Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2020-11-01 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki może istnieć, jeden na pewno z wielu. Ja mam by najmniej pierwszy raz do czynienia z tym całym ich chorym systemem. Wyobraźcie sobie, że po prostu okradaja mnie z moich środków i nie potrafią już się z tego tłumaczyć. Konto 360. W aplikacji mobilnej widnieje w systemie coś takiego jak środki zablokowane, bank to nalicza po ogólnie np zrobionych przez ciebie zakupach.. Są sytuację w których gdzie np tak jak u mnie za zrobione zakupy kasjerka powiedziała, że środki nie przechodzą mimo wszystko bank naliczył i zabrał. Wyszła z tego jakaś kwota 217 zł i stało się to zablokowanymi środkami, mało tego bank mi to pobrał te 217 zła właśnie tłumacząc, że w zaistniałej sytuacji oni mają do tygodnia!!!!? na oddanie mi tych środków, ok. Ale teraz bonusik, w systemie wciąż widnieją zablokowane środki czyli te 217 zł.. I wyszło tak, że za każdym razem kiedy wchodził mi przelew do banku, bank po prostu naliczał sobie te 217 zł!! Wyobraźcie sobie! Heh. Obsługa mówiła że to nie możliwe, przedstawiałam im prosty rachunek i nic w tym czasie nie zakupialam, pieniądze po prostu przelewałam na konto, ale co z tego i tak byłam na minusie. Nie potrafią do tego dojść. No jak złodziej ma się przyznać haha. Pani w obsłudze powiedziała mimo tego iż miała moja historie przed nosem, że tak się stało tylko raz, że raz się stać powinno. Robiła ze mnie totalna idiotke. Rezygnuje z tego ścierwa i moim celem od dziś jest robienie im jak najgorszej reklamy, zadbam o to tak jak oni zadbali o mój czas, nerwy. W czasach takich jak teraz jest wielu którzy cię wykorzystają, mimo tego i tak baczniej obserwuję. Odradzam współpracę z tym chorym systemem
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ich milion
  • ~Ode / 2020-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu pojawienia się koronawirus strasznie nekaja telefonami listami o parę zloty Na koncie mam np. 3zl na minusie to dzwonią piszą smsy zgłaszam że przy następnej wypłacie reguluje a oni dalej swoje przed koronawirus nigdy tak nie było do miesiąca nawet poczekać mogli gdy ba koncie było dużo więcej nawet paręnaście zł np 20zl i więcej a teraz nekaja
    ZaletyNekanie
    WadyNękanie
  • ~Anita / 2020-10-26 01:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto osobiste w banku milenium zostało zablokowane i nie mam żadnego wglądu na swoje konto ponieważ zmieniłam numer telefonu !!! W związku z tym mam zgłosić się w punkcie banku aby potwierdzić zmianę i zweryfikować . W czasie pandemii a mieszkam za granica jest to poprostu nie możliwe !! Wielokrotnie dzwoniłam do banku złożyłam nawet reklamacje ale nic nie da się zrobić !!!
    Dziwi mnie to skoro otworzyć nowe konta można online w 15 min ale już zmienić numer telefonu wymagane do operowania kontem jest niemożliwe online ani żadna inna droga dostępna w czasie pandemii
    A wiec nie mam żadnego wglądu na swoje konto tudzież wynajmuje w Polsce mieszkanie i opłacam podatek od wynajmu mieszkania obecnie nie mam możliwości tego robić wiąże się to z ogromnymi problemami ale banku to nie interesuje ważnie ze mogą robić z moim kontem obecnie co chcą SZOK POPROSTU SZOK
    To jest oszustwo ! W okresie pandemii oferują wszystko na online do załatwienia w 15 min ale UWAGA później już nic nie da się załatwić online . Jestem przerażona i w pułapce
    Na moja reklamacje i prośbę zamknięcia konta (skoro nie mogę korzystać ze swoich środków na kim) nikt nie raczył nawet odpowiedzieć a potwierdzenie ze bank otrzymał moja prośbę i reklamacje mam ale to tyle ...
  • ~Robert / 2020-10-18 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed pandemia wnioskowałem o kredyt hipoteczny. Zanim zaczęliśmy o czymkolwiek rozmawiać poinformowałem o ilości hipotek jaką mam już w innym banku i powiedzieli że wszystko pasuje i w niczym to nie przeszkadza. Pani z banku przekonując mnie że na 100%bedzie wszystko pozytywnie rozpatrzone poleciła mi już rzeczoznawcę żebym zrobił już wycenę i to przyspieszy proces weryfikacji i decyzji. Termin weryfikacji przeciągany maksymalnie długo jak się tylko da. Oczywiście okazało się że jednak nie ma zgody gdyż bank stwierdził że jednak poprzednie hipoteki są problemem o czym wiedzieli od samego początku. Tragedia. Straciłem ponad miesiąc czasu, koszty rzeczoznawcy. Niekompetencja, naciąganie klienta na koszty, zwodzenie i gra na czas. Nigdy więcej moja noga tam nie stanie.
