WadyBrak pomocy za granicą
strona 37 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Gosia / 2021-06-16 17:51
Przykre, że rodak przebywający za granicą nie jest w stanie uzyskać pomocy ze strony banku, gdyż nie jest w stanie odwiedzić kraju ani placówki ze względu na Covid-19 -
-
~Anett / 2021-06-10 18:24
Uwaga.infolinia 801 331 331 jest płatna!!!i nie mozna doczekac sie na polaczenia(3xpo okolo 20min i 27zł z konta telefonu)Sprawa niezałatwiona.Niekompetencja pana na infolinii.Odesłał mnie do punktuMilenium gdzie mojej sprawy nie da sie załatwic-rezygnacja z ubezpieczenia kredytu.Mozna to zrobic tylko przez infolinię,ale już nie zdołałam się połączyć.Po zżarciu 27zl infolinia sama sie rozłącza..na szczęście.Doceniam teraz ze nie mam konta w Millennium i doceniam mój bank,w ktorym zawsze wszystko gra. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji na infolinii. -
~Paweł / 2021-06-08 18:22
Zero odpowiedzialności mają gdzieś naszych urzędników państwowych takich jak notariusz
Po podpisaniu umowy kredytowej nastapił podpis aktu notarialnego
I niestey nie wyplacili poeniędzy
To jest złodziejstwo w biały dzień
Brak słów
Przestrzegam przed tym bankiemZaletyBrakWadyCała masa -
~Clipperton / 2021-06-07 21:45
Na decyzję dot. kredytu hipotecznego czekałem ponad 40 dni. W trakcie oczekiwania na decyzję, dokładnie w 21 dniu zadzwonili do mnie , że trzeba uzupełnić dokumenty ... robią to celowo tylko po to , aby przedłużyć sobie ustawowy 21-dniowy czas na wydanie decyzji kredytowej. Zrobili mi symulację kredytu , po czym jak poszedłem z tą symulacją, okazało się, że marża jest już wyższa o 0,2% i nie honorują tego oprocentowania z symulacji. ... już nie mówiąc o tym, że składanie dokumentów do wniosku kredytowego w oddziale trwało prawie 3 godziny.
Beznadziejny bank.Zaletyw przypadku kredytów hipotecznych - brak zaletWadyw przypadku kredytów hipotecznych - ten bank to katastrofa! -
~Nnn / 2021-06-02 11:50
Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!! ZaletyBrakWadyObsługa tragedia -
~Syllik / 2021-06-01 17:24
Dzień dobry.
Dokonując początkiem kwietnia 2021 roku zakupu internetowego zostałem oszukany przez osobę posiadającą konto w Banku Millenium. O przestępstwie zawiadomiłem policje która natychmiast wszczęła dochodzenie, Poinformowałem bank płatnika BKO BP który zwrócił się do Millenium a zabezpieczenie na koncie oszusta wyłudzonej kwoty. Ja również zwróciłem się do Banku Millenium z prośba o udzielenie mi informacji co bank zrobił w mojej sprawie oraz podanie mi danych oszusta i miejscowość banku w którym założono konto. Uzyskałem odpowiedź, że bank prowadzi postepowanie i po jego zakończeniu zostanie mi udzielona odpowiedź. Następnie poinformowano mnie abym zgłosił się z dowodem osobistym do najbliższego Banku Millenium co tez uczyniłem zgłaszając się w dniu 05.05.2021 roku do banku mieszczącego się w Chrzanowie. Oczywiście żadnej informacji nie uzyskałem. Poinformowano mnie droga emailową żeby wykazać się cierpliwością i oczekiwać na odpowiedź. Tak czekam już miesiąc. Zrodziło się we mnie przekonanie, że w sprawę założenia konta dla oszusta zamieszany jest pracownik banku a sam Bank Millenium ukrywa przestępcę a nawet miejscowość w której konto zostało założone.
Ostrzegam zatem potencjalnych klientów tegoż banku z kim może mieć do czynienia w przyszłości.ZaletyBrak zaletWadyBank zrobił wszystko aby pozbyć sie zainterte4sowana stronę -
~Adam / 2021-05-29 11:39
35 minut (!!!) czekania na połączenie z konsultantem i się nie doczekałem. Po 35 minutach czekania dałem sobie jednak spokój. -
~Darek / 2021-05-26 13:12
Dzień Dobry.
