Nie rozumieją co się do nich mówi na infolini. Koszmar
Bankomat w miejscowości Braniewo to coś okropnego używam tylko innych które są za darmo ale z limitem 1000zl bo millennium nigdy nie działa albo nie przyjmuje karty albo pusty.
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~maciek / 2022-02-10 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z tym bankiem to jakaś kpina, czat na stronie porażka, opryskliwość konsultantów na najwyższym poziomie mam wrażenie, że to sposób na odstraszenie klienta od rozmowy z braku chęci do udzielania jakichkolwiek informacji i odesłaniu interesanta do placówki banku lub zarabiają na trzymaniu klientów na linii godzinami . Nigdy więcej żadnej współpracy z nimi
Zaletybrak, brak, brak
Wadykontakt niemożliwy
~maciek / 2022-11-07 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Słaby proces rezygnacji z konta a w szczególności z kart kredytowych. Brak przejrzystości w składanych wnioskach - widoczne tylko dla pracowników infolinii.
Zaletyjak działa jest ok
Wadyutrudniony proces rezygnacji z konta
~Magda / 2020-03-22 21:03
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA !!!
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
Odradzam pod każdym względem
ZaletyBRAK
~magda / 2024-03-06 10:29
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to dno i dwa metry mułu: w Toruniu polikwidowali w centrum wszystkie bankomaty i oddziały ( na tą chwilę są DWA oddziały gotówkowe w całym mieście), w tych które zostały siedzą leniwe klępy, których nikt nie przeszkolił z obsługi klienta (o szkoleniu z kultury osobistej nie wspomnę), do tego aplikacja, która jest totalnym bublem - ale oczywiście dla tych, którzy z niej nie korzystają nagroda w postaci opłat za smsy aktywacyjne (20gr za jednego smsa!!) i interes się kręci. Banda złodziei - nic dziwnego, że są w stanie upadłości - mam nadzieję , że jak najszybciej znikną z rynku...
Zaletybrak
Wadywszystko - od obsługi, aplikacji po ilość oddziałów gotówkowych w mieście - w Toruniu DWA
~Magdalena / 2023-02-20 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Millennium Bank to najgorszy wybór dla przedsiębiorców.
Daję jedną gwiazdkę, ponieważ mniej nie można.
WadyBardzo drogo
W nieco trudniejszych sprawach (jak założenie karty EURO) odsyłają pomiędzy oddziałem a helpdeskiem, nikt nic nie wie.
~Magdalena / 2024-04-10 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Od rana informacja o "chwilowej awarii". Nie działa BLIK.
Proponuję zajrzeć do słownika PWN i sprawdzić definicję słowa chwila.
ZaletySłucham? Ten bank nie ma żadnych zalet
WadyCały czas jakieś problemy i awarie
~maliniak / 2021-06-21 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Wniosek o kredyt hipoteczny złożony 16 kwietnia.
Po 45 dniach bank chciał dodatkowo jeszcze wyciąg z konta z 6 m-cy wstecz, które mamy w ... Millenium.
Kwota wnioskowanego kredytu poniżej 400 tys zł. Zdolność kredytowa siedmiocyfrowa, zero wpisów w BIKach a oni dalej nie wiedzą, czy mogą dać kredyt. Zrezygnowaliśmy z wniosku, bo termin naglił, temat załatwił w 2 tygodnie Bank Spółdzielczy.
~Małgorzata / 2020-01-17 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt pod hipoteke nie w miesiąc a w 3 miesiące, opieszałość analityków, bardzo długi czas na oczekiwania na decyzje .
~Maniek / 2022-07-25 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Milenium assistance dno i metr mułu nie polecam przez dwadzieścia godzin zero pomocy na drodze sprawa trafi do sądu
~manu / 2019-12-11 22:47
Ocena: 1.00 / 5
bylem z dziecmi zaplacic kredyt i pani z banku zwrocila uwage jak dzieci zjadly 2 cukierki za duzo powiedziala tak przepraszam ale tez sa inne dzieci oburzylem sie i moglem jej podac i powiedziec sama se je zjec do kawy nie mila obsluga i zlodziejstwo tyle moge dodac splacic kredyt i juz nigdy tam nie wruce nie polecam nikomu nie dajcie sie tam namoewic na kredyt
Zaletya jakie zalety same wady
Wadyza duzo by pisac zero poprawy
~Marcelina Zawadzka / 2023-01-17 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zły bank uciekajcie jak najdalej brak
Komunikacji klient-bank opóźnienia słaba obsługa i oszukane opłaty
ZaletyBrak
WadyWszystko zle
~Marcin / 2019-12-16 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje
Nic nie można załatwić
Naliczają dziwne opłaty a jak nie zaplacisz to przychodzi list z KRUKa
~Marcin / 2020-05-28 00:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Chciałbym się podzielić moją historią z innymi, aby przestrzec przed Wielkim błędem podpisywania umowy kredytowej z Bankiem Millennium, którego kredyty ubezpiecza firma Societe Generale Insurance Poland. Firma owa poprzez swojego przedstawiciela oszukała moją zmarłą mamę. We wniosku o ubezpieczenie kredytu, zastosowała niedozwoloną klauzulę, dotyczącej wykluczenia z wypłaty ubezpieczenia na wypadek śmierci, gdy choroba, na którą zmarł ubezpieczony, była zdiagnozowana i leczona 5 lat przez podpisaniem umowy. Ta klauzula w całości przerzuca odpowiedzialność na klienta i zdaniem Rzecznika Finansowego oraz m.in. wyroku sądu z Gdańska jest klauzulą niedozwoloną. Od mojej mamy przedstawiciel banku, a zarazem ww. firmy ubezpieczeniowej nie poprosił o dokumentację medyczną, ani nie wypełnił ankiety medycznej. Efektem tego jest brak wypłaty ubezpieczenia do bardzo dużej kwoty kredytu. Kredyt trzeba spłacić, mimo, iż przedstawiciel Banku twierdził, iż jest on ubezpieczony na wypadek śmierci kredytobiorcy. Uważajcie więc co podpisujecie, biorąc kredyt w banku Millennium, którego przedstawiciel brał udział w ww. niegodnej sprawie, wspólnie z owym ubezpieczycielem. Oczywiście pozostaje jeszcze droga sądowa, ale czy będąc w żalu po zmarłej mamie, będę miał silę, by kontynuować walkę, tego nie wiem...
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Marcin / 2021-08-02 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to kpina. Używałem konta założonego 2 miesiące temu w 99% przez aplikacje. Niestety mój telefon uległ awarii i zdarzyło się tak , że nie pamiętam millekodu. Przypomnienie nic nie daje bo oyczwiście bank twierdzi że mam aktywną aplikacje. Pan na infolinii jeszcze z pretensjami, ze mu głowę zawracam i miałem wrażenie, ze siedzi tam za karę. Jedyne to proszę udać się do oddziału. Kartą nie zapłacę bo 3d secure. Pieniędzy nie wypłacę bo limit. Oddziały zamknięte, a jutro wyjazd na urlop. ZEROWA pomoc ze strony Banku. Dziękuję za takie konto i taką obsługę gdzie nic nie załatwisz kiedy jest potrzeba!!!
ZaletyZadnych
WadyZakładanie konta przez selfie to też ściema bo i tak trzeba się udać do oddziału żeby limity znieść.
~Marcin / 2021-12-09 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Witam ,niestety od trzech dni próba połączenia się z i foli ja oczywiście po zalogowaniu telefonicznym po 20 minut i totalny brak kontaktu ,masakra .
To jedna wielka tragedia!!! Cały czas przy logowaniu do aplikacji wrzucają reklamę pożyczki (mega drogiej). W końcu przypadkiem kliknąłem, że jestem zainteresowany i ... poszło zapytanie do BIKu. Nie wypełniałem żadnych wniosków.
Doładowuję w aplikacji millenium banku konto telefoniczne w play - na 10 razy 2 razy pieniądze doszły. Gdy dzwoniłem kilka razy w tej sprawie - odsyłali do PLAYA!!!
Teraz chce zrobić ważne przelewy wpisuję prawidłowe dane i... znowu wypluwa mi stronę do logowania.
Przechodzę ścieżkę odzyskiwania hasła - mam tymczasowe nadane przez support - i... dalej to samo!!!
Debilny chatbot nie chce mnie przepuścić nigdzie indziej.
Dno!
~Marcin / 2025-01-10 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Jest kilka punktów moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie do zaakceptowania.
- bankomat ciągle zepsuty, pracownicy banku tłumaczą to w ten sposób, że to klienci bankomaty psują.
- Brak wyciągów w formie csv, tylko pdf. Brak analiz finansowych, w których samemu można filtrować
- wyplata w euro. Jakakolwiek kwotę trzeba zamawiać
- wypłacając no 5000zl skarbnik musi iść otworzyc sejf, na co czeka soe nawet 30min.
Tragedia.
~MarcinHB / 2023-03-06 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Chciwość przede wszystkim. Na każdym kroku. A jak trzeba obsłużyć klienta ze spółki z o.o. to zachowują się jakby mieli do czynienia conajmniej z trędowatym.