    Temat dotyczy placówki w Żorach
    ZaletyBrak
  • ~Zxc / 2020-10-06 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Okradli mnie na prawie 800 zł za przedłużenie limitu na karcie na następny rok z góry, z którego nie zdarzyło mi się ani razu skorzystać. Nieprofesjonalne podejście do klienta, naciąganie.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo, naciąganie, brak profesjonalizmu, system, arogancka obsługa
  • ~Mateusz / 2020-09-29 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium oszukuje z promocjami uważajcie naciąga swoich klientów potem zasłania się regulaminem to co małymi literami jest napisane
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo ze zwrotem w promocji OC
  • ~Adam / 2020-09-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrzebuje większego pola dla opisania wszystkich negatywnych opinii.
    ZaletyBrak
    WadyOczekiwanie - godzina
    Brak wolnych konsultantów, a które wolne, to robią wszystko bardo powoli co wydłuża czas oczekiwania.
    Obsługa - zero kompetencji
  • ~Klient / 2020-09-08 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłem dyspozycje zamknięcia rachunku bankowego z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Po upłynięciu miesiąca odczekałem dwa dni i pojawiłem się w banku celem sprawdzenia i okazało się ze rachunek nie został zamknięty i ze nie ma takiej dyspozycji. Pokazałem skan dyspozycji to okazało się ze jednak jest taka dyspozycja w systemie ale bank nie wie dlaczego nie zamknął rachunku.

    Po kilku dniach udałem się do banku ponownie by sprawdzić czy rachunek został zamknięty. Dowiedziałem się ze rachunek został zamknięty. Potrzebuje raport zerowy. Pani powiedziała ze nie może takiego raportu wygenerować. Poprosiłem żeby zadzwoniła po wsparcie. Okazało się ze może wygenerować wniosek o wystawienie takiego zaświadczenia. Może to zrobić ale ma problem z edytowaniem pola formularza. Zostawiłem panią z tym formularzem na godzinę i właśnie przyszedłem ponownie do banku...
    ZaletyBrak
    WadySystem bankowy
  • ~Ania / 2020-08-25 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylam w Banku aby zmniejszyć oprocentowanie A p.Magda Sz. proponuje kartę kredytową. Bank w Galenie w Jaworznie beznadziejny. Mało tego hasła obsluga. Nie polecam tego banku. Wogole nie jest i otwarty do klienta
    ZaletyHipoteczny kredyt
    WadyNie miła obsluga
  • ~Ewa / 2020-08-23 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank złodziejski,nie uwzględniają reklamacji,pieniądze giną z kont,brak autoryzacji na telefonie,brane kredyty bez pozwolenia właściciela konta,kredyt przelany na konto właściciela,poczym automatyczne przelany na konto złodzieja,nie zablokowali konta na prośbę właściciela,i wiele innych jest uwag,odradzam ten Bank Millenium.jeśli nie chcecie mieć problemów,i zachować swoje oszczędności
    ZaletyŻadne
    WadyWyudzane kredyty bez autoryzacji,włamania na konta klientów,giną oszczędności,nie uwzględniane reklamację.
  • ~Piotr / 2020-08-20 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    11.05.2020 złożyłem dyspozycje wraz z kompletem dokumentów w oddziale 115 we Wrocławiu( co potwierdził pracownik banku).Po 67dniach złożyłem reklamacje w oddziale nr 115. 2o.V.2020 otrzymuję sms, że wysłali odpowiedź pocztą - kłamstwo do dzisiaj(20.08'20)żaden list z Milenium nie dotarł)po co kłamać? Druda reklamacja w oddziale nr352 we Wrocławiu 06.08'20 -brak jakiejkolwiek informacji, pracownik nic nie wie i nie może uzyskać informacji od swoich przełożonych do których dzwoni przy mnie- nie odbierają telefonu.Informuje mnie ,że oddzwoni i poa pełne wyjaśnienie . Do dzisiaj nie oddzwonił.11.08.2020 telefonicznie pod nr 801331331 składam ponownie reklamację- odp. ma przyjść pocztą (7 dni)- do dzisiaj nie przyszła. Uwaga na bank Milenium - zupełny brak szacunku i lekceważenie klienta. Żadnych procedur nie dotrzymują. Złożyłem skargę do Arbitra Bankowego i Rzecznika Finansowego. Czuję ,że zostałem oszukany i sprawę będę kierował do Sądu. UWAGA Ostrzegam - po moich doświadczeniach NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH INTERESÓW z MILENIUM.
    ZaletyBrak
    WadyNie miałem wpływu na wybór banku pieniądze przeznaczone dla mnie zdeponowała inna osoba.
  • ~Wojtek / 2020-08-14 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja oddziałów gotówkowych, długi czas oczekiwania, brak waluty obcej w wielu placowkach
    ZaletyCoraz mniej
    WadyJak wyżej
  • ~Anna / 2020-08-10 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , z jakim miałam do czynienia. Wniosek o kredyt wpłynął na początku czerwca. Procedura miała trwać maksymalnie 3 tygodnie. Po paru tygodniach oczekiwania decyzja pozytywna . Czas podpisać umowę. Okazuje się , że w umowie popełniono błąd. Nie wiadomo jaki . Znowu czekanie. W końcu dochodzi do podpisania umowy na końcu lipca. Umowa podpisana. Dzisiaj jest 10 sierpnia a pieniędzy nie ma mimo , że ostatniego lipca wyszło zlecenie na przelew. Skandal. Klientowi lecą odsetki za pieniądze, które bank przetrzymuje. Ostrzegam przed kredytem w tym banku
    ZaletyBrak
  • ~Andrew / 2020-08-03 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest chyba najgorszy bank w Polsce załatwiający wnioski o wypłatę i wydanie zaświadczenia o stanie konta w sprawach spadkowych, kiedy inne banki takie jak Pekao, Santander, GetIn, wypłaciły mi pieniądze w 2 dni, i wydaly zaświadczenie w ciągu 1-2 tygodni, Bank Millennium chce 90 dni na zrealizowanie takich wniosków,
    to jest poniżej jakichkolwiek standardów bankowości i czasu realizacji wniosku klienta
  • ~Alan / 2020-07-31 12:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Marna oferta, wysokie spready, bardzo negatywne podejście do klienta. Bank nieprzyjazny starym klientom. Nikomu nie polecam. Byle wziąć kasę. Jedynie bankowość elektroniczna na dobrym poziomie.
    Zaletybankowość elektroniczna i aplikacja
    Wadysłaba oferta
    bezduszne podejście do klienta
  • ~Lolina / 2020-07-29 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ksieguje kiedy chce wczoraz zostały wysłane pieniadze z innego banku o godz. 13:00, a ja nadal jestem bez przelewu to jest śmieszne wręcz żałosne JAK WROCE DO PL TO ZMIENIAM BANK NIE POLECAM......
    ZaletyBrak
    WadyNic pozytywnego
  • ~Manga1234 / 2020-07-27 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wcisnął mi ofertę wygodny portwel inwestycjny zachwalał jego zalety o wadach kosztak utracie pieniędzy nie powiedzial nirawie straciłam wszystkie pieniądze... Konsultanci na linii zero wiedzy o czymkolwiek nie polecam ... Robią co chcą żenujące oszukanie klienta pod pozorem wzrostu jego zysków ...
    ZaletyBrak
    WadyOferta obsługa
  • ~Adam / 2020-07-27 09:36
    Ocena: 1.67 / 5
    To kiedyś był dobry bank, ale teraz już nie jest. Bzdurne mechanizmy, na przykład zajęć komorniczych. Otóż: Przekroczyłem kwotę wolną od zajęcia, co zwyczajowo skutkuje przekazaniem środków (ponad ten limit) do komornika, i jest to rzecz całkowicie normalna. Co robi bank Millenium w przypadku gdy komornik zwraca te środki z powodu zbiegu egzekucji? :) Wysyła je automatycznie ponownie. Odbijanie "piłeczki" trwa tak długo, dopóki nie skończą się środki na koncie. Teraz wyjaśnię, dlaczego środki się kończą :) Otóż, do każdego przelewu do komornika, Bank życzy sobie prowizję 7,99 PLN, a co za tym idzie, pomniejsza za każdym razem kolejny raz wysyłaną kwotę o wysokość prowizji :) Na zgłoszenia bank nie reaguje w żaden pilny sposób. Ot tam odpowiada jakiś student praktykant, że reklamacja jest przyjęta i odpiszą w ciągu 30 dni. Na dziesięć pytań, wpływa dziesięć takich samych odpowiedzi, że sprawa została gdzieś tam przekazana, i gdzieś tam kiedyś odpiszą. Odbijanie piłeczki trwa nadal, pieniądze komornik zwraca, bank uporczywie je wysyła pobierając za każdym razem prowizję od tych samych pieniędzy, już kilkanaście razy. Sprawę kieruję do rzecznika Finansowego w dniu dzisiejszym, oraz rzecz jasna, zamykam rachunki w Banku Millenium.
    ZaletyKiedyś był to dobry bank
    Wadybeznadziejne mechanizmy rozliczeń, tragiczna obsługa klienta.
  • ~Adc / 2020-07-20 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnych opinii nt zwlekania z wypłatą środków, w moim przypadku po zmarłym ojcu. Przedłożyłam dokumenty dotyczące przeprowadzonego postępowania spadkowego, co więcej do rachunku została ustanowiona dyspozycja na wypadek śmierci i uzyskałam odpowiedź, że na wypłatę środków muszę czekac 82 dni. Zachęcam wszystkie osoby, które spotkały się z podobnym problemem do zgłaszanie sprawy do Urzędu Ochrony Konsumenta i Rzecznika finansowego. Trzeba ukrucić nieuczciwe praktyki Banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~BeaT / 2020-07-07 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Bank Millennium aż do 75 dni roboczych przetrzymuje pieniądze na rachunku osoby zmarłej które powinien jak najszybciej wypłacić spadkobiercom po złożeniu wszelkich koniecznych dokumentów. To jest skandal.
    Zaletybrak
    WadySkandalicznie długi termin realizacji wypłaty z tytułu spadku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976