Mój kontakt z bankiem dotyczył przejęcia spadku. Osiem tygodni temu złożyłem wszystkie wymagane dokumenty urzędowe i do dziś czekam na wypłatę moich pieniędzy. Identyczne procedury w trzech innych bankach skończyły się do trzech tygodni. W oddziale banku dowiedziałem się ,że jest covid i dużo ludzi umiera,a poza tym mam pół roku na zgłoszenie do urzędu skarbowego. Kiedy otrzymam moje własne pieniądze- nie wiadomo. ŻENADA.ZaletyNie widzeWadyWszystko -
-
~Klaudia / 2021-05-26 13:09
Czas oczekiwania na połączenie to minimum 30 min. Za każdym razem muszę tłumaczyć sprawdzę od początku. Nikt nic nie wie. Za każdym razem maja sie ze mną skontaktować, a od prawie 2 miesięcy nikt nie raczył się skontaktować! Porażka!!!!!! -
~Ada / 2021-05-24 17:56
Czas oczekiwania na połączenie z konsulatntem około godziny niezależnie od pory dnia. Wszystko zależy z kim się połączysz, jeden załatwił sprawę od razu a kolejny raz gdy dzwoniłam z tą samą sprawą kazał mi czekać na odpowiedź 20 minut bo była przerwa (a na samo połączenie czekałam 30 minut) i musi iść zapytać kierownika i się okazało że nie da się i ta poprzednia Pani która mi pomogła no to on nie wie jak to zrobiła. JAK NAJFALEJ OD TEGO BANKU!!!!!! -
~Stacy / 2021-05-21 16:39
Ogólnie jest okej,miałam pewien problem w aplikacji mobilnej,4os 4!!!! Starali mi się pomóc i nic z tego, jedynie panu Kasperu Pieprzu to się udało, od całego serca polecam tego profesjonalistę! ZaletyWygodnie,jasne, szybkoWadyCAŁA Kadra mogła by być bardziej profesjonalna -
~arturrro80 / 2021-05-18 10:52
Bardzo odradzam. Bank bardzo nie ludzki. Liczy się dla nich tylko pieniądz... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ziolowaki / 2021-05-14 18:35
Przez ich konto internetowe przelewy idą ok 5 dni. Narazili mnie na dodatkowe koszta. Zostałem bez pieniędzy przed weekendem. Obsługa nie miła nie znają się na swojej pracy ZaletyBrakWadyWszystko -
~Marta / 2021-05-07 17:07
Oferta kredytowa- MIODZIO. Co z tego, skoro czekałam 54 dni robocze i się sie doczekałam na decyzję kredytową. Zmarnowany czas, nigdy już nie zaufam temu bankowi. Żeby nie stacić kasy z umowy rezerwacyjnej musiałam wziąć kredyt na gorszych warunkach w innym banku. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta -
~Wojtek / 2021-04-19 13:33
Czas na wszystko tylko nie dla klienta 5 stanowisk wolnych jedna pani obsługuje a reszta siedzi na telefonach po prostu porażka brak słów -
~Pseudonim / 2021-04-15 15:59
Ludzie piszą że nie da się załatwić najprostszej sprawy bez wizyty w oddziale. Kłamstwo! Dają bez problemu hakerom kredyty na 150 tysięcy mimo iż dobrze wiedzą jak ta siatka działa! Zero zabezpieczeń! Polecam jeśli chcecie splaxac nie swój kredyt 3 tys miesięcznie przez 9 lat WadyNic nie robią z oszutami -
-
~Piotr / 2021-04-14 13:03
Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu. ZaletyBrakWadyPodejście do klienta, kompetencje personelu. -
~Robert / 2021-04-01 12:45
Żenada omijać ten bank z daleka zabierają pieniądze kiedy chcą i nie prawnie a jak się chce wyjaśnienia to się wymigują a za to wszystko wysłuchuje Bogu ducha winną pani z obsługi. Sprawa dla policji i jak najbardziej powiadomię. Omijajcie ten ala bank z bardzo daleka WadyRobią co chca z pieniędzmi klijenta -
~Maciej W / 2021-03-30 20:47
Ciągłę zmiany na gorsze, włączanie usług bez zgody klienta, brak ankiet potwierdzajacych czy wszystkie zmiany są korzystne dla klientów. Tragedia. Zaletyjest niby bankiemWadytragiczne podejście do klienta, uix i interfejs nie istnieją tam. -
~Bety / 2021-03-30 18:48
Na moje konto włamał się konsultant banku,sprawa zgłoszona w oddziale ,w trakcie transakcji siedziałam w banku. Przez opieszałość pracownika w placówce mam zaciągnięte kredyty,które musze spłacić.
Nie polecam banku,pracownik obsługujący mnie stwierdzil:ze powinnam się cieszyć ze zyje,a kredyty spłacę, bo pracuje.
Składam pozew i spotkam się z nimi w sadzieZaletyTragediaWadyBrak ludzkiego podejścia do sprawy
strona 37 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »