Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 967 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zuzanna / 2020-12-05 12:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia. To jak mnie potraktowali to jakaś totalna porażka. Długo by pisać, ale w skrócie od sierpnia próbowałam zamknąć kartę kredytowa, ale przez błędy pracowników cały czas były jakieś problemy. A tu jakiś grosz nie spłacony, a tu nowy okres rozliczeniowy. Przez nich zaczynam mieć problemy w moim banku, którego używam na codzień. Wzięłam kredyt u siebie żeby spłacić u nich.
    Zero zaangażowania, zainteresowania klientem. Niestety nikomu nie polecę tego banku a wręcz stanowczo odradzę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania banku w stosunku do klienta,
    Brak profesjonalizmu w obsłudze,

    Niekompetentności obsługi,
  • ~Nika1 / 2020-12-02 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku.
    To totalny złodziej.
    Praca w nim również żadna rewelacja odradzam!
    ZaletyBrak
  • ~Andrzej / 2020-11-30 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Księgowanie wypłat to porażka. Przelew opuszczony w piątek do południa, a dziś jest poniedziałek około 15.00 i jeszcze nic. Gorszy od nich jest tylko Amber Gold.
    Zalety????
    WadyReszta
  • ~Irek / 2020-11-28 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szmaciarska bank kłamliwe oferty niemożliwe do uzyskania zawsze coś wymysla. Nieudolne obsługę i madrala w oddziałach które nic nie umieją a już uzyskanie jakiegoś zaświadczenie to tragedia.Na wszystko odpowiedź nie da sie
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Henryk / 2020-11-28 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest złodziejskim narzędziem drenowania kasy. Byłem jego klientem biorąc kredyt w CHF/2001 r/ na Lanosa/samochód/, spłaciłem między czasie była stłuczka z tytułu AC - Bank zabrał połowę odszkodowania ja opłacałem naprawę nie było zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia- po 10 latach bank jakby nic podaje mi konto ratalne jako osobiste i co m-c od lat potrąca za prowadzenie konta- żądając podania nowych danych wraz z nr nowego DO. Sprawę skieruję do UOKiK. Nie chcę z tym bankiem mieć nic do czynienia.
  • ~Daineaben / 2020-11-24 17:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem na ile określić jakoś obsługi klienta bo jeśli pisze na chacie lub przez millnet jest inaczej A inaczej jak osobiście udaje się do oddziału. "Góra "tego banku do którego często pisały kosultantki to dno. Masz nieprawidlowowsci syf burdel I jeszcze beda wpierać ci swoje racje. Przez millnet nie licz że coś załatwisz. Nieraz konsultantka z mojego banku widząc nieorawidlowowci pisala do centrali i odblokowywali mi kasę gdzie ja jak do nich napisałam to wciskali mi jakiś kit napisany takim językiem że nic z tego nie rozumiałam. Masakra. Kończę współpracę z tym bankiem.
    ZaletyDobra obsługa konsultantek stacjonarnych,bo pomagały pisząc do centrali
    WadyCała tzw "gora" do wymiany
  • ~Tomek / 2020-11-23 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Do tej pory byłem zadowolony z usług banku Millenium. Nie odbiegała od innych porównywalnych banków, ale dość sprawna obsługa mobilna i dostępność transakcji telefonem, blik, przelewy natychmiastowe itp. oraz miła obsługa w oddziałach były tym, za co chwaliłem ten bank. Niestety do czasu, gdy zgubili 9 tysięcy złotych, które wpłacałem na konto. Dokonałem wpłaty we wpłatomacie banku Millenium i transakcja się zawiesiła. Otrzymałem powiadomienie w aplikacji mobilnej o tym, że wpłynęły środki, ale na koncie tych środków nie było. Złożyłem reklamację na infolinii. Minęły 3 dni. Na koncie nadal nie ma 9 tysięcy złotych. Nikt nie raczył zadzwonić, napisać, wyjaśnić i przeprosić ani powiedzieć co się dzieje z moją reklamacją. Sam telefonuję na infolinię, jadę do oddziału banku i pytam się, co dalej. Otrzymuję informację, że faktycznie jest to błąd banku. Pieniądze zostaną mi zwrócone, ale nikt nie wie kiedy. Nikt nie przeprasza i nie potrafi powiedzieć kiedy zostanie rozpatrzona moja reklamacja i otrzymam pieniądze. Natomiast w ciągu tych 3 dni zamiast informacji o tym, co się dzieje z moją reklamacją i kiedy bank naprawi swój błąd i zwróci mi pieniądze otrzymałem już cztery reklamy zachęcające do założenia konta firmowego, polecania konta innym i zaciągnięcia kredytu. Żenująco niska jakość obsługi. Kompletny brak zaufania do banku. Chyba pora na zmianę banku.
    ZaletyDuża dostępność usług online i w bankowości mobilnej.
    Wadynieprofesjonalna obsługa klienta. Brak komunikacji. Natłok reklam i niepotrzebnych ofert. Brak zaufania do banku, który ma awaryjny system (zawiesza się i powoduje zagubienie transakcji). Beznadziejny system reklamacji. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej.
