Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nikt Szczególny / 2023-09-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim banku w Stargardzie nie mogę wypłacić waluty euro już do samego banku mam ponad 30 kilometrów niestety muszę jechac do Szczecina to kolejne 30 kilometrów,korki muszę tracić czas ponosić koszty paliwa bank upada na psy
    ZaletyBrak zalet w tej chwili
    WadyBrak obsługi gotówkowej w placówce banku w Stargardzie
  • ~Nknk / 2023-09-11 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta a także obsługi kredytu hipotecznego to jakiś żart. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
  • ~Nnn / 2021-06-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa tragedia
  • ~nyska / 2022-06-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie polecam! A raczej namawiam za omijaniem tego banku szerokim łukiem! Okłamują klientów namawiając na kolejne kredyty. Nawet problemy są z zamknięciem rachunku. Totalna porażka!! Takie banki nie powinny wogole istnieć
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo. Przede wszystkim okłamywanie i naciąganie ludzi
  • ~Obiektywny / 2020-04-10 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa. Znajomy przedsiębiorca zbańczył przez ten bank.
  • ~odchodzę / 2021-12-01 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dzisiaj telefonicznie zlikwidować kartę 'IMPRESJA". Pan kazał mi w celu weryfikacji wpisać na telefonie Millekod a następnie kod dostępu. Po tym już tylko cisza, cisza, i cisza.Nikt nie nie podjął rozmowy przez ponad 7 minut.Rozłączyłem się, bo ile można czekać na łaskę pana z infolinii???Teraz nie tylko rezygnuję z karty ale rezygnuję z banku, gdyż nie pierwszy to raz gdy spotykam się z ignorancją klientów w tym pseudo banku. A dyrekcji gratuluję kompetentnych pracowników.
    ZaletyNie dostrzegam żadnych
    WadyJak widać same wady
  • ~Ode / 2020-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu pojawienia się koronawirus strasznie nekaja telefonami listami o parę zloty Na koncie mam np. 3zl na minusie to dzwonią piszą smsy zgłaszam że przy następnej wypłacie reguluje a oni dalej swoje przed koronawirus nigdy tak nie było do miesiąca nawet poczekać mogli gdy ba koncie było dużo więcej nawet paręnaście zł np 20zl i więcej a teraz nekaja
    ZaletyNekanie
    WadyNękanie
  • ~Okradziony klient przez millennium / 2024-04-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odchodzę z tego banku po ponad 12 latach bycia rzetelnym klientem. Bank sprzedaje produkty-buble. Konta dzieci są nazwane dokładnie tak samo jak konta rodziców, co doprowadza do pomyłkowych przelewów. Przelałem 40 tys. na potencjalnie swoje konto oszczędnościowe. Okazało się że środki są na koncie mojego dziecka i nie jestem w stanie odzyskać tych pieniędzy w pełnej kwocie. Pieniądze będę odzyskiwać ponad 5 miesięcy ponosząc przy tym ogromne straty. Oprócz tego system bankowy jest niedostatecznie zabezpieczony ponieważ dzieją się dziwne rzeczy na moim koncie o których informuje mnie automatyczne powiadamianie w aplikacji a następnie jest to usuwane. Kontakt z osobą o wyższych kompetencjach niż konsultant jest w tym banku niemożliwy. Bank w swoich decyzjach powołuje się na prawo, a sam prawa nie przestrzega oszukując i okradając klientów.
    WadySprzedają produkty pod którymi kryją się niejasności i brak precyzji. Każdą zła decyzja banku jest przypisywana klientowi.
  • ~Ola / 2022-05-11 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie umia i nie rozumia co się mówi blokuje konta infolinia zanim coś powie pyta 2 osobę robia zamieszanie wspolwlasciciel konta nic nie może zrobić to po kiego h...on tam jest patologia
    Zalety00000000000
    WadyDo szkoły się uczyć najgorszy bank
  • ~Ola / 2023-08-15 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś strasznego obsługa klienta, doradcy nie zrobią nic zeby pomóc albo zrobią żle, pół roku czekam na najprostsze dokumenty do kredytu hipotecznego i ciągle zle wystawione zle przysłane. Na reklamacje brak odpowiedzi reklamacje nie czytane rozpatrywane tylko pod kontem banku, odpowiedzi nie na temat, coś strasznego. Klient który 15 lat spłaca kredyt frankowy z wielkimi odsetkami traktowany jak totalne g....nie polecam nikomu zadnego produktu w tym banku i korzystania z usług. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystkie jakie moze mieć bank od obsługi zaczynając
  • ~Olek / 2023-02-11 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu połączenia z eurobankiem najgorszy bank w kraju, zła obsługa, naliczanie opłat z kosmosu zero kontaktu nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele żeby je wymienić
  • ~Olena / 2021-11-20 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !!!! prostej obsługi nie można przeprowadzić !!! dodzwonić się masakra !!! potrzebowałam szybko przeprowadzić przelew,niestety ,,ich,, system błędny !!! byłam w oddziale w sprawie aktywacji nowego telefonu... już pani miała problem... w domu chcę zrobić poważny przelew i niestety nie ma autoryzacji... likwiduję rachunek i wracam do Alioru
    Zaletyżadnych,jeżeli mają problemy w tak błahych sprawach to jak można ,,ich,, brać poważnie a przeprowadzam często poważne przelewy... totalne ryzyko w tym banku !
    Wadysporo
  • ~Olka / 2022-03-08 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Nie chcą wypłacać pieniędzy. Zaznaczam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Mimo zamówień, co też jest kpiną robią z Ciebie idiote. Przekładają terminy. Co to ma być,ja się pytam gdzie mają moja gotówkę? Żeby się prosić o swoje! Czas zrezygnować z tego banku.
    ZaletyŻadnych
  • ~Ona / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to żenada. Brak jakiekolwiek pomocy, poziom rozmów z konsultantem ponizej zera.
  • ~Oszukana / 2020-02-12 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w callcenter udzielający kredytów gotówkowych wprowadzają w błąd klientów!!!! Chciałam uzyskać nieduzy kredyt gotówkowy i pracownik doradził żebym dobrała tą kwotę do większego kredytu który już wcześniej posiadałam.Bo dzięki temu w ciągu PARU DNI uzyskam zwrot prowizji!Minęło już ponad 23dni a zwrotu prowizji nie ma (parę dni)!!! Dodam że przy takim rozwiązaniu poniosłam dodatkową wysoką prowizję od udzielenia złączonego kredytu niż jakbym samą kwotę wzięła która mi była potrzebna . Pracownik zadowolony bo premia za udzielenie kredytu będzie a Ty się teraz bujaj z bankiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
  • ~Oszukany / 2020-05-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam absolutnie tego banku. Kłamią, nie informują i żerują na naiwnych uczciwych klientach. Koszmar. Zlikwidowałem to konto i mam w poważnym banku gdzie normalnie mnie jako klienta traktują.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu i empatii do klienta. Kłamstwa.
  • ~oszukany / 2022-11-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem !!!, błednie przez prawie rok pobierali mi ratę kredytu, a w odp. na reklamację, poradzili mi, że mam sobie obliczyć szkodę i iść z tym do sądu. Tak więc okradną was i nikt im nic nie zrobi....
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~Oszukany Klient / 2020-06-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby nie to ,że byłem wcześniej klientem w Eurobanku i automatycznie zostałem przeniesiony do tego pożal się Boże Millenium Banku to bym nigdy tam nie poszedł. Czuję się oszukany przez ten bank. Dno wielkie dno.
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie oszustwo .
  • ~Ozborn / 2023-12-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się od tego banku jak najdalej.Piętnascie lat temu wziąłem kredyt mieszkaniowy. Przez wszystkie te lata spłacałem kredyt, a teraz te @#@#$&#e żądają spłaty całej kwoty kredytu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pablos / 2020-12-25 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odpisuja na mejle. Wysylane wielokrotnie, tygodniami, prosby o odpowiedz. Doslownie dzis mija trzeci miesiac odkad pierwszy raz wyslalem email z prosba o przeliczenie rat. Do tego dochodza 3 mejle ponaglajace, zaden nie dostal odpowiedzi. To nie pierwszy raz, gdyz wczesniej bylo podobnie przy innych zapytaniach. Jak zadzwonic to przekiernukowuja z miejsca na miejsce. Nikt nic nie wie. Gdyby nazwac ten bank jednym slowem, to musialoby to byc to: chaos. Jesli place na czas, wszystko robimy wedlug standardowych procedur i mam proste/banalne zapytania i wyglada to az tak potwornie zle, to jestem sobie tylko w stanie wyobrazic co sie dzieje, gdy zaczynaja sie "schody". Doslownie od conajmniej dekady nie spotkalem sie nie tylko z bankiem ale z jakakolwiek firma, ktora mialaby gorsza obsluge klienta. Nie chodzi tu o nieuprzejmosc, co to, to nie. Chodzi tu o brak odpowiedzi. A jak odpowiedz sie pojawia po uslinych wielokrotnych, ciagnacych sie tygodniami/miesiacami zapytaniach i telefonach to jest doslownie zawsze nie na temat, albo kompletnie bez sensu. Trzeba dalek wydzwaniac az sie dodzwoni do kogos albo dostanie doslownie kontakt komorki osobistej do kogos kto bedzie wiedziec jak zrobic cos tak prostego jak.... przeliczyc raty wedlug nowych stop procentowych. Doslownie to samo przeliczeniu w Pekao to *jedno* klikniecie po zalogowaniu sie online w ich system. Caly proces zautomatyzowany, i na drugi dzian dostaje sie email z potwierdzeniem ze wszystko policzone i jak sie wloguje faktycznie to widze. W Alior to samo przeliczenie to wyslanie jednego mejla, i sprawa zalatwiona w tydzien. To jest absolutnie niesamowite ze cos co w Pekao zajmuje 24 godziny i jeden klik, a w Aliorze jeden email i tydzien czasu, w Millenium zajmuje miesiace, kilka(nascie) rozmow telefonicznych z kompletenie niezorientowanymi osobami, i dziesiatki mejli z usilnymi prosbami o zajecie sie wreszcie sprawa. Mowie to po dwoch sprawach, ktore dla mnie Millenium zalatwialo, i tak samo po dwoch takich samym ktore zalatwialem w Pekao i Alior. Jedna sprawa to bylo przelozenie rat z powodu pandemii. Druga sprawa to bylo przeliczenie rat ze wzglkedu na obnizenie stopy referencyjnej przez NBP. Zawsze to samo: Pekao, klikanie i zalatwione na drugi dzien. Alior: email i zalatwione do tygodnia. Millennium: conajmniej 3 miesiace czekania, zetkniecie sie z dajaca sie nie do pokonania sciana i murem niekompetencji, chaosu, przerzucania od osoby do osoby i bledami, ktore wylapywalem. To jest totalnie niesamowite ze w Polsce miedzy instytucjami finansowaymi istnieja tak gigantyczne roznice w jakosci.
    ZaletyNie jestem pewien czy istnieja.
    WadyWypisane w opinii.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976