Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2024-05-15 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra jestem wzywany chyba 7 raz po to aby zkserowax dowod i złożyć podpis i tak ca jakiś czas zawsze to samo i za jakiś czas znowu telefon wszyscy muszą wziąść wolne bo ta pracownica musi ksero dowodu zrobic i podpis i tak w kółko nie polecam
  • ~Tomasz / 2025-03-02 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja w Mińsku mazowieckim... Wypłacam blikiem z bankomatu PKO S.A swoje środki pieniężne 150 zł. Bankomat wypluwa komunikat "bankomat nieczynny"

    Żadnej informacji z banku Millennium... Gdzie są moje pieniądze gdzie się znajdują kazali czekać na 15 dni w innych przypadkach 35 dni.

    Były to moje ostatnie pieniądze za które mogłem dziecku kupić bilet powrotny bo nie jestem z tym miejscowości.

    Nikt z banku Millennium tym bardziej z PKO SA nie poczuwa się do oddania moich pieniędzy złodzieje !
    ZaletyBrak
    WadyKradzież pieniędzy.
  • ~Tomek / 2023-04-11 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W jednej placówce obsługuje 5 osób. Obsługują jedną osobę. 4 osoby czekają w kolejce. Od 15tu minut wszyscy (obsluga)udają,że coś robią.... To jest jakaś komedia.
  • ~Tomek / 2023-05-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z którym miałem do czynienia Z całego serca odradzam Unikajcie jak ognia
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników bałagan
  • ~Tomm / 2022-09-27 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może istnieć. Blokują konta bez podstawy prawnej. Zobaczymy się w sądzie.
  • ~tygrys / 2023-10-05 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    bank oszukuje na odsetkach na koncie Profit. Po rozmowie na czasie panienka stwierdzila ze rseczywiscie, ale nie rozumiala ze ponioslem z tego tytulu straty chocby czasu, zajmujac sie ta sprawa). Po prostu dziadowski i oszukanczy bank
    ZaletyChamstwo na infolinii
    WadySkrajne chamstwo na infolinii
  • ~Tymek / 2024-01-18 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie dramat. Dziewczyny chyba z lapanki nic nie wiedzą o produkcie który jest dawno, klient je musi poprawiać i sam myśleć. Czułem się jak bym to ja był ich przełożonym i mowil co maja robić. Mylą się, pytają jedna drugiej co i jak zrobić. Widać po nich brak szkoleń i wykształcenia. Też brak motywacji do pracy i zniechęcenie.Placowka w Brzesku.
    Natomist placówka Kraków ul Karmelicka to jest ewenement - wyskakujacy wielki zarośnięty facet i od progu krzyczący na klienta z pytaniem po co tu przyszedł. Zniechęca do wchodzenia do tego banku. Ma się za szeryfa stada, chodzi po tym banku jak bodziacy byk podczas corridy. Zostałem kiedyś przez niego poprostu napadniety w drzwiach z pytaniem przy kilku klientach po co wszedłem. To jest żenujące i nie profesjonalne jak tak można robić. Wydaje mu się że on dobrze zarządza gdzie ktoś ma iść do okienka ale można to zrobić inaczej kulturalnie i dyskretnie. Ten człowiek jest odrazajacy i napastliwy w głosie. Będę chciał złożyć skargę na niego do samej góry.
