Złodzieje oszuści
Okradają ludzi w biały dzień
Wziąłem sprzęt na raty
Za 3500 zł i dostałem dokumenty po dwóch tygodniach ze doliczyli jakieś złodziejskie ubezpieczenie w kwocie 1700 zł
Nigdy więcej nawet nie chce patrzeć na tych złodzieji
ZaletyŻadnych
WadyZa mało miejsca żeby opisać wszystko
Złodzieje
~Klient / 2022-05-06 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego banku i przestrzegam przed lokowaniem w nim pieniędzy. Rok temu wpłaciłam 10000zł na fundusz banku Millennium, straciłam już 800 zł, a byłam przekonywania że lokata będzie bardzo korzystaj. Nie można w żaden sposób skontaktować się z obsługą banku. Bank lekceważy klienta i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za swoje produkty. Myślę że jedna gwiazdka róża dużo.
ZaletyBrak
~Klient / 2022-05-31 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Pasozytniczy bank, nadaje sie tylko do likwidacji, nie potrafia swiadczyc nawet podstawowych uslug, liczne bledy I wypieranie sie ich.
Mozna stracic pieniadze
ZaletyBank do likwidacji
WadyStrata pieniedzy I czasu
~Klient / 2023-03-31 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Starogard Gdański ul Hallera. Kolejka do kasy średnio 50 minut.
~Klient / 2023-08-01 12:01
Ocena: 1.00 / 5
bank wprowadza pseudo promocje, z ktorych sie nie wywiazuje. Nie wirzcie w zadne 400zl, oni nic nie dadza. To oszusci.
Zaletybrak
Wadynie dotrzymuja slowa
~Klient 23116 / 2021-02-04 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jednym słowem!!!!NIE POLECAM !!!!!!!!! Oferta fatalna obsługa klienta żenująca!!!!
~Klient banku - lasingowy / 2022-07-08 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Po potwierdzeniu telefonicznym przyjęcia od nas dyspozycji polecenia zapłaty (uprawnienia do zdejmowania z konta opłat) bank nie zdejmuje opłaty.
Na wielokrotnie składane reklamacje pisemnie oraz przez formularze w w systemie bankowym kompletnie nie odpowiada i nie rozpatruje reklamacji.
Brak jakiejkolwiek komunikacji.
Na infolinii brak osób decyzyjnych i kompetentnych.
Gorzej niż źle jak na instytucję zaufania publicznego.
~Klient Milenium / 2021-11-28 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Placówka w Szczecinie przy ul. Pl.Rodła 9 w budynku PZM to najgorszy oddział w mieście. Faszystowskie zapędy personelu. Zmuszanie klientów do udziału w eksperymencie medycznym. Art. 191par.1 kk kłania się mili państwo. Bezprawie w oddziale to norma. Wstyd i hańba, odradzam, brak szacunku dla wasnego klienta. W oddziele zostałem potraktowany jak przestępca, straszono mnie policją, innym razem nawet nie obsłuono. Noie do wiary co tam się wyrabia
Zaletybrak
Wadyfaszyzm
~Klient millennium / 2024-04-07 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie mogłem wykonac przelewu za bilety lotnicze. Straciłem dwie godziny i nerwy. Myślałem , ze coś żle zrobiłem , ponowny przelew do uruchomienia za godzine w usługach lotniczych. Ponony przelew nie udany a na dodatek zMillennium zablokował mi konto. Na infolini powiedzieli , że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa i jutro się skontaktują celem dalszych kroków aby można było zapłacić za bilety. Tak baznadziejny bank dba o moje bezpieczeństwo , ze nie można kupić biletu na samolot ani wykonać żadnego przelewu bo zablokowali dostęp. Likwiduję moję konto w tym banku i nie chcę z nimi mieć nic wspólnego
Zaletybrak
Wadydużo by pisać ( jak w opisie )
~Klientka / 2021-09-11 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta.
~koko / 2023-08-16 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Obsługa niekompetentna, trzeba wracać kilkakrotnie żeby załatwić sprawę. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Koni / 2022-03-30 08:35
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala.
ZaletyŻadnych
WadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady.
~Kosmo / 2023-07-04 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
ZaletyBrak
WadyWyłącznie
~Kredytobiorca / 2022-07-14 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo,
Kontakt bankiem zakrawa na żart. Miesiąc temu wyslalam odnowioną polisę- brak jakiejkolwiek odpowiedzi nie licząc bota. Infolinia? Zero kontaktu. Żaden normalnie funkcjonujący czlowiek nie ma 15 godzin tygodniowo by wisieć na linii (dodam ze dedykowanej do obsługi kredytu!) -oczywiście bezskutecznie. Wibor przekroczył pulap rynku, wiec argumentacja w postaci ilości wnioskow brzmi malo wiarygodnie. Dodam, że w innych bankach czas weryfikacji wszelkich wnioskow to góra kilka dni. Ogromny niesmak.
~Kredytobiorca / 2023-11-10 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo ale to bardzo nie polecam tego banku , jeżeli macie zamiar wziąć jakiś kredyt to omijajcie jak najdalej ten bank , osobiście posiadam kredyt hipoteczny i jest tragedia z oddaniem dokumentacji , ciągle coś wymyślaja i żądają kolejnych dokumentów w stylu potwierdzenia od potwierdzeń od składanych dokumentów a i tak wszystko odrzucają , normalnie porażka
~Kropla / 2022-07-02 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Obecnie najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. Klientka traktują jak intryza nie załatwiają spraw już nie mówić o ich systemie zabezpieczeń. Nie czuję się już bezpiecznie w tym banku.
ZaletyBrak
WadyBrak bezpieczeństwa swoich środków, nie miła obsługa
~Krystia / 2022-10-24 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Umowa o ubezpieczenie do kredytu została odrzucona w aplikacji, udałam się do banku, a tam nie wiedzą jak mi pomóc i dlaczego umowa została odrzucona, nawet nie potrafią podpowiedzieć co może być przyczyną. Na infolinię nie da się dodzwonić. Żal
Zaletybrak
Wady-brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną
-nikt nie wie co jest źle
-brak możliwości połączenia się przez infolinie, a w banku nic nie wiedzą
~Krzysztof / 2020-01-12 19:59
Ocena: 1.00 / 5
Przelewy z historii nie są dostępne spłata karty kredytowej nawet nie wiadomo na jaki nr.. W Eurobanku wszystko widoczne a tu nawet na czacie zadając pytanie nie można dostać wprost odpowiedzi naprawdę jak by rozmowę przeprowadzał się z jakimś zabiłem który nie rozumie o co się pytam
ZaletyZadnych
WadyMilenium
~Krzysztof / 2022-12-29 14:57
Ocena: 1.00 / 5
To złodzieje i banda idiotów. Wysyłają tylko swoją korespondencje ale na pisma kierowane przez klienta nie raczą odp. Unikajcie tego banku jak nie chcecie mieć kłopotów. To idoci, którzy nie znają przepisów.
~Krzyś / 2023-02-16 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Przy zmianie właściciela konta przy sp. Zo.o blokują konto na praktycznie 3 tygodnie bo takie mają procedury. Lipa straszna. Brak dbałości o klienta