  • ~Bold / 2020-11-21 14:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Funkcjonownie tego banku to jakiś słaby żart. Jestem z poza Koszalina i najbliższy oddział obsługujący kredyty hipoteczne jest właśnie w Koszalinie. Cokolwiek chciałbym załatwić związanego z kredytem hipotecznym to muszę jechać do Koszalina. W dobie "pandemii" bank zamiast zrobić wszystko żeby załatwić sprawy online to robi w drugą stronę skracając godziny pracy nie udostępniając możliwości załatwienia formalności online. Do tego bardzo ciężko jest bankowi udostępnić jakiegokolwiek numeru telefonu do konkretnego oddziału w Koszalinie, trzeba dzwonić na tą idiotyczną infolinie na której się dowiaduje że numeru do oddziału nie ma. Tym samym przyjeżdżam do oddziału wcześniej zwalniając się z pracy i całuję klamkę bo w tych i tych dniach oddział jest zamknięty. Kretyński bank!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWyżej wymienione
  • ~Grzegorz / 2020-11-16 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotaczam nic nie mieć wspólnego z tym bankiem. Naciągają na fikcyjne umowy kredytu pod kredytem stworzenia konta. Kredyt jest fikcyjny, przedstawione umowy ze strony konsultanta, są fikcyjne. Przykład przed stworzeniem konta za 15 tyś konszt łączny kr3cytu 23 tys. na 36 miesięcy. Po umowie założenia konta koszt 31 tys. Ostrzegam oszyuuuuuści jak miasło
    Wadykoszuści
  • ~Franz / 2020-11-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję w kolejce w Luboniu trzecia godzinę. Nawet jeden klient nie został obsłużony. SKANDAL!!!
  • ~Tom / 2020-11-13 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki jest dostępny na rynku w Polsce za wakacje kredytowe kwota kredytu 104 .000 oddaje im 18 tysięcy więcej nie dość ze przez 4 miesiące nie spłaca się kapitał to jeszcze wydłużyli okres kredytowania o 6 miesięcy jakiś żart nie mogę się doczekać kiedy przeniosę od nich ten kredyt i zakończę współpracę z tymi złodziejami
    Zaletyzero zalet
    Wadyzłodziejski bank
  • ~Iwona / 2020-11-03 19:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Wciąż nękają telefonami i smsami wciskając co się da Zamykam konto i tyle a miało być tak fajnie
    ZaletyFajne konto
    WadyNatrętność telefoniczna
  • ~Poszkodowany / 2020-11-02 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i droga przez Mękę.
    Po zamknięciu rachunku po roku okazało się,że nie zgłosili zamknięcia karty Kredytowej do BIK.
    Po pobraniu raportu za 39zł z BIK-u wyszło dopiero ,że to ten Bank obniżył Mi Ocenę Punktową
    i przez otwarty Limit na Karcie oferty Kredytowe z innych Banków były odrzucane.
    Po zgłoszeniu powiedzieli przez telefon,że w oddziale załatwie formalności.
    W oddziale powiedzieli,że jest zamknięty rachunek i kazali pisac Reklamacje.
    Napisałem reklamację odpowiedzieli,że nie zamknąłem rachunku i Karty.
    Znalazłem kwity i w tedy nadal się pisemnie uparli,że mam karte kazali sobie zamknąć w oddziale.
    W oddziale powiedzieli,że nie mają mnie w systemie.
    Napisałem znowu ,że podam ich do Instytucji Finansowych,bo mam Kwity.Kazali sobie pokazać.Kazałem im się cmoknąć i zadzwoniłem do Rzecznika Nadzoru Instytucji Finansowych.
    Jak pokazałem Kwity ,a im napisałem,że oddaje sprawę do sądu po pół roku moich mozolnych drążeń tematu dopiero odpisali,że popełnili niedopatrzenie i coś z tym zrobią.
    Nawet nie było przepraszam ,bo stwierdzili,że to normalne u Nich w Banku.
    ZaletyNajgorszy Syff...
    WadySyf..Millenium bank
  • ~Kasia / 2020-11-01 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy bank jaki może istnieć, jeden na pewno z wielu. Ja mam by najmniej pierwszy raz do czynienia z tym całym ich chorym systemem. Wyobraźcie sobie, że po prostu okradaja mnie z moich środków i nie potrafią już się z tego tłumaczyć. Konto 360. W aplikacji mobilnej widnieje w systemie coś takiego jak środki zablokowane, bank to nalicza po ogólnie np zrobionych przez ciebie zakupach.. Są sytuację w których gdzie np tak jak u mnie za zrobione zakupy kasjerka powiedziała, że środki nie przechodzą mimo wszystko bank naliczył i zabrał. Wyszła z tego jakaś kwota 217 zł i stało się to zablokowanymi środkami, mało tego bank mi to pobrał te 217 zła właśnie tłumacząc, że w zaistniałej sytuacji oni mają do tygodnia!!!!? na oddanie mi tych środków, ok. Ale teraz bonusik, w systemie wciąż widnieją zablokowane środki czyli te 217 zł.. I wyszło tak, że za każdym razem kiedy wchodził mi przelew do banku, bank po prostu naliczał sobie te 217 zł!! Wyobraźcie sobie! Heh. Obsługa mówiła że to nie możliwe, przedstawiałam im prosty rachunek i nic w tym czasie nie zakupialam, pieniądze po prostu przelewałam na konto, ale co z tego i tak byłam na minusie. Nie potrafią do tego dojść. No jak złodziej ma się przyznać haha. Pani w obsłudze powiedziała mimo tego iż miała moja historie przed nosem, że tak się stało tylko raz, że raz się stać powinno. Robiła ze mnie totalna idiotke. Rezygnuje z tego ścierwa i moim celem od dziś jest robienie im jak najgorszej reklamy, zadbam o to tak jak oni zadbali o mój czas, nerwy. W czasach takich jak teraz jest wielu którzy cię wykorzystają, mimo tego i tak baczniej obserwuję. Odradzam współpracę z tym chorym systemem
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ich milion
  • ~Ode / 2020-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu pojawienia się koronawirus strasznie nekaja telefonami listami o parę zloty Na koncie mam np. 3zl na minusie to dzwonią piszą smsy zgłaszam że przy następnej wypłacie reguluje a oni dalej swoje przed koronawirus nigdy tak nie było do miesiąca nawet poczekać mogli gdy ba koncie było dużo więcej nawet paręnaście zł np 20zl i więcej a teraz nekaja
    ZaletyNekanie
    WadyNękanie
  • ~Anita / 2020-10-26 01:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto osobiste w banku milenium zostało zablokowane i nie mam żadnego wglądu na swoje konto ponieważ zmieniłam numer telefonu !!! W związku z tym mam zgłosić się w punkcie banku aby potwierdzić zmianę i zweryfikować . W czasie pandemii a mieszkam za granica jest to poprostu nie możliwe !! Wielokrotnie dzwoniłam do banku złożyłam nawet reklamacje ale nic nie da się zrobić !!!
    Dziwi mnie to skoro otworzyć nowe konta można online w 15 min ale już zmienić numer telefonu wymagane do operowania kontem jest niemożliwe online ani żadna inna droga dostępna w czasie pandemii
    A wiec nie mam żadnego wglądu na swoje konto tudzież wynajmuje w Polsce mieszkanie i opłacam podatek od wynajmu mieszkania obecnie nie mam możliwości tego robić wiąże się to z ogromnymi problemami ale banku to nie interesuje ważnie ze mogą robić z moim kontem obecnie co chcą SZOK POPROSTU SZOK
    To jest oszustwo ! W okresie pandemii oferują wszystko na online do załatwienia w 15 min ale UWAGA później już nic nie da się załatwić online . Jestem przerażona i w pułapce
    Na moja reklamacje i prośbę zamknięcia konta (skoro nie mogę korzystać ze swoich środków na kim) nikt nie raczył nawet odpowiedzieć a potwierdzenie ze bank otrzymał moja prośbę i reklamacje mam ale to tyle ...
  • ~Robert / 2020-10-18 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed pandemia wnioskowałem o kredyt hipoteczny. Zanim zaczęliśmy o czymkolwiek rozmawiać poinformowałem o ilości hipotek jaką mam już w innym banku i powiedzieli że wszystko pasuje i w niczym to nie przeszkadza. Pani z banku przekonując mnie że na 100%bedzie wszystko pozytywnie rozpatrzone poleciła mi już rzeczoznawcę żebym zrobił już wycenę i to przyspieszy proces weryfikacji i decyzji. Termin weryfikacji przeciągany maksymalnie długo jak się tylko da. Oczywiście okazało się że jednak nie ma zgody gdyż bank stwierdził że jednak poprzednie hipoteki są problemem o czym wiedzieli od samego początku. Tragedia. Straciłem ponad miesiąc czasu, koszty rzeczoznawcy. Niekompetencja, naciąganie klienta na koszty, zwodzenie i gra na czas. Nigdy więcej moja noga tam nie stanie.
    Temat dotyczy placówki w Żorach
    ZaletyBrak
  • ~Zxc / 2020-10-06 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Okradli mnie na prawie 800 zł za przedłużenie limitu na karcie na następny rok z góry, z którego nie zdarzyło mi się ani razu skorzystać. Nieprofesjonalne podejście do klienta, naciąganie.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo, naciąganie, brak profesjonalizmu, system, arogancka obsługa
  • ~Mateusz / 2020-09-29 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium oszukuje z promocjami uważajcie naciąga swoich klientów potem zasłania się regulaminem to co małymi literami jest napisane
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo ze zwrotem w promocji OC
  • ~Adam / 2020-09-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrzebuje większego pola dla opisania wszystkich negatywnych opinii.
    ZaletyBrak
    WadyOczekiwanie - godzina
    Brak wolnych konsultantów, a które wolne, to robią wszystko bardo powoli co wydłuża czas oczekiwania.
    Obsługa - zero kompetencji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926