TRAGEDIA !!!
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
Odradzam pod każdym względem
ZaletyBRAK
~Wściekła / 2020-03-20 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Wpędzili mnnie w ogromne długi,pracownica źle wydrukowała numer konta, pieniądze poszły nie tam gdzie trzeba, problem duuuuzy z ich odzyskaniem, zbywają klienta, taką postawą napewno nie będą mieli dobrej opinii nigdzie.Nie wyrabiają się, chodzą gdzieś, czegoś zapominają,masakra. Kasjerki obgadują każdego kto odchodzi od okienka,wieczne pretensje. Niczego tak w życiu nie żałuję,że założyłam tam konto,ale niedługo od nich uciekam. Jak się wyjaśnią moje sprawy.
ZaletyBrak
WadyBrak
~Beata / 2020-03-19 20:18
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa klienta w oddziale w Suwałkach przez niektóre Panie poniżej zera. Brak podstawowej wiedzy obsługi klienta /pracownik banku na cały głos informuje o kwocie wyplaty/, itp. Po zwróceniu uwagi pracownicy, kierownik mimo otwartych drzwi nie reaguje,choć musiała słyszeć mój podniesiony glos.Jakby straciła słuch.Chociaz teraz jak o tym rozmyślam,to już nie jestem pewna ,czy to była osoba decezyjna- może Pani sprzątająca/bez urazy dla tych Pań/,ale godzinę wcześniej udzielała niewiarygodnych informacji i brała czynny udział w informowaniu mnie ,dlatego mylnie uważałam ,że to kierownik oddziału. Na infolinię nie na szans dodzwonić się. Euro na konto walutowe przyjmują,ale już z wypłatą ogromny problem. Nawet nie chcą przyjąć dyspozycji wypłaty środków z konta.Karza czekać miesiąc. Gdzie jest nadzór bankowy????
~Ulala / 2020-03-18 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Bank KOMPLETNIE nie przyjazny dla ludzi. Gdyby nie to ze bylam wczesniej w Eurobanku i automatycznie zostałam przeniesiona do tego pozal sie Boze milleg.w.a to bym nigdy tam nie poszla. Dno wielkie dno.
ZaletyBrak
WadyDuzo wad
~Roksana / 2020-03-16 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia przelew wyslany i nie otrzymywany te pracowniki oszukuja!!!!
ZaletyZadnych zalet nie ma
WadyOszustwo banku pieniądze wyslane 2 dni temu na konto a nie zaksięgowane oni oszukuja
~sunaj / 2020-03-16 12:47
Ocena: 1.00 / 5
tragedia!!!Rozpatrywanie wniosku na kredyt hipoteczny trwało grubo ponad 6 tygodni. PO złożeniu wszystkich dokumentów z aktem notarialnym na czele zakupu mieszkania już 12-ty dzień czekam na przelew pieniążków. Pani w oddziale w Gdyni nie odbiera telefonów, mimo że zapewniała iż "stanie na rzęsach" aby było to na "cito", ponieważ w akcie notarialnym był 7-mio dniowy termin na zapłatę.Na infolinii, jeśli się w końcu udało dodzwonić usłyszałem : składaj se pan reklamacje!!!
Zaletybrak
Wadywszelkie możliwe
~kleszcz / 2020-03-12 20:14
Ocena: 1.67 / 5
Brak słów na działanie infolinii - niekompetencja i bezczelność. Nieumiejętność słuchania, cztery różne opinie w kwestii jednej sprawy. Generalnie chamska obsługa (również Oddział przy pl. Hallera - szczególnie pani kierownik). Nie polecam, gorąco odradzam. Pazerka na cudze pieniądze.
~Matej / 2020-03-11 22:00
Ocena: 5.00 / 5
Mam konto od roku i jestem zadowolonym kontakt z bankiem rewelacyjny karta platnicza przyzła mi do 48 godzin
ZaletyWszystkie bankomaty za darmo i warunki dobre żeby konto było za 0 zł
WadyBrak
~Mika / 2020-03-10 13:23
Ocena: 1.33 / 5
Jestem kolejna niezadowoloną klientką, niestety procedury zjadają ten bank albo brak ludzi, na wpis do systemu decyzji ktora zostala już podjęta przez bank i otrzymanie dokumentów od nich czekam trzeci tydzień :( Niestety trzeba będzie się przenieść.
~Kuba / 2020-03-10 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia likwidacja konta wspolnego po smierci jednego z wspolposiadaczy film jak mozna ciagnac mam nadzije ze dozyje
ZaletyBrak
WadyWsxystkie wady deqista finansow
~Justa / 2020-03-08 22:49
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Od trzech miesięcy czekam na kartę kredytową. Stara po połączeniu banków przestała działać. Pomimo umowy, że spłata karty miesięcznie to 5% każą spłacić cały kredyt. Wyjaśnia trzy cztery razy w miesiącu, że to jest błąd, A oni nie wiedzą jak to poprawić. Banku nie polecam. Rozglądam się nad zmianą. Mój pech, że kupili mój stary.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencj, brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
~Zażenowany / 2020-03-05 17:10
Ocena: 1.67 / 5
Ten bank to KATASTROFA !!!! Dodzwonienie na infolinię graniczy z cudem, być może jest tyle reklamacji że wszystkie linie są bez przerwy zajęte. Opłata za prowadzenie rachunku 12 zł. i kasują mimo że płaci się blikiem, robi przelewy i otrzymuje. To FARSA !!! ODRADZAM i namawiam do rezygnacji z ich usług !!!
~Niechcąco były klient / 2020-03-05 02:45
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta poniżej poziomu krytyki. Do każdego rodzaju sprawy przypisany inny adres e-mail. Znalezienie odpowiedniego @ na stronie graniczy z cudem, a konsultant telefoniczny każe czekać kilka minut, aż zapyta przełożonego czy może mi podać email odpowiedni do sprawy w jakiej się kontaktuję, bo jak stwierdził to od kontaktu są placówki, a nie @. Szczerze nie polecam!!!
ZaletyJedyna zaletą tej instytucji jaką widzę to taka, że poznając ich zaczniesz doceniać wszystkie inne mozliwe instytucje w
PL. Provident przy nich to "darczyńcy"
WadyMoim zdaniem najgorsza instytucja finansowa w tej części drogi mlecznej :)
~barbara / 2020-02-28 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce przestrzegam przed tym bankiem .nie bierzcie kredytu w tym banku kaza robic szacunek mieszkania za 500zl Pani oczywiscie zapewnia ze napewno dostaniemy przy takich papirach po czym jak sie zorientuja ze ktos bedzie splacal bo ma duzy dochod i jest wiarygodny to nie udzielaja kredytu malo tego nie sa wstanie uzasadnic dlaczego nie dali ale 500zl za szacunek trzeba zaplacic OSZUSCI WYLUDZACZE DANYCH OSOBOWUYCH OSTRZEGAM
~J. / 2020-02-25 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj przeczytałam, że od 26.02.2020 Bank Millenium na podstawie danych z sierpnia i września 2019 r. obniża oprocentowanie Konta Oszczędnościowego Profit.Nie wiem czy to arogancja, głupota, czy chciwość, by obniżać oprocentowanie w momencie gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych szybują w górę. Mam nadzieję , że stracicie klientów, bo takie postępowanie trudno zrozumieć.
WadyChciwość
~ANNA / 2020-02-24 14:01
Ocena: 1.00 / 5
INFOLINIA:TRAGEDIA
OBSLUGA W ODDZIALE:TRAGEDIA
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI :TRAGEDIA, CO MIESIĄC DOSTAJĘ SMS Z INFORMACJĄ ŻE MOJE ZGŁOSZENIE WYMAGA DLUŻSZEJ ANALIZY
NIE POLECAM NIKOMU
ZaletyBRAK
WadyBRAK KOMPETENTNEJ OBSŁUGI
NIE STARAJĄ SIĘ POMÓC I ROZWIĄZAĆ PROBLEM
TRAKTUJĄ KLIENTA JAK PRZEDMIOT
~Hrabia / 2020-02-21 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tragedia, tragedia... Opieszałość w działaniu, przewlekłe oczekiwanie na decyzje kredytowe, brak kontaktu z obsługą, sprzeczne ze sobą informacje od różnych doradców na infolinii. OMIJAĆ SZEOKIM ŁUKIEM! JAK JESZCZE JESTEŚ KLIENTEM, TO UCIEKAJ!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe do wyobrażenia
~Karolina / 2020-02-18 16:21
Ocena: 4.00 / 5
Bąk Millenium ma duży błąd w systemie.zdarza się że mimo ustawionego dane limitu na płatność kartą kredytową - możliwe jest zapłacenie ponad tym limitem (np. Sytuacja mam limit na karcie 500zl,przez pomyłkę w terminalu wpiszą o jedno 0 więcej..transakcja przechodzi)
ZaletyDobra aplikacja mobilna
WadyKiepska obsługa w placówkach. Nie wyszkolona z własnych narzędzi
~Marek D / 2020-02-15 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank Millennium jest chyba najgorszym bankiem z jakim miałem styczność. Mam wspólne konto z żoną. Po fuzji z bankiem "Eurobank" - gdzie wcześniej mieliśmy konto, bank Millennium źle zaksięgował wpłaty wpisując w miejscu odbiorcy na wszystkich przelewach przychodzących, mnie - będącego współwłaścicielem konta. W wyniku ich niedbalstwa nie możemy starać się o kredyt hipoteczny, ponieważ z wyciągu z konta wynika, że jestem jedynym żywicielem rodziny, a moja żona nie zarabia. Za każdym razem w banku Millennium słyszymy, że nic nie da się zrobić, ale możemy napisać reklamację. Super podejście do klienta. Radzę uciekać z tego banku tak szybko, jak się da.
WadyTotalny brak poszanowania klienta
~Damian / 2020-02-14 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Pracę serwisowe miały być prowadzone od15.02.20do16.02.20r jest 14.02.20 dlaczego niemogę płacić kartą ??????