Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klientka / 2019-12-15 12:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra! Jestem klientem eurobanku. Po przejęciu nikt nic nie wie. Ze sprawą która miała trwać tydzień walczę od miesiąca. Dokumenty które miały być przygotowane w 3 dni były po ponad 2 tygodniach! W dodatku jak je w końcu podpisałam to po 1,5 tygodnia od podpisania nowej polisy oni pobrali mi...starą składkę. Na infolinii przyjmują zgłoszenia o nieprawidłowościach i informują że mam sobie zadzwonić za 4 dni i sprawdzić co ustalili. Pracownicy w placówkach nie wiedzą nic, informują że się dowiedzą i zadzwonią i oczywiście brak kontaktu. W eurobanku nie do pomyślenia takie podejscie do klienta. Tragedia!!! Jak szukacie profesjonalistów to trzymajcie się jak najdalej od tego "banku".
    ZaletyDobre warunki konta
    WadyBrak profesjonalizmu, bałagan, dramatyczne podejscie do klienta, skandaliczne braki wiedzy u pracowników
  • ~Zdzisław / 2019-12-14 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    koszmar ludzie omijajcie z daleka uwaga dobrze czytajcie za 0,02 zł wpisali mnie do BIK i najciekawsze że rata była do 15 a 17 już byłem w BIK bez żadnego telefonu że się pomyliłem bez niczego , nigdy więcej
  • ~Wojtek / 2019-12-13 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas pobytu za granicą przestała działać karta i aplikacja w telefonie. Dzwoniąc na infolinię usłyszałem że mam podejść do placówki bankowej w Polsce. Ten bank to jakiś żarty są. Zostałem za granicą bez pieniędzy i nikt mi nawet nie próbował pomóc. Wszystkim odradzam ten bank.
    ZaletyBrak
  • ~Aga / 2019-12-12 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Naj hujowszy bank i odział kolejki po same wyjscie posługa nie mila.... strasznie sie myla z przelewami odzial jest na zoliborzu bez sesu jest!!!nie polecę go znajomym napewno
  • ~manu / 2019-12-11 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    bylem z dziecmi zaplacic kredyt i pani z banku zwrocila uwage jak dzieci zjadly 2 cukierki za duzo powiedziala tak przepraszam ale tez sa inne dzieci oburzylem sie i moglem jej podac i powiedziec sama se je zjec do kawy nie mila obsluga i zlodziejstwo tyle moge dodac splacic kredyt i juz nigdy tam nie wruce nie polecam nikomu nie dajcie sie tam namoewic na kredyt
    Zaletya jakie zalety same wady
    Wadyza duzo by pisac zero poprawy
  • ~anness / 2019-12-11 22:27
    Ocena: 3.67 / 5
    dzis poszlam do banku Millennium jak co miesiac zaplacic kredyt meza i pani mi powiedziala ze weszla oplata za obsluge gdyz nie jestem wspolwlascicielem kredytu i oplata wynosi 9 zlotych jestem zla bo to duzo i zenada kradziez i w innych bankach takiego czegos nie ma nie polecam tego banku caly czas placilam i bylo okj a teraz takie cos
    Zaletybez komentaza
    Wadypobieranie pieniedzy za placenie kredytu gdyz nie jestem wspolwlascicielem zal
  • ~nina / 2019-12-10 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o pomoc w placówkach banku nie spotkałam się dotychczas z jakimś negatywnym nastawieniem osób tam pracujących, wręcz miło i pozytywnie zazwyczaj podchodzą do sprawy. Ale jeżeli chodzi już o infolinię to niestety jest to porażka. Właśnie mija 68 minuta na infolinii, a w tym czasie przekierowano mnie już 4 razy, a chciałam tylko hasło sms do konta...
    Zaletyobsługa w placówkach banku
    Wadynieumiejętność załatwienia sprawy przez konsultantów
  • ~Lukste / 2019-12-09 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    4 dzień próbuje się dodzwonić...
    36 połączeń po kilka/kilkanaście minut i ciągle "Wszystkie linie są zajęte.Prosimy o dalsze oczekiwanie"
    Tyle w temacie
    WadyBrak kontaktu!
  • ~Slawomir / 2019-12-04 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa wielkie zdzierstwo za każdy wydany dokument przy próbie rezygnacji z ich usług piętrzenie problemów robienie jak sie da pod górke nic dla klienta zero pomocy aby rozwiäzac problem
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji,wysokie koszty obsługi
  • ~Ania / 2019-12-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zaangażowania. Obsługa kredytu długa i nie kompetentna.
    ZaletyBrak
    WadyDługa obsługa
  • ~Sara / 2019-11-30 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Połknęli eurobank, gdzie była aplikacja mobilna bardzo dobra, ich to wielki bałagan, nie pokazuje stanu dokładnego konta głównego, a jakieś sumy, co do innych opcji domyślają się sam, przelew to porażka, uwaga: osoby które miały konto walutowe w eurobanku, tam były wypłaty i wpłaty za darmo, obecnie 9 zł wpłata w kasie, 1,5 euro połyka bank za płatność walutową, więc nie zdziwcie się gdy w Niemczech zapłacicie i zabraknie wam euro, jednym słowem milenium to porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co milenium
  • ~bestyjka / 2019-11-28 08:42
    Ocena: 5.00 / 5
    najgorszy bank jaki istnieje masakra jak najszybciej sie z niego wypisac,logowanie to katastrofa ,brak ofert i innych promocji,nie plecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletymiła obsługa
    Wadyutrudnienia wlogowaniu itp
  • ~12345 / 2019-11-22 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem byłym (na szczęście) klientem Banku Millenium. Miałem konto 360°. Powiem tak. Na początku fajne było, że za prowadzenie konta wpływały drobne kwoty, w końcu na tym to miało polegać. Zdawałem sobie sprawę, że nie ma nic za darmo i kiedyś np w razie rezygnacji mogą chcieć odzyskać część kwoty, w końcu to bank, a banki prowadzą raczej złodzieje xD, ale że aż tak i to jeszcze nękając?
    Przyszedłem po jakimś czasie złożyć wypowiedzenie umowy i zamknąć konto ponieważ PO PROSTU z niego nie korzystałem. TAK banku miałem inne konto i musicie to uszanować, bo takie moje prawo! Ale bank wykorzystał jakieś aneksy do umowy (których nie dostałem) i choć zgodnie z moją umową powinni naliczyć opłatę maks 30zł za rezygnację (co i tak jest CHORE), to ostatecznie straciłem na banku około 70zł przez ich banksterskie sztuczki.
    Do wad dodam, że fajna skądinad (niektore opcje jak np wykaz tego na co wydajemy hajs były spoko) aplikacja millenium akurat jak złożyłem rezygnację zaczęła się psuć, zawieszać, reinstalować, aktualizować- sic!
    Udało mi się pozbyć tego problemu, to pojawił się kolejny- nękanie ze strony banku. Zaczęli dzwonić, jak zacząłem blokować numery- to dzwonili z innych, jak w końcu powiedziałem kilku paniom że to podchodzi pod nękanie, bo po prostu chciałem zrezygnować z konta w banku to dopiero wtedy się odczepili.
    Szczerze wszystkim odradzam, obsługa była miła tylko do czasu aż nie chciałem zamknąć konta, potem nagle wrogość i nieprofesjonalizm ????‍♂️.
    ZaletyJakkolwiek to nie wyszło ale możliwość zamkniecia konta
    WadyWymienione w opinii
  • ~Wkurzona / 2019-11-20 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłą klientką Euro Banku - bez zarzutu.

    Jestem (jeszcze) aktualną klientką Millenium - debile, oszuści, złodzieje. Od 3 dni nie mam dostępu do moich środków.

    Szczególnie zwracam uwagę na kretyna kierownika z oddziału na Głębockiej w W-wie (nie tego po Euro Banku), tylko tego starego z Millenium.

    Za moje nerwy szczere życzenia wszystkiego najgorszego. Pamiętniejsze KARMA WRACA.

    Nigdy więcej tego pseudo banku. HORROR

    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Abr / 2019-11-20 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze w tym tygodniu rezygnuję z usług tego "pseudo" banku! KOSZMAR i KPINA z klienta!
    Kto tam jeszcze ma konto, niech ucieka stamtąd jak najszybciej!!!
    Dzisiaj dokonałam 2 przelewów za pomocą aplikacji, potwierdzenie przelewu musiałam bez zwłoki przesłać na maila. Wygenerowałam potwierdzenie przelewu w aplikacji BEZSKUTECZNIE, usiłowałam KILKADZIESIĄT razy przesłać potwierdzenie na maila - również BEZSKUTECZNIE.
    Musiałam udać się do placówki banku.
    W placówce byłam obsługiwana UWAGA!!! 50 MINUT!!! 50 minut drukowano mi potwierdzenie zapłaty!!!
    Po 50 min Pan zażądał ode mnie 6 zł za wydrukowane potwierdzenie przelewu!!!
    Powiedziałam że poproszę więc paragon za tą usługę - stwierdził że mi go nie wyda, a pieniądze i tak pobierze sobie z mojego konta! Po czym stwierdził że mam wyjść z placówki, bo on ma dużo zajęć.
    TRAGEDIA!!!
    NAJGORSZY BANK NA ŚWIECIE!!!
    Tradycyjna lichwa w nowoczesnym wydaniu!!!
    ZaletyBrak
    Wady- fatalna obsługa
    - wysokie koszty
    - niedziałająca aplikacja
  • ~Jerzy / 2019-11-19 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakiś żart a nie bank. Jestem przejętym klientem Eurobanku. Nie można się do nich dodzwonić. Bez uprzedzenia zablokowali mi płatności kartą kredytową na google pay. Odradzam. Uciekam od nich jak najszybciej.
  • ~Piotr / 2019-11-18 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    millenium nie przejął praw i obowiązków odnośnie klientów |Eurobanku. To nieprawidłowość. Rezygnuje z konta. Eurobank był o niebo lepszy!
    Zaletybrak zalet
    Wadynieprzestrzeganie prawa.
  • ~Karola / 2019-11-15 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak. Bank millenium był świetnym bankiem. Który działał bez zarzutów tylko po co oni łączyli się z tym scierwem eurobankiem.tylko stracą klientów. Od tej pory jak się połączyli z eurobankiem są cyrki przelewy idą gdzie chcą zamiast na wskazany rachunek. Wchodzę na aplikacje millenium i pokazuje mi dostępne środki 1.20zl co mnie zdziwiło ale niżej była opcja konto 360 weszłam w to i środki dostępne 1000zl z groszami zero zablokowanych środków mówię no to ok place karta a tu wchodzę a tu dostępne środki na minusie a poniżej konto 360 gdy w to weszłam to środki dostępne 900z groszami. Więc o co tu do cholery jasnej chodzi.... Chyba muszę zmienić konto na inny bank wszystko było ok tylko się zaczęło jak się połączyli z tym gownem. Jak bym chciała eurobank to bym poszła do eurobanku a że wolałam millenium to poszłam do millenium a teraz ten wspaniały bank został zniszczony i nie jednego klienta straci.
  • ~Prawdziwa opinia / 2019-11-14 11:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziejsja lichwa i nic więcej!!!! Jak można tak traktować byłych klientów eurobanku po tej zafajdanej fuzji???? Bedziedzie się za to w piekle smażyć!!!
    WadyLichwa!!!!!
  • ~IgiPok / 2019-11-06 11:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Niestety ..., ale polecam i chwalę ten bank. Obsługa klienta - jest w porządku (proszę porównać w innych bankach to się dowiecie co to jest dno oraz brak kompetencji). Oferta owszem nie tryska magicznymi 0 zl za prowadzenie, ale PORÓWNAJ z pozostałymi bankami - tylko NEST masz za darmo. Super prosta obsługa aplikacji z poziomu Milleneta oraz przez telefon. Jestem w tym banku ponad 10 lat. Po prostu dobry, kompetentny oraz rzetelny bank.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976