Obsługa konta walutowego tragedia . Jak za czasów PRL odebranie gotówki to oczekiwanie w kolejce . Czynne jedno stanowisko . Czas na zmiany
ZaletyBrak
WadyObsługa kont walutowych zatrzymana w latach 80
~Mario / 2024-04-30 17:25
Ocena: 1.00 / 5
6 dni oczekiwania na przelew finalnie muszę pożyczyć pieniądze na życie a pieniędzy jak nie mam tak nie ma
~Mariusz / 2020-04-27 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Mam z nimi problem złożyłem wniosek o wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego który przyjęli i zatwierdzili Teraz SMS piszą że został odrzucony Mam pytanie każą zgłosić się do placówki banku bądź przedzwonić na infolinię co robić ?
~mariusz / 2024-04-13 09:45
Ocena: 1.00 / 5
na włąsne konto nie można się zalogować, same awarie.... INFOLINIA TO PORAŻKA
ZaletyBRAK BRAK
WadyCZŁOWIEK TREACI ZDROWIE Z TYM BANKIEM
~Marko / 2024-04-05 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie wiecznie zepsute bankomaty w Koszalinie i problemy z aplikacją... Po 15latach nie polecam
~maroo / 2020-06-25 22:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupiona na kredyt lodówka w Mediaexpert , kredytodawcą bank Millenium , oprocentowanie kredytu 34%.
Bandytyzm w biały dzień.Zrezygnowałem.Nie polecam banku
Zaletybrak
WadyCałe mnóstwo.
~Marrrrcin / 2022-05-17 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, brak szacunku dla klienta. Dla nich klient to nikt!
ZaletyNie ma
WadySame wady a szczególnie obsluga
~Marta / 2021-09-03 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze do wczoraj polecalam ten bank każdemu. W życiu nie żałowałam tak bardzo niczego jak pożyczki w tym banku. Zostałam błędnie poinformowana o produktach. Koszta kredytu nie wiem skąd wzięte. Tragedia.
~Marta / 2021-09-26 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomat Banku Millennium OKRADŁ mnie na 2.000tyś.złotych.Składłam 3 reklamację w każdej odpowiedzi piszą,że nie odnotowali nadpłaty we wpłatomat cię.Jeżeli macie państwo zamiar wpłacać większą sumę za pomocą wpłatomaty(ja nie miałam na tamtą chwilę innej możliwości)to nie polecam ,ponieważ w dzisiejszych czasach wierzy się maszynie ,a nie człowiekowi.
WadyNieuczciwi pracownicy.
~Marta / 2022-02-15 12:04
Ocena: 1.00 / 5
Jedyne określenie to ZLODZIEJE.
Dobrze, że nie zdążyłam zaciągnąć tam kredytu hipotecznego. Nie słuchają klienta i zamiast zrobić tak żeby i klient i bank był zadowolony to jest umowa konstruowana tylko pod bank. Spłacam co mam wzięte i przenoszę się do innego banku. Nie pozdrawiam.
ZaletyBrak.
~Marta / 2023-01-31 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Od 01.02.2023 w kolejnej duzej placówce, tym razem w Warszawie w Wola Parku niw będzie wplat gotówkowych. kolejna teoria spiskowa staje sie faktem. Bardzo szybko to sie dzieje
Spijcie dalej
~Marta / 2024-09-07 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Niestety informację o stanie konta wypływają do osób postronnych. Dramat!
