strona 4 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Maciej / 2022-04-16 13:30
Jestem klientem banku już kilka lat. Jestem zadowolony zarówno z konta i hipoteki w tym banku, jak również z obsługi klienta. Szybko odpisują na zgłoszenia w aplikacji, bankomat i wpłatomat działa w mojej miejscowości. Obsługa w oddziale jest bardzo dobra. Polecam ;) -
-
~Magdalena / 2023-12-19 18:17
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pań z Banku w Kaliszu przy Ul. Górnośląskiej. Bardzo szybko pomogły w załatwieniu sprawy. Rzeczowo i profesjonalnie, nawet zostały już po zamknięciu placówki. Daję najwyższą ocenę WadySzkoda że bankomat/wpłatomat jest tylko w środku -
~Małgorzata / 2024-01-23 22:51
Serdecznie dziękuję pracownicom banku Millenium oddziału w Ostrołęce za pomoc przy transferze IKE. Zaletyprofesjonalizm, uprzejmość -
~Małgorzata B / 2024-05-21 08:28
Bank Millennium w Warszawie Galeria Młociny. Wspaniała i kompetentna obsługa. Szybka realizacja. Uprzejmość i pomocność. Serdeczne podziękowania dla Pani Pauliny K z odziału w Galerii Młociny. -
~małgorzta / 2025-02-11 15:30
W dniu 11.02.2025r. zostałam obsłużona przez przesympatyczną pracownicę Waszego Banku. Nazywa się Pani Anna Cienka .Już wcześniej kilka razy udzielała mi informacji. Stwierdzam , że jest osobą bardzo kompetentną i rzeczową na swoim stanowisku . Potrafi przekazać najważniejsze informację i bardzo dobrze doradzić w zagadnieniu. Jest miła , życzliwa, pełna empatii na klienta. ZaletyJak wyżejWadyNie stwierdzam . -
~Marc / 2024-04-21 21:09
Szybka i fachowa pomoc.Sympatyczne i pomocne Panie w placówce.Polecam Zaletyszybko ,konkretnie ,miło -
~Marcin / 2022-11-29 10:51
Jestem zadowolony z usług Banku Millennium.
Bardzo dobra obsługa klienta, bez zbędnego czekania na załatwienie sprawy doradztwo finansowe na najwyższym poziomie, dobre oferty kredytów polecam.ZaletyObsługa klienta, kontaktWadybrak -
~MarcinSłaboński / 2023-09-04 15:58
Ja niżej podpisany Marcin Słaboński przepraszam Pana Błażeja Niemczyka za publikowanie na forach i stronach Internetowych, a w tym również i w opiniach Google o placówce Banku Millennium szkalujących go treści w których pisałem, że Pan Błażej Niemczyk jest oszustem, złodziejem, naciągaczem, czy fałszuje dokumenty. Oświadczam, że zarzuty te nie były prawdziwe, a opisywane przeze mnie zachowania nigdy nie miały miejsca.
Marcin Słaboński -
-
~Marek Makówka / 2010-09-24 09:01
Jestem od 5 lat klientem tego banku. Korzystam z kilku produktów i naprawdę jestem zadowolony.
Konto internetowe jest moim zdaniem genialne. Mam drugie w BZWBK więc mogę porównać tylko z nim. WBK to moim zdaniem klęska w porównaniu z Millenium.ZaletyDużo haseł = bezpieczeństwo
Możliwość wybou produktów z poziomu konta internetowego.
Baardzo prosta obsługa
Możliwość zmiany nr telefonu z poziomu konta
W koncie Premium mam możliwość wykonania nieograniczonej ilości przelewów bez dodatkowych kosztów.
Kredyt hipo (stary) jest śmiesznie nisko oprcentowany.
99% operacji umnów i aneksów mogę podpisać on-line.WadyMało oddziałów5 lat -
~Marta / 2021-07-01 13:44
Wykwalifikowana obsługa, Pani Anna z Oddziału w Mławie studnia wiedzy! Bardzo profesjonalnie podchodzi do Klientów, zawsze uśmiechnięta i pomocną! Dla takich pracowników chce się przychodzić do banku. Rozwiązanie problemu w 100% ZaletyObsługa, sprawność rozwiązania problemuWadyBrak -
~Marta / 2023-03-15 13:47
Miła obsługa. Konkrekretnie i rzeczowo. Indywidualne podejście do klienta. Polecam. -
~Marzena / 2023-12-01 17:53
Rewelacyjna obsługa klienta w punkcie Białogard.Panie bardzo miłe. -
~Matej / 2020-03-11 22:00
Mam konto od roku i jestem zadowolonym kontakt z bankiem rewelacyjny karta platnicza przyzła mi do 48 godzin ZaletyWszystkie bankomaty za darmo i warunki dobre żeby konto było za 0 złWadyBrak -
~max / 2023-10-05 20:57
https://tmlead.pl/redirect/724063_239 jeśli ktoś się nie zdecydował to klikaj w link i zakładaj szybko puki czas. Zaletyobsługa, wybórWadybrak -
~Michał / 2021-03-24 21:12
zastanawiam się skąd te złe opinie - nie jestem pracownikiem banku - tak dla wyjaśnienia.
Przeniosłem się do Millennium całkiem przypadkiem - dzięki kredytowi hipotecznemu. Jak na razie - a minęło ponad 3 lata - nie zaliczyli wpadki oprócz jednej - przelewy odroczone zlecane w niedzielę z datą najbliższego poniedziałku są księgowane tego samego dnia z datą poniedziałkową. Oprócz tego obsługa klienta jak dla mnie jest bardzo w porządku. mam tu konto osobiste i firmowe i nie narzekam. do tej pory przerabiałem kilka banków - pekaosa, alior, pkobp, santander i jak na razie millenniuum wygrywa mój prywatny ranking i oby tego nie schrzaniliZaletyjak wżejWadyjak wyżej -
~Mirosław / 2023-11-23 14:11
Pani Małgosia z odzalu na Unruga z Gdyni bardzo dobrze i sprawnie załatwiła porzeczkę jesteśmy bardzo zadowoleni -
-
~Mysza / 2024-05-16 22:57
Sympatyczna obsługa i pomoc przy założeniu aplikacji przez internet. Aplikacja przejrzysta i działa bardzo dobrze. -
~NieidealnaAleZadowolonaKlientka / 2021-12-20 00:12
Z ciekawości postanowiłam poczytać opinie o banku, z którego korzystam już prawie 10 lat. Po zapoznaniu się z tutejszymi komentarzami postanowiłam dodać coś od siebie. Wcześniej miałam konta w dwóch innych dużych polskich bankach. Zmiany na Millennium nie żałuję. Ostatnio korzystałam z infolinii jakieś dwa miesiące temu. W skrócie: nie czekałam 50 min., ani nawet 30 min. na połączenie; poinformowałam Panią z banku iż jestem w sklepie chcę zrobić zakupy a nie mam karty. Zostałam poinstruowana jak zainstalować aplikację a następnie uruchomić blika. Dodam, że nowe technologie to coś w czym, delikatnie mówiąc, nie jestem lotna. Pani z banku oddzwaniała do mnie trzykrotnie na każdym etapie (czy już się udało? nie? jaki ma Pani telefon? proszę kliknąć tu a tu? widzi Pani taki a taki komunikat?), zostałam poprowadzona za rączkę i nie wyczułam ani krzty zniecierpliwienia! Pełen profesjonalizm. Na koniec zadowolona klientka banku Millennium zapłaciła za zakupy blikiem choć myślała, że nigdy nie będzie umiała z tego korzystać. Innym razem wpadłam zniecierpliwiona do oddziału i poinformowałam, ze nie mam ochoty dłużej odbierać telefonów w sprawie propozycji kredytów. Grzecznie zaproponowano mi cofnięcie zgody marketingowej i problem się magicznie rozwiązał. Innym razem dzwoniłam przerażona do banku, że zaginął mi dowód osobisty. Spokojnie i rzeczowo wytłumaczono mi jakie mam możliwości. Reasumując; bywam niełatwą klientką ale miałam najwyraźniej ogrom szczęścia by trafić na właściwe osoby, których jak czytam w moim banku podobno jest niewiele. ZaletyObsługa klientaWadyW oddziałach nikt nie częstuje kawą i ciastkami a kredyty są oprocentowane! -
~Paulina / 2023-09-20 16:22
Bardzo profesjonalne i miłe podejście do klienta, kiedy bym nie zadzwoniła z jakimś problemem zawsze mam natychmiastową pomoc. Obsługa zawsze miła i kompetentna. -
~Piotr / 2024-03-14 15:10
Bardzo miła obsługa i jasne tłumaczenie na czym się stoi
strona 4 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »