Bank Millennium oszukuje z promocjami uważajcie naciąga swoich klientów potem zasłania się regulaminem to co małymi literami jest napisane
ZaletyBrak
WadyOszustwo ze zwrotem w promocji OC
~Mateusz / 2023-05-09 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich powiem tak ze ten bank to jakieś wielkie g..... ponieważ 13 lat temu wziolem w banku pożyczkę nogq mi się trochę powinela niestety nie mogłem zapłacić tego ale uregulowałem dług tylko kosztem tego że trafiłem do biku od 5 lat walczę z blikiem nie mogę nic kupuc na raty mam złożone reklamację pisma o wykreślenie z biku itd ale dalej zablokowany jest to przedawnienie ale mają to w dupie my nie mamy siły juz na walkę nie wiemy dokąd sie udać o pomoc a oni nawazyli piwa i nie chcą nam tego sprostować
~matt / 2022-05-16 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Wniosek o zamianę oprocentowania kredytu hipotecznego na okresowo stałe rozpatrują od 2 miesięcy.
Podczas składania zapewniano mnie ze będzie to trwało 5-max 10 dni.
Nie wiem czy to żart? czy jak skomentować poziom obsługi w tym banku.
~Matty / 2020-06-12 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakaś paranoja. Blokują pieniądze na koncie. A obsługa infolini jest nie kompetentna i nie douczona. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBardzo wiele
~Matylda / 2023-06-26 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Dołączam się do negatywnych opinii. 2 lata temu wzięłam kredyt hipoteczny i niestety dwuletnie doświadczenie z tym bankiem to wielkie rozczarowanie brakiem kompetencji, oskarżaniem infolinii o niewiedzę ludzi w placówkach i odwrotnie.
Każda formalność jak np złożenie wniosku ze zmianą oprocentowania na stałe wymagało trzykrotnej wizyty w oddziale bo Panie nie potrafiły sobie poradzić z wnioskiem, ale to było nic. Od miesiąca próbuje złożyć kosztorys zastępczy….. i dzisiaj czwarty raz jestem w banku i za każdym razem dostaję informację od analityka: zły druk (za każdym razem druki dostaję i wypełniam w banku), a kiedy udało się przebrnąć przez druki…. Okazało się, jest blednie wypełniony (rubryka obok) mimo, że to rownież konsultowala Pani w oddziale…. Za każdym razem poza dokumentami formalnymi bank otrzymywał spisane wyjaśnienie i oświadczenie wiec wystarczyło wykazać się jedynie chęcią do pracy przez analityka i temat zamknąć.
Utarło się mówić, że koszmarem jest załatwienie czegokolwiek w polskich urzędach? Serio??? Poczta Polska, ZUS mają wyższe standardy niż bank Millennium.
Jaką ignorancją w stosunku do klienta trzeba się wykazać i bez żadnego przepraszam żądać przyjazdu do placówki po raz czwarty????
~Max / 2019-06-28 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Od wielu lat posiadam konto w miernym banku. Co chwila zmiany regulaminów - opłat, kontakt z konsultantem na czacie beznadziejny trudne pytania pomija stwierdzeniem " czy mam inne pytania" Infolinia podobnie brak kompetencji. Krótkoterminowy kredyt w pakiecie wciśnięto mi ubezpieczenie którego wcale nie musiałem brać, za rezygnację oczywiście opłata. Reklamacja odrzucona bo bank ma zawsze racje - pani konsultantka naciąga jak może oczywiście ma prowizję od ubezpieczenia. Wizyta w banku to obowiązkowa aktualizacja chociaż nie zmieniałem dowodu, adresu niczego i oczywiście odmowa wypłaty pieniędzy z konta gdyż odmówiłem podpisania kolejnych zgód na niewiadomi co. Kierownik oddziału interweniuje i Pani w kasie przeprasza a jeszcze chwile temu odmawia dostępu do środków. Batalia o kartę którą bank zapomniał wysłać a urlop w zanadrzu. Porażka ludzie jesteście dla klientów. Po urlopie zmiana banku z przykrością.
ZaletyJuż były
WadyCzy ja jestem inny niż zakladający nowe konto?
~MC / 2022-03-25 12:31
Ocena: 1.00 / 5
20 minut czekania na infolinii i nikt nie odbiera, nawet nie podają informacji ile osób jest w kolejce, brak jakiegokolwiek poszanowania dla klienta i jego czasu.
~Mc / 2022-08-01 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Masakra , dostałem przelew od kolegi , zgłosili to do prokuratury, zablokowali konto bez informacji. Nie wyjaśnili nic , odsyłali od konsultanta do konsultanta. Zlikwidowali rachunek bez podstaw . Nie oddając pieniędzy
~Md / 2024-01-20 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym bankomacie nie było pieniędzy, dodatkowo dostałem informację że mogę wypłacać ze wszystkich bankomatów bez prowizji a taka prowizja została mi naliczona
~Mefisto / 2020-12-10 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Banda nieuków i zero kompetencji. Wciskają kit a jak złapiesz ich za rękę za ich błąd to mówią że to nie ich ręka. Paluje się z nimi 4 miesiące bo już 3 razy zgubili dokumentację która im dostarczyłem i wciskają mi że to jest moja wina.
ZaletyBrak
WadyNie starczy miejsca żeby je opisac
~Meg / 2020-03-27 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Z racji posiadania konta 360 jak również karty kredytowej muszę w sumie wykonać 13 płatności oboma kartami by nie ponosić kosztów konta i kart. W związku z ogłoszona kwarantanna nie chodzę po sklepach. Z oczywistych względów zakupy online robię zbiorczo co jakiś czas i place blikiem, napisałam do banku by na czas wymuszony kwarantanny zawiesił opłaty z powodu braku transakcji kartami. Te transakcji ja wszak wykonuje ale place blikiem lub przez PayU. Dostałam odpowiedź bym wykonała tych kilkanaście transakcji w internecie podając numery kart? To jakiś żart? Po co zatem cała kampania o bliku i bezpiecznym bankowaniu którą zasypują nam aplikacje i maile? Zwykła kpina z wieloletniego klienta. Pójdę dzisiaj do znajomego sklepu i kupię 13cie cukierków za każdy zapłacę oddzielnie kartą. Proszę banku Millennium !
~Megan / 2023-02-12 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Każdemu kto chciałby założyć konto lub wziąć kredyt w tym banku gorąco odradzam. Za wszystko pobierają horrendalne prowizje, na jakąkolwiek reklamacje, wniosek czeka się miesiącami na odpowiedź. Ponadto zabezpieczenia banku są na bardzo niskim poziomie- dwa razy zostałam okradziona, jeden raz została zeskanować moja karta bankomatową, drugi raz ktoś włamał się przez aplikacje na konto. Jeśli chodzi o wakacje kredytowe to również naliczają odsetki - mnie przy tacie 1600 zl naliczono 700 zł za miesiąc wakacji ( a miały być darmowe ale chyba nie w Millennium. Bardzo żałuję że wzięłam kredyt w tym banku. Wystrzegać ie się Millenium i omijajcie z daleka.
ZaletyBrak
~Merry / 2024-02-17 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Blokują środki z świadczenia wychowawczego. Pozbawiając moiwosci zapłaty rachunków i potrzeb bieżących. Umawiają się po czym okazuje się że oddział jest zamknięty. Na infolinii i czatach zgłoszenia po 1000 razy po czym kolejne pytania czy składała Pani zgłoszenie?
Uciekać kto może
Nie polecam!!
ZaletyZero
WadyMnóstwo
~Michał / 2023-11-14 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku, rezygnując już u nich z ofert zostałem pozbawiony wszystkich rzeczy do konta mimo że nie zostało jeszcze ono zamknięte
(Miesięczny okres wypowiedzenia). Nie polecam
~Mick / 2023-09-28 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Jakieś podawanie PESEL w celu weryfikacji a może jeszcze pin do karty?Żenada nigdy więcej kredytu w waszym banku
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
~Milenka / 2020-02-01 08:20
Ocena: 1.00 / 5
Piszę w związku z promocją rusz po 200 zł. Pomimo dopełnienia wszelkich warunków, nie otrzymałam premii. Zwykłe oszustwo. Naciągane na zakładanie konta. Nie polecam.
~Miles / 2022-03-16 07:51
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam konto walutowe. Wczoraj dowiedziałem się że jeśli chce wybrać euro to bedą mili za 2 tygodnie. Masakra złodziejstwo.
~Milosz / 2022-07-02 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Bank bezprawnie zablokował mi konto z 18 tysiącmi zł ponad 2 tygodnie temu, sprawa już trafiła do komisji nadzoru finansowego, radzę omijać szerokim łukiem, ponieważ nigdy nie wiadomo czy przez takie akcje np będąc na wakacjach będziemy w stanie wrócić do domu bez pieniędzy...
WadyPrzywłaszczanie środków klientów
~Miłoszek / 2022-12-27 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank okrada swoich klientów, blokuje bezpodstawnie pieniądze i trzeba walczyć w sądzie o ich odzyskanie, odradzam korzystanie z usług
WadyBank prowadzi działalność przestępczą
~mis / 2023-04-25 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Bank milenium pobiera sobie opłaty prowizyjne po 30 zł dzieli zadłużenie i pobiera dużo kasy. Nie polecam tego dziadostwa.