strona 37 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Klaudia / 2021-05-26 13:09
Czas oczekiwania na połączenie to minimum 30 min. Za każdym razem muszę tłumaczyć sprawdzę od początku. Nikt nic nie wie. Za każdym razem maja sie ze mną skontaktować, a od prawie 2 miesięcy nikt nie raczył się skontaktować! Porażka!!!!!! -
-
~Ada / 2021-05-24 17:56
Czas oczekiwania na połączenie z konsulatntem około godziny niezależnie od pory dnia. Wszystko zależy z kim się połączysz, jeden załatwił sprawę od razu a kolejny raz gdy dzwoniłam z tą samą sprawą kazał mi czekać na odpowiedź 20 minut bo była przerwa (a na samo połączenie czekałam 30 minut) i musi iść zapytać kierownika i się okazało że nie da się i ta poprzednia Pani która mi pomogła no to on nie wie jak to zrobiła. JAK NAJFALEJ OD TEGO BANKU!!!!!! -
~Stacy / 2021-05-21 16:39
Ogólnie jest okej,miałam pewien problem w aplikacji mobilnej,4os 4!!!! Starali mi się pomóc i nic z tego, jedynie panu Kasperu Pieprzu to się udało, od całego serca polecam tego profesjonalistę! ZaletyWygodnie,jasne, szybkoWadyCAŁA Kadra mogła by być bardziej profesjonalna -
~arturrro80 / 2021-05-18 10:52
Bardzo odradzam. Bank bardzo nie ludzki. Liczy się dla nich tylko pieniądz... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ziolowaki / 2021-05-14 18:35
Przez ich konto internetowe przelewy idą ok 5 dni. Narazili mnie na dodatkowe koszta. Zostałem bez pieniędzy przed weekendem. Obsługa nie miła nie znają się na swojej pracy ZaletyBrakWadyWszystko -
~Marta / 2021-05-07 17:07
Oferta kredytowa- MIODZIO. Co z tego, skoro czekałam 54 dni robocze i się sie doczekałam na decyzję kredytową. Zmarnowany czas, nigdy już nie zaufam temu bankowi. Żeby nie stacić kasy z umowy rezerwacyjnej musiałam wziąć kredyt na gorszych warunkach w innym banku. ZaletyBrakWadyLekceważenie klienta -
~Wojtek / 2021-04-19 13:33
Czas na wszystko tylko nie dla klienta 5 stanowisk wolnych jedna pani obsługuje a reszta siedzi na telefonach po prostu porażka brak słów -
~Pseudonim / 2021-04-15 15:59
Ludzie piszą że nie da się załatwić najprostszej sprawy bez wizyty w oddziale. Kłamstwo! Dają bez problemu hakerom kredyty na 150 tysięcy mimo iż dobrze wiedzą jak ta siatka działa! Zero zabezpieczeń! Polecam jeśli chcecie splaxac nie swój kredyt 3 tys miesięcznie przez 9 lat WadyNic nie robią z oszutami -
-
~Piotr / 2021-04-14 13:03
Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu. ZaletyBrakWadyPodejście do klienta, kompetencje personelu. -
~Robert / 2021-04-01 12:45
Żenada omijać ten bank z daleka zabierają pieniądze kiedy chcą i nie prawnie a jak się chce wyjaśnienia to się wymigują a za to wszystko wysłuchuje Bogu ducha winną pani z obsługi. Sprawa dla policji i jak najbardziej powiadomię. Omijajcie ten ala bank z bardzo daleka WadyRobią co chca z pieniędzmi klijenta -
~Maciej W / 2021-03-30 20:47
Ciągłę zmiany na gorsze, włączanie usług bez zgody klienta, brak ankiet potwierdzajacych czy wszystkie zmiany są korzystne dla klientów. Tragedia. Zaletyjest niby bankiemWadytragiczne podejście do klienta, uix i interfejs nie istnieją tam. -
~Bety / 2021-03-30 18:48
Na moje konto włamał się konsultant banku,sprawa zgłoszona w oddziale ,w trakcie transakcji siedziałam w banku. Przez opieszałość pracownika w placówce mam zaciągnięte kredyty,które musze spłacić.
Nie polecam banku,pracownik obsługujący mnie stwierdzil:ze powinnam się cieszyć ze zyje,a kredyty spłacę, bo pracuje.
Składam pozew i spotkam się z nimi w sadzieZaletyTragediaWadyBrak ludzkiego podejścia do sprawy -
~Roma / 2021-03-29 23:08
Zawsze dziajaja w swoim interesie. Kliencie uwazaj i domagaj sie rzetelnego wyjasnienia. Kazda inwestycja w ich banku to wykorzystanie twego kapitalu. -
~... / 2021-03-28 20:05
Najgorszy bank, nie można załatwić PROSTEJ sprawy bez odwiedzenia oddziału!!! ZaletyZeroWadyWszystko -
~Anna f. / 2021-03-26 15:20
Beznadzieja, każdy przelew idzie wieki, na infolinię nie można się dodzwonić, wypłata ciągle wieczorem, bankomatów jak na lekarstwo. Eurobank był znacznie lepszy niż ten szajs. -
~Michał / 2021-03-24 21:12
zastanawiam się skąd te złe opinie - nie jestem pracownikiem banku - tak dla wyjaśnienia.
Przeniosłem się do Millennium całkiem przypadkiem - dzięki kredytowi hipotecznemu. Jak na razie - a minęło ponad 3 lata - nie zaliczyli wpadki oprócz jednej - przelewy odroczone zlecane w niedzielę z datą najbliższego poniedziałku są księgowane tego samego dnia z datą poniedziałkową. Oprócz tego obsługa klienta jak dla mnie jest bardzo w porządku. mam tu konto osobiste i firmowe i nie narzekam. do tej pory przerabiałem kilka banków - pekaosa, alior, pkobp, santander i jak na razie millenniuum wygrywa mój prywatny ranking i oby tego nie schrzaniliZaletyjak wżejWadyjak wyżej -
-
~Nibyland / 2021-03-17 15:34
Obsługa klienta zależy w której placówce i na kogo się trafi lub na czyjś humor. Rozumiem RODo ale niestety uważajcie przy kradzieży pieniędzy z konta wypinają się nie chcą udzielić danych właściciela konta który Cię okrada i może to zrobić ponownie przez to że nie chcą podać danych policji bez nakazu a wiadomo jak działają inne instytucje że to dalej trwa. rzekomo był podejrzany przelew dla nich nie zablokowali go wcale tylko puścili. Człowiek traci pieniądze których nigdy nie odzyska po części z winy banku jakby szybciej działali blokowali przelewy na duże kwoty do momentu potwierdzenia przez właściciela konta telefonicznie że przelew prawidłowy. Człowiek daje się oszukać a oni nie pomagają wcale. Nie polecam. WadyBrak blokady przelewanych środków na duże kwoty -
~Marcin / 2021-03-16 16:36
Najgorszy bank w Polsce. Odradzam szczerze. Nie jestem użytkownikiem, była nim moja zmarła mama, a dramat cokolwiek załatwić. Na infolinii, nawet jak macie nr raportu, to nic nie załatwicie ! ZaletyżadnychWadySame wady -
~Dawid / 2021-03-13 21:48
Odradzam ten bank raz na koncie Pani mi mówi że mam 2378 zł A po chwili jak chce wypłacić Pani twierdzi że mam minus 3680 PLN pytam się jak to nie mam limitu A Pani mi mówi że widocznie system Bankowy ICBS źle zaksiegował chyba. Myślałem że oszaleją 2 dni trwało jak wyjaśnili moja sytuację i od razu zmieniłem bank. ZaletyNie maWadyPrzestarzały system Bankowy brak kompetencji pracowników -
~Q100 / 2021-03-10 13:48
Dramat gdyn8a Riviera obsługa jak za karę pomijając już brak możliwości wypłaty gotówki ZaletyLokalizacjaWadyWszystko inne
strona 37 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »