Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niedamsietak / 2023-12-05 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie mija dziesiąta minuta jak czekam na połączenie na infolinii,żeby UWAGA złożyć reklamację bo naliczają mi pieniądze za prowadzenie konta i kartę kredytową, z których zrezygnowałam 17 października! Kpina...
  • ~Niepolecam / 2024-06-28 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje ! Pod przykrywka komornika ukradli mi 200zl, po przekroczeniu kwoty wolnej od zajęcia ( wpłaciłem 100zl ) straciłem 88 i 11 bank ukradł za przelew reklamując się ze przelewy ma darmowe. Co kilka dni kradli mi kolejne pieniądze mino braku wpłat, ukradli mi zwrot ze zakupy z kwoty wolnej od zajęcia. Ukradli mi kolejne 20 zł po przelaniu środków z konta oszczędnościowego. Ukradli nawet 2zl z karty prepaid do końca miesiąca co kilka dni traciłem pieniądze . Łącznie 5 razy zostałem okradziony z czego komornik dostał ponad 100zl a bank ukradł 55zl za przelewy których nie robiłem. Po reklamacji dostałem odpowiedz ze jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ! Uważajcie
    ZaletyBrak
    WadyZlodziejstwo i marna aplikacja która gubi zasięg w centrum stolicy
  • ~Nieszczesny klient banku Milenium / 2022-03-08 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM! Z konta znika kilka tys bo ktoś się wkradł na konto. Bank umywa ręcę. Po tym jak mówi, że przelew wygląda podejrzanie, odrzuca reklamacje mowiąc, że 'wygląda jak' ja bym zrobiła ten przelew! Omijać szerokim łukiem!!! Możecie stracić oszczędności swojego życia!!!!!
    ZaletyWyczyszczone konto
    WadyNie utrudnianie pracy zlodziejom
  • ~Niezadowolona wściekła / 2023-10-25 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja mama jest w banku Millenium około 10 lat , miesiąc temu została okradziona na 2000 tys zl, ktoś zadzwonił do niej podawał się że dzwoni z b Millenium , powiedział że ktoś próbował wziąć kredyt na mamę więc musimy z mienić preferencje konta, nie chciał pinu , nie chciał dokumentu tożsamość ,wysłał jej na numer telefonu text TAK lub NIE mama nacisnęła TAK i się rozłączył , 2000 zł poszło nie wiadomo gdzie, więc ja się pytam gdzie sa zabespieczenia konta że złodziej przez internet i telefon zrobił co chcial, pojechała do banku a pani ktora ja pbslugiwala powiedziała to teraz” zabezpieczymy konto” CO! Teraz o co tu chodzi się pytam, i dodala pani nie pierwsza i nie ostatnia to jest bank który się troszczy o klienta? Czy to jest zart!? Zgłosiła sprawę I do banku i na policję, nikt jej nie udzieli pomocy , bank nie zwróci pieniedzy taka jest zeczywistos, przeczytajcie to wszyscy i uważajcie na swoje finanse, moja mama starsza emerytka , sprawa idzie do sądu bo nie popuscimy tego!!!!
    ZaletyZero pomocy od pracoenikow millenium
    WadyŻadnych zabezpieczeń konta
  • ~Niezadowolony / 2024-09-11 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Znikają pieniądze z konta z przelewu z 800plus. Złodzieje.
    WadyZnikająca kasa i długie rozpatrywanie reklamacji
  • ~Niezadowolony klient / 2022-09-06 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku Millennium. Na początku było wszystko w porządku byłam zadowolona, później się zaczął cyrk. W placówce w galerii handlowej panie nie wiedzą niczego! Nie ważne z czym przyszłam zawsze był problem wytłumaczyć wyjaśnić czy sprawdzić, kiedy zdecydowałam się na założeniu karty kredytowej to żałuję do dnia dzisiejszego. Mówili w placówce że trzeba miesięcznie spłacać 5% oferta mi odpowiadała, lecz potem okazuje się że w każdym miesiącu inaczej sobie podliczają powinnam płacić 150zł a w każdym miesiącu płacę różne sumy! Raz zdarzy się 160zł a za chwilę 200zł. I co najważniejsze pobierają pieniądze z konta bez wiedzy klinieta! Konto podstawowe konto już zamknęłam teraz staram się jak najszybciej zamknąć jeszcze kartę kredytową i zakończyć umowę z tym pseudo bankiem. Unikać ten bank szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak wiedzy pracowników
    Pobieranie pieniędzy bez wiedzy klinieta
    Problem z udzieleniem pomocy klinieta
    Ukrywania rzeczywistości działań danej karty
  • ~Niezadowolony Klient. / 2023-02-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    KAZDEMU KTO CHCE ZALOZYC KONTO W BANKU MILLENIUM I WZIAC W NIM POŻYCZKĘ ODRADZAM OD RAZU. PODWYŻSZAJĄ SOBIE OPROCENTOWANIA Z POWODU TEGO ZE WYPLATA NIE ZDAZYLA WPLYNAC W TERMINIE OD 10 DNIA POPRZEDNIEGO MIESIACA DO 9 DNIA OBECNEGO MIESIĄCA ((NIE ROZUMIEM TYLKO DLACZEGO JEST TAKI WYMÓG SKORO PŁATNOŚĆ RAT MAM 10DNIA W MIESIACU). ZLODZIEJE I OSZUSCI!!
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo wymieniać
  • ~Nik / 2021-10-13 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo
  • ~Nika / 2021-12-15 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna kpina dzwonie od tygodnia z zagranicy codziennie po130minut i nikt nieraczy odebrać telefonu to co oni robią ????
  • ~Nika1 / 2020-12-02 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku.
    To totalny złodziej.
    Praca w nim również żadna rewelacja odradzam!
    ZaletyBrak
  • ~Nikita / 2022-02-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona ,bank wiecznie zamknięty - w większości całuje klamkę jak chcę coś załatwić w banku. Obsługa niemiła ,zmuszająca do zakładania aplikacji ,której nie chce mieć ( bez aplikacji nie chcą przyjąć w placówce wpłaty na konto ) . Karta od konta biznes nie działa od kilku miesięcy i nikt nie wie czemu !!!! I dużo dużo więcej .... Szkoda pisać !!!! Zawsze wychodząc z banku jestem zdenerwowana
    ZaletyBrak brak i jeszcze raz brak
    WadyCały ten bank jest Wadą
  • ~Nikt Szczególny / 2023-09-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim banku w Stargardzie nie mogę wypłacić waluty euro już do samego banku mam ponad 30 kilometrów niestety muszę jechac do Szczecina to kolejne 30 kilometrów,korki muszę tracić czas ponosić koszty paliwa bank upada na psy
    ZaletyBrak zalet w tej chwili
    WadyBrak obsługi gotówkowej w placówce banku w Stargardzie
  • ~Nknk / 2023-09-11 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta a także obsługi kredytu hipotecznego to jakiś żart. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
  • ~Nnn / 2021-06-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa tragedia
  • ~nyska / 2022-06-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie polecam! A raczej namawiam za omijaniem tego banku szerokim łukiem! Okłamują klientów namawiając na kolejne kredyty. Nawet problemy są z zamknięciem rachunku. Totalna porażka!! Takie banki nie powinny wogole istnieć
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo. Przede wszystkim okłamywanie i naciąganie ludzi
  • ~Obiektywny / 2020-04-10 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa. Znajomy przedsiębiorca zbańczył przez ten bank.
  • ~odchodzę / 2021-12-01 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dzisiaj telefonicznie zlikwidować kartę 'IMPRESJA". Pan kazał mi w celu weryfikacji wpisać na telefonie Millekod a następnie kod dostępu. Po tym już tylko cisza, cisza, i cisza.Nikt nie nie podjął rozmowy przez ponad 7 minut.Rozłączyłem się, bo ile można czekać na łaskę pana z infolinii???Teraz nie tylko rezygnuję z karty ale rezygnuję z banku, gdyż nie pierwszy to raz gdy spotykam się z ignorancją klientów w tym pseudo banku. A dyrekcji gratuluję kompetentnych pracowników.
    ZaletyNie dostrzegam żadnych
    WadyJak widać same wady
  • ~Ode / 2020-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu pojawienia się koronawirus strasznie nekaja telefonami listami o parę zloty Na koncie mam np. 3zl na minusie to dzwonią piszą smsy zgłaszam że przy następnej wypłacie reguluje a oni dalej swoje przed koronawirus nigdy tak nie było do miesiąca nawet poczekać mogli gdy ba koncie było dużo więcej nawet paręnaście zł np 20zl i więcej a teraz nekaja
    ZaletyNekanie
    WadyNękanie
  • ~Okradziony klient przez millennium / 2024-04-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odchodzę z tego banku po ponad 12 latach bycia rzetelnym klientem. Bank sprzedaje produkty-buble. Konta dzieci są nazwane dokładnie tak samo jak konta rodziców, co doprowadza do pomyłkowych przelewów. Przelałem 40 tys. na potencjalnie swoje konto oszczędnościowe. Okazało się że środki są na koncie mojego dziecka i nie jestem w stanie odzyskać tych pieniędzy w pełnej kwocie. Pieniądze będę odzyskiwać ponad 5 miesięcy ponosząc przy tym ogromne straty. Oprócz tego system bankowy jest niedostatecznie zabezpieczony ponieważ dzieją się dziwne rzeczy na moim koncie o których informuje mnie automatyczne powiadamianie w aplikacji a następnie jest to usuwane. Kontakt z osobą o wyższych kompetencjach niż konsultant jest w tym banku niemożliwy. Bank w swoich decyzjach powołuje się na prawo, a sam prawa nie przestrzega oszukując i okradając klientów.
    WadySprzedają produkty pod którymi kryją się niejasności i brak precyzji. Każdą zła decyzja banku jest przypisywana klientowi.
  • ~Ola / 2022-05-11 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie umia i nie rozumia co się mówi blokuje konta infolinia zanim coś powie pyta 2 osobę robia zamieszanie wspolwlasciciel konta nic nie może zrobić to po kiego h...on tam jest patologia
    Zalety00000000000
    WadyDo szkoły się uczyć najgorszy bank
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100