Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2023-05-04 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze że saldo na koniec mca wynosiło 2710zl
    ZaletyZzadne
    WadyWsxystkie
  • ~Marek D / 2020-02-15 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium jest chyba najgorszym bankiem z jakim miałem styczność. Mam wspólne konto z żoną. Po fuzji z bankiem "Eurobank" - gdzie wcześniej mieliśmy konto, bank Millennium źle zaksięgował wpłaty wpisując w miejscu odbiorcy na wszystkich przelewach przychodzących, mnie - będącego współwłaścicielem konta. W wyniku ich niedbalstwa nie możemy starać się o kredyt hipoteczny, ponieważ z wyciągu z konta wynika, że jestem jedynym żywicielem rodziny, a moja żona nie zarabia. Za każdym razem w banku Millennium słyszymy, że nic nie da się zrobić, ale możemy napisać reklamację. Super podejście do klienta. Radzę uciekać z tego banku tak szybko, jak się da.
    WadyTotalny brak poszanowania klienta
  • ~Maria / 2023-02-06 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bank nie przyjazny starszym.osobom a takie właśnie przeszły z eurobanku.
  • ~Maria / 2023-10-02 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam w maju 2023 na 24 raty sprzęt w mediach expert. We wrześniu spłaciłam całość, dzisiaj tj 02.10.2023 zadzwonołam na infolinię ( próbowałam na dwa numery) aby dowiedzieć się czy wszystko jest uregulowane, niestety pomimo 15- 20 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta ( po uprzednim wysłuchaniu informacji, wprowadzeniu kodów i haseł) nikt nie odebrał połączenia, nie usłyszałam też żadnej informacji na temat czasu oczekiwania na połączenie, tylko muzyczka. Zadzwoniłam na trzeci zbaleziony numer, odezwał się miły pań, ale po usłyszeniu w jakiej sprawie dzwonię uprzejmie mnie poinformował,że nie może mi pomóc bo nie ma dostępu do takich danych, i że mnie przełączy do innego konsultanta. Przełączył i była powtórka z rozrywki. Nikt się nie zgłosił i żadnej informacji, że wszyscy konsultanci są zajęci ani jaki jest czas oczekiwania na połączenie.
    ZaletyJak dla mnie brak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem, a co za tym idzie brak możliwości uzyskania informacji
  • ~marian / 2024-04-17 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam dno - są rachunki które może obsługiwać tylko pani w okienku, na iinfolini Pan ze zdartą płytą, zamiast pomóc powtarza w kółko to samo - proszę udać się do oddziału.
    XXIw? raczej nie - nie polecam
    Wadybrak możliwości obsługi konta online lub telefonicznie
  • ~marianna / 2024-10-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to porazka. Nie szanuje klinetow. Niby oferuje obsluge poprzez aplinakcje i infolinie, ale tak na prawde jak potrzebujsze cokolwiek to slyszysz: to mozna tylko osobiscie w placowce. I to nawet jezeli jest kwestia wyplacenia Twoich pieniedzy, ktore zamrozili ci bez powod na rachunku technicznym.
  • ~Mariio / 2023-06-05 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa konta walutowego tragedia . Jak za czasów PRL odebranie gotówki to oczekiwanie w kolejce . Czynne jedno stanowisko . Czas na zmiany
    ZaletyBrak
    WadyObsługa kont walutowych zatrzymana w latach 80
  • ~Mario / 2024-04-30 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    6 dni oczekiwania na przelew finalnie muszę pożyczyć pieniądze na życie a pieniędzy jak nie mam tak nie ma
  • ~Mariusz / 2020-04-27 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam z nimi problem złożyłem wniosek o wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego który przyjęli i zatwierdzili Teraz SMS piszą że został odrzucony Mam pytanie każą zgłosić się do placówki banku bądź przedzwonić na infolinię co robić ?
  • ~mariusz / 2024-04-13 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    na włąsne konto nie można się zalogować, same awarie.... INFOLINIA TO PORAŻKA
    ZaletyBRAK BRAK
    WadyCZŁOWIEK TREACI ZDROWIE Z TYM BANKIEM
  • ~Marko / 2024-04-05 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie wiecznie zepsute bankomaty w Koszalinie i problemy z aplikacją... Po 15latach nie polecam
  • ~maroo / 2020-06-25 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiona na kredyt lodówka w Mediaexpert , kredytodawcą bank Millenium , oprocentowanie kredytu 34%.
    Bandytyzm w biały dzień.Zrezygnowałem.Nie polecam banku
    Zaletybrak
    WadyCałe mnóstwo.
  • ~Marrrrcin / 2022-05-17 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, brak szacunku dla klienta. Dla nich klient to nikt!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady a szczególnie obsluga
  • ~Marta / 2021-09-03 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze do wczoraj polecalam ten bank każdemu. W życiu nie żałowałam tak bardzo niczego jak pożyczki w tym banku. Zostałam błędnie poinformowana o produktach. Koszta kredytu nie wiem skąd wzięte. Tragedia.
  • ~Marta / 2021-09-26 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat Banku Millennium OKRADŁ mnie na 2.000tyś.złotych.Składłam 3 reklamację w każdej odpowiedzi piszą,że nie odnotowali nadpłaty we wpłatomat cię.Jeżeli macie państwo zamiar wpłacać większą sumę za pomocą wpłatomaty(ja nie miałam na tamtą chwilę innej możliwości)to nie polecam ,ponieważ w dzisiejszych czasach wierzy się maszynie ,a nie człowiekowi.
    WadyNieuczciwi pracownicy.
  • ~Marta / 2022-02-15 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne określenie to ZLODZIEJE.
    Dobrze, że nie zdążyłam zaciągnąć tam kredytu hipotecznego. Nie słuchają klienta i zamiast zrobić tak żeby i klient i bank był zadowolony to jest umowa konstruowana tylko pod bank. Spłacam co mam wzięte i przenoszę się do innego banku. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak.
  • ~Marta / 2023-01-31 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 01.02.2023 w kolejnej duzej placówce, tym razem w Warszawie w Wola Parku niw będzie wplat gotówkowych. kolejna teoria spiskowa staje sie faktem. Bardzo szybko to sie dzieje
    Spijcie dalej
  • ~Marta / 2024-09-07 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety informację o stanie konta wypływają do osób postronnych. Dramat!
  • ~Martyna / 2023-08-22 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, niekompetentni ludzie. Każdy mówi co innego i wieczna chora dyskusja z klientem. Najgorszy Bank z możliwych, al wiem co mówię, bo miałam do czynienia z PKO, ING , Deutsche, Euro bankiem i Santanderem. Nie mogłam uzyskać prostego zaświadczenia o wykreśleniu hipoteki po spłaceniu kredytu, bo jak się okazało bank nie znał numeru księgi wieczystej co do kredytu który przejął kilka lat temu. Przez to osoba kupująca mieszkanie nie mogła do niego wejść , a ja w zasadzie do końca sprzedać, dodatkowo lokator już się wyprowadził. Przez ten bank straciłam pieniądze. Poza tym w każdym oddziale banku każdy mówił co innego. Do tego jeszcze Ukrainka w jednym oddziale, która w ogóle nie rozumiała co się do niej mówi. Bank archaiczny jakich mało. Dodzwonić się nie idzie, nic się nie dowiecie bez jakis mille kodów. Uciekać jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Masakra / 2022-01-27 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank a o bankowości internetowej to juz wogule nie wspomnę totalna porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027