Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2023-08-15 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś strasznego obsługa klienta, doradcy nie zrobią nic zeby pomóc albo zrobią żle, pół roku czekam na najprostsze dokumenty do kredytu hipotecznego i ciągle zle wystawione zle przysłane. Na reklamacje brak odpowiedzi reklamacje nie czytane rozpatrywane tylko pod kontem banku, odpowiedzi nie na temat, coś strasznego. Klient który 15 lat spłaca kredyt frankowy z wielkimi odsetkami traktowany jak totalne g....nie polecam nikomu zadnego produktu w tym banku i korzystania z usług. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystkie jakie moze mieć bank od obsługi zaczynając
  • ~Olek / 2023-02-11 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu połączenia z eurobankiem najgorszy bank w kraju, zła obsługa, naliczanie opłat z kosmosu zero kontaktu nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele żeby je wymienić
  • ~Olena / 2021-11-20 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !!!! prostej obsługi nie można przeprowadzić !!! dodzwonić się masakra !!! potrzebowałam szybko przeprowadzić przelew,niestety ,,ich,, system błędny !!! byłam w oddziale w sprawie aktywacji nowego telefonu... już pani miała problem... w domu chcę zrobić poważny przelew i niestety nie ma autoryzacji... likwiduję rachunek i wracam do Alioru
    Zaletyżadnych,jeżeli mają problemy w tak błahych sprawach to jak można ,,ich,, brać poważnie a przeprowadzam często poważne przelewy... totalne ryzyko w tym banku !
    Wadysporo
  • ~Olka / 2022-03-08 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Nie chcą wypłacać pieniędzy. Zaznaczam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Mimo zamówień, co też jest kpiną robią z Ciebie idiote. Przekładają terminy. Co to ma być,ja się pytam gdzie mają moja gotówkę? Żeby się prosić o swoje! Czas zrezygnować z tego banku.
    ZaletyŻadnych
  • ~Ona / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to żenada. Brak jakiekolwiek pomocy, poziom rozmów z konsultantem ponizej zera.
  • ~Oszukana / 2020-02-12 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w callcenter udzielający kredytów gotówkowych wprowadzają w błąd klientów!!!! Chciałam uzyskać nieduzy kredyt gotówkowy i pracownik doradził żebym dobrała tą kwotę do większego kredytu który już wcześniej posiadałam.Bo dzięki temu w ciągu PARU DNI uzyskam zwrot prowizji!Minęło już ponad 23dni a zwrotu prowizji nie ma (parę dni)!!! Dodam że przy takim rozwiązaniu poniosłam dodatkową wysoką prowizję od udzielenia złączonego kredytu niż jakbym samą kwotę wzięła która mi była potrzebna . Pracownik zadowolony bo premia za udzielenie kredytu będzie a Ty się teraz bujaj z bankiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
  • ~Oszukany / 2020-05-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam absolutnie tego banku. Kłamią, nie informują i żerują na naiwnych uczciwych klientach. Koszmar. Zlikwidowałem to konto i mam w poważnym banku gdzie normalnie mnie jako klienta traktują.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i empatii do klienta. Kłamstwa.
  • ~oszukany / 2022-11-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem !!!, błednie przez prawie rok pobierali mi ratę kredytu, a w odp. na reklamację, poradzili mi, że mam sobie obliczyć szkodę i iść z tym do sądu. Tak więc okradną was i nikt im nic nie zrobi....
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~Oszukany Klient / 2020-06-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby nie to ,że byłem wcześniej klientem w Eurobanku i automatycznie zostałem przeniesiony do tego pożal się Boże Millenium Banku to bym nigdy tam nie poszedł. Czuję się oszukany przez ten bank. Dno wielkie dno.
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie oszustwo .
