Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2022-09-06 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku Millennium. Na początku było wszystko w porządku byłam zadowolona, później się zaczął cyrk. W placówce w galerii handlowej panie nie wiedzą niczego! Nie ważne z czym przyszłam zawsze był problem wytłumaczyć wyjaśnić czy sprawdzić, kiedy zdecydowałam się na założeniu karty kredytowej to żałuję do dnia dzisiejszego. Mówili w placówce że trzeba miesięcznie spłacać 5% oferta mi odpowiadała, lecz potem okazuje się że w każdym miesiącu inaczej sobie podliczają powinnam płacić 150zł a w każdym miesiącu płacę różne sumy! Raz zdarzy się 160zł a za chwilę 200zł. I co najważniejsze pobierają pieniądze z konta bez wiedzy klinieta! Konto podstawowe konto już zamknęłam teraz staram się jak najszybciej zamknąć jeszcze kartę kredytową i zakończyć umowę z tym pseudo bankiem. Unikać ten bank szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak wiedzy pracowników
    Pobieranie pieniędzy bez wiedzy klinieta
    Problem z udzieleniem pomocy klinieta
    Ukrywania rzeczywistości działań danej karty
  • ~Niezadowolony Klient. / 2023-02-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    KAZDEMU KTO CHCE ZALOZYC KONTO W BANKU MILLENIUM I WZIAC W NIM POŻYCZKĘ ODRADZAM OD RAZU. PODWYŻSZAJĄ SOBIE OPROCENTOWANIA Z POWODU TEGO ZE WYPLATA NIE ZDAZYLA WPLYNAC W TERMINIE OD 10 DNIA POPRZEDNIEGO MIESIACA DO 9 DNIA OBECNEGO MIESIĄCA ((NIE ROZUMIEM TYLKO DLACZEGO JEST TAKI WYMÓG SKORO PŁATNOŚĆ RAT MAM 10DNIA W MIESIACU). ZLODZIEJE I OSZUSCI!!
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo wymieniać
  • ~Nik / 2021-10-13 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia do kasy stałem na dworze bo czynna albo jedna czasem dwie lale latają po banku niema komu odebrać tefonu próbowałem trzy godziny jedno szambo
  • ~Nika / 2021-12-15 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna kpina dzwonie od tygodnia z zagranicy codziennie po130minut i nikt nieraczy odebrać telefonu to co oni robią ????
  • ~Nika1 / 2020-12-02 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku.
    To totalny złodziej.
    Praca w nim również żadna rewelacja odradzam!
    ZaletyBrak
  • ~Nikita / 2022-02-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona ,bank wiecznie zamknięty - w większości całuje klamkę jak chcę coś załatwić w banku. Obsługa niemiła ,zmuszająca do zakładania aplikacji ,której nie chce mieć ( bez aplikacji nie chcą przyjąć w placówce wpłaty na konto ) . Karta od konta biznes nie działa od kilku miesięcy i nikt nie wie czemu !!!! I dużo dużo więcej .... Szkoda pisać !!!! Zawsze wychodząc z banku jestem zdenerwowana
    ZaletyBrak brak i jeszcze raz brak
    WadyCały ten bank jest Wadą
  • ~Nikt Szczególny / 2023-09-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim banku w Stargardzie nie mogę wypłacić waluty euro już do samego banku mam ponad 30 kilometrów niestety muszę jechac do Szczecina to kolejne 30 kilometrów,korki muszę tracić czas ponosić koszty paliwa bank upada na psy
    ZaletyBrak zalet w tej chwili
    WadyBrak obsługi gotówkowej w placówce banku w Stargardzie
  • ~Nknk / 2023-09-11 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta a także obsługi kredytu hipotecznego to jakiś żart. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
  • ~Nnn / 2021-06-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa tragedia
  • ~nyska / 2022-06-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam kiedykolwiek doczynienia. Nie polecam! A raczej namawiam za omijaniem tego banku szerokim łukiem! Okłamują klientów namawiając na kolejne kredyty. Nawet problemy są z zamknięciem rachunku. Totalna porażka!! Takie banki nie powinny wogole istnieć
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo. Przede wszystkim okłamywanie i naciąganie ludzi
  • ~Obiektywny / 2020-04-10 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa. Znajomy przedsiębiorca zbańczył przez ten bank.
  • ~odchodzę / 2021-12-01 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dzisiaj telefonicznie zlikwidować kartę 'IMPRESJA". Pan kazał mi w celu weryfikacji wpisać na telefonie Millekod a następnie kod dostępu. Po tym już tylko cisza, cisza, i cisza.Nikt nie nie podjął rozmowy przez ponad 7 minut.Rozłączyłem się, bo ile można czekać na łaskę pana z infolinii???Teraz nie tylko rezygnuję z karty ale rezygnuję z banku, gdyż nie pierwszy to raz gdy spotykam się z ignorancją klientów w tym pseudo banku. A dyrekcji gratuluję kompetentnych pracowników.
    ZaletyNie dostrzegam żadnych
    WadyJak widać same wady
  • ~Ode / 2020-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu pojawienia się koronawirus strasznie nekaja telefonami listami o parę zloty Na koncie mam np. 3zl na minusie to dzwonią piszą smsy zgłaszam że przy następnej wypłacie reguluje a oni dalej swoje przed koronawirus nigdy tak nie było do miesiąca nawet poczekać mogli gdy ba koncie było dużo więcej nawet paręnaście zł np 20zl i więcej a teraz nekaja
    ZaletyNekanie
    WadyNękanie
  • ~Okradziony klient przez millennium / 2024-04-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odchodzę z tego banku po ponad 12 latach bycia rzetelnym klientem. Bank sprzedaje produkty-buble. Konta dzieci są nazwane dokładnie tak samo jak konta rodziców, co doprowadza do pomyłkowych przelewów. Przelałem 40 tys. na potencjalnie swoje konto oszczędnościowe. Okazało się że środki są na koncie mojego dziecka i nie jestem w stanie odzyskać tych pieniędzy w pełnej kwocie. Pieniądze będę odzyskiwać ponad 5 miesięcy ponosząc przy tym ogromne straty. Oprócz tego system bankowy jest niedostatecznie zabezpieczony ponieważ dzieją się dziwne rzeczy na moim koncie o których informuje mnie automatyczne powiadamianie w aplikacji a następnie jest to usuwane. Kontakt z osobą o wyższych kompetencjach niż konsultant jest w tym banku niemożliwy. Bank w swoich decyzjach powołuje się na prawo, a sam prawa nie przestrzega oszukując i okradając klientów.
    WadySprzedają produkty pod którymi kryją się niejasności i brak precyzji. Każdą zła decyzja banku jest przypisywana klientowi.
  • ~Ola / 2022-05-11 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie umia i nie rozumia co się mówi blokuje konta infolinia zanim coś powie pyta 2 osobę robia zamieszanie wspolwlasciciel konta nic nie może zrobić to po kiego h...on tam jest patologia
    Zalety00000000000
    WadyDo szkoły się uczyć najgorszy bank
  • ~Ola / 2023-08-15 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś strasznego obsługa klienta, doradcy nie zrobią nic zeby pomóc albo zrobią żle, pół roku czekam na najprostsze dokumenty do kredytu hipotecznego i ciągle zle wystawione zle przysłane. Na reklamacje brak odpowiedzi reklamacje nie czytane rozpatrywane tylko pod kontem banku, odpowiedzi nie na temat, coś strasznego. Klient który 15 lat spłaca kredyt frankowy z wielkimi odsetkami traktowany jak totalne g....nie polecam nikomu zadnego produktu w tym banku i korzystania z usług. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystkie jakie moze mieć bank od obsługi zaczynając
  • ~Olek / 2023-02-11 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu połączenia z eurobankiem najgorszy bank w kraju, zła obsługa, naliczanie opłat z kosmosu zero kontaktu nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele żeby je wymienić
  • ~Olena / 2021-11-20 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !!!! prostej obsługi nie można przeprowadzić !!! dodzwonić się masakra !!! potrzebowałam szybko przeprowadzić przelew,niestety ,,ich,, system błędny !!! byłam w oddziale w sprawie aktywacji nowego telefonu... już pani miała problem... w domu chcę zrobić poważny przelew i niestety nie ma autoryzacji... likwiduję rachunek i wracam do Alioru
    Zaletyżadnych,jeżeli mają problemy w tak błahych sprawach to jak można ,,ich,, brać poważnie a przeprowadzam często poważne przelewy... totalne ryzyko w tym banku !
    Wadysporo
  • ~Olka / 2022-03-08 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Nie chcą wypłacać pieniędzy. Zaznaczam swoich ciężko zarobionych pieniędzy! Mimo zamówień, co też jest kpiną robią z Ciebie idiote. Przekładają terminy. Co to ma być,ja się pytam gdzie mają moja gotówkę? Żeby się prosić o swoje! Czas zrezygnować z tego banku.
    ZaletyŻadnych
  • ~Ona / 2020-04-02 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to żenada. Brak jakiekolwiek pomocy, poziom rozmów z konsultantem ponizej zera.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027