Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 967 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja / 2021-07-21 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czat z konsultantem??Jaki czat??? Cisza jak makiem zasiał.Z konta nie można podac za co sie komus placi.Tylko nazwe i numer konta.Zenada.
  • ~Anna / 2021-07-21 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepski Bank, dzisiajchcialam zapłacić na stacji paliw 150zl karta odmowa, znalazłam się w sytuacji bez wyjścia. Brak możliwości połączenia się z Millennium, nie profesjonalnie się zachowali
  • ~Anna / 2021-07-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Buractwo do potęgi entej. Dają kredyty wraz z ubezpieczeniem na wypadek śmierci, czy choroby. Ale ubezpieczyciel TU Europa świadczeń nie wypłaca, wymyślają wyssane z palca powody by odmówić. Bank, mimo że jest uprawniony do otrzymania roszczenia, nie upomina się o zapłatę- przecież nie ma w tym interesu, łatwiej po śmierci kredytobiorcy pokombinować i próbować od spadkobierców wyciągnąć kasę. Wysłać na adres zmarłego kredytobiorcy pisma z żądaniem zapłaty (mimo korespondencji ze spadkobiercą na jego adres), bo przecież wiadomo że nie odbierze i będzie można za plecami do sądu iść. Sąd klepnie, bo niby dlaczego nie, przecież się nie stawił i hulaj dusza, konto zajęte przez komornika i weź się człowieku broń. Sprytne, co? Powinien nasz rząd wziąć się za takie sprawy i ustawę dot. Banków i Ubezpieczycieli ustanowić, w której zawarte byłyby podstawowe zasady tego typu transakcji. Żeby po latach płacenia składek na ubezpieczenie na wypadek śmierci, po śmierci kredytobiorcy ubezpieczyciel miał obowiązek  wypłaty roszczenia a bank obowiązek egzekwowania od swojej przyjaciółki firmy ubezpieczeniowej TU Europa tejże wypłaty. Lepiej się dobrze zastanowić nim się z tym teamem człowiek zwiąże.
  • ~Andrzej / 2021-07-19 16:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Założenie konta na firmę bardzo skomlikowane trwało 1,5 godz.i tak nie można było upoważnić wspólnika
    ZaletyŁadna kasjerka
    WadySkomplikowane druki do wypełnienia dla obsługi , męczyły się we dwie
  • ~Elo / 2021-07-18 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Masz kato w Milenium to rozwiązanie umowe potem mi podziękujesz nie polecam najgorszy bank z jakim miałem doczynienia
    ZaletyPomyłka w założeniu kata
    Wady1000
  • ~Rozczarowanie / 2021-07-15 15:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Ignorowanie klienta, brak odpowiedzialności za błędy. Utrudniony kontakt.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja, brak szacunku
  • ~*****MIllenium / 2021-07-14 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kasę wyciągają rękę, jeżeli chodzi o pomocy nikt nic nie wie i jest tylko odbijanie piłeczki. 1 gwiazdka to i tak zbyt wysoka ocena - powinno być 0
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
  • ~Jan Dłużnik / 2021-07-13 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy
    Bez wiedzy bankowej, nie umiejący odpowiedzieć na proste pytanie. Powiedzą to co sam widzisz w systemie.
    Systemowe operacje są nie jasne, nie sprecyzowane.
    Jeśli masz zajęcie komornicze system tego banku wariuje i nie można dowiedzieć się co się dzieje z kontem.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej odsyłają cię od jednego konsultanta do drugiego.
    Nie polecam usług tych amatorów
  • ~Ergo / 2021-07-13 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam konto w Eurobanku który przejął Millennium...przy zwykłym użytkowaniu typu płatność kartą nie ma problemu. Jeśli natomiast masz zajęcie komornicze o którym nie wiesz to bank zablokuje środki powiadomi tylko i wyłącznie poprzez pocztę w koncie bez żadnej widocznej wiadomości, bez innych kanałów typu SMS czy email..blokuja i przekazują już w 7 dni do organu egzekucyjnego.zenada na tle innych banków wypada to słabo, nie poleca już nikomu tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyW sprawach trudnych nie ida w stronę klienta,nie pomoga!! Brak ważnych informacji !!
  • ~AT / 2021-07-09 11:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Zlecenie stałe spłaty rat w tym pseudo "banku" - płatność przypadła w dzień wolny - a wiec została zaksięgowana w pierwszy dzień roboczy po terminie zapłaty.
    "bank" naliczył odsetki (8 groszy!), ale nie to jest problemem - Problemem jest podejście pracowników "banku". Kontakt z PANIĄ KONSULTANT i bezczelna informacja o "ewidentnych problemach ze spłatą kredytu" i "wpisie do BIK". Przypominam: Zlecenie stałe - które zostało zrealizowane w moim banku planowo - tylko zaksięgowane przez 'bank' Millenium w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym.
    Pomijam już próby naciągania na dodatkowe ubezpieczenia, produkty itp. podczas podpisywania umowy kredytowej - to się zdarza w najlepszym banku - to co dopiero w 'banku' na M.

    NIGDY WIĘCEJ - NIC WSPÓLNEGO Z tym "bankiem". Kupując cokolwiek na raty - pierwsze pytanie powinno brzmieć: w jakim banku są oferowane raty - jeżeli w 'banku' na M - to radzę niezwłocznie zmienić sklep.
    ZaletyŻADNYCH - KOMPLETNIE ŻADNYCH ZALET
    WadySAME WADY - CAŁE MNÓSTWO
  • ~. / 2021-07-08 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat nie przyjął wpłaty pieniędzy przez usterkę zgłoszono reklamcje Pani składający reklamacje z oburzeniem stwierdziła że to moja wina . Chamska obsługa nie pomocna nie wiedzącą co robić w takiej sytuacji . Porą zmienić bank.
    ZaletyŻadne
    WadyKażda możliwa.
  • ~Turek / 2021-07-08 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Z winy pracowników mimo kilku interwencji nie wypłacono nam ostatniej transzy kredytu. O reszcie nawet nie wspomnę...
    Przenosimy kredyt jak najszybciej. Nie chce mieć nic wspólnego z tym pseudo bankiem...
    Zalety10% wkladu
    WadyNiekompetencja i olewanie klienta. Nierzetelność i słabe zabezpieczenia
  • ~Andrzej / 2021-07-07 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank tragiczny, pobierają prowizje za przelewy między swoimi kontami prawie 8 zł, obsługa 15 minut czekania i konsultantka i tak nie ogarnia strony banku, katastrofa.
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~Rafał / 2021-07-07 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank niekompetentni pracownicy, mam kilka lat konto i jestem bardzo niezadowolonyz
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy.
  • ~Damian / 2021-07-06 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia w 3 placówkach w Dąbrowie Górnicze i Sosnowcu nie można wypłacić głupie tysiąc euro. Obsługa w Dąbrowie na rogu w placówce jak w latach 80 w pss. Nie polecam jadę właśnie zrezygnować z tego gówna. Dodatkowe opłaty za wypłacanie za prowadzenie gdzie miało nie być. Kursy walut o 15 gr mniejsze niż w kantorze u byle Staśka. Jednym słowem TRAGEDIA
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
  • ~Patricia / 2021-07-05 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Rude and xenophobic, racist employees!
    My husband went to this branch (Warsaw, Bronikowskiego 1)to confirm the documents needed to open an account. It was informed that the PESEL or employment contract of a company located in Poland would be required. At the moment we both have employment contracts with companies located in other countries. We returned two days later and were received by the same person who had given the information the other day. She was extremely rude, we explained that we had now the PESEL and we wanted to open the account, she didn't let us talk, she laughed and just repeated: I'm not going to open an account for you. Extremely rude and mocking. I once again informed that according to the bank's website, the only document needed was to have PESEL and I already had it. She simply said: I don't make the rules and I won't open an account and that's it. I left there feeling extremely humiliated for being treated this way. Another 2 employees were on site and didn't do ANYTHING. I went to another Millennium branch, was assisted in a very cordial way and opened the account only with PESEL in less than 30 minutes. The employees of this agency are xenophobic and racist, shame on you!
  • ~wf83 / 2021-07-03 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z przed 15 minut z CH PLATA Zabrze. Państwa pracownik (lewa strona jak się wchodzi) nie chciał przyjąć ode mnie pieniędzy na konto banku. W związku z powyższym chciałbym poinformować, że to była pierwsza i ostatnia próba kontaktu z panstwa baczkiem. Totalny brak kompetencji, autorytarny ton do klienta...spotkal sie z proporcjonalna pogarda.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo, niekompetencja
  • ~Marta / 2021-07-01 13:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wykwalifikowana obsługa, Pani Anna z Oddziału w Mławie studnia wiedzy! Bardzo profesjonalnie podchodzi do Klientów, zawsze uśmiechnięta i pomocną! Dla takich pracowników chce się przychodzić do banku. Rozwiązanie problemu w 100%
    ZaletyObsługa, sprawność rozwiązania problemu
    WadyBrak
  • ~ref / 2021-06-23 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czego spodziewać się po banku który nawet swoje reklamy kieruje dla idiotów.
  • ~maliniak / 2021-06-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosek o kredyt hipoteczny złożony 16 kwietnia.
    Po 45 dniach bank chciał dodatkowo jeszcze wyciąg z konta z 6 m-cy wstecz, które mamy w ... Millenium.
    Kwota wnioskowanego kredytu poniżej 400 tys zł. Zdolność kredytowa siedmiocyfrowa, zero wpisów w BIKach a oni dalej nie wiedzą, czy mogą dać kredyt. Zrezygnowaliśmy z wniosku, bo termin naglił, temat załatwił w 2 tygodnie Bank Spółdzielczy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1204
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926