Ten bank to jedna pomyłka.
Jest bank który ingeruje
w działalność na koncie klienta
zawiesza działalnoś aplikacji
mobilnych. BOA przez idiotyczny
Milekod bez nie go nie ma kontaktu.
Dzwonienie do klienta banku
w celu pouczen związanych z
tym milekodem dzwonią dwa razy
po 2 sygnały jak nie odbierzesz
blokuja aplikację mobilną
Na wymianę karty czekasz 45 dni.
ZaletyNie ma
WadySame wady
~Monia / 2021-01-18 15:06
Ocena: 4.67 / 5
Witam Oddzial w Sieradzu przy ul.lokietka bardzo sympatyczna obsluga, wytlumaczyla od a do z , wyjasnila wszystko mam nadzieje ze wspolpraca z nimi bedzie sie odbywala jak dotychczasz. Czytajac te opinie mam mieszane uczucia ale mam nadzieje ze bedzie wszystko ok. POZDRAWIAM PANIE Z SIERADZA
ZaletyObsluga z siwradza z ulicy lokietka SUPER
WadyMam nadzieje ze niespotka mnie zadne niedomowienie z ivh strony :)
~Magda / 2021-01-17 08:31
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie odpowiedziało mi 8 osób. Żadna z tych osób nie przeczytała historii konwersacji. Każdej z tych osób musiałam na nowo opowiadać problem. Nie mam słów. Zaczynam z nimi rozmawiać jak z moją pięcioletnią córką.
~Rozczarowana / 2021-01-15 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Na moim koncie jest otwarte subkonto mojej nastoletniej córki.Ostatnio zablokowali jej dostęp do konta ponieważ w trakcie rozmowy z konsultantem odezwałam się i ,,pani podejżliwa,, najpierw bez słowa wyjaśnienia rozłączyła się po czym zablokowała córce dostęp do całej aplikacji.Żenujace.
ZaletyBRAK
WadyMnóstwo
~Bova / 2021-01-12 13:40
Ocena: 1.67 / 5
Gdy mogą wcisnąć kredyt, pozyczkę lub inny produkt to wtedy działają bez zbędnej zwłoki.
W połowie listopada zauważyłam na rachunku swojej karty kredytowej operację moneyback tylko że na minus - niecałe 30zł zrabowane z rachunku karty. Pomimo 3 reklamacji iwymiany maili, pieniędzy nie oddali mi do dziś.
~Ktoś / 2021-01-01 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Czy można postawić 0? Bo więcej się nie należy! Brak kompetencji pracowników, o infolinii lepiej nie pisać, przerywają połączenie gdy temat zbyt trudny. Mam w tym niby banku IKE(konto emerytalne), próba wypłaty pieniędzy trwa juz miesiąc! NIKT NIE ZNA PRODUKTU! Ale wpłaty chetnie przyjmowali...ZENADA> NIKOMU NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadybrak wiedzy pracowników
~Daria / 2020-12-28 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank w jakim miałam konto. Pół roku pieniądze zablokowane przez bank i wysylane na konto komornika po czym wracały na konto... Z winy pomylki banku. Zenada!!! Pół roku sprawy nie mogli załatwić.... Tragedia nue polecam
ZaletyZadnych
WadyZbyt mało miejsca do opisania wszystkich wad
~Zocha / 2020-12-28 16:53
Ocena: 2.33 / 5
Wplatomat I bankomat ciągle nieczynne wpłata na konto swoje własne w oddziale 9 zl
WadyCiągle awarii systemu
~Pablos / 2020-12-25 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie odpisuja na mejle. Wysylane wielokrotnie, tygodniami, prosby o odpowiedz. Doslownie dzis mija trzeci miesiac odkad pierwszy raz wyslalem email z prosba o przeliczenie rat. Do tego dochodza 3 mejle ponaglajace, zaden nie dostal odpowiedzi. To nie pierwszy raz, gdyz wczesniej bylo podobnie przy innych zapytaniach. Jak zadzwonic to przekiernukowuja z miejsca na miejsce. Nikt nic nie wie. Gdyby nazwac ten bank jednym slowem, to musialoby to byc to: chaos. Jesli place na czas, wszystko robimy wedlug standardowych procedur i mam proste/banalne zapytania i wyglada to az tak potwornie zle, to jestem sobie tylko w stanie wyobrazic co sie dzieje, gdy zaczynaja sie "schody". Doslownie od conajmniej dekady nie spotkalem sie nie tylko z bankiem ale z jakakolwiek firma, ktora mialaby gorsza obsluge klienta. Nie chodzi tu o nieuprzejmosc, co to, to nie. Chodzi tu o brak odpowiedzi. A jak odpowiedz sie pojawia po uslinych wielokrotnych, ciagnacych sie tygodniami/miesiacami zapytaniach i telefonach to jest doslownie zawsze nie na temat, albo kompletnie bez sensu. Trzeba dalek wydzwaniac az sie dodzwoni do kogos albo dostanie doslownie kontakt komorki osobistej do kogos kto bedzie wiedziec jak zrobic cos tak prostego jak.... przeliczyc raty wedlug nowych stop procentowych. Doslownie to samo przeliczeniu w Pekao to *jedno* klikniecie po zalogowaniu sie online w ich system. Caly proces zautomatyzowany, i na drugi dzian dostaje sie email z potwierdzeniem ze wszystko policzone i jak sie wloguje faktycznie to widze. W Alior to samo przeliczenie to wyslanie jednego mejla, i sprawa zalatwiona w tydzien. To jest absolutnie niesamowite ze cos co w Pekao zajmuje 24 godziny i jeden klik, a w Aliorze jeden email i tydzien czasu, w Millenium zajmuje miesiace, kilka(nascie) rozmow telefonicznych z kompletenie niezorientowanymi osobami, i dziesiatki mejli z usilnymi prosbami o zajecie sie wreszcie sprawa. Mowie to po dwoch sprawach, ktore dla mnie Millenium zalatwialo, i tak samo po dwoch takich samym ktore zalatwialem w Pekao i Alior. Jedna sprawa to bylo przelozenie rat z powodu pandemii. Druga sprawa to bylo przeliczenie rat ze wzglkedu na obnizenie stopy referencyjnej przez NBP. Zawsze to samo: Pekao, klikanie i zalatwione na drugi dzien. Alior: email i zalatwione do tygodnia. Millennium: conajmniej 3 miesiace czekania, zetkniecie sie z dajaca sie nie do pokonania sciana i murem niekompetencji, chaosu, przerzucania od osoby do osoby i bledami, ktore wylapywalem. To jest totalnie niesamowite ze w Polsce miedzy instytucjami finansowaymi istnieja tak gigantyczne roznice w jakosci.
ZaletyNie jestem pewien czy istnieja.
WadyWypisane w opinii.
~Robert / 2020-12-18 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Profil zaufany nigdy nie działa prawidłowo. XXI wiek, a funkcjonalność banku to średniowiecze. Zamiast czytelnych danych po zalogowaniu do konta to jesteśmy bombardowani reklamami kredytów i niepotrzebnych bzdetów.
Największa wada to niedziałający profil zaufany.
WadyProfil zaufany nie działa.
~Mefisto / 2020-12-10 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Banda nieuków i zero kompetencji. Wciskają kit a jak złapiesz ich za rękę za ich błąd to mówią że to nie ich ręka. Paluje się z nimi 4 miesiące bo już 3 razy zgubili dokumentację która im dostarczyłem i wciskają mi że to jest moja wina.
ZaletyBrak
WadyNie starczy miejsca żeby je opisac
~Zuzanna / 2020-12-05 12:12
Ocena: 1.33 / 5
Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia. To jak mnie potraktowali to jakaś totalna porażka. Długo by pisać, ale w skrócie od sierpnia próbowałam zamknąć kartę kredytowa, ale przez błędy pracowników cały czas były jakieś problemy. A tu jakiś grosz nie spłacony, a tu nowy okres rozliczeniowy. Przez nich zaczynam mieć problemy w moim banku, którego używam na codzień. Wzięłam kredyt u siebie żeby spłacić u nich.
Zero zaangażowania, zainteresowania klientem. Niestety nikomu nie polecę tego banku a wręcz stanowczo odradzę.
ZaletyBrak
WadyBrak zaangażowania banku w stosunku do klienta,
Brak profesjonalizmu w obsłudze,
Niekompetentności obsługi,
~Nika1 / 2020-12-02 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego banku.
To totalny złodziej.
Praca w nim również żadna rewelacja odradzam!
ZaletyBrak
~Andrzej / 2020-11-30 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Księgowanie wypłat to porażka. Przelew opuszczony w piątek do południa, a dziś jest poniedziałek około 15.00 i jeszcze nic. Gorszy od nich jest tylko Amber Gold.
Zalety????
WadyReszta
~Irek / 2020-11-28 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Szmaciarska bank kłamliwe oferty niemożliwe do uzyskania zawsze coś wymysla. Nieudolne obsługę i madrala w oddziałach które nic nie umieją a już uzyskanie jakiegoś zaświadczenie to tragedia.Na wszystko odpowiedź nie da sie
ZaletyBrak
WadyCaloksztalt
~Henryk / 2020-11-28 07:07
Ocena: 1.00 / 5
Bank jest złodziejskim narzędziem drenowania kasy. Byłem jego klientem biorąc kredyt w CHF/2001 r/ na Lanosa/samochód/, spłaciłem między czasie była stłuczka z tytułu AC - Bank zabrał połowę odszkodowania ja opłacałem naprawę nie było zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia- po 10 latach bank jakby nic podaje mi konto ratalne jako osobiste i co m-c od lat potrąca za prowadzenie konta- żądając podania nowych danych wraz z nr nowego DO. Sprawę skieruję do UOKiK. Nie chcę z tym bankiem mieć nic do czynienia.
~Daineaben / 2020-11-24 17:08
Ocena: 2.33 / 5
Nie wiem na ile określić jakoś obsługi klienta bo jeśli pisze na chacie lub przez millnet jest inaczej A inaczej jak osobiście udaje się do oddziału. "Góra "tego banku do którego często pisały kosultantki to dno. Masz nieprawidlowowsci syf burdel I jeszcze beda wpierać ci swoje racje. Przez millnet nie licz że coś załatwisz. Nieraz konsultantka z mojego banku widząc nieorawidlowowci pisala do centrali i odblokowywali mi kasę gdzie ja jak do nich napisałam to wciskali mi jakiś kit napisany takim językiem że nic z tego nie rozumiałam. Masakra. Kończę współpracę z tym bankiem.
ZaletyDobra obsługa konsultantek stacjonarnych,bo pomagały pisząc do centrali
WadyCała tzw "gora" do wymiany
~Tomek / 2020-11-23 21:48
Ocena: 1.67 / 5
Do tej pory byłem zadowolony z usług banku Millenium. Nie odbiegała od innych porównywalnych banków, ale dość sprawna obsługa mobilna i dostępność transakcji telefonem, blik, przelewy natychmiastowe itp. oraz miła obsługa w oddziałach były tym, za co chwaliłem ten bank. Niestety do czasu, gdy zgubili 9 tysięcy złotych, które wpłacałem na konto. Dokonałem wpłaty we wpłatomacie banku Millenium i transakcja się zawiesiła. Otrzymałem powiadomienie w aplikacji mobilnej o tym, że wpłynęły środki, ale na koncie tych środków nie było. Złożyłem reklamację na infolinii. Minęły 3 dni. Na koncie nadal nie ma 9 tysięcy złotych. Nikt nie raczył zadzwonić, napisać, wyjaśnić i przeprosić ani powiedzieć co się dzieje z moją reklamacją. Sam telefonuję na infolinię, jadę do oddziału banku i pytam się, co dalej. Otrzymuję informację, że faktycznie jest to błąd banku. Pieniądze zostaną mi zwrócone, ale nikt nie wie kiedy. Nikt nie przeprasza i nie potrafi powiedzieć kiedy zostanie rozpatrzona moja reklamacja i otrzymam pieniądze. Natomiast w ciągu tych 3 dni zamiast informacji o tym, co się dzieje z moją reklamacją i kiedy bank naprawi swój błąd i zwróci mi pieniądze otrzymałem już cztery reklamy zachęcające do założenia konta firmowego, polecania konta innym i zaciągnięcia kredytu. Żenująco niska jakość obsługi. Kompletny brak zaufania do banku. Chyba pora na zmianę banku.
ZaletyDuża dostępność usług online i w bankowości mobilnej.
Wadynieprofesjonalna obsługa klienta. Brak komunikacji. Natłok reklam i niepotrzebnych ofert. Brak zaufania do banku, który ma awaryjny system (zawiesza się i powoduje zagubienie transakcji). Beznadziejny system reklamacji. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej.
~Bold / 2020-11-21 14:09
Ocena: 1.33 / 5
Funkcjonownie tego banku to jakiś słaby żart. Jestem z poza Koszalina i najbliższy oddział obsługujący kredyty hipoteczne jest właśnie w Koszalinie. Cokolwiek chciałbym załatwić związanego z kredytem hipotecznym to muszę jechać do Koszalina. W dobie "pandemii" bank zamiast zrobić wszystko żeby załatwić sprawy online to robi w drugą stronę skracając godziny pracy nie udostępniając możliwości załatwienia formalności online. Do tego bardzo ciężko jest bankowi udostępnić jakiegokolwiek numeru telefonu do konkretnego oddziału w Koszalinie, trzeba dzwonić na tą idiotyczną infolinie na której się dowiaduje że numeru do oddziału nie ma. Tym samym przyjeżdżam do oddziału wcześniej zwalniając się z pracy i całuję klamkę bo w tych i tych dniach oddział jest zamknięty. Kretyński bank!!!!!
ZaletyŻadnych
WadyWyżej wymienione
~Grzegorz / 2020-11-16 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Dotaczam nic nie mieć wspólnego z tym bankiem. Naciągają na fikcyjne umowy kredytu pod kredytem stworzenia konta. Kredyt jest fikcyjny, przedstawione umowy ze strony konsultanta, są fikcyjne. Przykład przed stworzeniem konta za 15 tyś konszt łączny kr3cytu 23 tys. na 36 miesięcy. Po umowie założenia konta koszt 31 tys. Ostrzegam oszyuuuuuści jak miasło