strona 47 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2019-10-23 07:56
Ostrzeżenie!!! Kto ma konto w Euro Banku/ proszę sprawdźcie czy macie dostęp do swojego konta i pieniędzy. Od godziny 8/30 dzisiaj (22-10-2019)nie mogę dostać się do Euro Banku ani drogą elektroniczną , ani mobilną, ani infolinią ani w placówce stacjonarnej banku. Ciągle są podawane sprzeczne informacje . Jest godzina 13 ta( 5 i pół godziny od zgłoszenia) i brak reakcji ze strony banku Euro . Jak można ufać takiemu bankowi?? Co by było gdyby pieniądze były potrzebne w podróży lub przy zdarzeniu losowym. Totalne lekceważenie Będę nadal relacjonował w różnych mediach społecznościowych rozwój sytuacji. Będzie problem jeżeli takie nawyki obsługi będą przeniesione do Banku Millenium Godzina 18 ta (czyli 9 godzin od zgłoszenia problemu. Brak dostępu do środków- zero reakcji 22-10-2019 Euro Bank nie zrobił NIC żeby uruchomić dostęp do konta.
Bądż czujny gdy założysz konto w EuroBank/Millenium Dziś jest 23-10-2019( 24 godziny od zauważenia problemów z kontem i nadal nie mam dostępu do konta w Euro Bank/ Millenium W nocy otrzymałem odpowiedź od pana Damiana W. abym skontaktował się z infolinią. Właśnie dzwoniłem. Powiedziała pani że nic nie wie czemu nastąpił problem. Zgłosi do działu IT.. Termin odblokowania konta nieznany- mają czas. . Czyli nadal nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinia. Każdy odbija piłeczkę i udaje że się nic nie stało. Kto inny się tym zajmie . Nadal zwodzenie i przesyłanie dalej. Tak się dba o klientów w Euro/Millenium. Szukasz problemów zanieś tam pieniądze. Krzysztof Wojtczyk Kalisz
-
-
~ja / 2019-10-22 10:26
Jestem niezadowolona z obsługi banku:
począwszy od obsługi w oddziale, gdzie Pani mam wrazenie czerpała satysfakcję z przedłużania czasu uzyskania decyzji o kredycie> codziennie dostarczałam niezbędne dokumenty i codziennie sie okazywało, że czegoś brakuje- a brokowało tylko dlatego, że Pani nie poinformowała o ich konieczności dostarczenia- mimo ze miałam wrażenie, że dobrze się przygotowałam i przed złożeniem wniosku zebrałam wiekszość niezbędnych dokumentów - ostatecznie zrezygnowalam ze współpracy.
... idąc przez kontakt za pomocą czatu, gdzie konsultant odpowiada na pytania lakonicznie> nie uzupelniając tematu o najważniejsze informacje dotyczące danej kwestii.
Kończąc na infolinii - konsultant odbiera telefon z tonem nie profesjonalisty a conajmniej jakby był na wakacjach, nie stara się zrozumieć sprawy, z która dzwoni Klient, chce potwierdzić wykonanie dyspozycji na podstawie informacji, ktore jak stara się wmówic uzyskał od interesanta. :( :( :( -
~re / 2019-10-22 06:48
Bank nie odpowiedział na dwa pisma dotyczące wydania dokumentów w spawie kredytu frankowego. Zlozona zostala reklamacja, minelo 30 dni i dalej Bank milczy. -
~Joanns / 2019-10-21 15:51
Od dwóch miesięcy próbuje zamknąć konto firmowe. Pomimo wpisu w KRS zasłaniają się wewnętrznymi procedurami i utrudniają. Kolejny raz od godziny walczę z nieuprzejmym personelem. -
~martus220 / 2019-10-17 17:21
Ten bank to porażka blokuja co chca zero rozmowy porażka złodzieje i tyle WadyBiora i blokuja pieniadze ja juz poltora miesiaca walcze z tym bankiem nie polecam -
~Anna / 2019-10-16 20:59
Po najnowszej zmianie serwis transakcyjny jest bardzo nieintuicyjny! Na głównej stronie wyświetla się saldo tylko jednego konta osobistego, a tak dla odmiany oszczędności z kilku kont są sumowane...poza tymi dwoma informacjami na głównej stronie znajdziemy jeszcze przycisk do przelewów i... i to wszystko!... resztę opcji sobie kliencie szukaj po zakładkach... Poprzednia wersja jak dla mnie 5/5, obecna nawet na jeden nie zasługuje. -
~Michał / 2019-10-08 15:22
Ten bank to porażka. Do CC sie dozwonic to jakaś masakra. 30 minut i brak odpowiedzi. Nie polecam tego banku. ZaletybrakWadytragiczna obsluga -
~Anna / 2019-09-23 00:22
Dobra oferta dla młodych, możliwość przelewów natychmiastowych nie raz ratuje życie, idealna aplikacja, szybka pomoc w razie problemów i dobry program poleceń ZaletyJak wyżejWadyJeśli się jest zwykłym użytkownikiem zwykłego konta bankowego, to nie ma -
-
~Rafal / 2019-09-16 14:57
Personalne dno. Personel leniwy . Czesto na 4 osoby tylko jedna bywa przy kasie -
~Laura / 2019-09-14 19:35
Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu. -
~Laura / 2019-09-14 19:34
Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu. -
~Meteor / 2019-09-13 18:31
Sposób składania reklamacji w tym banku to powrót do czasów komunizmu coś w stylu nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi.
