Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Laura / 2019-09-14 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Laura / 2019-09-14 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Laura / 2022-05-08 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują się jako bezpieczny bank a takie cyrki się dzieją,że można by było ksiązkę napisać.Raz okradziono mojego męża na 300 zł.Zauważył w historii przelewów dziwną tranzakcję,ktorej nie autoryzował i oczywiście zaraz zadzwonił do banku,zablokował kartę,wizyta na komisariacie i kasa została zwrócona.Nie dalej jak 2 lata później ,ta sama sytuacja.Mąż otrzymuje smsa z banku o podejrzanej tranzakcji,dzwoni do banku blokuje kartę....sprawdza konto i....dowiaduje się,że nie zdążył...doszło do kradzieży ponad półtora tysiąca złotych Jedzie na komisariat.dowiadujemy się,że kasa poszło do ...Madrytu w jakiejś knajpie !!! Mąż nie duplikował karty,nie zgubił jej a tranzakcja nie byla autoryzowana i uwaga :pani z banku twierdzi,że kasy nie oddadzą bo .....TEGO DNIA NIE MIĘLI ŻADNYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ANI PODEJRZANYCH TRANZAKCJI.Problem polegał na tym,że zapomnieli o tym,że sami wyslali do mojego meza smsa z informacją o podejrzanym przelewie i prośbie pilnego kontaktu z bankiem celem zablokowania karty.Odmowa oddania kasy.Policja rownież uznala,ze byla to wina banku,doszlo bowiem do fizycznego użycia karty w Madrycie gdy my bylismy w Polsce.Jak mozna sie domyślić ponad miesiąc(bo tyle trwalo odwolywanie się i czekanie na kolejne rozpatrzenia)wegetowaliśmy i to doslownie.dwójka dzieci,rachunki do zaplacenia,i ja po ciężkiej operacji gdzie potrzebne byly pieniadze na leki i opatrunki.W końcu pieniądze nam zwrócono ale ile nerwów nas to kosztowało,tylko my wiemy......od razu po tym zdarzeniu,mąż zamknął u nich konto.NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak odpowiednich zabezpieczeń bankowych,kradzieże z konta
  • ~Lena / 2021-11-25 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dno. Dozwolone się nie da. Prędzej do ZUSu się dozwolone niż do nich.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Luiza / 2022-09-12 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki istnieje.
    Od blisko roku mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczania kredytu hipotecznego. Ubezpieczenia nie mogę zrealizować na własną rękę, bo zajął się tym Bank (zgodnie z umową) i sprawa jest w toku... Wielokrotne wizyty w placówkach, telefony na Infolinie, pisanie skargi - po wielu miesiącach zaskutkowało w końcu przygotowaniem przez Bank Millennium odpowiedniego aneksu i polisy ubezpieczeniowej do kredytu, które podpisałam. Wydawało mi się, że sprawa zakończyła się sukcesem w czerwcu. Jednak od tego czasu nadal mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczenia, bo podpisane dokumenty od 3 miesięcy nie zostały przez bank wprowadzone. Na Infolinii każą czekać i pisać reklamacje. Ile można??? Straciłam wiarę, że cokolwiek uda się tam załatwić.
    Zaletybrak
  • ~Lukasz / 2022-01-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka żeby był problem z dodaniem numeru telefonu celem weryfikacji przelewów SMS. Skoro oe zlogowalem do aplikacji to po jaką holere jakoes telekody i milion wizyt banku....?
    ZaletyBrak
    WadyTrudne założenie konta firmowego
  • ~Łukasz / 2020-03-30 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Codzienne reklamy smsami... mimo próśb o zaprzestanie. Dzwonią, zapraszają do siebie pod fasadą "wspaniałej oferty"... przychodzę, pani mówi że nic dla mnie nie mają. Dno, zero ludzkiego podejścia/szacunku. Odradzam .
  • ~łukasz / 2021-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinie nie da sie dodzwonić dzwonie juz tydzien
    zjebany bank
    Zaletyzero zalet same problemy
    Wadywszystko
  • ~ŁUKASZ / 2022-02-05 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    włam na konto wyzerowanie konta brak reakcji ze strony banku
  • ~Łukasz / 2022-02-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa dotyczy karty kredytowej. Moja karta kredytowa uległa zniszczeniu, zostało to zgloszone. I tu się zaczynają problemy gdyż na duplikat karty czekam od października i dalej jej nie ma. Okazuje się że przyczyną był błąd konsultanta który wysłał karte do Krakowa na ulicę Pawią (galeria krakowska)do odzialu którego już nie ma. Po anulacij ponownej tej karty kolejny pracownik mimo informacji o adresie z automatu wysłał kartę w to samo miejsce tłumacząc że pomyłki się zdarzają. Miarka się już przebrała czas powiadomić odpowiednie organy ścigania i zgłoszenie sprawy na policję RODO. Odradzam Bank Millennium jeśli nie chcecie żeby wasze dane walały się po całym mieście. Oczywiście konsultanci nic z tego sobie nie robią. Ale ja nie wiem w czyje ręce 2 krotnie wpadły moje dane. To tak bank szanuje dane osobowe. Czas zgłosić to na policję.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak ochrony danych osobowych
  • ~Łukasz / 2022-07-29 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia w kontakcie z klientem. Syf i zwykle pie***lenie zeby zbyc klienta z problemem.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Łukasz / 2023-02-17 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ever. Założyłem konto i ciężko pożałowałem. Obsługa niekompetentna do granic możliwości. Zwłaszcza w telefonicznym biurze obsługi. Gdybyście posadzili tam małpę, obsługa zyskałaby na profesjonalizmie!!! Nie powierzyłbym wam swoich pieniędzy, nawet gdybyście byli jedynym bankiem na świecie. Zabierzcie wyl się lepiej za tarcie chrzanu
    ZaletyNie ma!!! Syf,gnój i sralnia
    WadyLista jest długa
  • ~m / 2022-02-22 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział w Atrium Copernicus w Toruniu - obsługa jest tam chyba za karę; udają, że nie widzą klienta, odsyłają do bankomatu nie pytając w jakiej sprawie klient przychodzi, kierowniczka opryskliwa i pozwalająca się na niestosowne komentarze. Przydałoby się szkolenie nie tylko z obsługi klienta ale przed wszystkim z kultury...
  • ~M / 2023-02-28 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Analityk kredytowy miał oddzwonić w ciągu 24h, nigdy nie zadzwonił
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa
  • ~Maciej / 2023-08-14 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy konto firmowe . Największe gowno na rynku . W dupie mają klienta. . Zenujaca obsługa konta o leasingu nie wspomnę. Nie polecam nikomu !!! My się żegnamy
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Maciej727 / 2023-05-31 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Scam.Pytają się notorycznie w terenie czy nie chciałbym założyć konta. W czasie rozmowy mówi się dlaczego nie chce założyć konta i mówi "To cbociaż pokaże panu naszą aplikacje".Myślę ok pokazanie to nic złego.Pobieram apke a w pewnym momęcie widzę że aby się zalogować należy się zarejestrować i chcieli abym dał dowód osobisty. Tu mi się zapaliła lampka że pomimo mojej woli zakładają mi konto. Zrezygnowałem z daszego postępowania i zakończyłem rozmowę. NIE POLECAM!!!!!
    WadyNatarczywi ludzie. Wciskają konto pomimo woli
  • ~Maciek / 2021-11-22 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumieją co się do nich mówi na infolini. Koszmar
    Bankomat w miejscowości Braniewo to coś okropnego używam tylko innych które są za darmo ale z limitem 1000zl bo millennium nigdy nie działa albo nie przyjmuje karty albo pusty.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~maciek / 2022-02-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z tym bankiem to jakaś kpina, czat na stronie porażka, opryskliwość konsultantów na najwyższym poziomie mam wrażenie, że to sposób na odstraszenie klienta od rozmowy z braku chęci do udzielania jakichkolwiek informacji i odesłaniu interesanta do placówki banku lub zarabiają na trzymaniu klientów na linii godzinami . Nigdy więcej żadnej współpracy z nimi
    Zaletybrak, brak, brak
    Wadykontakt niemożliwy
  • ~maciek / 2022-11-07 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby proces rezygnacji z konta a w szczególności z kart kredytowych. Brak przejrzystości w składanych wnioskach - widoczne tylko dla pracowników infolinii.
    Zaletyjak działa jest ok
    Wadyutrudniony proces rezygnacji z konta
  • ~Magda / 2020-03-22 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    Odradzam pod każdym względem
    ZaletyBRAK
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027