4 dzień próbuje się dodzwonić...
36 połączeń po kilka/kilkanaście minut i ciągle "Wszystkie linie są zajęte.Prosimy o dalsze oczekiwanie"
Tyle w temacie
WadyBrak kontaktu!
~Slawomir / 2019-12-04 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentna obsługa wielkie zdzierstwo za każdy wydany dokument przy próbie rezygnacji z ich usług piętrzenie problemów robienie jak sie da pod górke nic dla klienta zero pomocy aby rozwiäzac problem
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji,wysokie koszty obsługi
~Ania / 2019-12-02 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Brak zaangażowania. Obsługa kredytu długa i nie kompetentna.
ZaletyBrak
WadyDługa obsługa
~Sara / 2019-11-30 17:26
Ocena: 1.67 / 5
Połknęli eurobank, gdzie była aplikacja mobilna bardzo dobra, ich to wielki bałagan, nie pokazuje stanu dokładnego konta głównego, a jakieś sumy, co do innych opcji domyślają się sam, przelew to porażka, uwaga: osoby które miały konto walutowe w eurobanku, tam były wypłaty i wpłaty za darmo, obecnie 9 zł wpłata w kasie, 1,5 euro połyka bank za płatność walutową, więc nie zdziwcie się gdy w Niemczech zapłacicie i zabraknie wam euro, jednym słowem milenium to porażka
ZaletyBrak
WadyWszystko co milenium
~bestyjka / 2019-11-28 08:42
Ocena: 5.00 / 5
najgorszy bank jaki istnieje masakra jak najszybciej sie z niego wypisac,logowanie to katastrofa ,brak ofert i innych promocji,nie plecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletymiła obsługa
Wadyutrudnienia wlogowaniu itp
~12345 / 2019-11-22 20:56
Ocena: 1.33 / 5
Jestem byłym (na szczęście) klientem Banku Millenium. Miałem konto 360°. Powiem tak. Na początku fajne było, że za prowadzenie konta wpływały drobne kwoty, w końcu na tym to miało polegać. Zdawałem sobie sprawę, że nie ma nic za darmo i kiedyś np w razie rezygnacji mogą chcieć odzyskać część kwoty, w końcu to bank, a banki prowadzą raczej złodzieje xD, ale że aż tak i to jeszcze nękając?
Przyszedłem po jakimś czasie złożyć wypowiedzenie umowy i zamknąć konto ponieważ PO PROSTU z niego nie korzystałem. TAK banku miałem inne konto i musicie to uszanować, bo takie moje prawo! Ale bank wykorzystał jakieś aneksy do umowy (których nie dostałem) i choć zgodnie z moją umową powinni naliczyć opłatę maks 30zł za rezygnację (co i tak jest CHORE), to ostatecznie straciłem na banku około 70zł przez ich banksterskie sztuczki.
Do wad dodam, że fajna skądinad (niektore opcje jak np wykaz tego na co wydajemy hajs były spoko) aplikacja millenium akurat jak złożyłem rezygnację zaczęła się psuć, zawieszać, reinstalować, aktualizować- sic!
Udało mi się pozbyć tego problemu, to pojawił się kolejny- nękanie ze strony banku. Zaczęli dzwonić, jak zacząłem blokować numery- to dzwonili z innych, jak w końcu powiedziałem kilku paniom że to podchodzi pod nękanie, bo po prostu chciałem zrezygnować z konta w banku to dopiero wtedy się odczepili.
Szczerze wszystkim odradzam, obsługa była miła tylko do czasu aż nie chciałem zamknąć konta, potem nagle wrogość i nieprofesjonalizm ????♂️.
ZaletyJakkolwiek to nie wyszło ale możliwość zamkniecia konta
WadyWymienione w opinii
~Wkurzona / 2019-11-20 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Jestem byłą klientką Euro Banku - bez zarzutu.
Jestem (jeszcze) aktualną klientką Millenium - debile, oszuści, złodzieje. Od 3 dni nie mam dostępu do moich środków.
Szczególnie zwracam uwagę na kretyna kierownika z oddziału na Głębockiej w W-wie (nie tego po Euro Banku), tylko tego starego z Millenium.
Za moje nerwy szczere życzenia wszystkiego najgorszego. Pamiętniejsze KARMA WRACA.
Nigdy więcej tego pseudo banku. HORROR
ZaletyŻADNYCH
WadySAME
~Abr / 2019-11-20 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze w tym tygodniu rezygnuję z usług tego "pseudo" banku! KOSZMAR i KPINA z klienta!
Kto tam jeszcze ma konto, niech ucieka stamtąd jak najszybciej!!!
Dzisiaj dokonałam 2 przelewów za pomocą aplikacji, potwierdzenie przelewu musiałam bez zwłoki przesłać na maila. Wygenerowałam potwierdzenie przelewu w aplikacji BEZSKUTECZNIE, usiłowałam KILKADZIESIĄT razy przesłać potwierdzenie na maila - również BEZSKUTECZNIE.
Musiałam udać się do placówki banku.
W placówce byłam obsługiwana UWAGA!!! 50 MINUT!!! 50 minut drukowano mi potwierdzenie zapłaty!!!
Po 50 min Pan zażądał ode mnie 6 zł za wydrukowane potwierdzenie przelewu!!!
Powiedziałam że poproszę więc paragon za tą usługę - stwierdził że mi go nie wyda, a pieniądze i tak pobierze sobie z mojego konta! Po czym stwierdził że mam wyjść z placówki, bo on ma dużo zajęć.
TRAGEDIA!!!
NAJGORSZY BANK NA ŚWIECIE!!!
Tradycyjna lichwa w nowoczesnym wydaniu!!!
ZaletyBrak
Wady- fatalna obsługa
- wysokie koszty
- niedziałająca aplikacja
~Jerzy / 2019-11-19 17:38
Ocena: 1.00 / 5
To chyba jakiś żart a nie bank. Jestem przejętym klientem Eurobanku. Nie można się do nich dodzwonić. Bez uprzedzenia zablokowali mi płatności kartą kredytową na google pay. Odradzam. Uciekam od nich jak najszybciej.
~Piotr / 2019-11-18 17:58
Ocena: 1.00 / 5
millenium nie przejął praw i obowiązków odnośnie klientów |Eurobanku. To nieprawidłowość. Rezygnuje z konta. Eurobank był o niebo lepszy!
Zaletybrak zalet
Wadynieprzestrzeganie prawa.
~Karola / 2019-11-15 01:45
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak. Bank millenium był świetnym bankiem. Który działał bez zarzutów tylko po co oni łączyli się z tym scierwem eurobankiem.tylko stracą klientów. Od tej pory jak się połączyli z eurobankiem są cyrki przelewy idą gdzie chcą zamiast na wskazany rachunek. Wchodzę na aplikacje millenium i pokazuje mi dostępne środki 1.20zl co mnie zdziwiło ale niżej była opcja konto 360 weszłam w to i środki dostępne 1000zl z groszami zero zablokowanych środków mówię no to ok place karta a tu wchodzę a tu dostępne środki na minusie a poniżej konto 360 gdy w to weszłam to środki dostępne 900z groszami. Więc o co tu do cholery jasnej chodzi.... Chyba muszę zmienić konto na inny bank wszystko było ok tylko się zaczęło jak się połączyli z tym gownem. Jak bym chciała eurobank to bym poszła do eurobanku a że wolałam millenium to poszłam do millenium a teraz ten wspaniały bank został zniszczony i nie jednego klienta straci.
~Prawdziwa opinia / 2019-11-14 11:11
Ocena: 1.67 / 5
Złodziejsja lichwa i nic więcej!!!! Jak można tak traktować byłych klientów eurobanku po tej zafajdanej fuzji???? Bedziedzie się za to w piekle smażyć!!!
WadyLichwa!!!!!
~IgiPok / 2019-11-06 11:54
Ocena: 4.33 / 5
Niestety ..., ale polecam i chwalę ten bank. Obsługa klienta - jest w porządku (proszę porównać w innych bankach to się dowiecie co to jest dno oraz brak kompetencji). Oferta owszem nie tryska magicznymi 0 zl za prowadzenie, ale PORÓWNAJ z pozostałymi bankami - tylko NEST masz za darmo. Super prosta obsługa aplikacji z poziomu Milleneta oraz przez telefon. Jestem w tym banku ponad 10 lat. Po prostu dobry, kompetentny oraz rzetelny bank.
~Rod / 2019-11-05 17:29
Ocena: 1.67 / 5
Ich infolinia 801 ceni się jak 0700, a że nikt zwykle nie odbiera to czeka was najdroższe słuchanie muzyczki w życiu.
~Wojciech / 2019-11-04 12:59
Ocena: 4.67 / 5
Konto student polecam, wszystko za darmo przy transakcjach kartą, obsługa spoko
Zaletydostępność, obsługa, ceny
WadyJedyna wada to że z konta oszczędnościowego można zrobić jeden przelew miesięcznie
~Rica / 2019-11-01 12:51
Ocena: 2.00 / 5
Witam!
Bank Millenium posiada chyba najdroższą infolinię 8O1331331. Za 3min. rozmowy zapłaciłam 27.O8zł.
~Paulina / 2019-10-31 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Bank milenium to porażka złodzieje i co więcej nie podają żadnej informacji ze ci żyć konta pobierają pieniądze co do obsługa to fatalna i mówiąc szczerze to nie polecam tego banku najlepiej to trzymać się żyć daleka ja mówiąc wpłacilam dziś pieniądze na opłaty mojego taty A bank mi zabrał tę pieniądze Tak bez pozwolenie
ZaletyBrak
WadyBrak
~munialska / 2019-10-30 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Nowy wygląd serwisu jest tragiczny. Panuje chaos, nie można się zorientować o co chodzi. Porażka. Nie wiem po co na siłę zmieniać coś co jest dobre. Jak mówi stare przysłowie lepsze jest wrogiem dobrego.
Zaletybrak
~wera / 2019-10-26 08:43
Ocena: 1.00 / 5
Najdroższy bank i niemiła wręcz oddychająca obsługa nie polecam
~Ziom / 2019-10-26 00:40
Ocena: 5.00 / 5
Eurobank przechodzi od listopada 12 do Milenium. Wiecie o tym? Milenium ma super warunki