Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piter / 2022-12-30 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ktory okrada specjalnie blokuja kody aby dzwonic po 100 razy utrudniaja bardzo komunikacje z człowiekiem długo sie czeka na połaczenie bo a jak kasiute trzeba naliczac.Nigdy wiecej nic nie wezme na raty z tego Banku.Wstyd i nic więcej wstyd w tej Polsce co powiedziec o starszej osobie? .....
    ZaletyZadnych
    WadyJak wyzej
  • ~Pivko / 2022-08-18 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia - czas oczekiwania to kpina informacja poziom żenujący wręcz kłamliwy
    Miałem ostatnią ratę do zapłaty w kredycie spłacanym ze sporym wyprzedzeniem wiec oczekiwałem informacji o ile pomniejszyć ostatnią wpłatę aby zamknąć kredyt . Kwota X zgodnie z info zapłacona tego samego dnia po 4 miesiącach Ostateczne wezwanie do zapłaty na 4,99pln Smsy listy polecone jakbym im coś ukradł ..
    No to dzwonie do wielmożnego działu windykacji infolinia informuje mnie w środę o 13:00 ze pracują tylko w dni robocze do 17:00
    Pisze @ do gwiazdy z pisma windykacyjnego nie można dostarczyć @ .. może już ja wyje.bali .. Porażka nigdy nic więcej z tym i zależnym podmiotem
    ZaletyBrak strata czasu i pieniędzy
    WadyZa mało miejsca by wymienić
  • ~Poi / 2020-04-24 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i to bardzo! Wakacje kredytowe to jedna wielka ściema. Tam jest fajnie ale tylko w reklamie.
    ZaletyBrak
    WadyBank milenium
  • ~Pola / 2022-03-24 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepski bank, przycina na pieniądze, po spełnieniu warunków promocji pieniądze nie są automatycznie wypłacane na konto, jedynie po kliknięciu w znikający przycisk, premia przepadła mimo spełnienia warunków, pracownicy BARDZO niekompetentni. Nie spotkałam się jeszcze z taką niekompetencją pracowników, porażka... Mogę za to polecić Santander (mimo, że nie mam tam już konta to nawet proces zamykania przebiegł miło i profesjonalnie) czy mBank.
  • ~Polska / 2022-07-15 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurw….!!! I złodzieje !!!! Okradliście chyba już wszystkich….
    ZaletyWypier…. Do swojego kraju złodzie….!!!!!!
    WadyZłodzieje !!!!!!!
  • ~Posiadacz konta / 2022-02-01 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tego banku. Obsługa klienta w placówkach jest na bardzo niskim poziomie, mam wrażenie, że ludzie którzy tam pracują nie mają zielonego pojęcia o bankowości. Nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania typu co to za opłata, która bank ściągnął z konta? Aktualnie również brak możliwości wypłaty gotówki w placówkach, co przy braku karty (która musiała zostać zablokowana) jest ogromnym problemem.
    Nie rozumiem również ciągłego zachęcania do założenia konta oszczędnościowego mimo zdecydowanej odmowy ze strony klienta.
    ZaletyNie potrafię wymienić ani jednej zalety posiadania konta w tym banku.
    WadyJak w opinii powyżej.
  • ~Poszkodowany / 2020-11-02 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i droga przez Mękę.
    Po zamknięciu rachunku po roku okazało się,że nie zgłosili zamknięcia karty Kredytowej do BIK.
    Po pobraniu raportu za 39zł z BIK-u wyszło dopiero ,że to ten Bank obniżył Mi Ocenę Punktową
    i przez otwarty Limit na Karcie oferty Kredytowe z innych Banków były odrzucane.
    Po zgłoszeniu powiedzieli przez telefon,że w oddziale załatwie formalności.
    W oddziale powiedzieli,że jest zamknięty rachunek i kazali pisac Reklamacje.
    Napisałem reklamację odpowiedzieli,że nie zamknąłem rachunku i Karty.
    Znalazłem kwity i w tedy nadal się pisemnie uparli,że mam karte kazali sobie zamknąć w oddziale.
    W oddziale powiedzieli,że nie mają mnie w systemie.
    Napisałem znowu ,że podam ich do Instytucji Finansowych,bo mam Kwity.Kazali sobie pokazać.Kazałem im się cmoknąć i zadzwoniłem do Rzecznika Nadzoru Instytucji Finansowych.
    Jak pokazałem Kwity ,a im napisałem,że oddaje sprawę do sądu po pół roku moich mozolnych drążeń tematu dopiero odpisali,że popełnili niedopatrzenie i coś z tym zrobią.
    Nawet nie było przepraszam ,bo stwierdzili,że to normalne u Nich w Banku.
    ZaletyNajgorszy Syff...
    WadySyf..Millenium bank
  • ~Ppp / 2022-02-09 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno jak tam się dodzwonić dramat jestem na telefonie od godziny nikt nieodbiera
    WadyDno
  • ~przemek / 2020-03-30 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    16 marca bank wysłał mi umowę o rachunek oszcz-rozl do dzisiaj 30 marca nie widziałem ani razu kuriera TNT, który podobno 4 razy dzwonił do furtki i do mnie na telefon (nie zrobił tego bo nigdy go nie było pod moim adresem), bank nie chce wysłać umowy innym kurierem, nie ma możliwości w oddziale, ani epuapem, ani kwalifikowanym podpisem elektronicznym. na infolinii slucham ciągle tylko muzyczki - od 17 marca straciłem na telefonie na tą zabawę w sprawie konta millenium z 6 godzin na róznych infoliniach, w ogóle trudno jest wyklikać na telefonie taką opcje żeby po drugiej stronie infolinii odezwał się człowiek, a nie krótka formułka informacyjna i automatyczne zakończenie rozmowy. Szczerze nie polecam tego banku. dno i kilometr mułu
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Przemek / 2022-03-22 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium wprowadza ludzi w błąd. Nie da się założyć konta dla uchodźców z Ukrainy bez karty pobytu, pomimo iż informują w Internecie klientów o takiej możliwości. Porażka.
  • ~Pseudonim / 2021-04-15 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie piszą że nie da się załatwić najprostszej sprawy bez wizyty w oddziale. Kłamstwo! Dają bez problemu hakerom kredyty na 150 tysięcy mimo iż dobrze wiedzą jak ta siatka działa! Zero zabezpieczeń! Polecam jeśli chcecie splaxac nie swój kredyt 3 tys miesięcznie przez 9 lat
    WadyNic nie robią z oszutami
  • ~Rafal / 2021-12-16 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za syf. Bank zablokowal dostęp do aplikacji mobilnej i na www. Czekałem na infolinii 30 minut słuchając ich durnej melodii i po tym czasie połączenie zostało przerwane. Na czacie nie pomogą, self service przez www i w aplikacji kieruje na infolinię i koło się zamyka.
    ZaletyNobel w kategorii najdłuższe oczekiwanie na połączenie z infolinia.
    WadyPiękne reklamy za które płacą klienci, zamiast wydać ich pieniądze na obsługę klientów.
  • ~Rafał / 2021-07-07 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank niekompetentni pracownicy, mam kilka lat konto i jestem bardzo niezadowolonyz
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy.
  • ~Realista / 2023-07-18 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ujmę to to tak każdy bank jest sponsorem polityków. Banksterzy mają w kieszeni polityków dzięki możliwości robienia społeczeństwa w ch.....a i o to chodzi. My będziemy robić prostych ludzi w ch...a a wy dzięki odpaleniu jakiejś sumy zapewnicie nam legalne działanie. Zresztą wielu polityków to banksterzy. Ps. cieszcie się bogactwem bo za nie długo skończycie z ch.... w d....e
    ZaletyNie ma
    WadyDno
  • ~reev / 2022-10-21 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest kompletnie nieudolny. Na wniosek z kwietnia w placówce w banku o zmianę oprocentowania zmiennego kredytu do stałe nadal nie dali rady obsłużyć. Zero kontaktu, a na reklamacje ciągle odpowiadają tak samo dodając kolejne dni na rozpatrzenie spawy. Obecnie mija 7 miesięcy i jeszcze tego nie zrobili. Skoro tak prosta operacja zajmuje im tyle czasu, to może wyobrazić sobie co tam się dzieje.
    Wakacje kredytowe również nie wchodzą do harmonogramu i każdą czekać.
    DRAMAT OBSŁUGOWY I KOMPLETNE IGNOROWANIE KLIENTÓW.
    Zaletyaplikacja działa
    Wadyobsługa bezpośrednia i internetowa
  • ~ref / 2021-06-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czego spodziewać się po banku który nawet swoje reklamy kieruje dla idiotów.
  • ~rekuc / 2022-11-15 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    24.10 zgłosiłem uszkodzenie karty płatniczej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem nowej. Nikt z oddziału Czeladz Będzińska nie wie co dalej. Kontaktu z bankiem nie można nawiązć NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~Ren / 2020-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z karty kredytowej gdyż z niej nie korzystam. aby zakończyć współpracę straciłam dwa dni i cztery wizyty w tym banku nowoczesności.
  • ~Rencistka / 2024-02-16 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości zaznaczyć 0 dlatego 1. Bank ponownie pozbawił środków całkowicie osobę chorą. Komornik realizuje zajęcie w Zusie na rencie inwalidzkiej. Bank uznał wpływy innej osoby na dodatkową kartę przypisaną do innej osoby za pomniejszenie kwoty wolnej i zabrał całą rentę do końca pozostawiajać chorą bez środków do życia i leczenia co zagraża jej życiu i zdrowiu. Komornik napisał pismo do banku, że ta część mie podlega zajęcie. Bank nie reaguje i utrudnia zwrot środków. Sutuacja się powtarza bo miała miejsce miesoąc temu i też była potrzebna interwencja komornika. Sprawa zgłoszona do KNF i UOKiK
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rob / 2021-07-25 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie korzystałem z ofert tego tzw. banku i nie skorzystam dzięki Waszym opiniom. Dziękuję.Z drugiej strony jak zobaczyłem te idiotyczne reklamy w telewizji tego banku to tylko utwierdziłem się w przekonaniu że to idiotyczny bank który ma ludzi za idiotów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976