strona 39 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~MC / 2022-03-25 12:31
20 minut czekania na infolinii i nikt nie odbiera, nawet nie podają informacji ile osób jest w kolejce, brak jakiegokolwiek poszanowania dla klienta i jego czasu. -
-
~Mc / 2022-08-01 19:16
Masakra , dostałem przelew od kolegi , zgłosili to do prokuratury, zablokowali konto bez informacji. Nie wyjaśnili nic , odsyłali od konsultanta do konsultanta. Zlikwidowali rachunek bez podstaw . Nie oddając pieniędzy -
~Md / 2024-01-20 15:30
Nie polecam w żadnym bankomacie nie było pieniędzy, dodatkowo dostałem informację że mogę wypłacać ze wszystkich bankomatów bez prowizji a taka prowizja została mi naliczona -
~Mefisto / 2020-12-10 11:57
Banda nieuków i zero kompetencji. Wciskają kit a jak złapiesz ich za rękę za ich błąd to mówią że to nie ich ręka. Paluje się z nimi 4 miesiące bo już 3 razy zgubili dokumentację która im dostarczyłem i wciskają mi że to jest moja wina. ZaletyBrakWadyNie starczy miejsca żeby je opisac -
~Meg / 2020-03-27 13:12
Z racji posiadania konta 360 jak również karty kredytowej muszę w sumie wykonać 13 płatności oboma kartami by nie ponosić kosztów konta i kart. W związku z ogłoszona kwarantanna nie chodzę po sklepach. Z oczywistych względów zakupy online robię zbiorczo co jakiś czas i place blikiem, napisałam do banku by na czas wymuszony kwarantanny zawiesił opłaty z powodu braku transakcji kartami. Te transakcji ja wszak wykonuje ale place blikiem lub przez PayU. Dostałam odpowiedź bym wykonała tych kilkanaście transakcji w internecie podając numery kart? To jakiś żart? Po co zatem cała kampania o bliku i bezpiecznym bankowaniu którą zasypują nam aplikacje i maile? Zwykła kpina z wieloletniego klienta. Pójdę dzisiaj do znajomego sklepu i kupię 13cie cukierków za każdy zapłacę oddzielnie kartą. Proszę banku Millennium ! -
~Megan / 2023-02-12 17:50
Każdemu kto chciałby założyć konto lub wziąć kredyt w tym banku gorąco odradzam. Za wszystko pobierają horrendalne prowizje, na jakąkolwiek reklamacje, wniosek czeka się miesiącami na odpowiedź. Ponadto zabezpieczenia banku są na bardzo niskim poziomie- dwa razy zostałam okradziona, jeden raz została zeskanować moja karta bankomatową, drugi raz ktoś włamał się przez aplikacje na konto. Jeśli chodzi o wakacje kredytowe to również naliczają odsetki - mnie przy tacie 1600 zl naliczono 700 zł za miesiąc wakacji ( a miały być darmowe ale chyba nie w Millennium. Bardzo żałuję że wzięłam kredyt w tym banku. Wystrzegać ie się Millenium i omijajcie z daleka. ZaletyBrak -
~Merry / 2024-02-17 12:09
Blokują środki z świadczenia wychowawczego. Pozbawiając moiwosci zapłaty rachunków i potrzeb bieżących. Umawiają się po czym okazuje się że oddział jest zamknięty. Na infolinii i czatach zgłoszenia po 1000 razy po czym kolejne pytania czy składała Pani zgłoszenie?
Uciekać kto może
Nie polecam!!ZaletyZeroWadyMnóstwo -
~Michał / 2023-11-14 17:00
Nie polecam banku, rezygnując już u nich z ofert zostałem pozbawiony wszystkich rzeczy do konta mimo że nie zostało jeszcze ono zamknięte
(Miesięczny okres wypowiedzenia). Nie polecam -
-
~Mick / 2023-09-28 22:12
Jakieś podawanie PESEL w celu weryfikacji a może jeszcze pin do karty?Żenada nigdy więcej kredytu w waszym banku ZaletyNie maWadyWszystkie -
~Milenka / 2020-02-01 08:20
Piszę w związku z promocją rusz po 200 zł. Pomimo dopełnienia wszelkich warunków, nie otrzymałam premii. Zwykłe oszustwo. Naciągane na zakładanie konta. Nie polecam. -
~Miles / 2022-03-16 07:51
Posiadam konto walutowe. Wczoraj dowiedziałem się że jeśli chce wybrać euro to bedą mili za 2 tygodnie. Masakra złodziejstwo. -
~Milosz / 2022-07-02 18:36
Bank bezprawnie zablokował mi konto z 18 tysiącmi zł ponad 2 tygodnie temu, sprawa już trafiła do komisji nadzoru finansowego, radzę omijać szerokim łukiem, ponieważ nigdy nie wiadomo czy przez takie akcje np będąc na wakacjach będziemy w stanie wrócić do domu bez pieniędzy... WadyPrzywłaszczanie środków klientów -
~Miłoszek / 2022-12-27 14:14
Bank okrada swoich klientów, blokuje bezpodstawnie pieniądze i trzeba walczyć w sądzie o ich odzyskanie, odradzam korzystanie z usług WadyBank prowadzi działalność przestępczą -
~mis / 2023-04-25 14:55
Bank milenium pobiera sobie opłaty prowizyjne po 30 zł dzieli zadłużenie i pobiera dużo kasy. Nie polecam tego dziadostwa. -
~Misterka62 / 2021-02-11 14:54
Nie polecam,zlikwidowana placówka w mojej miejscowości,przez to nie mogę podać nowego numeru telefonu żeby aktywować aplikację mobilną,brak dostępu do konta nawet na laptopie,każą mi jechać do innej miejscowości aby to zrobić,rezygnuję z usług tego pseudobanku,jutro idę założyc konto w innym banky. -
~Mmmmartusia / 2019-03-09 09:17
Dno! Brak kompetentnych pracowników. Z mojego konta zniknęło 1200zł w ciągu 24h z trzech różnych krajów a bank w tych transakcjach nie widział nic dziwnego. Co więcej uważa ze to nie jego odpowiedzialność ze ktoś zhakował dane mojej karty. Unikają kontaktu z klientem! Uciekam jak najdalej WadyWszystko! -
-
~Moni / 2022-03-27 15:20
Nie polecam, mam u nich konto od 15 lat. Nie wychodzą na przeciw klientom. Obecnie podwyższają co miesiąc oprocentowania.Dla stałych klientów nie mają żadnych promocji.Wniosek o konsolidację z innego banku, mnóstwo załatwiania, biegania itp. Wstępna decyzja ok. A jak miało dojść do podpisania to brak zgody. Nawet nie wyjaśnili czemu. Tym bardziej kredyt miał być do nich przeniesiony. Co za różnica w którym banku się płaci, tym bardziej że Millenium miało korzystna ofertę konsolidacji bez prowizji i suma summarum rata byłaby niższa, no ale po co..... ZaletyBrak -
~Monika / 2021-08-02 13:13
Korzystając z wielu banków na świecie jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak niskim poziomem jakości usług, wysokimi opłatami, brakiem wiedzy o produktach bankowych pracowników. Dzwoniąc na infolinie w 90% przypadków trafiałam na osobę mało kompetentną w połączeniu z brakiem utrzymywania standardów obsługi jakości klienta. Kilka lat temu uważałam ten bank za jeden z lepszych w Polsce, na ten moment uważam, że jest jednym z najgorszych! Bezpowrotnie zamykam konta i wszelkie usługi w tym banku. ZaletyZdecydowanie brakWadyNiewykwalifikowani pracownicy nieznający produktów banku, wprowadzający klienta w błąd. Wysokie opłaty. Brak utrzymania standardów obsługi klienta. -
~Monika / 2022-05-05 19:48
Wybaczcie, ale można rzucać wielkimi słowami i liczbami, a rzeczywistość jest zgoła inna. Niekompetentny pracownik placówki Bank Millennium nie potrafi przyjąć prostego wniosku o zaświadczenie o kredycie od ręki tylko wprowadza go odręcznie przez 40 min!? Następnie, kolejny niekompetentny pracownik Centrali nie potrafi skutecznie poinformować mnie, że niekompetentny pracownik placówki źle wprowadził mój wniosek i nie ma możliwości wygenerowania dla mnie zaświadczenia, za które notabene już zapłaciłam 100 pln. Ale niekompetentny pracownik placówki nie jest tego świadomy i dzwoni w końcu do mnie po 20 dniach, że mogę odebrać zaświadczenie w każdej placówkce. Dzisiaj przy wizycie w placówce Pani uświadamia mnie, że nie ma zaświadczenia i że taka informacja w systemie jest od 19 kwietnia. Oczywiście bank od 14 lat ma wszystkie moje dane kontaktowe: od adresu do korespondencji, przez telefon, email, a na nr klienta millenet kończąc. Bareja by się nie powstydził.....ale Bank Millennium powinien. -
~Monika / 2023-07-17 10:23
Najgorszy Bank! Aż szkoda wylewać swoje żale bo jest ich aż tyle.... ZaletyBrakWadyMnóstwo
strona 39 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »