Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2021-07-07 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank niekompetentni pracownicy, mam kilka lat konto i jestem bardzo niezadowolonyz
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy.
  • ~Damian / 2021-07-06 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia w 3 placówkach w Dąbrowie Górnicze i Sosnowcu nie można wypłacić głupie tysiąc euro. Obsługa w Dąbrowie na rogu w placówce jak w latach 80 w pss. Nie polecam jadę właśnie zrezygnować z tego gówna. Dodatkowe opłaty za wypłacanie za prowadzenie gdzie miało nie być. Kursy walut o 15 gr mniejsze niż w kantorze u byle Staśka. Jednym słowem TRAGEDIA
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
  • ~Patricia / 2021-07-05 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Rude and xenophobic, racist employees!
    My husband went to this branch (Warsaw, Bronikowskiego 1)to confirm the documents needed to open an account. It was informed that the PESEL or employment contract of a company located in Poland would be required. At the moment we both have employment contracts with companies located in other countries. We returned two days later and were received by the same person who had given the information the other day. She was extremely rude, we explained that we had now the PESEL and we wanted to open the account, she didn't let us talk, she laughed and just repeated: I'm not going to open an account for you. Extremely rude and mocking. I once again informed that according to the bank's website, the only document needed was to have PESEL and I already had it. She simply said: I don't make the rules and I won't open an account and that's it. I left there feeling extremely humiliated for being treated this way. Another 2 employees were on site and didn't do ANYTHING. I went to another Millennium branch, was assisted in a very cordial way and opened the account only with PESEL in less than 30 minutes. The employees of this agency are xenophobic and racist, shame on you!
  • ~wf83 / 2021-07-03 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z przed 15 minut z CH PLATA Zabrze. Państwa pracownik (lewa strona jak się wchodzi) nie chciał przyjąć ode mnie pieniędzy na konto banku. W związku z powyższym chciałbym poinformować, że to była pierwsza i ostatnia próba kontaktu z panstwa baczkiem. Totalny brak kompetencji, autorytarny ton do klienta...spotkal sie z proporcjonalna pogarda.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo, niekompetencja
  • ~Marta / 2021-07-01 13:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wykwalifikowana obsługa, Pani Anna z Oddziału w Mławie studnia wiedzy! Bardzo profesjonalnie podchodzi do Klientów, zawsze uśmiechnięta i pomocną! Dla takich pracowników chce się przychodzić do banku. Rozwiązanie problemu w 100%
    ZaletyObsługa, sprawność rozwiązania problemu
    WadyBrak
  • ~ref / 2021-06-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czego spodziewać się po banku który nawet swoje reklamy kieruje dla idiotów.
  • ~maliniak / 2021-06-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosek o kredyt hipoteczny złożony 16 kwietnia.
    Po 45 dniach bank chciał dodatkowo jeszcze wyciąg z konta z 6 m-cy wstecz, które mamy w ... Millenium.
    Kwota wnioskowanego kredytu poniżej 400 tys zł. Zdolność kredytowa siedmiocyfrowa, zero wpisów w BIKach a oni dalej nie wiedzą, czy mogą dać kredyt. Zrezygnowaliśmy z wniosku, bo termin naglił, temat załatwił w 2 tygodnie Bank Spółdzielczy.
  • ~Ania / 2021-06-18 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chcialam przestrzec przed Bankiem Millennium. Ten Bank nie stosuje sie do przepisow przeciwdzialaniu praniu pieniedzy (zostalam okraciona przez Brokera) sprawa trafila na policje i do prokuratury. Oczywiscie Bank umywa rece od jakiekolwiek odpowiedzialnosci, jakby sprawy nie bylo. Rozmawiajac z prawnikiem ktory zajmuje sie sprawa, mowi ze Bank Millennium nie jest pod tym wzgledem dobrym bankiem. Przestrzegam przyszlych klientow. Ten Bank nie zrobi nic, zeby odzyskac Twoje pieniadze. Pieniadze w tym Banku nie sa bezpieczne.
    ZaletyBrak
    WadyLamanie praw klienta. Nie stosowanie sie do AML
  • ~Gosia / 2021-06-16 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykre, że rodak przebywający za granicą nie jest w stanie uzyskać pomocy ze strony banku, gdyż nie jest w stanie odwiedzić kraju ani placówki ze względu na Covid-19
    WadyBrak pomocy za granicą
  • ~Anett / 2021-06-10 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.infolinia 801 331 331 jest płatna!!!i nie mozna doczekac sie na polaczenia(3xpo okolo 20min i 27zł z konta telefonu)Sprawa niezałatwiona.Niekompetencja pana na infolinii.Odesłał mnie do punktuMilenium gdzie mojej sprawy nie da sie załatwic-rezygnacja z ubezpieczenia kredytu.Mozna to zrobic tylko przez infolinię,ale już nie zdołałam się połączyć.Po zżarciu 27zl infolinia sama sie rozłącza..na szczęście.Doceniam teraz ze nie mam konta w Millennium i doceniam mój bank,w ktorym zawsze wszystko gra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji na infolinii.
  • ~Paweł / 2021-06-08 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero odpowiedzialności mają gdzieś naszych urzędników państwowych takich jak notariusz
    Po podpisaniu umowy kredytowej nastapił podpis aktu notarialnego
    I niestey nie wyplacili poeniędzy
    To jest złodziejstwo w biały dzień
    Brak słów
    Przestrzegam przed tym bankiem
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Clipperton / 2021-06-07 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Na decyzję dot. kredytu hipotecznego czekałem ponad 40 dni. W trakcie oczekiwania na decyzję, dokładnie w 21 dniu zadzwonili do mnie , że trzeba uzupełnić dokumenty ... robią to celowo tylko po to , aby przedłużyć sobie ustawowy 21-dniowy czas na wydanie decyzji kredytowej. Zrobili mi symulację kredytu , po czym jak poszedłem z tą symulacją, okazało się, że marża jest już wyższa o 0,2% i nie honorują tego oprocentowania z symulacji. ... już nie mówiąc o tym, że składanie dokumentów do wniosku kredytowego w oddziale trwało prawie 3 godziny.
    Beznadziejny bank.
    Zaletyw przypadku kredytów hipotecznych - brak zalet
    Wadyw przypadku kredytów hipotecznych - ten bank to katastrofa!
  • ~Nnn / 2021-06-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa tragedia
  • ~Syllik / 2021-06-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Dokonując początkiem kwietnia 2021 roku zakupu internetowego zostałem oszukany przez osobę posiadającą konto w Banku Millenium. O przestępstwie zawiadomiłem policje która natychmiast wszczęła dochodzenie, Poinformowałem bank płatnika BKO BP który zwrócił się do Millenium a zabezpieczenie na koncie oszusta wyłudzonej kwoty. Ja również zwróciłem się do Banku Millenium z prośba o udzielenie mi informacji co bank zrobił w mojej sprawie oraz podanie mi danych oszusta i miejscowość banku w którym założono konto. Uzyskałem odpowiedź, że bank prowadzi postepowanie i po jego zakończeniu zostanie mi udzielona odpowiedź. Następnie poinformowano mnie abym zgłosił się z dowodem osobistym do najbliższego Banku Millenium co tez uczyniłem zgłaszając się w dniu 05.05.2021 roku do banku mieszczącego się w Chrzanowie. Oczywiście żadnej informacji nie uzyskałem. Poinformowano mnie droga emailową żeby wykazać się cierpliwością i oczekiwać na odpowiedź. Tak czekam już miesiąc. Zrodziło się we mnie przekonanie, że w sprawę założenia konta dla oszusta zamieszany jest pracownik banku a sam Bank Millenium ukrywa przestępcę a nawet miejscowość w której konto zostało założone.
    Ostrzegam zatem potencjalnych klientów tegoż banku z kim może mieć do czynienia w przyszłości.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBank zrobił wszystko aby pozbyć sie zainterte4sowana stronę
  • ~Adam / 2021-05-29 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    35 minut (!!!) czekania na połączenie z konsultantem i się nie doczekałem. Po 35 minutach czekania dałem sobie jednak spokój.
  • ~Darek / 2021-05-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry.
    Mój kontakt z bankiem dotyczył przejęcia spadku. Osiem tygodni temu złożyłem wszystkie wymagane dokumenty urzędowe i do dziś czekam na wypłatę moich pieniędzy. Identyczne procedury w trzech innych bankach skończyły się do trzech tygodni. W oddziale banku dowiedziałem się ,że jest covid i dużo ludzi umiera,a poza tym mam pół roku na zgłoszenie do urzędu skarbowego. Kiedy otrzymam moje własne pieniądze- nie wiadomo. ŻENADA.
    ZaletyNie widze
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2021-05-26 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie to minimum 30 min. Za każdym razem muszę tłumaczyć sprawdzę od początku. Nikt nic nie wie. Za każdym razem maja sie ze mną skontaktować, a od prawie 2 miesięcy nikt nie raczył się skontaktować! Porażka!!!!!!
  • ~Ada / 2021-05-24 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsulatntem około godziny niezależnie od pory dnia. Wszystko zależy z kim się połączysz, jeden załatwił sprawę od razu a kolejny raz gdy dzwoniłam z tą samą sprawą kazał mi czekać na odpowiedź 20 minut bo była przerwa (a na samo połączenie czekałam 30 minut) i musi iść zapytać kierownika i się okazało że nie da się i ta poprzednia Pani która mi pomogła no to on nie wie jak to zrobiła. JAK NAJFALEJ OD TEGO BANKU!!!!!!
  • ~Stacy / 2021-05-21 16:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Ogólnie jest okej,miałam pewien problem w aplikacji mobilnej,4os 4!!!! Starali mi się pomóc i nic z tego, jedynie panu Kasperu Pieprzu to się udało, od całego serca polecam tego profesjonalistę!
    ZaletyWygodnie,jasne, szybko
    WadyCAŁA Kadra mogła by być bardziej profesjonalna
  • ~arturrro80 / 2021-05-18 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo odradzam. Bank bardzo nie ludzki. Liczy się dla nich tylko pieniądz...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976