    ZaletyCzysto schludnie i małe kolejki. Poprostu chyba tam nikt nie chce chodzić.
    WadyOpisane powyżej.
  • ~Tyna / 2022-12-01 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank pod każdym możliwym względem.
    ZaletyNie posiadają
    WadyBardzo bardzo dużo
  • ~ula / 2022-02-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy . Brak możliwości wpłat w okienku tylko przez wpłatomaty. Obsługa opryskliwa, od razu umoralniają klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ulala / 2020-03-18 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank KOMPLETNIE nie przyjazny dla ludzi. Gdyby nie to ze bylam wczesniej w Eurobanku i automatycznie zostałam przeniesiona do tego pozal sie Boze milleg.w.a to bym nigdy tam nie poszla. Dno wielkie dno.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo wad
  • ~Urszula / 2023-08-07 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje pieniądze w banku Milenium przepadły. Wysłałam przelew na inne konto i przelew przepadł. Złożyłam reklamacje bank ignoruje. Za rozpatrzenie reklamacji bank chce pieniądze w złotówkach i w euro. Środki moje na życie które Przelałam do innego banku przepadły.
    ZaletyŻadne
    WadyWe wszystkim
    Ingnorowanie klienta
  • ~uy0u0-]-iok / 2023-04-08 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    dnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  • ~Valdi / 2022-03-18 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie na darmo w pobliżu banku (Millenium Partner w Końskich) jest lekarz psychiatra. Czas obsługi w prostych sprawach to katastrofa!!! Miła obsługa nie rekompensuje braku kompetencji ciągłych problemów technicznych i złych procedur.
  • ~W. / 2022-10-07 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Strzeżcie się Banku Millenium. Brak kompetencji pracowników i obsługi – za każdym razem mnie szokuje. Poniżej kilka z moich historii:
    1. Przy podpisywaniu umowy kredytowej pracownik zapytał czy przy okazji możemy podpisać dodatkową opcje, którą będzie można zlikwidować na infolinii. Pracownik miał za to otrzymać dodatkowe pieniądze - dla mnie nie był to problem więc się zgodziłam. Nie powiedział mi jednak ze to nie jest kwestia podpisania jednego dokumentu ale szereg analiz. Mój pobyt zamiast trwac 0.5h trwała 3 godziny. Byłam pewna ze pracownik przygotowywuje umowę kredytową. Na koniec okazało się ze to chodziło o te dodatkowe atrakcje. Kiedy miałam już zrezygnować z tej opcji okazało się ze nie da soie tego zrobić przez infolinie. Musialam jechać wraz z męzem do oddziału banku. Jawne oszustwo.

    2. Po podpisaniu umowy kredytowej miałam dostarczyć odpis z księgi wieczystej. TEN SAM DOKUMENT dostarczałam w kilku oddziałach( np. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Józefowie i Warszawie – Wilanów) za każdym razem otrzymałam informacje ze dokument jest właściwy i w sumie to nie wiedzą dlaczego za każdym razem otrzymuje informacje o tym że weryfikacja dokumentu przebiegła negatywnie. Oczywiście pobierana była co miesiąc przez to kara z mojego konta. Dopiero po 4 miesiącach kiedy rozmowa w banku przeszła już niemal w sprzeczkę. Pracownik dowiedział się dlaczego mój dokument jest zły i wiedziałam jak powinien ten dokument prawidłowo wyglądać. Zaznaczam ze każdym w oddziałów rozmawiałam z osoba odpowiedzialną za kredyty hipoteczne.

    3. Oddział na ulicy Kwiatkowskiego 1 Warszawa. Bylem w banku. Chciałem wpłacić pieniądze na konto pracownik zapewnił ze wpłatomat działa bez zarzutu i spokojnie mogę wpłacić. Powtórzyłem mu ze jest to dla mnie ważne. Ponownie zapewnił ze transakcja odbędzie się bez zarzutu. Bankomat wciągnął pieniądze. Kwota nie pojawiła się na moim koncie. Pracownik zapewnił ze pieniądze pojawia się w ciągu 2 godzin. Nie pojawiły się. Zaginęło około 12 tysięcy. Nie wpłaciłem na czas pieniędzy przez co zostałem obarczony dodatkowymi kosztami w wysokości 500 zł. Bank nie poczuł się do pokrycia tej strarty. Podczas skladania reklamacji otrzymałem jak zwykle bledną informacje ze pieniądze otrzymam po dwóch godzinach. Dopiero na infolinii sprostowano ze po 15 dniach!!. Spowodowało to dodatkowe koszty. Aby odzyskać te pieniądze kilkakrotnie byłem w banku lub wisiałem na infolinii. Straciłem mnóstwo nerwów, paliwa i jeszcze kara 500 zło które musiałem zapłacić a które bank nie zwrócił mi.
  • ~wera / 2019-10-26 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank i niemiła wręcz oddychająca obsługa nie polecam
  • ~wf83 / 2021-07-03 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z przed 15 minut z CH PLATA Zabrze. Państwa pracownik (lewa strona jak się wchodzi) nie chciał przyjąć ode mnie pieniędzy na konto banku. W związku z powyższym chciałbym poinformować, że to była pierwsza i ostatnia próba kontaktu z panstwa baczkiem. Totalny brak kompetencji, autorytarny ton do klienta...spotkal sie z proporcjonalna pogarda.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo, niekompetencja
  • ~Wieloletni klient banku / 2021-12-29 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Proszę omijać ten bank szerokim łukiem.Z mojego konta oszust ukradł mi pieniądze i zaciągnął kredyt na dozą kwotę.Napisałem reklamacje a bank ja odrzucił pisząc że nie zachowałem określonych procedur.Bank tez odmówił mi chargebackui i każe spłacać kredyt zaciągnięty przez oszusta mimo że sprawe zgłosiłem na policji.Sprawę zgłosiłem do rzecznika finansowego.Jesli to nie poskutkuje zgłaszam sprawę do arbitra bankowego a później do sądu.Czas połaczenia na linie banku w sytuacji awaryjnej powyżej 1 godziny.
    ZaletyBrak
    WadyWolny czas reakcji w czasie kradzieży.
    Brak procedury Caschback.
    Gdy chcesz złożyc reklamacje pracownicy traktują cię jako intruza.
    Wciskanie ludziom wysoko oprocentowanych kredytów.
    Brak odpowiednich zabezpieczen na wypadek kradzięży pieniędzy.
  • ~Wiki / 2023-10-05 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Millennium Banku.
    Założyłam lokatę w październiku 2020 roku. Po upływie 3 lat ,we wrześniu 2023 , po zakończeniu terminu lokaty nie otrzymałam nawet przysłowiowej "złotówki" od wpłaconej kwoty 30.000 zł. odsetek za ulokowane środki w Banku.
    Może nawet powinnam sie cieszyć, że otrzymałam "swoje" pieniądze i zwrócono mi całą wpłaconą przeze mnie, nie pomniejszoną kwotę ?
    Co to za bank, który nie działa w interesie swojego klienta !!!
    Zlikwidowałam w tym Banku wszystkie swoje konta i nie chcę nawet słyszeć o nich.
    NIE POLECAM !
    ZaletyŻądnych
  • ~Wiki2098 / 2022-10-24 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!
    Podpisanie wniosku o oprocentowanie stałe - marzec, w maju telefon, że coś się źle wydrukowało i musimy podjechać raz jeszcze.
    W czerwcu wreszcie informacja, ze możemy podpisać aneks.
    Mamy październik - nasz aneks podobno dalej w kolejce do wprowadzenia, a cza oczekiwania na ta chwile 100 dni roboczych!!!!!!
    Szkoda, że nie 1000...
    ZaletyBrak
    WadyZero konkretnej informacji
    Przedłużanie oczywistej rzeczy w nieskończoność
  • ~Wkurzona / 2019-11-20 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłą klientką Euro Banku - bez zarzutu.

    Jestem (jeszcze) aktualną klientką Millenium - debile, oszuści, złodzieje. Od 3 dni nie mam dostępu do moich środków.

    Szczególnie zwracam uwagę na kretyna kierownika z oddziału na Głębockiej w W-wie (nie tego po Euro Banku), tylko tego starego z Millenium.

    Za moje nerwy szczere życzenia wszystkiego najgorszego. Pamiętniejsze KARMA WRACA.

    Nigdy więcej tego pseudo banku. HORROR

    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027