Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eeee / 2021-03-06 00:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Vank jest okej jestem tam juz prawie 10 lat i żadnych problemow
    Zalety- warunki konta
  • ~Ja / 2021-03-04 10:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank ktory zamierzam zmienić. We Wrocławiu nie można wypłacić gotówki bo bankomaty non stop zepsute. Oddziały likwiduja kasy i tylko obsługa klienta jest możliwa. Ten Bank ma klienta w du..
  • ~Marry / 2021-03-02 12:01
    Ocena: 2.00 / 5
    " Bangsterzy założyłem lokatę na 2 % i 3 m-ce a po upływie tego czasu okazało się że mam na 2 m-ce i 0,5%
    Pani uprzejmie szuka 15 min w komputerze aby to złodziejstwo ujawnić. Rozumie złodziei bankowców ale tych zwykłych pracowników z okienka nie rozumie.Przecież wiedziała przy zakładaniu konta jakie warunki wpisuje do systemu a o jakich warunkach mówi do mnie."
    Potwierdzam, jak patrzyłam w internecie było 2,5. w banku dokładnie nie wiedziały ale raczej 2% a po 4 m-cach powiedziały mi że od ok roku jest już 0,5 %. Poza drobnym faktem że ani nie wspomniała że trzeba przelać na inne konto nie 360 co sugeruje że to z lokatą. Jeszcze w życiu nie widziałam takiego braku profesjonalizmu i świadomego nabijania klienta w butelkę. Nie wspomnę że jak byłam w międzyczasie to powiedziano że konto jest 3 m-ce bezpłatne, a skasowali mnie po 30 zł za konto i kartę od 3-go m-ca, natomiast na infolinii po wpisaniu swojego mille kodu (kilka razy) informacja że za krótki. A innego nie ma. Słowem totalna masakra, zamknęłam konto bo szkoda nerwów...
    Zaletybrak
    Wadyjak powyżej- jawne oszustwo i brak zadbania o interesy klienta, co się z pewnością raz się uda, ale potem tylko traci. Do tego jeszcze widać nie doszli. Może za małe płacą podatki, bo inaczej takich na rynku by poprostu nie było...
  • ~kaz / 2021-02-26 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie obsługujące infolinie mają wszystko w D... nie mozna załatwić naj prostszej sprawy
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Jan / 2021-02-23 06:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Bankstetzy założyłem lokatę na 2 % i 3 m-ce a po upływie tego czasu okazało się że mam na 2 m-ce i 0,5%
    Pani uprzejmie szuka 15 min w komputerze aby to złodziejstwo ujawnić. Rozumie złodziei bankowców ale tych zwykłych pracowników z okienka nie rozumie
    Przecież wiedziała przy zakładaniu konta jakie warunki wpisuje do systemu a o jakich warunkach mówi do mnie.
    ZaletyKamienna twarz
    WadyOszustwo zawsze wyda się
  • ~Jacek / 2021-02-18 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny! Na początku wszystko super, operat 420 zl, a potem pod górkę, bo analitykowi nie pasują wszystkie dochody.
  • ~Wojtek / 2021-02-15 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Rzeszów pilusudzkiego totalna porażka wszyscy siedzą na telefonach 1 kasa a kolejka na pół banku w dupe mają ludzi że chcą swoje pieniądze (kolejny miesiąc i to samo)
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~PIS / 2021-02-15 14:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Bardzo zła obsługa oraz zero kompetencji.
    WadyDużo
  • ~Misterka62 / 2021-02-11 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,zlikwidowana placówka w mojej miejscowości,przez to nie mogę podać nowego numeru telefonu żeby aktywować aplikację mobilną,brak dostępu do konta nawet na laptopie,każą mi jechać do innej miejscowości aby to zrobić,rezygnuję z usług tego pseudobanku,jutro idę założyc konto w innym banky.
  • ~J / 2021-02-10 05:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym polecić bank w Nowym Dworze Mazowieckim za profesjonalne podejście do klienta, sympatyczny, pomocny i wykwalifikowany zespół pracowników.
    ZaletyWykwalifikowani i sympatyczni pracowicy
  • ~Dze / 2021-02-09 22:44
    Ocena: 5.00 / 5
    https://angels860.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2154&idDistributor=493806
  • ~ANNA / 2021-02-09 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinię nie idzie się dodzwonić, pod wypełnieniu formularza oddalają na infolinię i tak w kółko. Tragedia jakąś będę omijać ten bank z daleka
  • ~Jk / 2021-02-08 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miła obsługa w okienku w Gdańsku na ul. Jana Pawła. Brak rzetelnych informacji. Załatwienie jednej rzeczy wymaga nieraz kilkurazowego stawienia się w banku.
  • ~Klient 23116 / 2021-02-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym słowem!!!!NIE POLECAM !!!!!!!!! Oferta fatalna obsługa klienta żenująca!!!!
  • ~CallMyDaddy / 2021-02-01 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci są po prostu niekompetentne. Nie wszyscy, ale w wystarczającej ilości. Nie ma znaczenia, na ile dokładnie wytłumaczone im, czego potrzebujesz. I tak wprowadzają klienta w błąd.
    Wszystkie procedury są strasznie zbiurokratyzowane. Duża ilość opcji nie jest dostępna przez aplikację.
    Porażka
  • ~Dora / 2021-01-29 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być, nie pomogą w niczym, ukradziono mi pieniądze z konta i nic z tym nie zrobili nawet się nie starali jakoś zareagować, nie maja żadnych zabezpieczeń żeby chronić nasze konta. Im to na rękę mało tego nie dość że cię okradną to jeszcze dowalają ci odsetki i śmieszne ubezpieczenia. Spłacę dług i nie chce tego banku więcej znać. Radzę uważać na ten bank !!!!!!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyBank nie dla klienta
  • ~ZDZISŁAWA / 2021-01-29 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem, z powodu złodziejstwa, jak jesteście im jakiś grosz dłużni, zabiorą wam wszystkie oszczędności tak jak zrobili to mi, zostałam bez jedzenia cały miesiąc bo podsunęli mi kilka lat temu jakiś papier z debetem którego i tak nigdy nie wykorzystałam a na końcu zabrali mi wszystko co mialam, jeździłam po oddziałach bankowych wszystkich możliwych na Śląsku i zero pomocy tylko chamskie zachowanie z strony pracowników, zero pomocy olewanie klienta.
    ZaletyAni jednej zalety
    WadyZabrakło by pola do pisania na wymiane wszystkich możliwych wad tego banku.
  • ~Dora / 2021-01-29 11:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 4 dni nie mogę wpłacić w Bydgoszczy na Łabiszyńskiej pieniędzy, bankomat nieczynny. Wczoraj wieczorem pojechałam autobusem na Jagiellońską i to samo. Dzisiaj rano zwolniłam się z pracy, aby wpłacić w oddziale...oddział na Łabiszyńskiej zamknięty. Dodzwonić się nie można nigdzie. Co to jest? Rozumiem jakieś awarie..ale nie tyle czasu. Nie mogę wpłacić od kilku dni utargu a więc nie mogę zapłacić dostawcom. Konto firmowe na pewno przeniosę do innego banku. Nie pozdrawiam.
  • ~Zbigniew / 2021-01-28 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to totalna porażka niema możliwości dodzwonienia się do banku , tylko ciągle odpowiada automat o możliwości kredytu i produktów jestem w tym banku wiele lat i nigdy nie miałem zastrzeżeń ale to co teraz się dzieje przekracza wszelkie pojęcie totalne olewanie klienta , zawiodłem się bardzo
    ZaletyBRAK
    WadyWSZELKIE
  • ~Nick / 2021-01-20 21:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo uważać. Wpłacasz ok, wypłacasz, czekasz. Za nic mają regulaminowe (!) terminy. Powalczę o karne odsetki, ale szanse widzę nikłe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004