Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2021-08-04 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich chcących wziąć kredyt hipoteczny w tym banku. Fatalna obsługa, z najmniejsza pierdoła trzeba chodzić do placówki, bank o niczym nie informuje o wszystko trzeba dopytywać sie samemu, obsługa tragiczna a do tego wszystkiego poprostu oszukują. Mialem mieć marże 2.2 a mam 2.7! Mimo ze spełniałem wszystkie wymagania na 2.2. Reklamacje nie uwzględniane czekanie miesiącami na rozpatrzenie.
    Obijać ten bank z daleka podpisuje sie pod tym imieniem i nazwiskiem.
  • ~ARMILOOS / 2021-08-03 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejnie niewygodny interfejs w obsłudze konta banku przez internet. Co rusz jest jeszcze gorzej, korzystanie z filtrów historii konta toporne, za każdym razem trzeba od nowa ustawiać co się chce.
    NIE POLECAM
  • ~S. Z / 2021-08-03 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się i zapytać o ilość pozostałych rat to cud ???? (zagubiona umowa), ale dzwoniąc po kredyt (tak dla sprawdzenia po jakim czasie odbierzecie)drugi cud, tym razem miłe zaskoczenie od razu odebrany telefon. Jeżeli w ten sposób traktujecie klientów to ja dziękuję, nie polecam i miejmy nadzieję, że nie będę musiała już nigdy więcej korzystać z waszych usług ????????????
    PS. Sami do mnie zadzwonicie lub w inny sposób się skontaktujecie ????????
    ZaletyZalet niestety nie ma
    WadyOlewanie klienta
  • ~Marcin / 2021-08-02 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpina. Używałem konta założonego 2 miesiące temu w 99% przez aplikacje. Niestety mój telefon uległ awarii i zdarzyło się tak , że nie pamiętam millekodu. Przypomnienie nic nie daje bo oyczwiście bank twierdzi że mam aktywną aplikacje. Pan na infolinii jeszcze z pretensjami, ze mu głowę zawracam i miałem wrażenie, ze siedzi tam za karę. Jedyne to proszę udać się do oddziału. Kartą nie zapłacę bo 3d secure. Pieniędzy nie wypłacę bo limit. Oddziały zamknięte, a jutro wyjazd na urlop. ZEROWA pomoc ze strony Banku. Dziękuję za takie konto i taką obsługę gdzie nic nie załatwisz kiedy jest potrzeba!!!
    ZaletyZadnych
    WadyZakładanie konta przez selfie to też ściema bo i tak trzeba się udać do oddziału żeby limity znieść.
  • ~Monika / 2021-08-02 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając z wielu banków na świecie jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak niskim poziomem jakości usług, wysokimi opłatami, brakiem wiedzy o produktach bankowych pracowników. Dzwoniąc na infolinie w 90% przypadków trafiałam na osobę mało kompetentną w połączeniu z brakiem utrzymywania standardów obsługi jakości klienta. Kilka lat temu uważałam ten bank za jeden z lepszych w Polsce, na ten moment uważam, że jest jednym z najgorszych! Bezpowrotnie zamykam konta i wszelkie usługi w tym banku.
    ZaletyZdecydowanie brak
    WadyNiewykwalifikowani pracownicy nieznający produktów banku, wprowadzający klienta w błąd. Wysokie opłaty. Brak utrzymania standardów obsługi klienta.
  • ~Aga / 2021-07-30 19:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalny Bank
    Pobrali nam ratę za kredyt który został spłacony. Przy składaniu reklamacji przez męża napisali że tylko współwłaściciel może uzyskać informację. A mnie nie udzielą informacji jako współwłaścicielowi bo nie mam millekodu.
  • ~Tomasz / 2021-07-29 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej lichwiarski bank w Polsce moim zdaniem w ciągu miesiąca pobrali mi 25zł za opłaty manipulacyjne,opłata karty,opłata konta,wypłata z bankomatu itd nie polecam najgorszemu wrogowi,przestrzegam wszystkich też przez korzystaniem z pakietu "Bardzo Pomocny"Firmy ubezpieczeniowrj Europa za składki które pobierają żadna pomoc się nie należy
    ZaletyŻadne
    WadyKontakt,opłaty,chamstwo
  • ~Sławomir / 2021-07-28 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam banku Millennium. Na odpowiedzi na pytania każą czeka 30 a nawet 60 dni. Profil zaufany tworzony przez ten bank nie działa. Ogonie słaba obsługa klienta. Ja rezygnuję i zmieniam bank.
  • ~Rob / 2021-07-25 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie korzystałem z ofert tego tzw. banku i nie skorzystam dzięki Waszym opiniom. Dziękuję.Z drugiej strony jak zobaczyłem te idiotyczne reklamy w telewizji tego banku to tylko utwierdziłem się w przekonaniu że to idiotyczny bank który ma ludzi za idiotów.
  • ~Marzena / 2021-07-25 09:32
    Ocena: 2.33 / 5
    W oddziale, okolice Morskiego Oka, siedzą 4 osoby, pusto, ani jednego klienta, pierdza w stołki i grają na telefonach a do przyjęcia wpłaty odsylaja do wplatomatu. Skandal!
    ZaletyBrak
  • ~Bogdan / 2021-07-22 17:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Okropna obsluga - nie da sie zmienic adresu przez Internet, trzeba przychodzic do banku dwa razy podawajac TAKIE SAME dokumenty - bo procedury (dokladnie tak bylo powiedziane). Godziny pracy w prawie wszystkich placowkach bardzo ograniczone i nie da sie przyjsc bo masz prace
  • ~ja / 2021-07-21 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czat z konsultantem??Jaki czat??? Cisza jak makiem zasiał.Z konta nie można podac za co sie komus placi.Tylko nazwe i numer konta.Zenada.
  • ~Anna / 2021-07-21 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepski Bank, dzisiajchcialam zapłacić na stacji paliw 150zl karta odmowa, znalazłam się w sytuacji bez wyjścia. Brak możliwości połączenia się z Millennium, nie profesjonalnie się zachowali
  • ~Anna / 2021-07-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Buractwo do potęgi entej. Dają kredyty wraz z ubezpieczeniem na wypadek śmierci, czy choroby. Ale ubezpieczyciel TU Europa świadczeń nie wypłaca, wymyślają wyssane z palca powody by odmówić. Bank, mimo że jest uprawniony do otrzymania roszczenia, nie upomina się o zapłatę- przecież nie ma w tym interesu, łatwiej po śmierci kredytobiorcy pokombinować i próbować od spadkobierców wyciągnąć kasę. Wysłać na adres zmarłego kredytobiorcy pisma z żądaniem zapłaty (mimo korespondencji ze spadkobiercą na jego adres), bo przecież wiadomo że nie odbierze i będzie można za plecami do sądu iść. Sąd klepnie, bo niby dlaczego nie, przecież się nie stawił i hulaj dusza, konto zajęte przez komornika i weź się człowieku broń. Sprytne, co? Powinien nasz rząd wziąć się za takie sprawy i ustawę dot. Banków i Ubezpieczycieli ustanowić, w której zawarte byłyby podstawowe zasady tego typu transakcji. Żeby po latach płacenia składek na ubezpieczenie na wypadek śmierci, po śmierci kredytobiorcy ubezpieczyciel miał obowiązek  wypłaty roszczenia a bank obowiązek egzekwowania od swojej przyjaciółki firmy ubezpieczeniowej TU Europa tejże wypłaty. Lepiej się dobrze zastanowić nim się z tym teamem człowiek zwiąże.
  • ~Andrzej / 2021-07-19 16:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Założenie konta na firmę bardzo skomlikowane trwało 1,5 godz.i tak nie można było upoważnić wspólnika
    ZaletyŁadna kasjerka
    WadySkomplikowane druki do wypełnienia dla obsługi , męczyły się we dwie
  • ~Elo / 2021-07-18 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Masz kato w Milenium to rozwiązanie umowe potem mi podziękujesz nie polecam najgorszy bank z jakim miałem doczynienia
    ZaletyPomyłka w założeniu kata
    Wady1000
  • ~Rozczarowanie / 2021-07-15 15:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Ignorowanie klienta, brak odpowiedzialności za błędy. Utrudniony kontakt.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja, brak szacunku
  • ~*****MIllenium / 2021-07-14 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kasę wyciągają rękę, jeżeli chodzi o pomocy nikt nic nie wie i jest tylko odbijanie piłeczki. 1 gwiazdka to i tak zbyt wysoka ocena - powinno być 0
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
  • ~Jan Dłużnik / 2021-07-13 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy
    Bez wiedzy bankowej, nie umiejący odpowiedzieć na proste pytanie. Powiedzą to co sam widzisz w systemie.
    Systemowe operacje są nie jasne, nie sprecyzowane.
    Jeśli masz zajęcie komornicze system tego banku wariuje i nie można dowiedzieć się co się dzieje z kontem.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej odsyłają cię od jednego konsultanta do drugiego.
    Nie polecam usług tych amatorów
  • ~Ergo / 2021-07-13 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam konto w Eurobanku który przejął Millennium...przy zwykłym użytkowaniu typu płatność kartą nie ma problemu. Jeśli natomiast masz zajęcie komornicze o którym nie wiesz to bank zablokuje środki powiadomi tylko i wyłącznie poprzez pocztę w koncie bez żadnej widocznej wiadomości, bez innych kanałów typu SMS czy email..blokuja i przekazują już w 7 dni do organu egzekucyjnego.zenada na tle innych banków wypada to słabo, nie poleca już nikomu tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyW sprawach trudnych nie ida w stronę klienta,nie pomoga!! Brak ważnych informacji !!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004