Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!!
ZaletyBrak
WadyObsługa tragedia
~Syllik / 2021-06-01 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Dokonując początkiem kwietnia 2021 roku zakupu internetowego zostałem oszukany przez osobę posiadającą konto w Banku Millenium. O przestępstwie zawiadomiłem policje która natychmiast wszczęła dochodzenie, Poinformowałem bank płatnika BKO BP który zwrócił się do Millenium a zabezpieczenie na koncie oszusta wyłudzonej kwoty. Ja również zwróciłem się do Banku Millenium z prośba o udzielenie mi informacji co bank zrobił w mojej sprawie oraz podanie mi danych oszusta i miejscowość banku w którym założono konto. Uzyskałem odpowiedź, że bank prowadzi postepowanie i po jego zakończeniu zostanie mi udzielona odpowiedź. Następnie poinformowano mnie abym zgłosił się z dowodem osobistym do najbliższego Banku Millenium co tez uczyniłem zgłaszając się w dniu 05.05.2021 roku do banku mieszczącego się w Chrzanowie. Oczywiście żadnej informacji nie uzyskałem. Poinformowano mnie droga emailową żeby wykazać się cierpliwością i oczekiwać na odpowiedź. Tak czekam już miesiąc. Zrodziło się we mnie przekonanie, że w sprawę założenia konta dla oszusta zamieszany jest pracownik banku a sam Bank Millenium ukrywa przestępcę a nawet miejscowość w której konto zostało założone.
Ostrzegam zatem potencjalnych klientów tegoż banku z kim może mieć do czynienia w przyszłości.
ZaletyBrak zalet
WadyBank zrobił wszystko aby pozbyć sie zainterte4sowana stronę
~Adam / 2021-05-29 11:39
Ocena: 1.00 / 5
35 minut (!!!) czekania na połączenie z konsultantem i się nie doczekałem. Po 35 minutach czekania dałem sobie jednak spokój.
~Darek / 2021-05-26 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzień Dobry.
Mój kontakt z bankiem dotyczył przejęcia spadku. Osiem tygodni temu złożyłem wszystkie wymagane dokumenty urzędowe i do dziś czekam na wypłatę moich pieniędzy. Identyczne procedury w trzech innych bankach skończyły się do trzech tygodni. W oddziale banku dowiedziałem się ,że jest covid i dużo ludzi umiera,a poza tym mam pół roku na zgłoszenie do urzędu skarbowego. Kiedy otrzymam moje własne pieniądze- nie wiadomo. ŻENADA.
ZaletyNie widze
WadyWszystko
~Klaudia / 2021-05-26 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania na połączenie to minimum 30 min. Za każdym razem muszę tłumaczyć sprawdzę od początku. Nikt nic nie wie. Za każdym razem maja sie ze mną skontaktować, a od prawie 2 miesięcy nikt nie raczył się skontaktować! Porażka!!!!!!
~Ada / 2021-05-24 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania na połączenie z konsulatntem około godziny niezależnie od pory dnia. Wszystko zależy z kim się połączysz, jeden załatwił sprawę od razu a kolejny raz gdy dzwoniłam z tą samą sprawą kazał mi czekać na odpowiedź 20 minut bo była przerwa (a na samo połączenie czekałam 30 minut) i musi iść zapytać kierownika i się okazało że nie da się i ta poprzednia Pani która mi pomogła no to on nie wie jak to zrobiła. JAK NAJFALEJ OD TEGO BANKU!!!!!!
~Stacy / 2021-05-21 16:39
Ocena: 4.67 / 5
Ogólnie jest okej,miałam pewien problem w aplikacji mobilnej,4os 4!!!! Starali mi się pomóc i nic z tego, jedynie panu Kasperu Pieprzu to się udało, od całego serca polecam tego profesjonalistę!
ZaletyWygodnie,jasne, szybko
WadyCAŁA Kadra mogła by być bardziej profesjonalna
~arturrro80 / 2021-05-18 10:52
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo odradzam. Bank bardzo nie ludzki. Liczy się dla nich tylko pieniądz...
