Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 967 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2020-06-10 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco odradzam
    Nie polecam
    naciagaja na kasę
    Odradzsm
  • ~Marcin / 2020-05-28 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Chciałbym się podzielić moją historią z innymi, aby przestrzec przed Wielkim błędem podpisywania umowy kredytowej z Bankiem Millennium, którego kredyty ubezpiecza firma Societe Generale Insurance Poland. Firma owa poprzez swojego przedstawiciela oszukała moją zmarłą mamę. We wniosku o ubezpieczenie kredytu, zastosowała niedozwoloną klauzulę, dotyczącej wykluczenia z wypłaty ubezpieczenia na wypadek śmierci, gdy choroba, na którą zmarł ubezpieczony, była zdiagnozowana i leczona 5 lat przez podpisaniem umowy. Ta klauzula w całości przerzuca odpowiedzialność na klienta i zdaniem Rzecznika Finansowego oraz m.in. wyroku sądu z Gdańska jest klauzulą niedozwoloną. Od mojej mamy przedstawiciel banku, a zarazem ww. firmy ubezpieczeniowej nie poprosił o dokumentację medyczną, ani nie wypełnił ankiety medycznej. Efektem tego jest brak wypłaty ubezpieczenia do bardzo dużej kwoty kredytu. Kredyt trzeba spłacić, mimo, iż przedstawiciel Banku twierdził, iż jest on ubezpieczony na wypadek śmierci kredytobiorcy. Uważajcie więc co podpisujecie, biorąc kredyt w banku Millennium, którego przedstawiciel brał udział w ww. niegodnej sprawie, wspólnie z owym ubezpieczycielem. Oczywiście pozostaje jeszcze droga sądowa, ale czy będąc w żalu po zmarłej mamie, będę miał silę, by kontynuować walkę, tego nie wiem...
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Don Arturro / 2020-05-26 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Z Bankiem jestem związany od 2006 roku. Wówczas wszelkiego rodzaju formalności załatwiało się "od ręki".
    Od 2 lat obserwuję niestety szybką postępującą degradację całego ich systemu: brak rzetelnej kadry na infolinii, niesłusznie naliczane kary, pomyłki ludzi pracujących w palcówkach oraz brak elementarnej wiedzy z zakresu bankowości. No i ostatnio dochodzą ciągłe problemy z logowaniem. OBRZYDLIWOŚĆ ODRADZAM ZAKŁADANIE KONTA !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Dorota / 2020-05-25 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś jaja z tym bankiem Millenium nie można korzystać z aplikacji mobilnej nawet zapłacić masakra ciągle coś robią a opłaty za konto Umią brać niech sobie ten bank wsadza w 4 literyy
  • ~Waldemr / 2020-05-20 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Banku MILLENIUM od początku , jeszcze za czasów Banku Gdańskiego i co Mój Bank " zrnie Mnie jak chce, kwota raty jest większa od średniego Banku o 70 zł, straciłem do BM zaufanie.Rozmowa on line nic w tym temacie nie zmieniła, krótko powiedziano mi ,ze tak musi być. wziąłem kredyt gdzie indziej i planuje się przenieść do innego Banku
  • ~Ren / 2020-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z karty kredytowej gdyż z niej nie korzystam. aby zakończyć współpracę straciłam dwa dni i cztery wizyty w tym banku nowoczesności.
  • ~Ada / 2020-05-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lutego nie mogę doprosić się o swoje pieniadze, zlodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyKłamcy, zlodzieje
  • ~Jarosław Kaczor / 2020-05-08 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Usiłują żerować na klientach. Kręcą i zmieniają zasady promocji dla np. konta oszczędnościowego. Brak przejrzystych zasad. Obsługa nastawiona na oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta.

    Przy okazji - bardzo słabe zabezpieczenia przeciwko oszustwom i naciągaczom oraz przeciwko kradzieży danych lub/i podszywanie się pod klienta.

    ODRADZAM STANOWCZO !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Rafał / 2020-05-07 15:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka. Wprowadzanie ludzi w błąd. Chciałem odwiedzić oddział banku, sprawdziłem godziny otwarcia bo w tym czasie pandemia różnie bywa ake podają że godziny otwarcia bez zmian. Zajeżdżam do oddziału a tam zamknięte i na drzwiach zupełnie inne godziny. I tak odwiedziłem trzy oddziały i dopiero w kolejnym mogłem załatwić sprawę. Niepoważne traktuje się klienta.
    WadyObsługa jakby za karę tam siedziała.
  • ~Akir / 2020-05-05 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kobieta, która założyła konto wprowadziła mnie umyślnie w błąd. Za konto miały nie być naliczane żadne opłaty przez okres przez nią wskazany, a na koniec tego okresu miała zadzwonić. Nic takiego nie miało miejsca. Opłaty zostały naliczone, a konta nie mogłem "zamknąć ot tak", bo obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. Nie polecam. Mogę polecić inne banki, które nie okłamują klientów i w jasny sposób przedstawiają warunki.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    opłaty za prowadzenie konta
  • ~Oszukany / 2020-05-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam absolutnie tego banku. Kłamią, nie informują i żerują na naiwnych uczciwych klientach. Koszmar. Zlikwidowałem to konto i mam w poważnym banku gdzie normalnie mnie jako klienta traktują.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i empatii do klienta. Kłamstwa.
  • ~inna / 2020-05-04 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ponad miesiąc temu złożyłam wniosek o wypłatę środków po zmarłym ojcu i do tej pory mi ich nie przekazano powołując się na wirusa . Powiedziano mi że będę czekać co najmniej 3 miesiące na wypłatę .
    Nie mogą mi też rzekomo powiedzieć ile tych środków jest na rachunku choć złożyłam wszystkie dokumenty uprawniające do spadku .
    W 2 innych bankach tę samą sprawę załatwiłam od ręki - jeszcze tego samego dnia była wypłata .

    Szczerze odradzam ten bank
    Zaletybrak
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy klienta
  • ~Gabriella / 2020-04-30 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Chciałabym poinformować, że lepiej w ogóle nie zakładać konta w tym banku. To jest koszmar jak traktują oni ludzi. To są zwykli oszuści i naciągacze.
  • ~Paulina / 2020-04-28 18:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank milenium z pewnością zatrudnia niezbyt rozgarniętych analityków, jeśli nie chcą zarobić pieniędzy nie zmuszam, mam bardzo złe zdanie odkąd w zeszłym tygodniu odmówili nam kredytu hipotecznego na ziemie z powodu Uwaga ! Podejrzanie wysokich zarobków w porównaniu do drugiego współmałżonka w tej samej firmie ! Ręce opadają, niewiadomo kogo teraz przepraszam za zbyt wysokie zarobki ?! Paranoja ... od milenium z daleka !
    ZaletyDobre koszta kredytu
    WadyNiemądrzy analitycy
  • ~Tina690 / 2020-04-28 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim odradzam ten niby bank to są po prostu lichwiarze czas koronawirusa wakacje kredytowe no i bomba trzeba oddać 300% ludzie powinni zamykać u nich konta i może wtedy by zobaczyli jak traktują klijentów i ich pieniądze
  • ~Mariusz / 2020-04-27 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam z nimi problem złożyłem wniosek o wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego który przyjęli i zatwierdzili Teraz SMS piszą że został odrzucony Mam pytanie każą zgłosić się do placówki banku bądź przedzwonić na infolinię co robić ?
  • ~Iwona / 2020-04-27 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie internetowej, oddział banku millennium w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska jest informacja, że bank jest czynny do godz 17:00. Stanęłam pod drzwiami banku o 15:31 i nie zostałam wpuszczona do środka. Na wewnętrznych drzwiach banku naklejono kartę, że bank czynny do godz. 15:30 !!!!! Nie byłam jedyną osobą, która stała przed drzwiami.Pracownicy banku siedzieli przy swoich stanowiskach i kiedy pukaliśmy do drzwi to udawali, że nie widzą i nie słyszą. Ignorancja pracowników oraz jawne oszukiwanie klientów o godzinach pracy banku spowodowały, że nie będę korzystała dłużej z ich usług. NIE POLECAM tego banku
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie klientów w błąd
  • ~Hania / 2020-04-27 13:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeciętnie, brsk merytorycznego doradztwa, tylko kombinatoryka na klijencie.
    ZaletyDarmowe bankomaty, sporo ich.
    WadyNie rzetelni doradcy, brak dbałości o klijenta.
  • ~Poi / 2020-04-24 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i to bardzo! Wakacje kredytowe to jedna wielka ściema. Tam jest fajnie ale tylko w reklamie.
    ZaletyBrak
    WadyBank milenium
  • ~Nickname / 2020-04-24 15:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciekawe czy istnieje bardziej nie intuicyjna i powalona strona banku. Dodatykowo co jakiś czas problemy przy płatności kartą w internecie.
    Zaletyprawie jak darmowe
    Wadybeznadzieje wykonany interfejs stron
    osobna strona do logowania osobna banku
    hasło do logowania tylko z cyfr (8)
    dużo reklam i nawalonych informacji w tym reklam i dymków dającyuch po oczach po zalogowaniu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926