Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2020-03-27 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnia klientką banku juz ponad 60 letnią osobą. Obserwuję jak z roku na rok obsluga klienta pogarsza się., a takze ofert dla klientow są coraz mniej atrakcyj e i nie zachecaja do oszczedzanja tam. Pracownicy obslugi sa niekompetentni, często udzielajacy informacji niezgodnych z obecnymi tabelami w banku.Są malo cierpliwi i czesto bez elementarnych zasad kultury osobistej i kultury obslugi klienta. To sprawia, ze większość swoich osczednosci przenoszę i na lepszych zasadach do innych bankow. Przeżywam stres, gdy muszę sie udac do odz. Banku Millennium w Galerii Jurowiecka w Bialymstoku. Tam ze strony obslugi zawsze napotykam na niemiłe sytuacje.
    ZaletyWystarczajaca ilosc oddzialow w mjescie
    Wadybrak ciekawych, konkurencyjnych ofert dla klientow, zwlaszcza dla stalych. Jezeli sie pojawiaja to dla nowych klientow. Czesto niekompetentna obsluga, ktora cechuje czesto brak kultury osobistej a nawet arogancja. Dlugie oczekiwanie na infolinnii,niedotrzymywanie terminow reklamacji.
  • ~Aga / 2020-03-26 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych, nie przestrzegają przepisów, robią tak jak im pasuje. Omijać go szerokim łukiem
  • ~MARIAN / 2020-03-25 15:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Za przelew w wewnącz banku z rachunku na rachunek pomiędzy kontami 7,5zł kpina kpina i jeszcze raz kpina gdzie przelewy w sieci sa za darmo
    Zaletychyba brak kontroly kadrowej i dlatego taki ganc
    Wadydo potegi
  • ~lukste / 2020-03-25 14:28
    Ocena: 1.33 / 5
    "Geniusze"...
    Chce załatwić sprawę kredytu,ale nie pamiętam millekodu. Dzwonię więc na infolinie,żeby go uzyskać.
    Ale kontakt z doradcą jest tylko po wpisaniu millekodu!
    BRAWO!
    Zaletybrak
    Wadysame "mózgi" tam pracują.
  • ~Magda / 2020-03-22 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    Odradzam pod każdym względem
    ZaletyBRAK
  • ~Wściekła / 2020-03-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpędzili mnnie w ogromne długi,pracownica źle wydrukowała numer konta, pieniądze poszły nie tam gdzie trzeba, problem duuuuzy z ich odzyskaniem, zbywają klienta, taką postawą napewno nie będą mieli dobrej opinii nigdzie.Nie wyrabiają się, chodzą gdzieś, czegoś zapominają,masakra. Kasjerki obgadują każdego kto odchodzi od okienka,wieczne pretensje. Niczego tak w życiu nie żałuję,że założyłam tam konto,ale niedługo od nich uciekam. Jak się wyjaśnią moje sprawy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Beata / 2020-03-19 20:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta w oddziale w Suwałkach przez niektóre Panie poniżej zera. Brak podstawowej wiedzy obsługi klienta /pracownik banku na cały głos informuje o kwocie wyplaty/, itp. Po zwróceniu uwagi pracownicy, kierownik mimo otwartych drzwi nie reaguje,choć musiała słyszeć mój podniesiony glos.Jakby straciła słuch.Chociaz teraz jak o tym rozmyślam,to już nie jestem pewna ,czy to była osoba decezyjna- może Pani sprzątająca/bez urazy dla tych Pań/,ale godzinę wcześniej udzielała niewiarygodnych informacji i brała czynny udział w informowaniu mnie ,dlatego mylnie uważałam ,że to kierownik oddziału. Na infolinię nie na szans dodzwonić się. Euro na konto walutowe przyjmują,ale już z wypłatą ogromny problem. Nawet nie chcą przyjąć dyspozycji wypłaty środków z konta.Karza czekać miesiąc. Gdzie jest nadzór bankowy????
  • ~Ulala / 2020-03-18 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank KOMPLETNIE nie przyjazny dla ludzi. Gdyby nie to ze bylam wczesniej w Eurobanku i automatycznie zostałam przeniesiona do tego pozal sie Boze milleg.w.a to bym nigdy tam nie poszla. Dno wielkie dno.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo wad
  • ~Roksana / 2020-03-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia przelew wyslany i nie otrzymywany te pracowniki oszukuja!!!!
    ZaletyZadnych zalet nie ma
    WadyOszustwo banku pieniądze wyslane 2 dni temu na konto a nie zaksięgowane oni oszukuja
  • ~sunaj / 2020-03-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia!!!Rozpatrywanie wniosku na kredyt hipoteczny trwało grubo ponad 6 tygodni. PO złożeniu wszystkich dokumentów z aktem notarialnym na czele zakupu mieszkania już 12-ty dzień czekam na przelew pieniążków. Pani w oddziale w Gdyni nie odbiera telefonów, mimo że zapewniała iż "stanie na rzęsach" aby było to na "cito", ponieważ w akcie notarialnym był 7-mio dniowy termin na zapłatę.Na infolinii, jeśli się w końcu udało dodzwonić usłyszałem : składaj se pan reklamacje!!!
