Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2020-03-22 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    Odradzam pod każdym względem
    ZaletyBRAK
  • ~Wściekła / 2020-03-20 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpędzili mnnie w ogromne długi,pracownica źle wydrukowała numer konta, pieniądze poszły nie tam gdzie trzeba, problem duuuuzy z ich odzyskaniem, zbywają klienta, taką postawą napewno nie będą mieli dobrej opinii nigdzie.Nie wyrabiają się, chodzą gdzieś, czegoś zapominają,masakra. Kasjerki obgadują każdego kto odchodzi od okienka,wieczne pretensje. Niczego tak w życiu nie żałuję,że założyłam tam konto,ale niedługo od nich uciekam. Jak się wyjaśnią moje sprawy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Beata / 2020-03-19 20:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta w oddziale w Suwałkach przez niektóre Panie poniżej zera. Brak podstawowej wiedzy obsługi klienta /pracownik banku na cały głos informuje o kwocie wyplaty/, itp. Po zwróceniu uwagi pracownicy, kierownik mimo otwartych drzwi nie reaguje,choć musiała słyszeć mój podniesiony glos.Jakby straciła słuch.Chociaz teraz jak o tym rozmyślam,to już nie jestem pewna ,czy to była osoba decezyjna- może Pani sprzątająca/bez urazy dla tych Pań/,ale godzinę wcześniej udzielała niewiarygodnych informacji i brała czynny udział w informowaniu mnie ,dlatego mylnie uważałam ,że to kierownik oddziału. Na infolinię nie na szans dodzwonić się. Euro na konto walutowe przyjmują,ale już z wypłatą ogromny problem. Nawet nie chcą przyjąć dyspozycji wypłaty środków z konta.Karza czekać miesiąc. Gdzie jest nadzór bankowy????
  • ~Ulala / 2020-03-18 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank KOMPLETNIE nie przyjazny dla ludzi. Gdyby nie to ze bylam wczesniej w Eurobanku i automatycznie zostałam przeniesiona do tego pozal sie Boze milleg.w.a to bym nigdy tam nie poszla. Dno wielkie dno.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo wad
  • ~Roksana / 2020-03-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia przelew wyslany i nie otrzymywany te pracowniki oszukuja!!!!
    ZaletyZadnych zalet nie ma
    WadyOszustwo banku pieniądze wyslane 2 dni temu na konto a nie zaksięgowane oni oszukuja
  • ~sunaj / 2020-03-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia!!!Rozpatrywanie wniosku na kredyt hipoteczny trwało grubo ponad 6 tygodni. PO złożeniu wszystkich dokumentów z aktem notarialnym na czele zakupu mieszkania już 12-ty dzień czekam na przelew pieniążków. Pani w oddziale w Gdyni nie odbiera telefonów, mimo że zapewniała iż "stanie na rzęsach" aby było to na "cito", ponieważ w akcie notarialnym był 7-mio dniowy termin na zapłatę.Na infolinii, jeśli się w końcu udało dodzwonić usłyszałem : składaj se pan reklamacje!!!
    Zaletybrak
    Wadywszelkie możliwe
  • ~kleszcz / 2020-03-12 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów na działanie infolinii - niekompetencja i bezczelność. Nieumiejętność słuchania, cztery różne opinie w kwestii jednej sprawy. Generalnie chamska obsługa (również Oddział przy pl. Hallera - szczególnie pani kierownik). Nie polecam, gorąco odradzam. Pazerka na cudze pieniądze.
  • ~Matej / 2020-03-11 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto od roku i jestem zadowolonym kontakt z bankiem rewelacyjny karta platnicza przyzła mi do 48 godzin
    ZaletyWszystkie bankomaty za darmo i warunki dobre żeby konto było za 0 zł
    WadyBrak
  • ~Mika / 2020-03-10 13:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem kolejna niezadowoloną klientką, niestety procedury zjadają ten bank albo brak ludzi, na wpis do systemu decyzji ktora zostala już podjęta przez bank i otrzymanie dokumentów od nich czekam trzeci tydzień :( Niestety trzeba będzie się przenieść.
  • ~Kuba / 2020-03-10 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia likwidacja konta wspolnego po smierci jednego z wspolposiadaczy film jak mozna ciagnac mam nadzije ze dozyje
    ZaletyBrak
    WadyWsxystkie wady deqista finansow
  • ~Justa / 2020-03-08 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Od trzech miesięcy czekam na kartę kredytową. Stara po połączeniu banków przestała działać. Pomimo umowy, że spłata karty miesięcznie to 5% każą spłacić cały kredyt. Wyjaśnia trzy cztery razy w miesiącu, że to jest błąd, A oni nie wiedzą jak to poprawić. Banku nie polecam. Rozglądam się nad zmianą. Mój pech, że kupili mój stary.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencj, brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
  • ~Zażenowany / 2020-03-05 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to KATASTROFA !!!! Dodzwonienie na infolinię graniczy z cudem, być może jest tyle reklamacji że wszystkie linie są bez przerwy zajęte. Opłata za prowadzenie rachunku 12 zł. i kasują mimo że płaci się blikiem, robi przelewy i otrzymuje. To FARSA !!! ODRADZAM i namawiam do rezygnacji z ich usług !!!