-
~Roman / 2019-09-11 08:43
Mierny bank.
Właśnie czekam 10 min na infolini bez żadnej informacji który jestem w kolejce.ZaletyNie maWadyMierny bank -
~Zbyszek / 2019-09-06 23:18
Zalozylam konto, bo oferowali mi prowadzenie za 0zl jezeli spelnie warunek i mc beda dochody na koncie 1000zl i takie byly. Mialy byc tez za darmo mozliwosci wyciagania pieniedzy z roznych bankomatow. Niestety jak sie okazalo liczyli sobie po 8zl za prowadzenie konta, 7zl nie wiem za co i 5zl chyba za wyciaganie z bankomatow. Przez rok i mc uzbieralo sie 192,88zl.Oszusci do potegi!!!! ZaletyoszusciWadyoszusci, klamcy -
~były klient :) / 2019-07-09 14:02
Bank jak bank , ale dwie sprawy muszę opisać , pierwsza odnośnie kredytu hipotecznego , pomimo tego że mieliśmy w millenium kredyt na działkę to na budowę domu już nie dostaliśmy , bez konkretnej odpowiedzi czemu.
wiec kredyt wzieliśmy w innym banku i przenieslismy obecny .
kolejna sprawa to numer infolini banku millenium dla klientów 801331331 , za kilkuminutową rozmowę z konsultantem przyszło mi zapłacić 21 zł !! ciekawe praktyki wielkiego banku w czasach gdzie rozmowy są tak tanie , może trzeba im załatwić jakiś pakiet u operatora . -
~Max / 2019-06-28 20:05
Od wielu lat posiadam konto w miernym banku. Co chwila zmiany regulaminów - opłat, kontakt z konsultantem na czacie beznadziejny trudne pytania pomija stwierdzeniem " czy mam inne pytania" Infolinia podobnie brak kompetencji. Krótkoterminowy kredyt w pakiecie wciśnięto mi ubezpieczenie którego wcale nie musiałem brać, za rezygnację oczywiście opłata. Reklamacja odrzucona bo bank ma zawsze racje - pani konsultantka naciąga jak może oczywiście ma prowizję od ubezpieczenia. Wizyta w banku to obowiązkowa aktualizacja chociaż nie zmieniałem dowodu, adresu niczego i oczywiście odmowa wypłaty pieniędzy z konta gdyż odmówiłem podpisania kolejnych zgód na niewiadomi co. Kierownik oddziału interweniuje i Pani w kasie przeprasza a jeszcze chwile temu odmawia dostępu do środków. Batalia o kartę którą bank zapomniał wysłać a urlop w zanadrzu. Porażka ludzie jesteście dla klientów. Po urlopie zmiana banku z przykrością. ZaletyJuż byłyWadyCzy ja jestem inny niż zakladający nowe konto? -
-
~olany / 2019-04-16 18:08
Chciałem wziąć w Millenium kredyt hipoteczny po przedstawieniu symulacji przez pracownika banku zapłaciłem zadatek na mieszkanie kilkadziesiąt tyś.zł gdy przyszło co do czego zostałem poinformowany o braku zdolności kredytowej ponieważ podobno wg. analityka tegoż banku “jestem w zmowie z kierownikiem zakładu w którym pracuję (budżetówka) by uzyskać kredyt” – nadmieniam że podwyżkę dostali wszyscy pracownicy zakładu- i teraz zostałem na lodzie -straciłem cały zadatek a sprzedający też jest zirytowany i takie oto jest traktowanie klienta który od wielu lat korzysta z usług banku Millenium- jest to ostrzeżenie dla potencjalnych klientów tego indywiduum -
~Eleonora / 2019-03-21 16:31
Bank oszustów w ciągu 1godz okradli mnie na tysiąc zł miałam alacone 15 tys ludzie uciekajcie z daleka a w dodatku czekałam 2 godzi na wypłatę musiałam zgłosić 2 tygodnie wcześniej i prosić o swoje emeryckie grosze które miałam na leki i choroby drugi idea bank i alpend Gold to banda oszustów o złodziei ludzie miejcie oczy otwarte nie zostwiajcie nawet 1 grosza bo nalicza wam odsetki karne ubezpieczenie obudzicie się z ręka wnocnikue -
~Mmmmartusia / 2019-03-09 09:17
Dno! Brak kompetentnych pracowników. Z mojego konta zniknęło 1200zł w ciągu 24h z trzech różnych krajów a bank w tych transakcjach nie widział nic dziwnego. Co więcej uważa ze to nie jego odpowiedzialność ze ktoś zhakował dane mojej karty. Unikają kontaktu z klientem! Uciekam jak najdalej WadyWszystko! -
~Klientka z Poznania / 2019-02-20 23:21
Brak kompetentnych pracownikow.
Duża rotacja a co za tym idzie.....zatrudnianie nowych bez żadnej wiedzy....
Jeśli idę do swojego banku i obsługuje mnie dziewczynka lat ok. 23, której zadaniem jest tylko ładnie sie uśmiechać i nie potrafiąca nic więcej, to to jest żenada.
W dzisiejszych czasach klient wymaga kompetentnych informacji i pracowników
a u Państwa niestety takich BRAK!!!!!!!ZaletyOddziały w CH, godziny otwarcia,WadyBrak uprzejmości, brak wiedzy,
strona 47 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »