Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek D / 2020-02-15 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium jest chyba najgorszym bankiem z jakim miałem styczność. Mam wspólne konto z żoną. Po fuzji z bankiem "Eurobank" - gdzie wcześniej mieliśmy konto, bank Millennium źle zaksięgował wpłaty wpisując w miejscu odbiorcy na wszystkich przelewach przychodzących, mnie - będącego współwłaścicielem konta. W wyniku ich niedbalstwa nie możemy starać się o kredyt hipoteczny, ponieważ z wyciągu z konta wynika, że jestem jedynym żywicielem rodziny, a moja żona nie zarabia. Za każdym razem w banku Millennium słyszymy, że nic nie da się zrobić, ale możemy napisać reklamację. Super podejście do klienta. Radzę uciekać z tego banku tak szybko, jak się da.
    WadyTotalny brak poszanowania klienta
  • ~Damian / 2020-02-14 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracę serwisowe miały być prowadzone od15.02.20do16.02.20r jest 14.02.20 dlaczego niemogę płacić kartą ??????
  • ~Michal / 2020-02-12 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    kiedy pytam sie na czacie czy jak otworze konto oszczednosciowe to moje srodki wplacone beda objete promocja otrzymuje odpowiedz twierdzaca po 2 miesiacach widze ze nie sa wiec pisze o co chodzi i dowiaduje sie ze to nie byly nowe srodki bo juz te srodki lezaly na zwyklym koncie rozliczeniowym, zlodzieje po prostu. Eurobank upadl i ich czeka to samo.
    Zaletynie zauwazylem
    Wadypo prostu oszukiwanie klientow
  • ~Oszukana / 2020-02-12 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w callcenter udzielający kredytów gotówkowych wprowadzają w błąd klientów!!!! Chciałam uzyskać nieduzy kredyt gotówkowy i pracownik doradził żebym dobrała tą kwotę do większego kredytu który już wcześniej posiadałam.Bo dzięki temu w ciągu PARU DNI uzyskam zwrot prowizji!Minęło już ponad 23dni a zwrotu prowizji nie ma (parę dni)!!! Dodam że przy takim rozwiązaniu poniosłam dodatkową wysoką prowizję od udzielenia złączonego kredytu niż jakbym samą kwotę wzięła która mi była potrzebna . Pracownik zadowolony bo premia za udzielenie kredytu będzie a Ty się teraz bujaj z bankiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
  • ~WS / 2020-02-11 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    posiadam konto w tym "banku millennium", z uwagi na to, iż EUROBANK został kupiony przez tę instytucję.
    Wydruki w Eurobanku były przejrzyste,
    nie zdarzyło się aby zaksięgowana kwota była opisana niezgodnie z prawdą,
    nie zdarzyło się aby data transakcji na wydruku miesięcznym była opóźniona o co najmniej dwa dni, a niektóre daty o trzy dni.
    Jak na instytucję zaufania publicznego, OBY DROBNE UCHYBIENIA NIE ODBIŁY SIĘ NA KLIENTACH !!!!!
    Różnice pomiędzy EUROBANKIEM a millennium ZOSTAWIAM DO OCENY CZYTAJĄCYM, TYM BARDZIEJ, IŻ NIE JESTEM JEDYNYM KLIENTEM Z DAWNEGO EUROBANKU.
    ZaletyJAK DOTYCHCZAS NIE STWIERDZONO
    WadyOPISANO W OPINII
  • ~Klaudia / 2020-02-09 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Ci, którzy mają zamiar założyć konto w tym banku - całkowicie odradzam. Co miesiąc robią trzydniowe przerwy techniczne, akurat w dniach 9-12 każdego miesiąca, czyli wtedy, kiedy ludzie dostają wypłaty i potrzebują zrobić przelewy czy opłaty. Dziś (tj.09.02.2020) wystąpiła identyczna sytuacja! Nawet nie działa ODBIERANIE przelewów natychmiastowych! Moja córka jest na wyjeździe i skończyły jej się środki, więc chciałam zrobić jej przelew natychmiastowy. Oczywiście co? „Bank odbiorcy w tym dniu nie przyjmuje przelewów natychmiastowych”. Ludzie! Co miesiąc robicie jakies przerwy techniczne w tych samych dniach, a wszystko się tylko psuje, nie działają aplikacje i zacina się kod blik. Nie polecam, usuwam konto.
  • ~Iza / 2020-02-05 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, po przejęciu Eurobanku to kpina, spłacam kredyt hipoteczny 9 lat, nigdy nie było problemu, a tu od listopada wiecznie coś, nie widać wszystkich transakcji, historia jest nie pełna, naliczają opłaty nie wiadomo za co, na infolinii nikt nic nie wie, już nie wspomnę, że tam się dodzwonić to tragedia!!! NIGDY W ŻYCIU MILLENNIUM!!!