  • ~Ozborn / 2023-12-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się od tego banku jak najdalej.Piętnascie lat temu wziąłem kredyt mieszkaniowy. Przez wszystkie te lata spłacałem kredyt, a teraz te @#@#$&#e żądają spłaty całej kwoty kredytu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pablos / 2020-12-25 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odpisuja na mejle. Wysylane wielokrotnie, tygodniami, prosby o odpowiedz. Doslownie dzis mija trzeci miesiac odkad pierwszy raz wyslalem email z prosba o przeliczenie rat. Do tego dochodza 3 mejle ponaglajace, zaden nie dostal odpowiedzi. To nie pierwszy raz, gdyz wczesniej bylo podobnie przy innych zapytaniach. Jak zadzwonic to przekiernukowuja z miejsca na miejsce. Nikt nic nie wie. Gdyby nazwac ten bank jednym slowem, to musialoby to byc to: chaos. Jesli place na czas, wszystko robimy wedlug standardowych procedur i mam proste/banalne zapytania i wyglada to az tak potwornie zle, to jestem sobie tylko w stanie wyobrazic co sie dzieje, gdy zaczynaja sie "schody". Doslownie od conajmniej dekady nie spotkalem sie nie tylko z bankiem ale z jakakolwiek firma, ktora mialaby gorsza obsluge klienta. Nie chodzi tu o nieuprzejmosc, co to, to nie. Chodzi tu o brak odpowiedzi. A jak odpowiedz sie pojawia po uslinych wielokrotnych, ciagnacych sie tygodniami/miesiacami zapytaniach i telefonach to jest doslownie zawsze nie na temat, albo kompletnie bez sensu. Trzeba dalek wydzwaniac az sie dodzwoni do kogos albo dostanie doslownie kontakt komorki osobistej do kogos kto bedzie wiedziec jak zrobic cos tak prostego jak.... przeliczyc raty wedlug nowych stop procentowych. Doslownie to samo przeliczeniu w Pekao to *jedno* klikniecie po zalogowaniu sie online w ich system. Caly proces zautomatyzowany, i na drugi dzian dostaje sie email z potwierdzeniem ze wszystko policzone i jak sie wloguje faktycznie to widze. W Alior to samo przeliczenie to wyslanie jednego mejla, i sprawa zalatwiona w tydzien. To jest absolutnie niesamowite ze cos co w Pekao zajmuje 24 godziny i jeden klik, a w Aliorze jeden email i tydzien czasu, w Millenium zajmuje miesiace, kilka(nascie) rozmow telefonicznych z kompletenie niezorientowanymi osobami, i dziesiatki mejli z usilnymi prosbami o zajecie sie wreszcie sprawa. Mowie to po dwoch sprawach, ktore dla mnie Millenium zalatwialo, i tak samo po dwoch takich samym ktore zalatwialem w Pekao i Alior. Jedna sprawa to bylo przelozenie rat z powodu pandemii. Druga sprawa to bylo przeliczenie rat ze wzglkedu na obnizenie stopy referencyjnej przez NBP. Zawsze to samo: Pekao, klikanie i zalatwione na drugi dzien. Alior: email i zalatwione do tygodnia. Millennium: conajmniej 3 miesiace czekania, zetkniecie sie z dajaca sie nie do pokonania sciana i murem niekompetencji, chaosu, przerzucania od osoby do osoby i bledami, ktore wylapywalem. To jest totalnie niesamowite ze w Polsce miedzy instytucjami finansowaymi istnieja tak gigantyczne roznice w jakosci.
    ZaletyNie jestem pewien czy istnieja.
    WadyWypisane w opinii.
  • ~Pan M. / 2024-10-04 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku dodam, że zarabiam powyżej średniej krajowej. Mam stałą umowę o pracę. Dostałem odmowę na raty za telewizor, kosztujący 1600 zł, pomimo że niedawno raty wynoszące 3 tys, spłaciłem w mniej niż połowę przewidzianego czasu. Dlaczego? Ponieważ bankowi Milennium nie opłaca się taki klient jak ja, który splaca raty tak szybko. Paranoja.
    ZaletyŻadne
    WadyJw.
  • ~Parel / 2020-01-15 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga bank pobiera od dawnych klientów Eurobanku opłaty za prowadzenie konta i nie zwraca pomimo spełnienia warunków uprawniających do niepobierania takiej opłaty.
    WadyOpłaty
  • ~Patka / 2022-12-12 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam . Nie polecam tego banku . Manipulanci i krętacze
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Patricia / 2021-07-05 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Rude and xenophobic, racist employees!
    My husband went to this branch (Warsaw, Bronikowskiego 1)to confirm the documents needed to open an account. It was informed that the PESEL or employment contract of a company located in Poland would be required. At the moment we both have employment contracts with companies located in other countries. We returned two days later and were received by the same person who had given the information the other day. She was extremely rude, we explained that we had now the PESEL and we wanted to open the account, she didn't let us talk, she laughed and just repeated: I'm not going to open an account for you. Extremely rude and mocking. I once again informed that according to the bank's website, the only document needed was to have PESEL and I already had it. She simply said: I don't make the rules and I won't open an account and that's it. I left there feeling extremely humiliated for being treated this way. Another 2 employees were on site and didn't do ANYTHING. I went to another Millennium branch, was assisted in a very cordial way and opened the account only with PESEL in less than 30 minutes. The employees of this agency are xenophobic and racist, shame on you!
  • ~Patrycja / 2022-08-09 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła pani, rozmawiala ze mną jakby musiała robić to za karę dodatkowo byłam potraktowana jak złodziej za opóźnienie 5 dni w spłacie. Gdzie nigdy w żadnym banku mi się to nie zdarzyło dodatkowo już było mi grożone KOMORNIKIEM!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadą
  • ~Paulina / 2019-10-31 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank milenium to porażka złodzieje i co więcej nie podają żadnej informacji ze ci żyć konta pobierają pieniądze co do obsługa to fatalna i mówiąc szczerze to nie polecam tego banku najlepiej to trzymać się żyć daleka ja mówiąc wpłacilam dziś pieniądze na opłaty mojego taty A bank mi zabrał tę pieniądze Tak bez pozwolenie
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Paulina / 2022-06-02 17:57
    Ocena: 1.00 / 5


    Bank Millennium
    plac Tadeusza Kościuszki 1, 41-902 Bytom
    Edit 2.6.22 z 5mc wstecz 4mc i Kierownik oczywiście nie widzi problemu że nie wypełnił kompletnie dokumentów. W sposób lekceważący,arogancki rozmawia mimo wielu błędów i niedopatrzeń nie pada nawet spoko przepraszam. Nie informują o fakcie tylko trzeba samemu dzwonić na infolinię i potem informować pracowników. TRAGEDIA NAJGORSZY ODDZIAŁ Z NIEKOMPETENTNĄ OBSŁUGĄ Z KIEROENIKIEM NA CZELE Do oddziału przyszłam pół godziny przed zamknięciem,było 4 pracowników,gdzie tylko jeden miał klienta. Pani,która do mnie podeszła,stwierdziła że nie zdążę załatwić sprawy ( złożenie 1stronicowego wniosku -kwestia Max 10min).Poinformowałam,że poczekam.Mimo wolnych pracowników zaczęto obsługiwać mnie 10minut po zamknięciu,czyli po ponad 40min oczekiwania w oddziale bez klientów. Do Pana,który mnie obsługiwał nie mam zastrzeżeń,mimo że nie zrealizował sprawy do końca,ponieważ się "zablokował",ostatecznie sprawę zakończyć miał Pan Kierownik,po czym od 29pazdziernika do dzisiaj nie ma dokumentacji-jak potwierdziła infolinia. Załatwienie sprawy zawsze w tym oddziale jest problemem. Raz obsługiwała mnie nową pracownica,nie odmówiła,ale za to Pani która jej "pomagała" odnosiła się do niej bardzo nieprzyjemnie. Wracając do ostatniej wizyty Panie nie raczyły załatwić mojej,ale za to nie omieszkały komentować że jest już zamknięte,między sobą komentując oczywiście wymownie patrząc na mnie i na męża.Epitety Pań jak k**** itp,zgodne zapewne z Państwa standardami. Nigdy nie spotkałam się z takim zachowaniem,bulwersuje mnie to jako klienta A także jako pracownika,bo sama pracuje w tym sektorze i jest to dla mnie nie do pomyślenia.
    WadyNiekompetentni pracownicy z Kierownikiem na czele,nie potrafi dwóch dokumentów wypełnić nie widzi problemu nawet jeśli sprawa ciągnie się miesiącami. W dodatku arogancki i nieuprzejmy,niepotrafi się męskie ego przyznać do błędu.
  • ~Pavulon / 2023-08-08 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno złodzieje nic więcej za przelewy między swoimi kontami kradną po 7.50 zł unikać szerokim łukiem oszuści i złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pawcio / 2023-12-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK W POLSCE!!! Omijajcie szerokim łukiem. Kupowałem bilety na koncert po 400zł x 6szt w momencie autoryzacji, wyskoczył błąd o dostępności serwisu Millenium. Za 1-2 min. ich servis wrócił do normy ale finał jest taki, że transakcja nie została zrealizowana ......... i tu jest "wiśienka na torcie" : moje środki na zakup tych biletów zostały zablokowane na 7 dni, ot tak! Ja nie mam w każdej kieszeni po 2500zł aby kupić ponownie bilety za nowe środki więc zadzwoniłem na infolinię o wyjaśnienie tej sytuacji. Uprzejma Pani konsultant po sprawdzeniu historii tej płatności poinformowała mnie, że moje środki płatnicze zostały przez PayPal zwrócone 20min później od tej awarii do Millenium, ale zostały one przez Millenium zablokowane na 7 dni!!!! Na moje pytanie, dlaczego? skoro do transakcji nie doszło? - bo takie są ZASADY W MILLENIUM !!!!! Zwrot otrzyma Pan za 7 dni. Obecnie i ostatecznie zostałem bez biletów i bez kasy. Bilety mogę sobie jeszcze kupić ale już nie po 400zł a po 730zł ponieważ zmieniła się cena u dystrybutora imprezy.
    PS:
    Uwaga! Lubią gubić też dostarczane im dokumenty po czym przysyłają monity i wezwania ze straszeniem o rozwiązaniu umowy kredytowej.
    Po przesłaniu informacji, że ja mam poświadczoną kopię dostarczenia im dokumentów po 1 miesiącu, cudownie odnaleźli otrzymane dokumenty u siebie z info, że warunki zostały spełnione! Jaka cudowna sytuacja - żenada goni żenadę!
    "REWELACYJNY BANK" :((((( Obsługa, zasady, jakość ! NIE POLECAM !!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa, zasady, jakość, oferta ...............
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100