Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~magda / 2024-03-06 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to dno i dwa metry mułu: w Toruniu polikwidowali w centrum wszystkie bankomaty i oddziały ( na tą chwilę są DWA oddziały gotówkowe w całym mieście), w tych które zostały siedzą leniwe klępy, których nikt nie przeszkolił z obsługi klienta (o szkoleniu z kultury osobistej nie wspomnę), do tego aplikacja, która jest totalnym bublem - ale oczywiście dla tych, którzy z niej nie korzystają nagroda w postaci opłat za smsy aktywacyjne (20gr za jednego smsa!!) i interes się kręci. Banda złodziei - nic dziwnego, że są w stanie upadłości - mam nadzieję , że jak najszybciej znikną z rynku...
    Zaletybrak
    Wadywszystko - od obsługi, aplikacji po ilość oddziałów gotówkowych w mieście - w Toruniu DWA
  • ~Magdalena / 2023-02-20 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium Bank to najgorszy wybór dla przedsiębiorców.
    Daję jedną gwiazdkę, ponieważ mniej nie można.
    WadyBardzo drogo
    W nieco trudniejszych sprawach (jak założenie karty EURO) odsyłają pomiędzy oddziałem a helpdeskiem, nikt nic nie wie.
  • ~Magdalena / 2024-04-10 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rana informacja o "chwilowej awarii". Nie działa BLIK.
    Proponuję zajrzeć do słownika PWN i sprawdzić definicję słowa chwila.
    ZaletySłucham? Ten bank nie ma żadnych zalet
    WadyCały czas jakieś problemy i awarie
  • ~maliniak / 2021-06-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosek o kredyt hipoteczny złożony 16 kwietnia.
    Po 45 dniach bank chciał dodatkowo jeszcze wyciąg z konta z 6 m-cy wstecz, które mamy w ... Millenium.
    Kwota wnioskowanego kredytu poniżej 400 tys zł. Zdolność kredytowa siedmiocyfrowa, zero wpisów w BIKach a oni dalej nie wiedzą, czy mogą dać kredyt. Zrezygnowaliśmy z wniosku, bo termin naglił, temat załatwił w 2 tygodnie Bank Spółdzielczy.
  • ~Małgorzata / 2020-01-17 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt pod hipoteke nie w miesiąc a w 3 miesiące, opieszałość analityków, bardzo długi czas na oczekiwania na decyzje .
  • ~Maniek / 2022-07-25 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Milenium assistance dno i metr mułu nie polecam przez dwadzieścia godzin zero pomocy na drodze sprawa trafi do sądu
  • ~manu / 2019-12-11 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    bylem z dziecmi zaplacic kredyt i pani z banku zwrocila uwage jak dzieci zjadly 2 cukierki za duzo powiedziala tak przepraszam ale tez sa inne dzieci oburzylem sie i moglem jej podac i powiedziec sama se je zjec do kawy nie mila obsluga i zlodziejstwo tyle moge dodac splacic kredyt i juz nigdy tam nie wruce nie polecam nikomu nie dajcie sie tam namoewic na kredyt
    Zaletya jakie zalety same wady
    Wadyza duzo by pisac zero poprawy
  • ~Marcelina Zawadzka / 2023-01-17 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank uciekajcie jak najdalej brak
    Komunikacji klient-bank opóźnienia słaba obsługa i oszukane opłaty
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zle
  • ~Marcin / 2019-12-16 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje
    Nic nie można załatwić
    Naliczają dziwne opłaty a jak nie zaplacisz to przychodzi list z KRUKa
  • ~Marcin / 2020-05-28 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Chciałbym się podzielić moją historią z innymi, aby przestrzec przed Wielkim błędem podpisywania umowy kredytowej z Bankiem Millennium, którego kredyty ubezpiecza firma Societe Generale Insurance Poland. Firma owa poprzez swojego przedstawiciela oszukała moją zmarłą mamę. We wniosku o ubezpieczenie kredytu, zastosowała niedozwoloną klauzulę, dotyczącej wykluczenia z wypłaty ubezpieczenia na wypadek śmierci, gdy choroba, na którą zmarł ubezpieczony, była zdiagnozowana i leczona 5 lat przez podpisaniem umowy. Ta klauzula w całości przerzuca odpowiedzialność na klienta i zdaniem Rzecznika Finansowego oraz m.in. wyroku sądu z Gdańska jest klauzulą niedozwoloną. Od mojej mamy przedstawiciel banku, a zarazem ww. firmy ubezpieczeniowej nie poprosił o dokumentację medyczną, ani nie wypełnił ankiety medycznej. Efektem tego jest brak wypłaty ubezpieczenia do bardzo dużej kwoty kredytu. Kredyt trzeba spłacić, mimo, iż przedstawiciel Banku twierdził, iż jest on ubezpieczony na wypadek śmierci kredytobiorcy. Uważajcie więc co podpisujecie, biorąc kredyt w banku Millennium, którego przedstawiciel brał udział w ww. niegodnej sprawie, wspólnie z owym ubezpieczycielem. Oczywiście pozostaje jeszcze droga sądowa, ale czy będąc w żalu po zmarłej mamie, będę miał silę, by kontynuować walkę, tego nie wiem...
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Marcin / 2021-08-02 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpina. Używałem konta założonego 2 miesiące temu w 99% przez aplikacje. Niestety mój telefon uległ awarii i zdarzyło się tak , że nie pamiętam millekodu. Przypomnienie nic nie daje bo oyczwiście bank twierdzi że mam aktywną aplikacje. Pan na infolinii jeszcze z pretensjami, ze mu głowę zawracam i miałem wrażenie, ze siedzi tam za karę. Jedyne to proszę udać się do oddziału. Kartą nie zapłacę bo 3d secure. Pieniędzy nie wypłacę bo limit. Oddziały zamknięte, a jutro wyjazd na urlop. ZEROWA pomoc ze strony Banku. Dziękuję za takie konto i taką obsługę gdzie nic nie załatwisz kiedy jest potrzeba!!!
    ZaletyZadnych
    WadyZakładanie konta przez selfie to też ściema bo i tak trzeba się udać do oddziału żeby limity znieść.
  • ~Marcin / 2021-12-09 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ,niestety od trzech dni próba połączenia się z i foli ja oczywiście po zalogowaniu telefonicznym po 20 minut i totalny brak kontaktu ,masakra .
  • ~Marcin / 2023-04-12 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie moge zalozyc konta bankowego spolki bedac pelnomocnikiem. Zmiencie prawnikw natychmiast. Pelnomocnictwo notarialne posiadam.
  • ~Marcin / 2023-04-17 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To jedna wielka tragedia!!! Cały czas przy logowaniu do aplikacji wrzucają reklamę pożyczki (mega drogiej). W końcu przypadkiem kliknąłem, że jestem zainteresowany i ... poszło zapytanie do BIKu. Nie wypełniałem żadnych wniosków.

    Doładowuję w aplikacji millenium banku konto telefoniczne w play - na 10 razy 2 razy pieniądze doszły. Gdy dzwoniłem kilka razy w tej sprawie - odsyłali do PLAYA!!!

    Teraz chce zrobić ważne przelewy wpisuję prawidłowe dane i... znowu wypluwa mi stronę do logowania.
    Przechodzę ścieżkę odzyskiwania hasła - mam tymczasowe nadane przez support - i... dalej to samo!!!

    Debilny chatbot nie chce mnie przepuścić nigdzie indziej.

    Dno!
  • ~Marcin / 2025-01-10 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest kilka punktów moim zdaniem na dzień dzisiejszy nie do zaakceptowania.
    - bankomat ciągle zepsuty, pracownicy banku tłumaczą to w ten sposób, że to klienci bankomaty psują.
    - Brak wyciągów w formie csv, tylko pdf. Brak analiz finansowych, w których samemu można filtrować
    - wyplata w euro. Jakakolwiek kwotę trzeba zamawiać
    - wypłacając no 5000zl skarbnik musi iść otworzyc sejf, na co czeka soe nawet 30min.

    Tragedia.
  • ~MarcinHB / 2023-03-06 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciwość przede wszystkim. Na każdym kroku. A jak trzeba obsłużyć klienta ze spółki z o.o. to zachowują się jakby mieli do czynienia conajmniej z trędowatym.
    ZaletyBrak
    WadyChciwość, chciwość, chciwość.
  • ~marek / 2022-06-08 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo niesympatyczny pan Wojciech z Banku Millenium w Gdańsku ul. Targ Drzewny.
    Młody, poniżający klientów (dzięki którym ma pracę ),brak empatii i wyrozumienia dla osób starszych, naśmiewający się z osób wypłacających pieniądze i w sposób głośny i z ironią komentujący.
    Panie Wojciechu , nie odpowiada panu praca proszę się zwolnić, nie nadaje się pan do obsługi bezpośredniej.
  • ~Marek / 2022-06-23 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Do du....
    Tak wprost. Wymiana dowodu i trzeba całować klamkę żeby dać im zarobić na pożyczce.
    NIGDY WIĘCEJ
    ALI SIĘ JUŻ CIESZY
    ZaletyRodo czyli ogrodki działkowe w ich rozumieniu
    WadyRodo czyli rób co chcesz
  • ~MAREK / 2023-03-09 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikt nic nie wie, nikt nie może pomóc nawet jak chce, reklamacja trwa tygodniami, bank odcina klienta od pieniędzy z dnia na dzień bez powiadamiania pomimo ustawowego obowiązku - co gorsza sami nie wiedzą dla czego.
    Bank omijać z daleka - byłem zadowolony do pierwszego problemu - od pory złożenia pierwszej reklamacji jestem olewany. Nigdy więcej millenium bank.
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2023-05-04 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje zsumowaliśmy moje dwie pensje(najniższa krajowa) i potrącili mi 1000zl dla komornika. Tak dbają o pieniądze klientów.Panie na infolinii nie wiedzą o co chodzi pzdr
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027