    Zaletybrak
    Wadywszelkie możliwe
  • ~kleszcz / 2020-03-12 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów na działanie infolinii - niekompetencja i bezczelność. Nieumiejętność słuchania, cztery różne opinie w kwestii jednej sprawy. Generalnie chamska obsługa (również Oddział przy pl. Hallera - szczególnie pani kierownik). Nie polecam, gorąco odradzam. Pazerka na cudze pieniądze.
  • ~Matej / 2020-03-11 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto od roku i jestem zadowolonym kontakt z bankiem rewelacyjny karta platnicza przyzła mi do 48 godzin
    ZaletyWszystkie bankomaty za darmo i warunki dobre żeby konto było za 0 zł
    WadyBrak
  • ~Mika / 2020-03-10 13:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem kolejna niezadowoloną klientką, niestety procedury zjadają ten bank albo brak ludzi, na wpis do systemu decyzji ktora zostala już podjęta przez bank i otrzymanie dokumentów od nich czekam trzeci tydzień :( Niestety trzeba będzie się przenieść.
  • ~Kuba / 2020-03-10 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia likwidacja konta wspolnego po smierci jednego z wspolposiadaczy film jak mozna ciagnac mam nadzije ze dozyje
    ZaletyBrak
    WadyWsxystkie wady deqista finansow
  • ~Justa / 2020-03-08 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Od trzech miesięcy czekam na kartę kredytową. Stara po połączeniu banków przestała działać. Pomimo umowy, że spłata karty miesięcznie to 5% każą spłacić cały kredyt. Wyjaśnia trzy cztery razy w miesiącu, że to jest błąd, A oni nie wiedzą jak to poprawić. Banku nie polecam. Rozglądam się nad zmianą. Mój pech, że kupili mój stary.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencj, brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
  • ~Zażenowany / 2020-03-05 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to KATASTROFA !!!! Dodzwonienie na infolinię graniczy z cudem, być może jest tyle reklamacji że wszystkie linie są bez przerwy zajęte. Opłata za prowadzenie rachunku 12 zł. i kasują mimo że płaci się blikiem, robi przelewy i otrzymuje. To FARSA !!! ODRADZAM i namawiam do rezygnacji z ich usług !!!
  • ~Niechcąco były klient / 2020-03-05 02:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta poniżej poziomu krytyki. Do każdego rodzaju sprawy przypisany inny adres e-mail. Znalezienie odpowiedniego @ na stronie graniczy z cudem, a konsultant telefoniczny każe czekać kilka minut, aż zapyta przełożonego czy może mi podać email odpowiedni do sprawy w jakiej się kontaktuję, bo jak stwierdził to od kontaktu są placówki, a nie @. Szczerze nie polecam!!!
    ZaletyJedyna zaletą tej instytucji jaką widzę to taka, że poznając ich zaczniesz doceniać wszystkie inne mozliwe instytucje w
    PL. Provident przy nich to "darczyńcy"
    WadyMoim zdaniem najgorsza instytucja finansowa w tej części drogi mlecznej :)
  • ~barbara / 2020-02-28 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce przestrzegam przed tym bankiem .nie bierzcie kredytu w tym banku kaza robic szacunek mieszkania za 500zl Pani oczywiscie zapewnia ze napewno dostaniemy przy takich papirach po czym jak sie zorientuja ze ktos bedzie splacal bo ma duzy dochod i jest wiarygodny to nie udzielaja kredytu malo tego nie sa wstanie uzasadnic dlaczego nie dali ale 500zl za szacunek trzeba zaplacic OSZUSCI WYLUDZACZE DANYCH OSOBOWUYCH OSTRZEGAM
  • ~J. / 2020-02-25 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj przeczytałam, że od 26.02.2020 Bank Millenium na podstawie danych z sierpnia i września 2019 r. obniża oprocentowanie Konta Oszczędnościowego Profit.Nie wiem czy to arogancja, głupota, czy chciwość, by obniżać oprocentowanie w momencie gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych szybują w górę. Mam nadzieję , że stracicie klientów, bo takie postępowanie trudno zrozumieć.
    WadyChciwość
  • ~ANNA / 2020-02-24 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    INFOLINIA:TRAGEDIA
    OBSLUGA W ODDZIALE:TRAGEDIA
    ROZPATRYWANIE REKLAMACJI :TRAGEDIA, CO MIESIĄC DOSTAJĘ SMS Z INFORMACJĄ ŻE MOJE ZGŁOSZENIE WYMAGA DLUŻSZEJ ANALIZY
    NIE POLECAM NIKOMU

    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KOMPETENTNEJ OBSŁUGI
    NIE STARAJĄ SIĘ POMÓC I ROZWIĄZAĆ PROBLEM
    TRAKTUJĄ KLIENTA JAK PRZEDMIOT
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004