~Martyna / 2023-08-22 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, niekompetentni ludzie. Każdy mówi co innego i wieczna chora dyskusja z klientem. Najgorszy Bank z możliwych, al wiem co mówię, bo miałam do czynienia z PKO, ING , Deutsche, Euro bankiem i Santanderem. Nie mogłam uzyskać prostego zaświadczenia o wykreśleniu hipoteki po spłaceniu kredytu, bo jak się okazało bank nie znał numeru księgi wieczystej co do kredytu który przejął kilka lat temu. Przez to osoba kupująca mieszkanie nie mogła do niego wejść , a ja w zasadzie do końca sprzedać, dodatkowo lokator już się wyprowadził. Przez ten bank straciłam pieniądze. Poza tym w każdym oddziale banku każdy mówił co innego. Do tego jeszcze Ukrainka w jednym oddziale, która w ogóle nie rozumiała co się do niej mówi. Bank archaiczny jakich mało. Dodzwonić się nie idzie, nic się nie dowiecie bez jakis mille kodów. Uciekać jak najdalej
ZaletyBrak
WadySame wady
~Masakra / 2022-01-27 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank a o bankowości internetowej to juz wogule nie wspomnę totalna porażka
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Mateusz / 2020-09-29 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Bank Millennium oszukuje z promocjami uważajcie naciąga swoich klientów potem zasłania się regulaminem to co małymi literami jest napisane
ZaletyBrak
WadyOszustwo ze zwrotem w promocji OC
~Mateusz / 2023-05-09 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich powiem tak ze ten bank to jakieś wielkie g..... ponieważ 13 lat temu wziolem w banku pożyczkę nogq mi się trochę powinela niestety nie mogłem zapłacić tego ale uregulowałem dług tylko kosztem tego że trafiłem do biku od 5 lat walczę z blikiem nie mogę nic kupuc na raty mam złożone reklamację pisma o wykreślenie z biku itd ale dalej zablokowany jest to przedawnienie ale mają to w dupie my nie mamy siły juz na walkę nie wiemy dokąd sie udać o pomoc a oni nawazyli piwa i nie chcą nam tego sprostować
~matt / 2022-05-16 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Wniosek o zamianę oprocentowania kredytu hipotecznego na okresowo stałe rozpatrują od 2 miesięcy.
Podczas składania zapewniano mnie ze będzie to trwało 5-max 10 dni.
Nie wiem czy to żart? czy jak skomentować poziom obsługi w tym banku.
~Matty / 2020-06-12 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakaś paranoja. Blokują pieniądze na koncie. A obsługa infolini jest nie kompetentna i nie douczona. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBardzo wiele
~Matylda / 2023-06-26 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Dołączam się do negatywnych opinii. 2 lata temu wzięłam kredyt hipoteczny i niestety dwuletnie doświadczenie z tym bankiem to wielkie rozczarowanie brakiem kompetencji, oskarżaniem infolinii o niewiedzę ludzi w placówkach i odwrotnie.
Każda formalność jak np złożenie wniosku ze zmianą oprocentowania na stałe wymagało trzykrotnej wizyty w oddziale bo Panie nie potrafiły sobie poradzić z wnioskiem, ale to było nic. Od miesiąca próbuje złożyć kosztorys zastępczy….. i dzisiaj czwarty raz jestem w banku i za każdym razem dostaję informację od analityka: zły druk (za każdym razem druki dostaję i wypełniam w banku), a kiedy udało się przebrnąć przez druki…. Okazało się, jest blednie wypełniony (rubryka obok) mimo, że to rownież konsultowala Pani w oddziale…. Za każdym razem poza dokumentami formalnymi bank otrzymywał spisane wyjaśnienie i oświadczenie wiec wystarczyło wykazać się jedynie chęcią do pracy przez analityka i temat zamknąć.
Utarło się mówić, że koszmarem jest załatwienie czegokolwiek w polskich urzędach? Serio??? Poczta Polska, ZUS mają wyższe standardy niż bank Millennium.
Jaką ignorancją w stosunku do klienta trzeba się wykazać i bez żadnego przepraszam żądać przyjazdu do placówki po raz czwarty????
~Max / 2019-06-28 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Od wielu lat posiadam konto w miernym banku. Co chwila zmiany regulaminów - opłat, kontakt z konsultantem na czacie beznadziejny trudne pytania pomija stwierdzeniem " czy mam inne pytania" Infolinia podobnie brak kompetencji. Krótkoterminowy kredyt w pakiecie wciśnięto mi ubezpieczenie którego wcale nie musiałem brać, za rezygnację oczywiście opłata. Reklamacja odrzucona bo bank ma zawsze racje - pani konsultantka naciąga jak może oczywiście ma prowizję od ubezpieczenia. Wizyta w banku to obowiązkowa aktualizacja chociaż nie zmieniałem dowodu, adresu niczego i oczywiście odmowa wypłaty pieniędzy z konta gdyż odmówiłem podpisania kolejnych zgód na niewiadomi co. Kierownik oddziału interweniuje i Pani w kasie przeprasza a jeszcze chwile temu odmawia dostępu do środków. Batalia o kartę którą bank zapomniał wysłać a urlop w zanadrzu. Porażka ludzie jesteście dla klientów. Po urlopie zmiana banku z przykrością.
ZaletyJuż były
WadyCzy ja jestem inny niż zakladający nowe konto?