Złożyłem dyspozycje zamknięcia rachunku bankowego z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Po upłynięciu miesiąca odczekałem dwa dni i pojawiłem się w banku celem sprawdzenia i okazało się ze rachunek nie został zamknięty i ze nie ma takiej dyspozycji. Pokazałem skan dyspozycji to okazało się ze jednak jest taka dyspozycja w systemie ale bank nie wie dlaczego nie zamknął rachunku.
Po kilku dniach udałem się do banku ponownie by sprawdzić czy rachunek został zamknięty. Dowiedziałem się ze rachunek został zamknięty. Potrzebuje raport zerowy. Pani powiedziała ze nie może takiego raportu wygenerować. Poprosiłem żeby zadzwoniła po wsparcie. Okazało się ze może wygenerować wniosek o wystawienie takiego zaświadczenia. Może to zrobić ale ma problem z edytowaniem pola formularza. Zostawiłem panią z tym formularzem na godzinę i właśnie przyszedłem ponownie do banku...
ZaletyBrak
WadySystem bankowy
~Ania / 2020-08-25 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Bylam w Banku aby zmniejszyć oprocentowanie A p.Magda Sz. proponuje kartę kredytową. Bank w Galenie w Jaworznie beznadziejny. Mało tego hasła obsluga. Nie polecam tego banku. Wogole nie jest i otwarty do klienta
ZaletyHipoteczny kredyt
WadyNie miła obsluga
~Ewa / 2020-08-23 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank złodziejski,nie uwzględniają reklamacji,pieniądze giną z kont,brak autoryzacji na telefonie,brane kredyty bez pozwolenia właściciela konta,kredyt przelany na konto właściciela,poczym automatyczne przelany na konto złodzieja,nie zablokowali konta na prośbę właściciela,i wiele innych jest uwag,odradzam ten Bank Millenium.jeśli nie chcecie mieć problemów,i zachować swoje oszczędności
ZaletyŻadne
WadyWyudzane kredyty bez autoryzacji,włamania na konta klientów,giną oszczędności,nie uwzględniane reklamację.
~Piotr / 2020-08-20 10:08
Ocena: 1.00 / 5
11.05.2020 złożyłem dyspozycje wraz z kompletem dokumentów w oddziale 115 we Wrocławiu( co potwierdził pracownik banku).Po 67dniach złożyłem reklamacje w oddziale nr 115. 2o.V.2020 otrzymuję sms, że wysłali odpowiedź pocztą - kłamstwo do dzisiaj(20.08'20)żaden list z Milenium nie dotarł)po co kłamać? Druda reklamacja w oddziale nr352 we Wrocławiu 06.08'20 -brak jakiejkolwiek informacji, pracownik nic nie wie i nie może uzyskać informacji od swoich przełożonych do których dzwoni przy mnie- nie odbierają telefonu.Informuje mnie ,że oddzwoni i poa pełne wyjaśnienie . Do dzisiaj nie oddzwonił.11.08.2020 telefonicznie pod nr 801331331 składam ponownie reklamację- odp. ma przyjść pocztą (7 dni)- do dzisiaj nie przyszła. Uwaga na bank Milenium - zupełny brak szacunku i lekceważenie klienta. Żadnych procedur nie dotrzymują. Złożyłem skargę do Arbitra Bankowego i Rzecznika Finansowego. Czuję ,że zostałem oszukany i sprawę będę kierował do Sądu. UWAGA Ostrzegam - po moich doświadczeniach NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH INTERESÓW z MILENIUM.
ZaletyBrak
WadyNie miałem wpływu na wybór banku pieniądze przeznaczone dla mnie zdeponowała inna osoba.
~Wojtek / 2020-08-14 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Likwidacja oddziałów gotówkowych, długi czas oczekiwania, brak waluty obcej w wielu placowkach
ZaletyCoraz mniej
WadyJak wyżej
~Anna / 2020-08-10 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank , z jakim miałam do czynienia. Wniosek o kredyt wpłynął na początku czerwca. Procedura miała trwać maksymalnie 3 tygodnie. Po paru tygodniach oczekiwania decyzja pozytywna . Czas podpisać umowę. Okazuje się , że w umowie popełniono błąd. Nie wiadomo jaki . Znowu czekanie. W końcu dochodzi do podpisania umowy na końcu lipca. Umowa podpisana. Dzisiaj jest 10 sierpnia a pieniędzy nie ma mimo , że ostatniego lipca wyszło zlecenie na przelew. Skandal. Klientowi lecą odsetki za pieniądze, które bank przetrzymuje. Ostrzegam przed kredytem w tym banku
ZaletyBrak
~Andrew / 2020-08-03 16:00
Ocena: 1.00 / 5
to jest chyba najgorszy bank w Polsce załatwiający wnioski o wypłatę i wydanie zaświadczenia o stanie konta w sprawach spadkowych, kiedy inne banki takie jak Pekao, Santander, GetIn, wypłaciły mi pieniądze w 2 dni, i wydaly zaświadczenie w ciągu 1-2 tygodni, Bank Millennium chce 90 dni na zrealizowanie takich wniosków,
to jest poniżej jakichkolwiek standardów bankowości i czasu realizacji wniosku klienta
~Alan / 2020-07-31 12:37
Ocena: 2.00 / 5
Marna oferta, wysokie spready, bardzo negatywne podejście do klienta. Bank nieprzyjazny starym klientom. Nikomu nie polecam. Byle wziąć kasę. Jedynie bankowość elektroniczna na dobrym poziomie.
Zaletybankowość elektroniczna i aplikacja
Wadysłaba oferta
bezduszne podejście do klienta
~Lolina / 2020-07-29 14:17
Ocena: 1.33 / 5
Bank ksieguje kiedy chce wczoraz zostały wysłane pieniadze z innego banku o godz. 13:00, a ja nadal jestem bez przelewu to jest śmieszne wręcz żałosne JAK WROCE DO PL TO ZMIENIAM BANK NIE POLECAM......
ZaletyBrak
WadyNic pozytywnego
~Manga1234 / 2020-07-27 15:58
Ocena: 2.00 / 5
Bank wcisnął mi ofertę wygodny portwel inwestycjny zachwalał jego zalety o wadach kosztak utracie pieniędzy nie powiedzial nirawie straciłam wszystkie pieniądze... Konsultanci na linii zero wiedzy o czymkolwiek nie polecam ... Robią co chcą żenujące oszukanie klienta pod pozorem wzrostu jego zysków ...
ZaletyBrak
WadyOferta obsługa
~Adam / 2020-07-27 09:36
Ocena: 1.67 / 5
To kiedyś był dobry bank, ale teraz już nie jest. Bzdurne mechanizmy, na przykład zajęć komorniczych. Otóż: Przekroczyłem kwotę wolną od zajęcia, co zwyczajowo skutkuje przekazaniem środków (ponad ten limit) do komornika, i jest to rzecz całkowicie normalna. Co robi bank Millenium w przypadku gdy komornik zwraca te środki z powodu zbiegu egzekucji? :) Wysyła je automatycznie ponownie. Odbijanie "piłeczki" trwa tak długo, dopóki nie skończą się środki na koncie. Teraz wyjaśnię, dlaczego środki się kończą :) Otóż, do każdego przelewu do komornika, Bank życzy sobie prowizję 7,99 PLN, a co za tym idzie, pomniejsza za każdym razem kolejny raz wysyłaną kwotę o wysokość prowizji :) Na zgłoszenia bank nie reaguje w żaden pilny sposób. Ot tam odpowiada jakiś student praktykant, że reklamacja jest przyjęta i odpiszą w ciągu 30 dni. Na dziesięć pytań, wpływa dziesięć takich samych odpowiedzi, że sprawa została gdzieś tam przekazana, i gdzieś tam kiedyś odpiszą. Odbijanie piłeczki trwa nadal, pieniądze komornik zwraca, bank uporczywie je wysyła pobierając za każdym razem prowizję od tych samych pieniędzy, już kilkanaście razy. Sprawę kieruję do rzecznika Finansowego w dniu dzisiejszym, oraz rzecz jasna, zamykam rachunki w Banku Millenium.
Dołączam się do negatywnych opinii nt zwlekania z wypłatą środków, w moim przypadku po zmarłym ojcu. Przedłożyłam dokumenty dotyczące przeprowadzonego postępowania spadkowego, co więcej do rachunku została ustanowiona dyspozycja na wypadek śmierci i uzyskałam odpowiedź, że na wypłatę środków muszę czekac 82 dni. Zachęcam wszystkie osoby, które spotkały się z podobnym problemem do zgłaszanie sprawy do Urzędu Ochrony Konsumenta i Rzecznika finansowego. Trzeba ukrucić nieuczciwe praktyki Banku.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
~BeaT / 2020-07-07 18:26
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA! Bank Millennium aż do 75 dni roboczych przetrzymuje pieniądze na rachunku osoby zmarłej które powinien jak najszybciej wypłacić spadkobiercom po złożeniu wszelkich koniecznych dokumentów. To jest skandal.
Zaletybrak
WadySkandalicznie długi termin realizacji wypłaty z tytułu spadku.
~Jarosław / 2020-07-03 12:53
Ocena: 2.67 / 5
Badanie zdolności kredytowej w banku do przyjemnych nie należy. Rozmawiałem z 5-cioma osobami (wykonując 3 telefony), usłyszałem 3 różne opinie (2 pozostałe telefony zakończyły się prośbą o zadzwonienie w innym terminie). Nie skupiając się na nieprzychylnych szczegółach napiszę tylko, że podczas pierwszej (przerwanej nie z mojej winy) rozmowy przekazano mi, że umowa zlecenie w moim przypadku nie będzie stanowić problemu, toteż dzwoniłem dalej, żeby po 2 dniach dowiedzieć się, że jednak stanowi :)
ZaletySzybki kontakt ze strony banku.
WadyNiezgodność przekazywanych informacji przez konsultantów.
~Zdzislaw / 2020-07-01 21:02
Ocena: 1.33 / 5
Witam nie polecam tego banku od razu w placówce doradca klienta informacje udzielane są nie jasne po dłuższej rozmowie glubiai przeczą same sobie na infolinii to samo podają informacje sprzeczne co inny operator inaczej tłumaczy mam komornika zawyżają kwota wolna od zajęcie aby jak najlepiej mniej było wolnej kwoty co nie którzy operatorzy są bardzo wulgarni nie spotkałem jeszcze takiego banku nie polecam to mafia a nie hank
~superokazja / 2020-07-01 02:12
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to kpiny. Wolna kwota od zajęcia komorniczego to 1950 zł. Miałem na koncie niecałe 1300 zł a bank zablokował mi 265 zł z konta i przelał je do komornika. Poza tym zrobił to dwa razy. Po mojej interwencji w oddziale banku, zrobili tak samo jeszcze dwa razy i dalej moje pieniądze nie są bezpieczne, mimo, że na koncie nie przekraczam kwoty 1300 zł.Wycofuję się z tego badziewia i innym też nie polecam!!!!!
Zaletybrak
Wadyoszustwa
~Oszukany Klient / 2020-06-29 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby nie to ,że byłem wcześniej klientem w Eurobanku i automatycznie zostałem przeniesiony do tego pożal się Boże Millenium Banku to bym nigdy tam nie poszedł. Czuję się oszukany przez ten bank. Dno wielkie dno.
ZaletyBrak
WadyJedno wielkie oszustwo .
~maroo / 2020-06-25 22:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupiona na kredyt lodówka w Mediaexpert , kredytodawcą bank Millenium , oprocentowanie kredytu 34%.
Bandytyzm w biały dzień.Zrezygnowałem.Nie polecam banku
Zaletybrak
WadyCałe mnóstwo.
~ALBERT / 2020-06-20 16:39
Ocena: 3.00 / 5
prosze o pomoc czy może mi ktoś pomóc potrzebuje skan ike w millenium.
~Matty / 2020-06-12 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakaś paranoja. Blokują pieniądze na koncie. A obsługa infolini jest nie kompetentna i nie douczona. Nie polecam.