Jestem wieloletnia klientką banku juz ponad 60 letnią osobą. Obserwuję jak z roku na rok obsluga klienta pogarsza się., a takze ofert dla klientow są coraz mniej atrakcyj e i nie zachecaja do oszczedzanja tam. Pracownicy obslugi sa niekompetentni, często udzielajacy informacji niezgodnych z obecnymi tabelami w banku.Są malo cierpliwi i czesto bez elementarnych zasad kultury osobistej i kultury obslugi klienta. To sprawia, ze większość swoich osczednosci przenoszę i na lepszych zasadach do innych bankow. Przeżywam stres, gdy muszę sie udac do odz. Banku Millennium w Galerii Jurowiecka w Bialymstoku. Tam ze strony obslugi zawsze napotykam na niemiłe sytuacje. ZaletyWystarczajaca ilosc oddzialow w mjescie
Wadybrak ciekawych, konkurencyjnych ofert dla klientow, zwlaszcza dla stalych. Jezeli sie pojawiaja to dla nowych klientow. Czesto niekompetentna obsluga, ktora cechuje czesto brak kultury osobistej a nawet arogancja. Dlugie oczekiwanie na infolinnii,niedotrzymywanie terminow reklamacji.