strona 38 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~ANNA / 2021-02-09 19:13
Na infolinię nie idzie się dodzwonić, pod wypełnieniu formularza oddalają na infolinię i tak w kółko. Tragedia jakąś będę omijać ten bank z daleka -
-
~Jk / 2021-02-08 17:12
Nie miła obsługa w okienku w Gdańsku na ul. Jana Pawła. Brak rzetelnych informacji. Załatwienie jednej rzeczy wymaga nieraz kilkurazowego stawienia się w banku. -
~Klient 23116 / 2021-02-04 12:53
Tragedia jednym słowem!!!!NIE POLECAM !!!!!!!!! Oferta fatalna obsługa klienta żenująca!!!! -
~CallMyDaddy / 2021-02-01 12:49
Konsultanci są po prostu niekompetentne. Nie wszyscy, ale w wystarczającej ilości. Nie ma znaczenia, na ile dokładnie wytłumaczone im, czego potrzebujesz. I tak wprowadzają klienta w błąd.
Wszystkie procedury są strasznie zbiurokratyzowane. Duża ilość opcji nie jest dostępna przez aplikację.
Porażka -
~Dora / 2021-01-29 20:36
Najgorszy bank jaki może być, nie pomogą w niczym, ukradziono mi pieniądze z konta i nic z tym nie zrobili nawet się nie starali jakoś zareagować, nie maja żadnych zabezpieczeń żeby chronić nasze konta. Im to na rękę mało tego nie dość że cię okradną to jeszcze dowalają ci odsetki i śmieszne ubezpieczenia. Spłacę dług i nie chce tego banku więcej znać. Radzę uważać na ten bank !!!!!!!! ZaletyZero zaletWadyBank nie dla klienta -
~ZDZISŁAWA / 2021-01-29 14:07
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem, z powodu złodziejstwa, jak jesteście im jakiś grosz dłużni, zabiorą wam wszystkie oszczędności tak jak zrobili to mi, zostałam bez jedzenia cały miesiąc bo podsunęli mi kilka lat temu jakiś papier z debetem którego i tak nigdy nie wykorzystałam a na końcu zabrali mi wszystko co mialam, jeździłam po oddziałach bankowych wszystkich możliwych na Śląsku i zero pomocy tylko chamskie zachowanie z strony pracowników, zero pomocy olewanie klienta. ZaletyAni jednej zaletyWadyZabrakło by pola do pisania na wymiane wszystkich możliwych wad tego banku. -
~Dora / 2021-01-29 11:39
Od 4 dni nie mogę wpłacić w Bydgoszczy na Łabiszyńskiej pieniędzy, bankomat nieczynny. Wczoraj wieczorem pojechałam autobusem na Jagiellońską i to samo. Dzisiaj rano zwolniłam się z pracy, aby wpłacić w oddziale...oddział na Łabiszyńskiej zamknięty. Dodzwonić się nie można nigdzie. Co to jest? Rozumiem jakieś awarie..ale nie tyle czasu. Nie mogę wpłacić od kilku dni utargu a więc nie mogę zapłacić dostawcom. Konto firmowe na pewno przeniosę do innego banku. Nie pozdrawiam. -
~Zbigniew / 2021-01-28 10:16
ten bank to totalna porażka niema możliwości dodzwonienia się do banku , tylko ciągle odpowiada automat o możliwości kredytu i produktów jestem w tym banku wiele lat i nigdy nie miałem zastrzeżeń ale to co teraz się dzieje przekracza wszelkie pojęcie totalne olewanie klienta , zawiodłem się bardzo ZaletyBRAKWadyWSZELKIE -
-
~Nick / 2021-01-20 21:32
Bardzo uważać. Wpłacasz ok, wypłacasz, czekasz. Za nic mają regulaminowe (!) terminy. Powalczę o karne odsetki, ale szanse widzę nikłe -
~Anakin1024 / 2021-01-18 15:59
Ten bank to jedna pomyłka.
Jest bank który ingeruje
w działalność na koncie klienta
zawiesza działalnoś aplikacji
mobilnych. BOA przez idiotyczny
Milekod bez nie go nie ma kontaktu.
Dzwonienie do klienta banku
w celu pouczen związanych z
tym milekodem dzwonią dwa razy
po 2 sygnały jak nie odbierzesz
blokuja aplikację mobilną
Na wymianę karty czekasz 45 dni.ZaletyNie maWadySame wady -
~Monia / 2021-01-18 15:06
Witam Oddzial w Sieradzu przy ul.lokietka bardzo sympatyczna obsluga, wytlumaczyla od a do z , wyjasnila wszystko mam nadzieje ze wspolpraca z nimi bedzie sie odbywala jak dotychczasz. Czytajac te opinie mam mieszane uczucia ale mam nadzieje ze bedzie wszystko ok. POZDRAWIAM PANIE Z SIERADZA ZaletyObsluga z siwradza z ulicy lokietka SUPERWadyMam nadzieje ze niespotka mnie zadne niedomowienie z ivh strony :) -
~Magda / 2021-01-17 08:31
Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie odpowiedziało mi 8 osób. Żadna z tych osób nie przeczytała historii konwersacji. Każdej z tych osób musiałam na nowo opowiadać problem. Nie mam słów. Zaczynam z nimi rozmawiać jak z moją pięcioletnią córką. -
~Rozczarowana / 2021-01-15 21:09
Na moim koncie jest otwarte subkonto mojej nastoletniej córki.Ostatnio zablokowali jej dostęp do konta ponieważ w trakcie rozmowy z konsultantem odezwałam się i ,,pani podejżliwa,, najpierw bez słowa wyjaśnienia rozłączyła się po czym zablokowała córce dostęp do całej aplikacji.Żenujace. ZaletyBRAKWadyMnóstwo -
~Bova / 2021-01-12 13:40
Gdy mogą wcisnąć kredyt, pozyczkę lub inny produkt to wtedy działają bez zbędnej zwłoki.
