Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rod / 2019-11-05 17:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Ich infolinia 801 ceni się jak 0700, a że nikt zwykle nie odbiera to czeka was najdroższe słuchanie muzyczki w życiu.
  • ~Wojciech / 2019-11-04 12:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto student polecam, wszystko za darmo przy transakcjach kartą, obsługa spoko
    Zaletydostępność, obsługa, ceny
    WadyJedyna wada to że z konta oszczędnościowego można zrobić jeden przelew miesięcznie
  • ~Rica / 2019-11-01 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam!
    Bank Millenium posiada chyba najdroższą infolinię 8O1331331. Za 3min. rozmowy zapłaciłam 27.O8zł.
  • ~Paulina / 2019-10-31 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank milenium to porażka złodzieje i co więcej nie podają żadnej informacji ze ci żyć konta pobierają pieniądze co do obsługa to fatalna i mówiąc szczerze to nie polecam tego banku najlepiej to trzymać się żyć daleka ja mówiąc wpłacilam dziś pieniądze na opłaty mojego taty A bank mi zabrał tę pieniądze Tak bez pozwolenie
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~munialska / 2019-10-30 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy wygląd serwisu jest tragiczny. Panuje chaos, nie można się zorientować o co chodzi. Porażka. Nie wiem po co na siłę zmieniać coś co jest dobre. Jak mówi stare przysłowie lepsze jest wrogiem dobrego.
    Zaletybrak
  • ~wera / 2019-10-26 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank i niemiła wręcz oddychająca obsługa nie polecam
  • ~Ziom / 2019-10-26 00:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Eurobank przechodzi od listopada 12 do Milenium. Wiecie o tym? Milenium ma super warunki
    ZaletySuoer
    WadyBrak wad
  • ~Krzysztof / 2019-10-23 07:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzeżenie!!! Kto ma konto w Euro Banku/ proszę sprawdźcie czy macie dostęp do swojego konta i pieniędzy. Od godziny 8/30 dzisiaj (22-10-2019)nie mogę dostać się do Euro Banku ani drogą elektroniczną , ani mobilną, ani infolinią ani w placówce stacjonarnej banku. Ciągle są podawane sprzeczne informacje . Jest godzina 13 ta( 5 i pół godziny od zgłoszenia) i brak reakcji ze strony banku Euro . Jak można ufać takiemu bankowi?? Co by było gdyby pieniądze były potrzebne w podróży lub przy zdarzeniu losowym. Totalne lekceważenie Będę nadal relacjonował w różnych mediach społecznościowych rozwój sytuacji. Będzie problem jeżeli takie nawyki obsługi będą przeniesione do Banku Millenium Godzina 18 ta (czyli 9 godzin od zgłoszenia problemu. Brak dostępu do środków- zero reakcji 22-10-2019 Euro Bank nie zrobił NIC żeby uruchomić dostęp do konta.
    Bądż czujny gdy założysz konto w EuroBank/Millenium Dziś jest 23-10-2019( 24 godziny od zauważenia problemów z kontem i nadal nie mam dostępu do konta w Euro Bank/ Millenium W nocy otrzymałem odpowiedź od pana Damiana W. abym skontaktował się z infolinią. Właśnie dzwoniłem. Powiedziała pani że nic nie wie czemu nastąpił problem. Zgłosi do działu IT.. Termin odblokowania konta nieznany- mają czas. . Czyli nadal nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinia. Każdy odbija piłeczkę i udaje że się nic nie stało. Kto inny się tym zajmie . Nadal zwodzenie i przesyłanie dalej. Tak się dba o klientów w Euro/Millenium. Szukasz problemów zanieś tam pieniądze. Krzysztof Wojtczyk Kalisz





  • ~ja / 2019-10-22 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezadowolona z obsługi banku:
    począwszy od obsługi w oddziale, gdzie Pani mam wrazenie czerpała satysfakcję z przedłużania czasu uzyskania decyzji o kredycie> codziennie dostarczałam niezbędne dokumenty i codziennie sie okazywało, że czegoś brakuje- a brokowało tylko dlatego, że Pani nie poinformowała o ich konieczności dostarczenia- mimo ze miałam wrażenie, że dobrze się przygotowałam i przed złożeniem wniosku zebrałam wiekszość niezbędnych dokumentów - ostatecznie zrezygnowalam ze współpracy.
    ... idąc przez kontakt za pomocą czatu, gdzie konsultant odpowiada na pytania lakonicznie> nie uzupelniając tematu o najważniejsze informacje dotyczące danej kwestii.
    Kończąc na infolinii - konsultant odbiera telefon z tonem nie profesjonalisty a conajmniej jakby był na wakacjach, nie stara się zrozumieć sprawy, z która dzwoni Klient, chce potwierdzić wykonanie dyspozycji na podstawie informacji, ktore jak stara się wmówic uzyskał od interesanta. :( :( :(
  • ~re / 2019-10-22 06:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie odpowiedział na dwa pisma dotyczące wydania dokumentów w spawie kredytu frankowego. Zlozona zostala reklamacja, minelo 30 dni i dalej Bank milczy.
  • ~Joanns / 2019-10-21 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy próbuje zamknąć konto firmowe. Pomimo wpisu w KRS zasłaniają się wewnętrznymi procedurami i utrudniają. Kolejny raz od godziny walczę z nieuprzejmym personelem.
  • ~martus220 / 2019-10-17 17:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Ten bank to porażka blokuja co chca zero rozmowy porażka złodzieje i tyle
    WadyBiora i blokuja pieniadze ja juz poltora miesiaca walcze z tym bankiem nie polecam
  • ~Anna / 2019-10-16 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po najnowszej zmianie serwis transakcyjny jest bardzo nieintuicyjny! Na głównej stronie wyświetla się saldo tylko jednego konta osobistego, a tak dla odmiany oszczędności z kilku kont są sumowane...poza tymi dwoma informacjami na głównej stronie znajdziemy jeszcze przycisk do przelewów i... i to wszystko!... resztę opcji sobie kliencie szukaj po zakładkach... Poprzednia wersja jak dla mnie 5/5, obecna nawet na jeden nie zasługuje.
  • ~Michał / 2019-10-08 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Ten bank to porażka. Do CC sie dozwonic to jakaś masakra. 30 minut i brak odpowiedzi. Nie polecam tego banku.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsluga
  • ~Anna / 2019-09-23 00:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Dobra oferta dla młodych, możliwość przelewów natychmiastowych nie raz ratuje życie, idealna aplikacja, szybka pomoc w razie problemów i dobry program poleceń
    ZaletyJak wyżej
    WadyJeśli się jest zwykłym użytkownikiem zwykłego konta bankowego, to nie ma
  • ~Rafal / 2019-09-16 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Personalne dno. Personel leniwy . Czesto na 4 osoby tylko jedna bywa przy kasie
  • ~Laura / 2019-09-14 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Laura / 2019-09-14 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Meteor / 2019-09-13 18:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Sposób składania reklamacji w tym banku to powrót do czasów komunizmu coś w stylu nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi.
  • ~Roman / 2019-09-11 08:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Mierny bank.
    Właśnie czekam 10 min na infolini bez żadnej informacji który jestem w kolejce.
    ZaletyNie ma
    WadyMierny bank
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976