  • ~Niechcąco były klient / 2020-03-05 02:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta poniżej poziomu krytyki. Do każdego rodzaju sprawy przypisany inny adres e-mail. Znalezienie odpowiedniego @ na stronie graniczy z cudem, a konsultant telefoniczny każe czekać kilka minut, aż zapyta przełożonego czy może mi podać email odpowiedni do sprawy w jakiej się kontaktuję, bo jak stwierdził to od kontaktu są placówki, a nie @. Szczerze nie polecam!!!
    ZaletyJedyna zaletą tej instytucji jaką widzę to taka, że poznając ich zaczniesz doceniać wszystkie inne mozliwe instytucje w
    PL. Provident przy nich to "darczyńcy"
    WadyMoim zdaniem najgorsza instytucja finansowa w tej części drogi mlecznej :)
  • ~barbara / 2020-02-28 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce przestrzegam przed tym bankiem .nie bierzcie kredytu w tym banku kaza robic szacunek mieszkania za 500zl Pani oczywiscie zapewnia ze napewno dostaniemy przy takich papirach po czym jak sie zorientuja ze ktos bedzie splacal bo ma duzy dochod i jest wiarygodny to nie udzielaja kredytu malo tego nie sa wstanie uzasadnic dlaczego nie dali ale 500zl za szacunek trzeba zaplacic OSZUSCI WYLUDZACZE DANYCH OSOBOWUYCH OSTRZEGAM
  • ~J. / 2020-02-25 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj przeczytałam, że od 26.02.2020 Bank Millenium na podstawie danych z sierpnia i września 2019 r. obniża oprocentowanie Konta Oszczędnościowego Profit.Nie wiem czy to arogancja, głupota, czy chciwość, by obniżać oprocentowanie w momencie gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych szybują w górę. Mam nadzieję , że stracicie klientów, bo takie postępowanie trudno zrozumieć.
    WadyChciwość
  • ~ANNA / 2020-02-24 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    INFOLINIA:TRAGEDIA
    OBSLUGA W ODDZIALE:TRAGEDIA
    ROZPATRYWANIE REKLAMACJI :TRAGEDIA, CO MIESIĄC DOSTAJĘ SMS Z INFORMACJĄ ŻE MOJE ZGŁOSZENIE WYMAGA DLUŻSZEJ ANALIZY
    NIE POLECAM NIKOMU

    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KOMPETENTNEJ OBSŁUGI
    NIE STARAJĄ SIĘ POMÓC I ROZWIĄZAĆ PROBLEM
    TRAKTUJĄ KLIENTA JAK PRZEDMIOT
  • ~Hrabia / 2020-02-21 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, tragedia, tragedia... Opieszałość w działaniu, przewlekłe oczekiwanie na decyzje kredytowe, brak kontaktu z obsługą, sprzeczne ze sobą informacje od różnych doradców na infolinii. OMIJAĆ SZEOKIM ŁUKIEM! JAK JESZCZE JESTEŚ KLIENTEM, TO UCIEKAJ!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe do wyobrażenia
  • ~Karolina / 2020-02-18 16:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Bąk Millenium ma duży błąd w systemie.zdarza się że mimo ustawionego dane limitu na płatność kartą kredytową - możliwe jest zapłacenie ponad tym limitem (np. Sytuacja mam limit na karcie 500zl,przez pomyłkę w terminalu wpiszą o jedno 0 więcej..transakcja przechodzi)
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyKiepska obsługa w placówkach. Nie wyszkolona z własnych narzędzi
  • ~Marek D / 2020-02-15 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium jest chyba najgorszym bankiem z jakim miałem styczność. Mam wspólne konto z żoną. Po fuzji z bankiem "Eurobank" - gdzie wcześniej mieliśmy konto, bank Millennium źle zaksięgował wpłaty wpisując w miejscu odbiorcy na wszystkich przelewach przychodzących, mnie - będącego współwłaścicielem konta. W wyniku ich niedbalstwa nie możemy starać się o kredyt hipoteczny, ponieważ z wyciągu z konta wynika, że jestem jedynym żywicielem rodziny, a moja żona nie zarabia. Za każdym razem w banku Millennium słyszymy, że nic nie da się zrobić, ale możemy napisać reklamację. Super podejście do klienta. Radzę uciekać z tego banku tak szybko, jak się da.
    WadyTotalny brak poszanowania klienta
  • ~Damian / 2020-02-14 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracę serwisowe miały być prowadzone od15.02.20do16.02.20r jest 14.02.20 dlaczego niemogę płacić kartą ??????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976