Bank schodzi na psy . Brak możliwości wpłat w okienku tylko przez wpłatomaty. Obsługa opryskliwa, od razu umoralniają klienta.
Zaletybrak
Wadysame
~Ulala / 2020-03-18 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Bank KOMPLETNIE nie przyjazny dla ludzi. Gdyby nie to ze bylam wczesniej w Eurobanku i automatycznie zostałam przeniesiona do tego pozal sie Boze milleg.w.a to bym nigdy tam nie poszla. Dno wielkie dno.
ZaletyBrak
WadyDuzo wad
~Urszula / 2023-08-07 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Moje pieniądze w banku Milenium przepadły. Wysłałam przelew na inne konto i przelew przepadł. Złożyłam reklamacje bank ignoruje. Za rozpatrzenie reklamacji bank chce pieniądze w złotówkach i w euro. Środki moje na życie które Przelałam do innego banku przepadły.
Nie na darmo w pobliżu banku (Millenium Partner w Końskich) jest lekarz psychiatra. Czas obsługi w prostych sprawach to katastrofa!!! Miła obsługa nie rekompensuje braku kompetencji ciągłych problemów technicznych i złych procedur.
~W. / 2022-10-07 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Strzeżcie się Banku Millenium. Brak kompetencji pracowników i obsługi – za każdym razem mnie szokuje. Poniżej kilka z moich historii:
1. Przy podpisywaniu umowy kredytowej pracownik zapytał czy przy okazji możemy podpisać dodatkową opcje, którą będzie można zlikwidować na infolinii. Pracownik miał za to otrzymać dodatkowe pieniądze - dla mnie nie był to problem więc się zgodziłam. Nie powiedział mi jednak ze to nie jest kwestia podpisania jednego dokumentu ale szereg analiz. Mój pobyt zamiast trwac 0.5h trwała 3 godziny. Byłam pewna ze pracownik przygotowywuje umowę kredytową. Na koniec okazało się ze to chodziło o te dodatkowe atrakcje. Kiedy miałam już zrezygnować z tej opcji okazało się ze nie da soie tego zrobić przez infolinie. Musialam jechać wraz z męzem do oddziału banku. Jawne oszustwo.
2. Po podpisaniu umowy kredytowej miałam dostarczyć odpis z księgi wieczystej. TEN SAM DOKUMENT dostarczałam w kilku oddziałach( np. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Józefowie i Warszawie – Wilanów) za każdym razem otrzymałam informacje ze dokument jest właściwy i w sumie to nie wiedzą dlaczego za każdym razem otrzymuje informacje o tym że weryfikacja dokumentu przebiegła negatywnie. Oczywiście pobierana była co miesiąc przez to kara z mojego konta. Dopiero po 4 miesiącach kiedy rozmowa w banku przeszła już niemal w sprzeczkę. Pracownik dowiedział się dlaczego mój dokument jest zły i wiedziałam jak powinien ten dokument prawidłowo wyglądać. Zaznaczam ze każdym w oddziałów rozmawiałam z osoba odpowiedzialną za kredyty hipoteczne.
3. Oddział na ulicy Kwiatkowskiego 1 Warszawa. Bylem w banku. Chciałem wpłacić pieniądze na konto pracownik zapewnił ze wpłatomat działa bez zarzutu i spokojnie mogę wpłacić. Powtórzyłem mu ze jest to dla mnie ważne. Ponownie zapewnił ze transakcja odbędzie się bez zarzutu. Bankomat wciągnął pieniądze. Kwota nie pojawiła się na moim koncie. Pracownik zapewnił ze pieniądze pojawia się w ciągu 2 godzin. Nie pojawiły się. Zaginęło około 12 tysięcy. Nie wpłaciłem na czas pieniędzy przez co zostałem obarczony dodatkowymi kosztami w wysokości 500 zł. Bank nie poczuł się do pokrycia tej strarty. Podczas skladania reklamacji otrzymałem jak zwykle bledną informacje ze pieniądze otrzymam po dwóch godzinach. Dopiero na infolinii sprostowano ze po 15 dniach!!. Spowodowało to dodatkowe koszty. Aby odzyskać te pieniądze kilkakrotnie byłem w banku lub wisiałem na infolinii. Straciłem mnóstwo nerwów, paliwa i jeszcze kara 500 zło które musiałem zapłacić a które bank nie zwrócił mi.
~wera / 2019-10-26 08:43
Ocena: 1.00 / 5
Najdroższy bank i niemiła wręcz oddychająca obsługa nie polecam
~wf83 / 2021-07-03 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Sytuacja z przed 15 minut z CH PLATA Zabrze. Państwa pracownik (lewa strona jak się wchodzi) nie chciał przyjąć ode mnie pieniędzy na konto banku. W związku z powyższym chciałbym poinformować, że to była pierwsza i ostatnia próba kontaktu z panstwa baczkiem. Totalny brak kompetencji, autorytarny ton do klienta...spotkal sie z proporcjonalna pogarda.
Zaletybrak
Wadykłamstwo, niekompetencja
~Wieloletni klient banku / 2021-12-29 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Witam Proszę omijać ten bank szerokim łukiem.Z mojego konta oszust ukradł mi pieniądze i zaciągnął kredyt na dozą kwotę.Napisałem reklamacje a bank ja odrzucił pisząc że nie zachowałem określonych procedur.Bank tez odmówił mi chargebackui i każe spłacać kredyt zaciągnięty przez oszusta mimo że sprawe zgłosiłem na policji.Sprawę zgłosiłem do rzecznika finansowego.Jesli to nie poskutkuje zgłaszam sprawę do arbitra bankowego a później do sądu.Czas połaczenia na linie banku w sytuacji awaryjnej powyżej 1 godziny.
ZaletyBrak
WadyWolny czas reakcji w czasie kradzieży.
Brak procedury Caschback.
Gdy chcesz złożyc reklamacje pracownicy traktują cię jako intruza.
Wciskanie ludziom wysoko oprocentowanych kredytów.
Brak odpowiednich zabezpieczen na wypadek kradzięży pieniędzy.
~Wiki / 2023-10-05 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Millennium Banku.
Założyłam lokatę w październiku 2020 roku. Po upływie 3 lat ,we wrześniu 2023 , po zakończeniu terminu lokaty nie otrzymałam nawet przysłowiowej "złotówki" od wpłaconej kwoty 30.000 zł. odsetek za ulokowane środki w Banku.
Może nawet powinnam sie cieszyć, że otrzymałam "swoje" pieniądze i zwrócono mi całą wpłaconą przeze mnie, nie pomniejszoną kwotę ?
Co to za bank, który nie działa w interesie swojego klienta !!!
Zlikwidowałam w tym Banku wszystkie swoje konta i nie chcę nawet słyszeć o nich.
NIE POLECAM !
ZaletyŻądnych
~Wiki2098 / 2022-10-24 14:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!!
Podpisanie wniosku o oprocentowanie stałe - marzec, w maju telefon, że coś się źle wydrukowało i musimy podjechać raz jeszcze.
W czerwcu wreszcie informacja, ze możemy podpisać aneks.
Mamy październik - nasz aneks podobno dalej w kolejce do wprowadzenia, a cza oczekiwania na ta chwile 100 dni roboczych!!!!!!
Szkoda, że nie 1000...
ZaletyBrak
WadyZero konkretnej informacji
Przedłużanie oczywistej rzeczy w nieskończoność
~Wkurzona / 2019-11-20 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Jestem byłą klientką Euro Banku - bez zarzutu.
Jestem (jeszcze) aktualną klientką Millenium - debile, oszuści, złodzieje. Od 3 dni nie mam dostępu do moich środków.
Szczególnie zwracam uwagę na kretyna kierownika z oddziału na Głębockiej w W-wie (nie tego po Euro Banku), tylko tego starego z Millenium.
Za moje nerwy szczere życzenia wszystkiego najgorszego. Pamiętniejsze KARMA WRACA.
Nigdy więcej tego pseudo banku. HORROR
ZaletyŻADNYCH
WadySAME
~Wkurzona / 2019-12-28 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Od 1,5 miesiąca tem złodziejski parabank nie oddaje mi moich pieniędzy.
Radzę wszystkim - uciekać z tego bagna
ZaletyŻadnych
Wadywszytskie możłiwe
~Wkurzona / 2022-06-17 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. Dzisiaj o 10:05 wpłacałam swoje pieniądze. I do tej pory nie są na koncie. Kilka razy. Mimo zapewnień że do końca dnia będą nie ma ich. O 15:46 dostałam informację sms że konto jest zasilone, i na bankowości elektronicznej i aplikacji nie ma śladu wpłaty, a transakcja została odrzucona
ZaletyNie widzę
WadySporo
~Wkurzona / 2023-02-06 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Mam dość tego banku a właściwie tego że przelewy zlecone tego samego dnia nie trafiają na konto zwykły przelew zlecony rano odbiorca dostaje na drugi dzień w południe!! W innych bankach nie ma z tym problemu! Tylko wasz zlodziekejski bank ja niewiem co wy tam robicie zamiast się wziąść za robotę to siedzą i piją kawkę. Nie polecam tego banku więcej minusów niż plusów.
Nawet bankomatu nie ma!
ZaletyZero!
WadyWszystkie możliwe!
~Wojtek / 2019-12-13 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Podczas pobytu za granicą przestała działać karta i aplikacja w telefonie. Dzwoniąc na infolinię usłyszałem że mam podejść do placówki bankowej w Polsce. Ten bank to jakiś żarty są. Zostałem za granicą bez pieniędzy i nikt mi nawet nie próbował pomóc. Wszystkim odradzam ten bank.
ZaletyBrak
~Wojtek / 2020-08-14 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Likwidacja oddziałów gotówkowych, długi czas oczekiwania, brak waluty obcej w wielu placowkach
ZaletyCoraz mniej
WadyJak wyżej
~Wojtek / 2021-02-15 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Oddział Rzeszów pilusudzkiego totalna porażka wszyscy siedzą na telefonach 1 kasa a kolejka na pół banku w dupe mają ludzi że chcą swoje pieniądze (kolejny miesiąc i to samo)
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Wojtek / 2021-04-19 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Czas na wszystko tylko nie dla klienta 5 stanowisk wolnych jedna pani obsługuje a reszta siedzi na telefonach po prostu porażka brak słów
~WS / 2020-02-11 13:23
Ocena: 1.00 / 5
posiadam konto w tym "banku millennium", z uwagi na to, iż EUROBANK został kupiony przez tę instytucję.
Wydruki w Eurobanku były przejrzyste,
nie zdarzyło się aby zaksięgowana kwota była opisana niezgodnie z prawdą,
nie zdarzyło się aby data transakcji na wydruku miesięcznym była opóźniona o co najmniej dwa dni, a niektóre daty o trzy dni.
Jak na instytucję zaufania publicznego, OBY DROBNE UCHYBIENIA NIE ODBIŁY SIĘ NA KLIENTACH !!!!!
Różnice pomiędzy EUROBANKIEM a millennium ZOSTAWIAM DO OCENY CZYTAJĄCYM, TYM BARDZIEJ, IŻ NIE JESTEM JEDYNYM KLIENTEM Z DAWNEGO EUROBANKU.