
    Właśnie czekam 10 min na infolini bez żadnej informacji który jestem w kolejce.
    ZaletyNie ma
    WadyMierny bank
  • ~Zbyszek / 2019-09-06 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalozylam konto, bo oferowali mi prowadzenie za 0zl jezeli spelnie warunek i mc beda dochody na koncie 1000zl i takie byly. Mialy byc tez za darmo mozliwosci wyciagania pieniedzy z roznych bankomatow. Niestety jak sie okazalo liczyli sobie po 8zl za prowadzenie konta, 7zl nie wiem za co i 5zl chyba za wyciaganie z bankomatow. Przez rok i mc uzbieralo sie 192,88zl.Oszusci do potegi!!!!
    Zaletyoszusci
    Wadyoszusci, klamcy
  • ~były klient :) / 2019-07-09 14:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank jak bank , ale dwie sprawy muszę opisać , pierwsza odnośnie kredytu hipotecznego , pomimo tego że mieliśmy w millenium kredyt na działkę to na budowę domu już nie dostaliśmy , bez konkretnej odpowiedzi czemu.
    wiec kredyt wzieliśmy w innym banku i przenieslismy obecny .

    kolejna sprawa to numer infolini banku millenium dla klientów 801331331 , za kilkuminutową rozmowę z konsultantem przyszło mi zapłacić 21 zł !! ciekawe praktyki wielkiego banku w czasach gdzie rozmowy są tak tanie , może trzeba im załatwić jakiś pakiet u operatora .
  • ~Max / 2019-06-28 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat posiadam konto w miernym banku. Co chwila zmiany regulaminów - opłat, kontakt z konsultantem na czacie beznadziejny trudne pytania pomija stwierdzeniem " czy mam inne pytania" Infolinia podobnie brak kompetencji. Krótkoterminowy kredyt w pakiecie wciśnięto mi ubezpieczenie którego wcale nie musiałem brać, za rezygnację oczywiście opłata. Reklamacja odrzucona bo bank ma zawsze racje - pani konsultantka naciąga jak może oczywiście ma prowizję od ubezpieczenia. Wizyta w banku to obowiązkowa aktualizacja chociaż nie zmieniałem dowodu, adresu niczego i oczywiście odmowa wypłaty pieniędzy z konta gdyż odmówiłem podpisania kolejnych zgód na niewiadomi co. Kierownik oddziału interweniuje i Pani w kasie przeprasza a jeszcze chwile temu odmawia dostępu do środków. Batalia o kartę którą bank zapomniał wysłać a urlop w zanadrzu. Porażka ludzie jesteście dla klientów. Po urlopie zmiana banku z przykrością.
    ZaletyJuż były
    WadyCzy ja jestem inny niż zakladający nowe konto?
  • ~olany / 2019-04-16 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem wziąć w Millenium kredyt hipoteczny po przedstawieniu symulacji przez pracownika banku zapłaciłem zadatek na mieszkanie kilkadziesiąt tyś.zł gdy przyszło co do czego zostałem poinformowany o braku zdolności kredytowej ponieważ podobno wg. analityka tegoż banku “jestem w zmowie z kierownikiem zakładu w którym pracuję (budżetówka) by uzyskać kredyt” – nadmieniam że podwyżkę dostali wszyscy pracownicy zakładu- i teraz zostałem na lodzie -straciłem cały zadatek a sprzedający też jest zirytowany i takie oto jest traktowanie klienta który od wielu lat korzysta z usług banku Millenium- jest to ostrzeżenie dla potencjalnych klientów tego indywiduum
  • ~Eleonora / 2019-03-21 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszustów w ciągu 1godz okradli mnie na tysiąc zł miałam alacone 15 tys ludzie uciekajcie z daleka a w dodatku czekałam 2 godzi na wypłatę musiałam zgłosić 2 tygodnie wcześniej i prosić o swoje emeryckie grosze które miałam na leki i choroby drugi idea bank i alpend Gold to banda oszustów o złodziei ludzie miejcie oczy otwarte nie zostwiajcie nawet 1 grosza bo nalicza wam odsetki karne ubezpieczenie obudzicie się z ręka wnocnikue
  • ~Mmmmartusia / 2019-03-09 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Brak kompetentnych pracowników. Z mojego konta zniknęło 1200zł w ciągu 24h z trzech różnych krajów a bank w tych transakcjach nie widział nic dziwnego. Co więcej uważa ze to nie jego odpowiedzialność ze ktoś zhakował dane mojej karty. Unikają kontaktu z klientem! Uciekam jak najdalej
    WadyWszystko!
