Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~przemek / 2020-03-30 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    16 marca bank wysłał mi umowę o rachunek oszcz-rozl do dzisiaj 30 marca nie widziałem ani razu kuriera TNT, który podobno 4 razy dzwonił do furtki i do mnie na telefon (nie zrobił tego bo nigdy go nie było pod moim adresem), bank nie chce wysłać umowy innym kurierem, nie ma możliwości w oddziale, ani epuapem, ani kwalifikowanym podpisem elektronicznym. na infolinii slucham ciągle tylko muzyczki - od 17 marca straciłem na telefonie na tą zabawę w sprawie konta millenium z 6 godzin na róznych infoliniach, w ogóle trudno jest wyklikać na telefonie taką opcje żeby po drugiej stronie infolinii odezwał się człowiek, a nie krótka formułka informacyjna i automatyczne zakończenie rozmowy. Szczerze nie polecam tego banku. dno i kilometr mułu
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Przemek / 2022-03-22 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium wprowadza ludzi w błąd. Nie da się założyć konta dla uchodźców z Ukrainy bez karty pobytu, pomimo iż informują w Internecie klientów o takiej możliwości. Porażka.
  • ~Pseudonim / 2021-04-15 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie piszą że nie da się załatwić najprostszej sprawy bez wizyty w oddziale. Kłamstwo! Dają bez problemu hakerom kredyty na 150 tysięcy mimo iż dobrze wiedzą jak ta siatka działa! Zero zabezpieczeń! Polecam jeśli chcecie splaxac nie swój kredyt 3 tys miesięcznie przez 9 lat
    WadyNic nie robią z oszutami
  • ~Rafal / 2021-12-16 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za syf. Bank zablokowal dostęp do aplikacji mobilnej i na www. Czekałem na infolinii 30 minut słuchając ich durnej melodii i po tym czasie połączenie zostało przerwane. Na czacie nie pomogą, self service przez www i w aplikacji kieruje na infolinię i koło się zamyka.
    ZaletyNobel w kategorii najdłuższe oczekiwanie na połączenie z infolinia.
    WadyPiękne reklamy za które płacą klienci, zamiast wydać ich pieniądze na obsługę klientów.
  • ~Rafał / 2021-07-07 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank niekompetentni pracownicy, mam kilka lat konto i jestem bardzo niezadowolonyz
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy.
  • ~Realista / 2023-07-18 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ujmę to to tak każdy bank jest sponsorem polityków. Banksterzy mają w kieszeni polityków dzięki możliwości robienia społeczeństwa w ch.....a i o to chodzi. My będziemy robić prostych ludzi w ch...a a wy dzięki odpaleniu jakiejś sumy zapewnicie nam legalne działanie. Zresztą wielu polityków to banksterzy. Ps. cieszcie się bogactwem bo za nie długo skończycie z ch.... w d....e
    ZaletyNie ma
    WadyDno
  • ~reev / 2022-10-21 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest kompletnie nieudolny. Na wniosek z kwietnia w placówce w banku o zmianę oprocentowania zmiennego kredytu do stałe nadal nie dali rady obsłużyć. Zero kontaktu, a na reklamacje ciągle odpowiadają tak samo dodając kolejne dni na rozpatrzenie spawy. Obecnie mija 7 miesięcy i jeszcze tego nie zrobili. Skoro tak prosta operacja zajmuje im tyle czasu, to może wyobrazić sobie co tam się dzieje.
    Wakacje kredytowe również nie wchodzą do harmonogramu i każdą czekać.
    DRAMAT OBSŁUGOWY I KOMPLETNE IGNOROWANIE KLIENTÓW.
    Zaletyaplikacja działa
    Wadyobsługa bezpośrednia i internetowa
  • ~ref / 2021-06-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czego spodziewać się po banku który nawet swoje reklamy kieruje dla idiotów.
  • ~rekuc / 2022-11-15 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    24.10 zgłosiłem uszkodzenie karty płatniczej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nowej. Nikt z oddziału Czeladz Będzińska nie wie co dalej. Kontaktu z bankiem nie można nawiązć NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~Ren / 2020-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z karty kredytowej gdyż z niej nie korzystam. aby zakończyć współpracę straciłam dwa dni i cztery wizyty w tym banku nowoczesności.
  • ~Rencistka / 2024-02-16 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości zaznaczyć 0 dlatego 1. Bank ponownie pozbawił środków całkowicie osobę chorą. Komornik realizuje zajęcie w Zusie na rencie inwalidzkiej. Bank uznał wpływy innej osoby na dodatkową kartę przypisaną do innej osoby za pomniejszenie kwoty wolnej i zabrał całą rentę do końca pozostawiajać chorą bez środków do życia i leczenia co zagraża jej życiu i zdrowiu. Komornik napisał pismo do banku, że ta część mie podlega zajęcie. Bank nie reaguje i utrudnia zwrot środków. Sutuacja się powtarza bo miała miejsce miesoąc temu i też była potrzebna interwencja komornika. Sprawa zgłoszona do KNF i UOKiK
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rob / 2021-07-25 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie korzystałem z ofert tego tzw. banku i nie skorzystam dzięki Waszym opiniom. Dziękuję.Z drugiej strony jak zobaczyłem te idiotyczne reklamy w telewizji tego banku to tylko utwierdziłem się w przekonaniu że to idiotyczny bank który ma ludzi za idiotów.
  • ~Robert / 2020-10-18 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed pandemia wnioskowałem o kredyt hipoteczny. Zanim zaczęliśmy o czymkolwiek rozmawiać poinformowałem o ilości hipotek jaką mam już w innym banku i powiedzieli że wszystko pasuje i w niczym to nie przeszkadza. Pani z banku przekonując mnie że na 100%bedzie wszystko pozytywnie rozpatrzone poleciła mi już rzeczoznawcę żebym zrobił już wycenę i to przyspieszy proces weryfikacji i decyzji. Termin weryfikacji przeciągany maksymalnie długo jak się tylko da. Oczywiście okazało się że jednak nie ma zgody gdyż bank stwierdził że jednak poprzednie hipoteki są problemem o czym wiedzieli od samego początku. Tragedia. Straciłem ponad miesiąc czasu, koszty rzeczoznawcy. Niekompetencja, naciąganie klienta na koszty, zwodzenie i gra na czas. Nigdy więcej moja noga tam nie stanie.
    Temat dotyczy placówki w Żorach
    ZaletyBrak
  • ~Robert / 2020-12-18 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Profil zaufany nigdy nie działa prawidłowo. XXI wiek, a funkcjonalność banku to średniowiecze. Zamiast czytelnych danych po zalogowaniu do konta to jesteśmy bombardowani reklamami kredytów i niepotrzebnych bzdetów.
    Największa wada to niedziałający profil zaufany.
    WadyProfil zaufany nie działa.
  • ~Robert / 2021-04-01 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada omijać ten bank z daleka zabierają pieniądze kiedy chcą i nie prawnie a jak się chce wyjaśnienia to się wymigują a za to wszystko wysłuchuje Bogu ducha winną pani z obsługi. Sprawa dla policji i jak najbardziej powiadomię. Omijajcie ten ala bank z bardzo daleka
    WadyRobią co chca z pieniędzmi klijenta
  • ~Robert / 2021-08-25 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat okradł mnie o 1000zł
    Termin reklamacji minął wczoraj
    bez odpowiedzi
    Nie polecam Banku
    ZaletyBrak
    WadyOkradł mnie jako oddanego od lat klienta
  • ~robert / 2021-11-28 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku zwłaszcz co do kredytów hipotecvznych.
    Starałem się o kredyt na mieszkanie . Wpłacone pieniądze u dewelopera. Bieganina za dokumetami bo nie wyrażne podpisy to na pieczątce nie wyrażna literka. Po dwóch pozytywnych odpowiedziach mieliśmy tylko donieść ostatni papierek z zusu dla zapieczętowania i oczekiwać yrzy dni na pozytywną decyzję. Oczywiście po trzech dniach decyzja odmowna ... Z nie wyjaśnionych przyczyn, bez żadnego wyjaśnienia. O mały włos nie straciłem kasy wpłaconej u dewelopera, kwoty kary umownej o nie zmieszczenie się w terminie... mam z żoną od wielu lat trzy konta w milenium. Postanowiliśmy już z nich zrezygnować bo ta sytuacja pokazuję że tylko kasują kasę z klientów zapominając że to dzięki tym klientom mają pieniądze. Odradzam i nie polecam..
  • ~Robert / 2022-03-24 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank ze wszystkich. Porażka już na infolini. Nie jestem klientem tego banku ale mam sprzęt na raty kupiony przez nich w elektromarkecie. Bez posiadania jakiś loginow nie jestem w stanie sprawdzić czy już jest sprzęt spłacony czy nie. Konsultant nie może pomóc bo nie jest w stanie nawet po peselu sprawdzić umowy ratalnej.musisz iść do placówki. Ja pierd....nigdy więcej waszych usług. Z innymi bankami mniejszy problem.
    ZaletyBrak.
    WadyMnóstwo
  • ~Robert / 2022-05-12 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys to byl fajny bank teraz tragedia niestety coraz gorszy
    WadyNie dzialajace bankomaty brak obslugi
  • ~robert / 2022-07-25 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedys bylo dobrze nawet powiem bardzo dobrze teraz to tragedia nie wiem o co chodzi ze taka zmiana dobra zmiana haha
    Zaletybrak
    Wadykontakt dostep do gotowki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2049
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1014
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100