    Zaletybrak
  • ~Tomek / 2020-02-01 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla chętnych założenia konta kod polecający 27152478, nagrody czekają
  • ~Milenka / 2020-02-01 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę w związku z promocją rusz po 200 zł. Pomimo dopełnienia wszelkich warunków, nie otrzymałam premii. Zwykłe oszustwo. Naciągane na zakładanie konta. Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2020-01-19 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaby bank. System nie sumuje kwoty wydanej kartą w danym okresie a dzwoniąc na infolinię Pani konsultantka proponuje mi abym w XXI policzył na kalkulatorku każdą kwot dodając do siebie. Bank żyje czasami jeszcze kartki i długopisa. Bardzo kiepska obsługa i wieczne oczekiwanie na infolinii
    ZaletyBrak
    WadyZacofany i kiepski
  • ~Andrzej / 2020-01-17 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem , to katastrofa dwa razy ponad 15 minut oczekiwania
  • ~Małgorzata / 2020-01-17 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt pod hipoteke nie w miesiąc a w 3 miesiące, opieszałość analityków, bardzo długi czas na oczekiwania na decyzje .
  • ~Parel / 2020-01-15 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga bank pobiera od dawnych klientów Eurobanku opłaty za prowadzenie konta i nie zwraca pomimo spełnienia warunków uprawniających do niepobierania takiej opłaty.
    WadyOpłaty
  • ~Krzysztof / 2020-01-12 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy z historii nie są dostępne spłata karty kredytowej nawet nie wiadomo na jaki nr.. W Eurobanku wszystko widoczne a tu nawet na czacie zadając pytanie nie można dostać wprost odpowiedzi naprawdę jak by rozmowę przeprowadzał się z jakimś zabiłem który nie rozumie o co się pytam
    ZaletyZadnych
    WadyMilenium
  • ~daniel / 2020-01-04 06:58
    Ocena: 1.67 / 5
    No i stało nie . Przelew wysłany 31 grudnia o 12 w południe nie dotarł do klienta nawet 3 stycznia !!!

    obsługa po złożeniu reklamacji ,, no zdarza się :: !!!!! paranoja
    Zaletyinternet
    Wadycała reszta głownie z przelewami do innych banków ,
  • ~sławek / 2020-01-03 12:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Millenium to jest banda złodziei w krawatach. Tych debili nawet nie stać na odpowiedź na oficjalne pismo. Ci złodzieje okopali się w biurowcu i do tych egzotycznych warchlaków nie ma dostępu pomimo, że płacimy za bilety, żeby zobaczyć te niedorozwinięte kreatury.
  • ~soknsolidowany / 2019-12-28 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    co to jest konsolidacja z eurobankiem czy naciaganie ludzi na dodatkowe splaty np dopisano Mi poonad 1300 zl dodatkowej splaty za raty w Eurobanku
    Zaletyzadne
    Wadyliczenie na naiwnosc klienta
  • ~Wkurzona / 2019-12-28 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca tem złodziejski parabank nie oddaje mi moich pieniędzy.
    Radzę wszystkim - uciekać z tego bagna
    ZaletyŻadnych
    Wadywszytskie możłiwe
  • ~Dawid grabarek / 2019-12-26 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali z tym pseudo bankiem mój roczny dochód wychodzi średnio 10 tys miesięcznie a oni mi 2500 kredytu nie chcą dać na 3 Mc bo miałem komorników których splacilem
  • ~Robert / 2019-12-22 15:23
    Ocena: 2.67 / 5
    W EuroBanku to był szacunek profesjonalizm, a Millennium to kpina z kobietą. Pobrali mi z mojego konta bezpodstawnie 400 PLN (ubezpieczenie na życie). Najpierw 02.12.2019 według umowy i 05.12.2019 znów 400 PLN, bo już mieli taki kaprys. Telefonu nie odbierali przez 14 minut i drugi raz przez 5 minut. Dałem sobie spokój (w Euro Banku max 3 minuty). Napisałem reklamację przez aplikację - przyjęli i kazali czekać 15 dni roboczych!!! Napisałem raz jeszcze, że to prosta sprawa, dołączyłem pliki wygenerowane przez bank Millennium (pobory kwot). Pani z obsługi odpisała atakując mnie, iż mam grzecznie sobie czekać 15 dni roboczych i że już mi to mówili. Po prostu śmiałem upomnieć się o swoje pieniądze i przeszkadzam im w pracy! KPINA nie bank
    ZaletyBRAK!W tym banku nie znają takiego słowa...
    WadyPobieranie sobie pieniędzy klientów bez ich zgody! Pobierają co i ile chcą, a na rozpatrzenie reklamacji / zwrot każą czekać 15 dni roboczych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1568
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1059
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 940
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149