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Ziolowaki / 2021-05-14 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Przez ich konto internetowe przelewy idą ok 5 dni. Narazili mnie na dodatkowe koszta. Zostałem bez pieniędzy przed weekendem. Obsługa nie miła nie znają się na swojej pracy
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marta / 2021-05-07 17:07
Ocena: 2.33 / 5
Oferta kredytowa- MIODZIO. Co z tego, skoro czekałam 54 dni robocze i się sie doczekałam na decyzję kredytową. Zmarnowany czas, nigdy już nie zaufam temu bankowi. Żeby nie stacić kasy z umowy rezerwacyjnej musiałam wziąć kredyt na gorszych warunkach w innym banku.
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta
~Wojtek / 2021-04-19 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Czas na wszystko tylko nie dla klienta 5 stanowisk wolnych jedna pani obsługuje a reszta siedzi na telefonach po prostu porażka brak słów
~Pseudonim / 2021-04-15 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie piszą że nie da się załatwić najprostszej sprawy bez wizyty w oddziale. Kłamstwo! Dają bez problemu hakerom kredyty na 150 tysięcy mimo iż dobrze wiedzą jak ta siatka działa! Zero zabezpieczeń! Polecam jeśli chcecie splaxac nie swój kredyt 3 tys miesięcznie przez 9 lat
WadyNic nie robią z oszutami
~Piotr / 2021-04-14 13:03
Ocena: 1.67 / 5
Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta, kompetencje personelu.
~Robert / 2021-04-01 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Żenada omijać ten bank z daleka zabierają pieniądze kiedy chcą i nie prawnie a jak się chce wyjaśnienia to się wymigują a za to wszystko wysłuchuje Bogu ducha winną pani z obsługi. Sprawa dla policji i jak najbardziej powiadomię. Omijajcie ten ala bank z bardzo daleka
WadyRobią co chca z pieniędzmi klijenta
~Maciej W / 2021-03-30 20:47
Ocena: 1.67 / 5
Ciągłę zmiany na gorsze, włączanie usług bez zgody klienta, brak ankiet potwierdzajacych czy wszystkie zmiany są korzystne dla klientów. Tragedia.
Zaletyjest niby bankiem
Wadytragiczne podejście do klienta, uix i interfejs nie istnieją tam.
~Bety / 2021-03-30 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Na moje konto włamał się konsultant banku,sprawa zgłoszona w oddziale ,w trakcie transakcji siedziałam w banku. Przez opieszałość pracownika w placówce mam zaciągnięte kredyty,które musze spłacić.
Nie polecam banku,pracownik obsługujący mnie stwierdzil:ze powinnam się cieszyć ze zyje,a kredyty spłacę, bo pracuje.
Składam pozew i spotkam się z nimi w sadzie
ZaletyTragedia
WadyBrak ludzkiego podejścia do sprawy
~Roma / 2021-03-29 23:08
Ocena: 1.33 / 5
Zawsze dziajaja w swoim interesie. Kliencie uwazaj i domagaj sie rzetelnego wyjasnienia. Kazda inwestycja w ich banku to wykorzystanie twego kapitalu.
~... / 2021-03-28 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, nie można załatwić PROSTEJ sprawy bez odwiedzenia oddziału!!!
ZaletyZero
WadyWszystko
~Anna f. / 2021-03-26 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, każdy przelew idzie wieki, na infolinię nie można się dodzwonić, wypłata ciągle wieczorem, bankomatów jak na lekarstwo. Eurobank był znacznie lepszy niż ten szajs.
~Michał / 2021-03-24 21:12
Ocena: 5.00 / 5
zastanawiam się skąd te złe opinie - nie jestem pracownikiem banku - tak dla wyjaśnienia.
Przeniosłem się do Millennium całkiem przypadkiem - dzięki kredytowi hipotecznemu. Jak na razie - a minęło ponad 3 lata - nie zaliczyli wpadki oprócz jednej - przelewy odroczone zlecane w niedzielę z datą najbliższego poniedziałku są księgowane tego samego dnia z datą poniedziałkową. Oprócz tego obsługa klienta jak dla mnie jest bardzo w porządku. mam tu konto osobiste i firmowe i nie narzekam. do tej pory przerabiałem kilka banków - pekaosa, alior, pkobp, santander i jak na razie millenniuum wygrywa mój prywatny ranking i oby tego nie schrzanili