Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 967 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2021-06-18 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chcialam przestrzec przed Bankiem Millennium. Ten Bank nie stosuje sie do przepisow przeciwdzialaniu praniu pieniedzy (zostalam okraciona przez Brokera) sprawa trafila na policje i do prokuratury. Oczywiscie Bank umywa rece od jakiekolwiek odpowiedzialnosci, jakby sprawy nie bylo. Rozmawiajac z prawnikiem ktory zajmuje sie sprawa, mowi ze Bank Millennium nie jest pod tym wzgledem dobrym bankiem. Przestrzegam przyszlych klientow. Ten Bank nie zrobi nic, zeby odzyskac Twoje pieniadze. Pieniadze w tym Banku nie sa bezpieczne.
    ZaletyBrak
    WadyLamanie praw klienta. Nie stosowanie sie do AML
  • ~Gosia / 2021-06-16 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykre, że rodak przebywający za granicą nie jest w stanie uzyskać pomocy ze strony banku, gdyż nie jest w stanie odwiedzić kraju ani placówki ze względu na Covid-19
    WadyBrak pomocy za granicą
  • ~Anett / 2021-06-10 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.infolinia 801 331 331 jest płatna!!!i nie mozna doczekac sie na polaczenia(3xpo okolo 20min i 27zł z konta telefonu)Sprawa niezałatwiona.Niekompetencja pana na infolinii.Odesłał mnie do punktuMilenium gdzie mojej sprawy nie da sie załatwic-rezygnacja z ubezpieczenia kredytu.Mozna to zrobic tylko przez infolinię,ale już nie zdołałam się połączyć.Po zżarciu 27zl infolinia sama sie rozłącza..na szczęście.Doceniam teraz ze nie mam konta w Millennium i doceniam mój bank,w ktorym zawsze wszystko gra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji na infolinii.
  • ~Paweł / 2021-06-08 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero odpowiedzialności mają gdzieś naszych urzędników państwowych takich jak notariusz
    Po podpisaniu umowy kredytowej nastapił podpis aktu notarialnego
    I niestey nie wyplacili poeniędzy
    To jest złodziejstwo w biały dzień
    Brak słów
    Przestrzegam przed tym bankiem
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Clipperton / 2021-06-07 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Na decyzję dot. kredytu hipotecznego czekałem ponad 40 dni. W trakcie oczekiwania na decyzję, dokładnie w 21 dniu zadzwonili do mnie , że trzeba uzupełnić dokumenty ... robią to celowo tylko po to , aby przedłużyć sobie ustawowy 21-dniowy czas na wydanie decyzji kredytowej. Zrobili mi symulację kredytu , po czym jak poszedłem z tą symulacją, okazało się, że marża jest już wyższa o 0,2% i nie honorują tego oprocentowania z symulacji. ... już nie mówiąc o tym, że składanie dokumentów do wniosku kredytowego w oddziale trwało prawie 3 godziny.
    Beznadziejny bank.
    Zaletyw przypadku kredytów hipotecznych - brak zalet
    Wadyw przypadku kredytów hipotecznych - ten bank to katastrofa!
  • ~Nnn / 2021-06-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie baby siedzą przy okienkach i nie raczą obsługiwać jak ludzie czekają jedno okienko przyjmuje przy którym ludzie załatwiają kredyt a wszyscy inni czekają w kolejce jak idioci nie polecam!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa tragedia
  • ~Syllik / 2021-06-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Dokonując początkiem kwietnia 2021 roku zakupu internetowego zostałem oszukany przez osobę posiadającą konto w Banku Millenium. O przestępstwie zawiadomiłem policje która natychmiast wszczęła dochodzenie, Poinformowałem bank płatnika BKO BP który zwrócił się do Millenium a zabezpieczenie na koncie oszusta wyłudzonej kwoty. Ja również zwróciłem się do Banku Millenium z prośba o udzielenie mi informacji co bank zrobił w mojej sprawie oraz podanie mi danych oszusta i miejscowość banku w którym założono konto. Uzyskałem odpowiedź, że bank prowadzi postepowanie i po jego zakończeniu zostanie mi udzielona odpowiedź. Następnie poinformowano mnie abym zgłosił się z dowodem osobistym do najbliższego Banku Millenium co tez uczyniłem zgłaszając się w dniu 05.05.2021 roku do banku mieszczącego się w Chrzanowie. Oczywiście żadnej informacji nie uzyskałem. Poinformowano mnie droga emailową żeby wykazać się cierpliwością i oczekiwać na odpowiedź. Tak czekam już miesiąc. Zrodziło się we mnie przekonanie, że w sprawę założenia konta dla oszusta zamieszany jest pracownik banku a sam Bank Millenium ukrywa przestępcę a nawet miejscowość w której konto zostało założone.
    Ostrzegam zatem potencjalnych klientów tegoż banku z kim może mieć do czynienia w przyszłości.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBank zrobił wszystko aby pozbyć sie zainterte4sowana stronę
  • ~Adam / 2021-05-29 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    35 minut (!!!) czekania na połączenie z konsultantem i się nie doczekałem. Po 35 minutach czekania dałem sobie jednak spokój.
  • ~Darek / 2021-05-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry.
    Mój kontakt z bankiem dotyczył przejęcia spadku. Osiem tygodni temu złożyłem wszystkie wymagane dokumenty urzędowe i do dziś czekam na wypłatę moich pieniędzy. Identyczne procedury w trzech innych bankach skończyły się do trzech tygodni. W oddziale banku dowiedziałem się ,że jest covid i dużo ludzi umiera,a poza tym mam pół roku na zgłoszenie do urzędu skarbowego. Kiedy otrzymam moje własne pieniądze- nie wiadomo. ŻENADA.
    ZaletyNie widze
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2021-05-26 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie to minimum 30 min. Za każdym razem muszę tłumaczyć sprawdzę od początku. Nikt nic nie wie. Za każdym razem maja sie ze mną skontaktować, a od prawie 2 miesięcy nikt nie raczył się skontaktować! Porażka!!!!!!
  • ~Ada / 2021-05-24 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsulatntem około godziny niezależnie od pory dnia. Wszystko zależy z kim się połączysz, jeden załatwił sprawę od razu a kolejny raz gdy dzwoniłam z tą samą sprawą kazał mi czekać na odpowiedź 20 minut bo była przerwa (a na samo połączenie czekałam 30 minut) i musi iść zapytać kierownika i się okazało że nie da się i ta poprzednia Pani która mi pomogła no to on nie wie jak to zrobiła. JAK NAJFALEJ OD TEGO BANKU!!!!!!
  • ~Stacy / 2021-05-21 16:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Ogólnie jest okej,miałam pewien problem w aplikacji mobilnej,4os 4!!!! Starali mi się pomóc i nic z tego, jedynie panu Kasperu Pieprzu to się udało, od całego serca polecam tego profesjonalistę!
    ZaletyWygodnie,jasne, szybko
    WadyCAŁA Kadra mogła by być bardziej profesjonalna
  • ~arturrro80 / 2021-05-18 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo odradzam. Bank bardzo nie ludzki. Liczy się dla nich tylko pieniądz...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ziolowaki / 2021-05-14 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ich konto internetowe przelewy idą ok 5 dni. Narazili mnie na dodatkowe koszta. Zostałem bez pieniędzy przed weekendem. Obsługa nie miła nie znają się na swojej pracy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Marta / 2021-05-07 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta kredytowa- MIODZIO. Co z tego, skoro czekałam 54 dni robocze i się sie doczekałam na decyzję kredytową. Zmarnowany czas, nigdy już nie zaufam temu bankowi. Żeby nie stacić kasy z umowy rezerwacyjnej musiałam wziąć kredyt na gorszych warunkach w innym banku.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Wojtek / 2021-04-19 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas na wszystko tylko nie dla klienta 5 stanowisk wolnych jedna pani obsługuje a reszta siedzi na telefonach po prostu porażka brak słów
  • ~Pseudonim / 2021-04-15 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie piszą że nie da się załatwić najprostszej sprawy bez wizyty w oddziale. Kłamstwo! Dają bez problemu hakerom kredyty na 150 tysięcy mimo iż dobrze wiedzą jak ta siatka działa! Zero zabezpieczeń! Polecam jeśli chcecie splaxac nie swój kredyt 3 tys miesięcznie przez 9 lat
    WadyNic nie robią z oszutami
  • ~Piotr / 2021-04-14 13:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Kredyt hipoteczny aneks, przeciąganie w czasie, brak woli rozwiązania, brak kompetencji wśród pracowników banku. ciekawe ze aneks dotyczy zmniejszenia kwoty kredytu.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, kompetencje personelu.
  • ~Robert / 2021-04-01 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada omijać ten bank z daleka zabierają pieniądze kiedy chcą i nie prawnie a jak się chce wyjaśnienia to się wymigują a za to wszystko wysłuchuje Bogu ducha winną pani z obsługi. Sprawa dla policji i jak najbardziej powiadomię. Omijajcie ten ala bank z bardzo daleka
    WadyRobią co chca z pieniędzmi klijenta
  • ~Maciej W / 2021-03-30 20:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągłę zmiany na gorsze, włączanie usług bez zgody klienta, brak ankiet potwierdzajacych czy wszystkie zmiany są korzystne dla klientów. Tragedia.
    Zaletyjest niby bankiem
    Wadytragiczne podejście do klienta, uix i interfejs nie istnieją tam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926