Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~manu / 2019-12-11 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    bylem z dziecmi zaplacic kredyt i pani z banku zwrocila uwage jak dzieci zjadly 2 cukierki za duzo powiedziala tak przepraszam ale tez sa inne dzieci oburzylem sie i moglem jej podac i powiedziec sama se je zjec do kawy nie mila obsluga i zlodziejstwo tyle moge dodac splacic kredyt i juz nigdy tam nie wruce nie polecam nikomu nie dajcie sie tam namoewic na kredyt
    Zaletya jakie zalety same wady
    Wadyza duzo by pisac zero poprawy
  • ~Marcelina Zawadzka / 2023-01-17 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank uciekajcie jak najdalej brak
    Komunikacji klient-bank opóźnienia słaba obsługa i oszukane opłaty
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zle
  • ~Marcin / 2019-12-16 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje
    Nic nie można załatwić
    Naliczają dziwne opłaty a jak nie zaplacisz to przychodzi list z KRUKa
  • ~Marcin / 2020-05-28 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Chciałbym się podzielić moją historią z innymi, aby przestrzec przed Wielkim błędem podpisywania umowy kredytowej z Bankiem Millennium, którego kredyty ubezpiecza firma Societe Generale Insurance Poland. Firma owa poprzez swojego przedstawiciela oszukała moją zmarłą mamę. We wniosku o ubezpieczenie kredytu, zastosowała niedozwoloną klauzulę, dotyczącej wykluczenia z wypłaty ubezpieczenia na wypadek śmierci, gdy choroba, na którą zmarł ubezpieczony, była zdiagnozowana i leczona 5 lat przez podpisaniem umowy. Ta klauzula w całości przerzuca odpowiedzialność na klienta i zdaniem Rzecznika Finansowego oraz m.in. wyroku sądu z Gdańska jest klauzulą niedozwoloną. Od mojej mamy przedstawiciel banku, a zarazem ww. firmy ubezpieczeniowej nie poprosił o dokumentację medyczną, ani nie wypełnił ankiety medycznej. Efektem tego jest brak wypłaty ubezpieczenia do bardzo dużej kwoty kredytu. Kredyt trzeba spłacić, mimo, iż przedstawiciel Banku twierdził, iż jest on ubezpieczony na wypadek śmierci kredytobiorcy. Uważajcie więc co podpisujecie, biorąc kredyt w banku Millennium, którego przedstawiciel brał udział w ww. niegodnej sprawie, wspólnie z owym ubezpieczycielem. Oczywiście pozostaje jeszcze droga sądowa, ale czy będąc w żalu po zmarłej mamie, będę miał silę, by kontynuować walkę, tego nie wiem...
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Marcin / 2021-08-02 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpina. Używałem konta założonego 2 miesiące temu w 99% przez aplikacje. Niestety mój telefon uległ awarii i zdarzyło się tak , że nie pamiętam millekodu. Przypomnienie nic nie daje bo oyczwiście bank twierdzi że mam aktywną aplikacje. Pan na infolinii jeszcze z pretensjami, ze mu głowę zawracam i miałem wrażenie, ze siedzi tam za karę. Jedyne to proszę udać się do oddziału. Kartą nie zapłacę bo 3d secure. Pieniędzy nie wypłacę bo limit. Oddziały zamknięte, a jutro wyjazd na urlop. ZEROWA pomoc ze strony Banku. Dziękuję za takie konto i taką obsługę gdzie nic nie załatwisz kiedy jest potrzeba!!!
    ZaletyZadnych
    WadyZakładanie konta przez selfie to też ściema bo i tak trzeba się udać do oddziału żeby limity znieść.
  • ~Marcin / 2021-12-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,niestety od trzech dni próba połączenia się z i foli ja oczywiście po zalogowaniu telefonicznym po 20 minut i totalny brak kontaktu ,masakra .
  • ~Marcin / 2023-04-12 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie moge zalozyc konta bankowego spolki bedac pelnomocnikiem. Zmiencie prawnikw natychmiast. Pelnomocnictwo notarialne posiadam.
  • ~Marcin / 2023-04-17 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To jedna wielka tragedia!!! Cały czas przy logowaniu do aplikacji wrzucają reklamę pożyczki (mega drogiej). W końcu przypadkiem kliknąłem, że jestem zainteresowany i ... poszło zapytanie do BIKu. Nie wypełniałem żadnych wniosków.

    Doładowuję w aplikacji millenium banku konto telefoniczne w play - na 10 razy 2 razy pieniądze doszły. Gdy dzwoniłem kilka razy w tej sprawie - odsyłali do PLAYA!!!

    Teraz chce zrobić ważne przelewy wpisuję prawidłowe dane i... znowu wypluwa mi stronę do logowania.
    Przechodzę ścieżkę odzyskiwania hasła - mam tymczasowe nadane przez support - i... dalej to samo!!!

    Debilny chatbot nie chce mnie przepuścić nigdzie indziej.

    Dno!
  • ~Marcin / 2025-01-10 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest kilka punktów moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie do zaakceptowania.
    - bankomat ciągle zepsuty, pracownicy banku tłumaczą to w ten sposób, że to klienci bankomaty psują.
    - Brak wyciągów w formie csv, tylko pdf. Brak analiz finansowych, w których samemu można filtrować
    - wyplata w euro. Jakakolwiek kwotę trzeba zamawiać
    - wypłacając no 5000zl skarbnik musi iść otworzyc sejf, na co czeka soe nawet 30min.

    Tragedia.
  • ~MarcinHB / 2023-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciwość przede wszystkim. Na każdym kroku. A jak trzeba obsłużyć klienta ze spółki z o.o. to zachowują się jakby mieli do czynienia conajmniej z trędowatym.
    ZaletyBrak
    WadyChciwość, chciwość, chciwość.
  • ~marek / 2022-06-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo niesympatyczny pan Wojciech z Banku Millenium w Gdańsku ul. Targ Drzewny.
    Młody, poniżający klientów (dzięki którym ma pracę ),brak empatii i wyrozumienia dla osób starszych, naśmiewający się z osób wypłacających pieniądze i w sposób głośny i z ironią komentujący.
    Panie Wojciechu , nie odpowiada panu praca proszę się zwolnić, nie nadaje się pan do obsługi bezpośredniej.
  • ~Marek / 2022-06-23 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do du....
    Tak wprost. Wymiana dowodu i trzeba całować klamkę żeby dać im zarobić na pożyczce.
    NIGDY WIĘCEJ
    ALI SIĘ JUŻ CIESZY
    ZaletyRodo czyli ogrodki działkowe w ich rozumieniu
    WadyRodo czyli rób co chcesz
  • ~MAREK / 2023-03-09 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikt nic nie wie, nikt nie może pomóc nawet jak chce, reklamacja trwa tygodniami, bank odcina klienta od pieniędzy z dnia na dzień bez powiadamiania pomimo ustawowego obowiązku - co gorsza sami nie wiedzą dla czego.
    Bank omijać z daleka - byłem zadowolony do pierwszego problemu - od pory złożenia pierwszej reklamacji jestem olewany. Nigdy więcej millenium bank.
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2023-05-04 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje zsumowaliśmy moje dwie pensje(najniższa krajowa) i potrącili mi 1000zl dla komornika. Tak dbają o pieniądze klientów.Panie na infolinii nie wiedzą o co chodzi pzdr
  • ~Marek / 2023-05-04 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze że saldo na koniec mca wynosiło 2710zl
    ZaletyZzadne
    WadyWsxystkie
  • ~Marek D / 2020-02-15 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Millennium jest chyba najgorszym bankiem z jakim miałem styczność. Mam wspólne konto z żoną. Po fuzji z bankiem "Eurobank" - gdzie wcześniej mieliśmy konto, bank Millennium źle zaksięgował wpłaty wpisując w miejscu odbiorcy na wszystkich przelewach przychodzących, mnie - będącego współwłaścicielem konta. W wyniku ich niedbalstwa nie możemy starać się o kredyt hipoteczny, ponieważ z wyciągu z konta wynika, że jestem jedynym żywicielem rodziny, a moja żona nie zarabia. Za każdym razem w banku Millennium słyszymy, że nic nie da się zrobić, ale możemy napisać reklamację. Super podejście do klienta. Radzę uciekać z tego banku tak szybko, jak się da.
    WadyTotalny brak poszanowania klienta
  • ~Maria / 2023-02-06 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bank nie przyjazny starszym.osobom a takie właśnie przeszły z eurobanku.
  • ~Maria / 2023-10-02 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam w maju 2023 na 24 raty sprzęt w mediach expert. We wrześniu spłaciłam całość, dzisiaj tj 02.10.2023 zadzwonołam na infolinię ( próbowałam na dwa numery) aby dowiedzieć się czy wszystko jest uregulowane, niestety pomimo 15- 20 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta ( po uprzednim wysłuchaniu informacji, wprowadzeniu kodów i haseł) nikt nie odebrał połączenia, nie usłyszałam też żadnej informacji na temat czasu oczekiwania na połączenie, tylko muzyczka. Zadzwoniłam na trzeci zbaleziony numer, odezwał się miły pań, ale po usłyszeniu w jakiej sprawie dzwonię uprzejmie mnie poinformował,że nie może mi pomóc bo nie ma dostępu do takich danych, i że mnie przełączy do innego konsultanta. Przełączył i była powtórka z rozrywki. Nikt się nie zgłosił i żadnej informacji, że wszyscy konsultanci są zajęci ani jaki jest czas oczekiwania na połączenie.
    ZaletyJak dla mnie brak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem, a co za tym idzie brak możliwości uzyskania informacji
  • ~marian / 2024-04-17 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam dno - są rachunki które może obsługiwać tylko pani w okienku, na iinfolini Pan ze zdartą płytą, zamiast pomóc powtarza w kółko to samo - proszę udać się do oddziału.
    XXIw? raczej nie - nie polecam
    Wadybrak możliwości obsługi konta online lub telefonicznie
  • ~marianna / 2024-10-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to porazka. Nie szanuje klinetow. Niby oferuje obsluge poprzez aplinakcje i infolinie, ale tak na prawde jak potrzebujsze cokolwiek to slyszysz: to mozna tylko osobiscie w placowce. I to nawet jezeli jest kwestia wyplacenia Twoich pieniedzy, ktore zamrozili ci bez powod na rachunku technicznym.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976