Masakra! Jestem klientem eurobanku. Po przejęciu nikt nic nie wie. Ze sprawą która miała trwać tydzień walczę od miesiąca. Dokumenty które miały być przygotowane w 3 dni były po ponad 2 tygodniach! W dodatku jak je w końcu podpisałam to po 1,5 tygodnia od podpisania nowej polisy oni pobrali mi...starą składkę. Na infolinii przyjmują zgłoszenia o nieprawidłowościach i informują że mam sobie zadzwonić za 4 dni i sprawdzić co ustalili. Pracownicy w placówkach nie wiedzą nic, informują że się dowiedzą i zadzwonią i oczywiście brak kontaktu. W eurobanku nie do pomyślenia takie podejscie do klienta. Tragedia!!! Jak szukacie profesjonalistów to trzymajcie się jak najdalej od tego "banku". ZaletyDobre warunki konta
WadyBrak profesjonalizmu, bałagan, dramatyczne podejscie do klienta, skandaliczne braki wiedzy u pracowników