Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~12345 / 2019-11-22 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem byłym (na szczęście) klientem Banku Millenium. Miałem konto 360°. Powiem tak. Na początku fajne było, że za prowadzenie konta wpływały drobne kwoty, w końcu na tym to miało polegać. Zdawałem sobie sprawę, że nie ma nic za darmo i kiedyś np w razie rezygnacji mogą chcieć odzyskać część kwoty, w końcu to bank, a banki prowadzą raczej złodzieje xD, ale że aż tak i to jeszcze nękając?
    Przyszedłem po jakimś czasie złożyć wypowiedzenie umowy i zamknąć konto ponieważ PO PROSTU z niego nie korzystałem. TAK banku miałem inne konto i musicie to uszanować, bo takie moje prawo! Ale bank wykorzystał jakieś aneksy do umowy (których nie dostałem) i choć zgodnie z moją umową powinni naliczyć opłatę maks 30zł za rezygnację (co i tak jest CHORE), to ostatecznie straciłem na banku około 70zł przez ich banksterskie sztuczki.
    Do wad dodam, że fajna skądinad (niektore opcje jak np wykaz tego na co wydajemy hajs były spoko) aplikacja millenium akurat jak złożyłem rezygnację zaczęła się psuć, zawieszać, reinstalować, aktualizować- sic!
    Udało mi się pozbyć tego problemu, to pojawił się kolejny- nękanie ze strony banku. Zaczęli dzwonić, jak zacząłem blokować numery- to dzwonili z innych, jak w końcu powiedziałem kilku paniom że to podchodzi pod nękanie, bo po prostu chciałem zrezygnować z konta w banku to dopiero wtedy się odczepili.
    Szczerze wszystkim odradzam, obsługa była miła tylko do czasu aż nie chciałem zamknąć konta, potem nagle wrogość i nieprofesjonalizm ????‍♂️.
    ZaletyJakkolwiek to nie wyszło ale możliwość zamkniecia konta
    WadyWymienione w opinii
  • ~Wkurzona / 2019-11-20 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłą klientką Euro Banku - bez zarzutu.

    Jestem (jeszcze) aktualną klientką Millenium - debile, oszuści, złodzieje. Od 3 dni nie mam dostępu do moich środków.

    Szczególnie zwracam uwagę na kretyna kierownika z oddziału na Głębockiej w W-wie (nie tego po Euro Banku), tylko tego starego z Millenium.

    Za moje nerwy szczere życzenia wszystkiego najgorszego. Pamiętniejsze KARMA WRACA.

    Nigdy więcej tego pseudo banku. HORROR

    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Abr / 2019-11-20 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze w tym tygodniu rezygnuję z usług tego "pseudo" banku! KOSZMAR i KPINA z klienta!
    Kto tam jeszcze ma konto, niech ucieka stamtąd jak najszybciej!!!
    Dzisiaj dokonałam 2 przelewów za pomocą aplikacji, potwierdzenie przelewu musiałam bez zwłoki przesłać na maila. Wygenerowałam potwierdzenie przelewu w aplikacji BEZSKUTECZNIE, usiłowałam KILKADZIESIĄT razy przesłać potwierdzenie na maila - również BEZSKUTECZNIE.
    Musiałam udać się do placówki banku.
    W placówce byłam obsługiwana UWAGA!!! 50 MINUT!!! 50 minut drukowano mi potwierdzenie zapłaty!!!
    Po 50 min Pan zażądał ode mnie 6 zł za wydrukowane potwierdzenie przelewu!!!
    Powiedziałam że poproszę więc paragon za tą usługę - stwierdził że mi go nie wyda, a pieniądze i tak pobierze sobie z mojego konta! Po czym stwierdził że mam wyjść z placówki, bo on ma dużo zajęć.
    TRAGEDIA!!!
    NAJGORSZY BANK NA ŚWIECIE!!!
    Tradycyjna lichwa w nowoczesnym wydaniu!!!
    ZaletyBrak
    Wady- fatalna obsługa
    - wysokie koszty
    - niedziałająca aplikacja
  • ~Jerzy / 2019-11-19 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakiś żart a nie bank. Jestem przejętym klientem Eurobanku. Nie można się do nich dodzwonić. Bez uprzedzenia zablokowali mi płatności kartą kredytową na google pay. Odradzam. Uciekam od nich jak najszybciej.
  • ~Piotr / 2019-11-18 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    millenium nie przejął praw i obowiązków odnośnie klientów |Eurobanku. To nieprawidłowość. Rezygnuje z konta. Eurobank był o niebo lepszy!
    Zaletybrak zalet
    Wadynieprzestrzeganie prawa.
  • ~Karola / 2019-11-15 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak. Bank millenium był świetnym bankiem. Który działał bez zarzutów tylko po co oni łączyli się z tym scierwem eurobankiem.tylko stracą klientów. Od tej pory jak się połączyli z eurobankiem są cyrki przelewy idą gdzie chcą zamiast na wskazany rachunek. Wchodzę na aplikacje millenium i pokazuje mi dostępne środki 1.20zl co mnie zdziwiło ale niżej była opcja konto 360 weszłam w to i środki dostępne 1000zl z groszami zero zablokowanych środków mówię no to ok place karta a tu wchodzę a tu dostępne środki na minusie a poniżej konto 360 gdy w to weszłam to środki dostępne 900z groszami. Więc o co tu do cholery jasnej chodzi.... Chyba muszę zmienić konto na inny bank wszystko było ok tylko się zaczęło jak się połączyli z tym gownem. Jak bym chciała eurobank to bym poszła do eurobanku a że wolałam millenium to poszłam do millenium a teraz ten wspaniały bank został zniszczony i nie jednego klienta straci.
  • ~Prawdziwa opinia / 2019-11-14 11:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziejsja lichwa i nic więcej!!!! Jak można tak traktować byłych klientów eurobanku po tej zafajdanej fuzji???? Bedziedzie się za to w piekle smażyć!!!
    WadyLichwa!!!!!
  • ~IgiPok / 2019-11-06 11:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Niestety ..., ale polecam i chwalę ten bank. Obsługa klienta - jest w porządku (proszę porównać w innych bankach to się dowiecie co to jest dno oraz brak kompetencji). Oferta owszem nie tryska magicznymi 0 zl za prowadzenie, ale PORÓWNAJ z pozostałymi bankami - tylko NEST masz za darmo. Super prosta obsługa aplikacji z poziomu Milleneta oraz przez telefon. Jestem w tym banku ponad 10 lat. Po prostu dobry, kompetentny oraz rzetelny bank.
  • ~Rod / 2019-11-05 17:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Ich infolinia 801 ceni się jak 0700, a że nikt zwykle nie odbiera to czeka was najdroższe słuchanie muzyczki w życiu.
  • ~Wojciech / 2019-11-04 12:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto student polecam, wszystko za darmo przy transakcjach kartą, obsługa spoko
    Zaletydostępność, obsługa, ceny
    WadyJedyna wada to że z konta oszczędnościowego można zrobić jeden przelew miesięcznie
  • ~Rica / 2019-11-01 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam!
    Bank Millenium posiada chyba najdroższą infolinię 8O1331331. Za 3min. rozmowy zapłaciłam 27.O8zł.
  • ~Paulina / 2019-10-31 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank milenium to porażka złodzieje i co więcej nie podają żadnej informacji ze ci żyć konta pobierają pieniądze co do obsługa to fatalna i mówiąc szczerze to nie polecam tego banku najlepiej to trzymać się żyć daleka ja mówiąc wpłacilam dziś pieniądze na opłaty mojego taty A bank mi zabrał tę pieniądze Tak bez pozwolenie
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~munialska / 2019-10-30 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy wygląd serwisu jest tragiczny. Panuje chaos, nie można się zorientować o co chodzi. Porażka. Nie wiem po co na siłę zmieniać coś co jest dobre. Jak mówi stare przysłowie lepsze jest wrogiem dobrego.
    Zaletybrak
  • ~wera / 2019-10-26 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank i niemiła wręcz oddychająca obsługa nie polecam
  • ~Ziom / 2019-10-26 00:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Eurobank przechodzi od listopada 12 do Milenium. Wiecie o tym? Milenium ma super warunki
    ZaletySuoer
    WadyBrak wad
  • ~Krzysztof / 2019-10-23 07:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzeżenie!!! Kto ma konto w Euro Banku/ proszę sprawdźcie czy macie dostęp do swojego konta i pieniędzy. Od godziny 8/30 dzisiaj (22-10-2019)nie mogę dostać się do Euro Banku ani drogą elektroniczną , ani mobilną, ani infolinią ani w placówce stacjonarnej banku. Ciągle są podawane sprzeczne informacje . Jest godzina 13 ta( 5 i pół godziny od zgłoszenia) i brak reakcji ze strony banku Euro . Jak można ufać takiemu bankowi?? Co by było gdyby pieniądze były potrzebne w podróży lub przy zdarzeniu losowym. Totalne lekceważenie Będę nadal relacjonował w różnych mediach społecznościowych rozwój sytuacji. Będzie problem jeżeli takie nawyki obsługi będą przeniesione do Banku Millenium Godzina 18 ta (czyli 9 godzin od zgłoszenia problemu. Brak dostępu do środków- zero reakcji 22-10-2019 Euro Bank nie zrobił NIC żeby uruchomić dostęp do konta.
    Bądż czujny gdy założysz konto w EuroBank/Millenium Dziś jest 23-10-2019( 24 godziny od zauważenia problemów z kontem i nadal nie mam dostępu do konta w Euro Bank/ Millenium W nocy otrzymałem odpowiedź od pana Damiana W. abym skontaktował się z infolinią. Właśnie dzwoniłem. Powiedziała pani że nic nie wie czemu nastąpił problem. Zgłosi do działu IT.. Termin odblokowania konta nieznany- mają czas. . Czyli nadal nic nie można załatwić ani w placówce ani na infolinia. Każdy odbija piłeczkę i udaje że się nic nie stało. Kto inny się tym zajmie . Nadal zwodzenie i przesyłanie dalej. Tak się dba o klientów w Euro/Millenium. Szukasz problemów zanieś tam pieniądze. Krzysztof Wojtczyk Kalisz





  • ~ja / 2019-10-22 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezadowolona z obsługi banku:
    począwszy od obsługi w oddziale, gdzie Pani mam wrazenie czerpała satysfakcję z przedłużania czasu uzyskania decyzji o kredycie> codziennie dostarczałam niezbędne dokumenty i codziennie sie okazywało, że czegoś brakuje- a brokowało tylko dlatego, że Pani nie poinformowała o ich konieczności dostarczenia- mimo ze miałam wrażenie, że dobrze się przygotowałam i przed złożeniem wniosku zebrałam wiekszość niezbędnych dokumentów - ostatecznie zrezygnowalam ze współpracy.
    ... idąc przez kontakt za pomocą czatu, gdzie konsultant odpowiada na pytania lakonicznie> nie uzupelniając tematu o najważniejsze informacje dotyczące danej kwestii.
    Kończąc na infolinii - konsultant odbiera telefon z tonem nie profesjonalisty a conajmniej jakby był na wakacjach, nie stara się zrozumieć sprawy, z która dzwoni Klient, chce potwierdzić wykonanie dyspozycji na podstawie informacji, ktore jak stara się wmówic uzyskał od interesanta. :( :( :(
  • ~re / 2019-10-22 06:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie odpowiedział na dwa pisma dotyczące wydania dokumentów w spawie kredytu frankowego. Zlozona zostala reklamacja, minelo 30 dni i dalej Bank milczy.
  • ~Joanns / 2019-10-21 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy próbuje zamknąć konto firmowe. Pomimo wpisu w KRS zasłaniają się wewnętrznymi procedurami i utrudniają. Kolejny raz od godziny walczę z nieuprzejmym personelem.
  • ~martus220 / 2019-10-17 17:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Ten bank to porażka blokuja co chca zero rozmowy porażka złodzieje i tyle
    WadyBiora i blokuja pieniadze ja juz poltora miesiaca walcze z tym bankiem nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027