  • ~Klientka z Poznania / 2019-02-20 23:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kompetentnych pracownikow.
    Duża rotacja a co za tym idzie.....zatrudnianie nowych bez żadnej wiedzy....
    Jeśli idę do swojego banku i obsługuje mnie dziewczynka lat ok. 23, której zadaniem jest tylko ładnie sie uśmiechać i nie potrafiąca nic więcej, to to jest żenada.

    W dzisiejszych czasach klient wymaga kompetentnych informacji i pracowników
    a u Państwa niestety takich BRAK!!!!!!!
    ZaletyOddziały w CH, godziny otwarcia,
    WadyBrak uprzejmości, brak wiedzy,
  • ~As / 2019-02-12 21:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Konto mam od wielu lat i ogólnie jestem zadowolona,ale miałam nieprzyjemną sytuację. Biorąc kredyt w oddziale Pani pracująca w banku okłamała mnie, że nie mogę wziąć go bez ubezpieczenia. Na infolinii dowiedziałam się, że to bzdura i w innym oddziale przyznano mi tak jak chciałam. Próbowano mnie oszukać dla większej prowizji.
    ZaletyDobra aplikacja.
    Program poleceń z nagrodami.
    Dobra oferta kont osobistych.
    WadyOszuści w obsadzie oddziałów
  • ~Kokos / 2019-02-02 00:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko działa idealnie, wszelkie usługi mam za 0 zł, bezpłatnie założyli mi również dodatkowy portfel na wypadek braku stanu na koncie, choć osobiście nie widzę sensu tego używania, taki gadżet po prostu. Czasem jakieś promocje np. za polecenie osoby do ich konta, czy ekspres za 0 zł.
    ZaletyUsługi Promocje Obsługa
    Wadybrak
  • ~tex / 2018-10-04 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Procesowanie wniosku o kredyt hipoteczny trwa (jeszcze trwa) już trzy miesiące!
    Infolinia ściemnia non stop wymyślając coraz to nowe wymówki - co tydzień wniosek był u analityka, ma trafić do analityka albo jest u analityka i że już wkrótce, już niebawem. Syf kiła i niekompetentni analityce którzy co dwa tygodnie wyczarowują jakiś dokument z kapelusza który jest jeszcze potrzebny a po dostarczeniu czekasz 2-3 tygodni żeby wymyślił coś nowego!
    Nie wydają decyzji kredytowej tylko dają ofertę po spełnieniu której można otrzymać od nich kredyt...
    i mówią że to decyzja. Syf!
    Jesli nie musicie nie korzystajcie z tego banku! To jest cyrk co tam się dzieje, takiej niekompetencji jak u nich nie ma nigdzie!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~evka / 2018-07-10 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientką banku jestem od ok 18 lat. Zamknęłam kartę kredytową w Banku Millennium. Karta była całkowicie spłacona. Po zamknięciu na kartę została zwrócona spora kwota ze sklepu internetowego za zwrot towaru. Kwota widnieje w moim millenecie, dostałam też wydruk informujący o nadpłacie z samego banku. Bank jednak do dzisiaj nie przelał tej kwoty na moje konto i kazano mi wnieść reklamację. To nie pierwsze moje przejścia z tym bankiem. Tym, którzy zastanawiają się gdzie założyć konto, bądź kartę kredytową, stanowczo odradzam Bank Millennium!
  • ~Andrzej / 2016-05-31 22:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam od pięciu lat z usług tego Banku i nie zamieniłbym na inny
    ZaletyKonto całkowicie bezpłatne ,wszystkie produkty dostępne przez Milenet
    WadyBrak wpłatomatu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027