W połowie listopada zauważyłam na rachunku swojej karty kredytowej operację moneyback tylko że na minus - niecałe 30zł zrabowane z rachunku karty. Pomimo 3 reklamacji iwymiany maili, pieniędzy nie oddali mi do dziś. -
~Ktoś / 2021-01-01 11:10
Czy można postawić 0? Bo więcej się nie należy! Brak kompetencji pracowników, o infolinii lepiej nie pisać, przerywają połączenie gdy temat zbyt trudny. Mam w tym niby banku IKE(konto emerytalne), próba wypłaty pieniędzy trwa juz miesiąc! NIKT NIE ZNA PRODUKTU! Ale wpłaty chetnie przyjmowali...ZENADA> NIKOMU NIE POLECAM! ZaletybrakWadybrak wiedzy pracowników -
~Daria / 2020-12-28 18:58
Najgorszy Bank w jakim miałam konto. Pół roku pieniądze zablokowane przez bank i wysylane na konto komornika po czym wracały na konto... Z winy pomylki banku. Zenada!!! Pół roku sprawy nie mogli załatwić.... Tragedia nue polecam ZaletyZadnychWadyZbyt mało miejsca do opisania wszystkich wad -
-
~Zocha / 2020-12-28 16:53
Wplatomat I bankomat ciągle nieczynne wpłata na konto swoje własne w oddziale 9 zl WadyCiągle awarii systemu -
~Pablos / 2020-12-25 14:08
Nie odpisuja na mejle. Wysylane wielokrotnie, tygodniami, prosby o odpowiedz. Doslownie dzis mija trzeci miesiac odkad pierwszy raz wyslalem email z prosba o przeliczenie rat. Do tego dochodza 3 mejle ponaglajace, zaden nie dostal odpowiedzi. To nie pierwszy raz, gdyz wczesniej bylo podobnie przy innych zapytaniach. Jak zadzwonic to przekiernukowuja z miejsca na miejsce. Nikt nic nie wie. Gdyby nazwac ten bank jednym slowem, to musialoby to byc to: chaos. Jesli place na czas, wszystko robimy wedlug standardowych procedur i mam proste/banalne zapytania i wyglada to az tak potwornie zle, to jestem sobie tylko w stanie wyobrazic co sie dzieje, gdy zaczynaja sie "schody". Doslownie od conajmniej dekady nie spotkalem sie nie tylko z bankiem ale z jakakolwiek firma, ktora mialaby gorsza obsluge klienta. Nie chodzi tu o nieuprzejmosc, co to, to nie. Chodzi tu o brak odpowiedzi. A jak odpowiedz sie pojawia po uslinych wielokrotnych, ciagnacych sie tygodniami/miesiacami zapytaniach i telefonach to jest doslownie zawsze nie na temat, albo kompletnie bez sensu. Trzeba dalek wydzwaniac az sie dodzwoni do kogos albo dostanie doslownie kontakt komorki osobistej do kogos kto bedzie wiedziec jak zrobic cos tak prostego jak.... przeliczyc raty wedlug nowych stop procentowych. Doslownie to samo przeliczeniu w Pekao to *jedno* klikniecie po zalogowaniu sie online w ich system. Caly proces zautomatyzowany, i na drugi dzian dostaje sie email z potwierdzeniem ze wszystko policzone i jak sie wloguje faktycznie to widze. W Alior to samo przeliczenie to wyslanie jednego mejla, i sprawa zalatwiona w tydzien. To jest absolutnie niesamowite ze cos co w Pekao zajmuje 24 godziny i jeden klik, a w Aliorze jeden email i tydzien czasu, w Millenium zajmuje miesiace, kilka(nascie) rozmow telefonicznych z kompletenie niezorientowanymi osobami, i dziesiatki mejli z usilnymi prosbami o zajecie sie wreszcie sprawa. Mowie to po dwoch sprawach, ktore dla mnie Millenium zalatwialo, i tak samo po dwoch takich samym ktore zalatwialem w Pekao i Alior. Jedna sprawa to bylo przelozenie rat z powodu pandemii. Druga sprawa to bylo przeliczenie rat ze wzglkedu na obnizenie stopy referencyjnej przez NBP. Zawsze to samo: Pekao, klikanie i zalatwione na drugi dzien. Alior: email i zalatwione do tygodnia. Millennium: conajmniej 3 miesiace czekania, zetkniecie sie z dajaca sie nie do pokonania sciana i murem niekompetencji, chaosu, przerzucania od osoby do osoby i bledami, ktore wylapywalem. To jest totalnie niesamowite ze w Polsce miedzy instytucjami finansowaymi istnieja tak gigantyczne roznice w jakosci. ZaletyNie jestem pewien czy istnieja.WadyWypisane w opinii. -
~Robert / 2020-12-18 11:41
Profil zaufany nigdy nie działa prawidłowo. XXI wiek, a funkcjonalność banku to średniowiecze. Zamiast czytelnych danych po zalogowaniu do konta to jesteśmy bombardowani reklamami kredytów i niepotrzebnych bzdetów.
Największa wada to niedziałający profil zaufany.WadyProfil zaufany nie działa. -
~Mefisto / 2020-12-10 11:57
Banda nieuków i zero kompetencji. Wciskają kit a jak złapiesz ich za rękę za ich błąd to mówią że to nie ich ręka. Paluje się z nimi 4 miesiące bo już 3 razy zgubili dokumentację która im dostarczyłem i wciskają mi że to jest moja wina. ZaletyBrakWadyNie starczy miejsca żeby je opisac
strona 38 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »