Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2021-11-22 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumieją co się do nich mówi na infolini. Koszmar
    Bankomat w miejscowości Braniewo to coś okropnego używam tylko innych które są za darmo ale z limitem 1000zl bo millennium nigdy nie działa albo nie przyjmuje karty albo pusty.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~maciek / 2022-02-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z tym bankiem to jakaś kpina, czat na stronie porażka, opryskliwość konsultantów na najwyższym poziomie mam wrażenie, że to sposób na odstraszenie klienta od rozmowy z braku chęci do udzielania jakichkolwiek informacji i odesłaniu interesanta do placówki banku lub zarabiają na trzymaniu klientów na linii godzinami . Nigdy więcej żadnej współpracy z nimi
    Zaletybrak, brak, brak
    Wadykontakt niemożliwy
  • ~maciek / 2022-11-07 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby proces rezygnacji z konta a w szczególności z kart kredytowych. Brak przejrzystości w składanych wnioskach - widoczne tylko dla pracowników infolinii.
    Zaletyjak działa jest ok
    Wadyutrudniony proces rezygnacji z konta
  • ~Magda / 2020-03-22 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    Odradzam pod każdym względem
    ZaletyBRAK
  • ~magda / 2024-03-06 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to dno i dwa metry mułu: w Toruniu polikwidowali w centrum wszystkie bankomaty i oddziały ( na tą chwilę są DWA oddziały gotówkowe w całym mieście), w tych które zostały siedzą leniwe klępy, których nikt nie przeszkolił z obsługi klienta (o szkoleniu z kultury osobistej nie wspomnę), do tego aplikacja, która jest totalnym bublem - ale oczywiście dla tych, którzy z niej nie korzystają nagroda w postaci opłat za smsy aktywacyjne (20gr za jednego smsa!!) i interes się kręci. Banda złodziei - nic dziwnego, że są w stanie upadłości - mam nadzieję , że jak najszybciej znikną z rynku...
    Zaletybrak
    Wadywszystko - od obsługi, aplikacji po ilość oddziałów gotówkowych w mieście - w Toruniu DWA
  • ~Magdalena / 2023-02-20 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium Bank to najgorszy wybór dla przedsiębiorców.
    Daję jedną gwiazdkę, ponieważ mniej nie można.
    WadyBardzo drogo
    W nieco trudniejszych sprawach (jak założenie karty EURO) odsyłają pomiędzy oddziałem a helpdeskiem, nikt nic nie wie.
  • ~Magdalena / 2024-04-10 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rana informacja o "chwilowej awarii". Nie działa BLIK.
    Proponuję zajrzeć do słownika PWN i sprawdzić definicję słowa chwila.
    ZaletySłucham? Ten bank nie ma żadnych zalet
    WadyCały czas jakieś problemy i awarie
  • ~maliniak / 2021-06-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosek o kredyt hipoteczny złożony 16 kwietnia.
    Po 45 dniach bank chciał dodatkowo jeszcze wyciąg z konta z 6 m-cy wstecz, które mamy w ... Millenium.
    Kwota wnioskowanego kredytu poniżej 400 tys zł. Zdolność kredytowa siedmiocyfrowa, zero wpisów w BIKach a oni dalej nie wiedzą, czy mogą dać kredyt. Zrezygnowaliśmy z wniosku, bo termin naglił, temat załatwił w 2 tygodnie Bank Spółdzielczy.
  • ~Małgorzata / 2020-01-17 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt pod hipoteke nie w miesiąc a w 3 miesiące, opieszałość analityków, bardzo długi czas na oczekiwania na decyzje .
  • ~Maniek / 2022-07-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Milenium assistance dno i metr mułu nie polecam przez dwadzieścia godzin zero pomocy na drodze sprawa trafi do sądu
  • ~manu / 2019-12-11 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    bylem z dziecmi zaplacic kredyt i pani z banku zwrocila uwage jak dzieci zjadly 2 cukierki za duzo powiedziala tak przepraszam ale tez sa inne dzieci oburzylem sie i moglem jej podac i powiedziec sama se je zjec do kawy nie mila obsluga i zlodziejstwo tyle moge dodac splacic kredyt i juz nigdy tam nie wruce nie polecam nikomu nie dajcie sie tam namoewic na kredyt
    Zaletya jakie zalety same wady
    Wadyza duzo by pisac zero poprawy
  • ~Marcelina Zawadzka / 2023-01-17 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank uciekajcie jak najdalej brak
    Komunikacji klient-bank opóźnienia słaba obsługa i oszukane opłaty
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zle
  • ~Marcin / 2019-12-16 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje
    Nic nie można załatwić
    Naliczają dziwne opłaty a jak nie zaplacisz to przychodzi list z KRUKa
  • ~Marcin / 2020-05-28 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Chciałbym się podzielić moją historią z innymi, aby przestrzec przed Wielkim błędem podpisywania umowy kredytowej z Bankiem Millennium, którego kredyty ubezpiecza firma Societe Generale Insurance Poland. Firma owa poprzez swojego przedstawiciela oszukała moją zmarłą mamę. We wniosku o ubezpieczenie kredytu, zastosowała niedozwoloną klauzulę, dotyczącej wykluczenia z wypłaty ubezpieczenia na wypadek śmierci, gdy choroba, na którą zmarł ubezpieczony, była zdiagnozowana i leczona 5 lat przez podpisaniem umowy. Ta klauzula w całości przerzuca odpowiedzialność na klienta i zdaniem Rzecznika Finansowego oraz m.in. wyroku sądu z Gdańska jest klauzulą niedozwoloną. Od mojej mamy przedstawiciel banku, a zarazem ww. firmy ubezpieczeniowej nie poprosił o dokumentację medyczną, ani nie wypełnił ankiety medycznej. Efektem tego jest brak wypłaty ubezpieczenia do bardzo dużej kwoty kredytu. Kredyt trzeba spłacić, mimo, iż przedstawiciel Banku twierdził, iż jest on ubezpieczony na wypadek śmierci kredytobiorcy. Uważajcie więc co podpisujecie, biorąc kredyt w banku Millennium, którego przedstawiciel brał udział w ww. niegodnej sprawie, wspólnie z owym ubezpieczycielem. Oczywiście pozostaje jeszcze droga sądowa, ale czy będąc w żalu po zmarłej mamie, będę miał silę, by kontynuować walkę, tego nie wiem...
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Marcin / 2021-08-02 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpina. Używałem konta założonego 2 miesiące temu w 99% przez aplikacje. Niestety mój telefon uległ awarii i zdarzyło się tak , że nie pamiętam millekodu. Przypomnienie nic nie daje bo oyczwiście bank twierdzi że mam aktywną aplikacje. Pan na infolinii jeszcze z pretensjami, ze mu głowę zawracam i miałem wrażenie, ze siedzi tam za karę. Jedyne to proszę udać się do oddziału. Kartą nie zapłacę bo 3d secure. Pieniędzy nie wypłacę bo limit. Oddziały zamknięte, a jutro wyjazd na urlop. ZEROWA pomoc ze strony Banku. Dziękuję za takie konto i taką obsługę gdzie nic nie załatwisz kiedy jest potrzeba!!!
    ZaletyZadnych
    WadyZakładanie konta przez selfie to też ściema bo i tak trzeba się udać do oddziału żeby limity znieść.
  • ~Marcin / 2021-12-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,niestety od trzech dni próba połączenia się z i foli ja oczywiście po zalogowaniu telefonicznym po 20 minut i totalny brak kontaktu ,masakra .
  • ~Marcin / 2023-04-12 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie moge zalozyc konta bankowego spolki bedac pelnomocnikiem. Zmiencie prawnikw natychmiast. Pelnomocnictwo notarialne posiadam.
  • ~Marcin / 2023-04-17 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To jedna wielka tragedia!!! Cały czas przy logowaniu do aplikacji wrzucają reklamę pożyczki (mega drogiej). W końcu przypadkiem kliknąłem, że jestem zainteresowany i ... poszło zapytanie do BIKu. Nie wypełniałem żadnych wniosków.

    Doładowuję w aplikacji millenium banku konto telefoniczne w play - na 10 razy 2 razy pieniądze doszły. Gdy dzwoniłem kilka razy w tej sprawie - odsyłali do PLAYA!!!

    Teraz chce zrobić ważne przelewy wpisuję prawidłowe dane i... znowu wypluwa mi stronę do logowania.
    Przechodzę ścieżkę odzyskiwania hasła - mam tymczasowe nadane przez support - i... dalej to samo!!!

    Debilny chatbot nie chce mnie przepuścić nigdzie indziej.

    Dno!
  • ~Marcin / 2025-01-10 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest kilka punktów moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie do zaakceptowania.
    - bankomat ciągle zepsuty, pracownicy banku tłumaczą to w ten sposób, że to klienci bankomaty psują.
    - Brak wyciągów w formie csv, tylko pdf. Brak analiz finansowych, w których samemu można filtrować
    - wyplata w euro. Jakakolwiek kwotę trzeba zamawiać
    - wypłacając no 5000zl skarbnik musi iść otworzyc sejf, na co czeka soe nawet 30min.

    Tragedia.
  • ~MarcinHB / 2023-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciwość przede wszystkim. Na każdym kroku. A jak trzeba obsłużyć klienta ze spółki z o.o. to zachowują się jakby mieli do czynienia conajmniej z trędowatym.
    ZaletyBrak
    WadyChciwość, chciwość, chciwość.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1011
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100