Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 982 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-08-01 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    bank wprowadza pseudo promocje, z ktorych sie nie wywiazuje. Nie wirzcie w zadne 400zl, oni nic nie dadza. To oszusci.
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymuja slowa
  • ~Klient 23116 / 2021-02-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym słowem!!!!NIE POLECAM !!!!!!!!! Oferta fatalna obsługa klienta żenująca!!!!
  • ~Klient banku - lasingowy / 2022-07-08 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po potwierdzeniu telefonicznym przyjęcia od nas dyspozycji polecenia zapłaty (uprawnienia do zdejmowania z konta opłat) bank nie zdejmuje opłaty.
    Na wielokrotnie składane reklamacje pisemnie oraz przez formularze w w systemie bankowym kompletnie nie odpowiada i nie rozpatruje reklamacji.

    Brak jakiejkolwiek komunikacji.
    Na infolinii brak osób decyzyjnych i kompetentnych.

    Gorzej niż źle jak na instytucję zaufania publicznego.
  • ~Klient Milenium / 2021-11-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka w Szczecinie przy ul. Pl.Rodła 9 w budynku PZM to najgorszy oddział w mieście. Faszystowskie zapędy personelu. Zmuszanie klientów do udziału w eksperymencie medycznym. Art. 191par.1 kk kłania się mili państwo. Bezprawie w oddziale to norma. Wstyd i hańba, odradzam, brak szacunku dla wasnego klienta. W oddziele zostałem potraktowany jak przestępca, straszono mnie policją, innym razem nawet nie obsłuono. Noie do wiary co tam się wyrabia
    Zaletybrak
    Wadyfaszyzm
  • ~Klient millennium / 2024-04-07 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłem wykonac przelewu za bilety lotnicze. Straciłem dwie godziny i nerwy. Myślałem , ze coś żle zrobiłem , ponowny przelew do uruchomienia za godzine w usługach lotniczych. Ponony przelew nie udany a na dodatek zMillennium zablokował mi konto. Na infolini powiedzieli , że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa i jutro się skontaktują celem dalszych kroków aby można było zapłacić za bilety. Tak baznadziejny bank dba o moje bezpieczeństwo , ze nie można kupić biletu na samolot ani wykonać żadnego przelewu bo zablokowali dostęp. Likwiduję moję konto w tym banku i nie chcę z nimi mieć nic wspólnego
    Zaletybrak
    Wadydużo by pisać ( jak w opisie )
  • ~Klientka / 2021-09-11 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta.
  • ~koko / 2023-08-16 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Obsługa niekompetentna, trzeba wracać kilkakrotnie żeby załatwić sprawę. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Koni / 2022-03-30 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala.
    ZaletyŻadnych
    WadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady.
  • ~Kosmo / 2023-07-04 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Kredytobiorca / 2022-07-14 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Kontakt bankiem zakrawa na żart. Miesiąc temu wyslalam odnowioną polisę- brak jakiejkolwiek odpowiedzi nie licząc bota. Infolinia? Zero kontaktu. Żaden normalnie funkcjonujący czlowiek nie ma 15 godzin tygodniowo by wisieć na linii (dodam ze dedykowanej do obsługi kredytu!) -oczywiście bezskutecznie. Wibor przekroczył pulap rynku, wiec argumentacja w postaci ilości wnioskow brzmi malo wiarygodnie. Dodam, że w innych bankach czas weryfikacji wszelkich wnioskow to góra kilka dni. Ogromny niesmak.
  • ~Kredytobiorca / 2023-11-10 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ale to bardzo nie polecam tego banku , jeżeli macie zamiar wziąć jakiś kredyt to omijajcie jak najdalej ten bank , osobiście posiadam kredyt hipoteczny i jest tragedia z oddaniem dokumentacji , ciągle coś wymyślaja i żądają kolejnych dokumentów w stylu potwierdzenia od potwierdzeń od składanych dokumentów a i tak wszystko odrzucają , normalnie porażka
  • ~Kropla / 2022-07-02 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. Klientka traktują jak intryza nie załatwiają spraw już nie mówić o ich systemie zabezpieczeń. Nie czuję się już bezpiecznie w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak bezpieczeństwa swoich środków, nie miła obsługa
  • ~Krystia / 2022-10-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa o ubezpieczenie do kredytu została odrzucona w aplikacji, udałam się do banku, a tam nie wiedzą jak mi pomóc i dlaczego umowa została odrzucona, nawet nie potrafią podpowiedzieć co może być przyczyną. Na infolinię nie da się dodzwonić. Żal
    Zaletybrak
    Wady-brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną
    -nikt nie wie co jest źle
    -brak możliwości połączenia się przez infolinie, a w banku nic nie wiedzą
  • ~Krzysztof / 2020-01-12 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy z historii nie są dostępne spłata karty kredytowej nawet nie wiadomo na jaki nr.. W Eurobanku wszystko widoczne a tu nawet na czacie zadając pytanie nie można dostać wprost odpowiedzi naprawdę jak by rozmowę przeprowadzał się z jakimś zabiłem który nie rozumie o co się pytam
    ZaletyZadnych
    WadyMilenium
  • ~Krzysztof / 2022-12-29 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To złodzieje i banda idiotów. Wysyłają tylko swoją korespondencje ale na pisma kierowane przez klienta nie raczą odp. Unikajcie tego banku jak nie chcecie mieć kłopotów. To idoci, którzy nie znają przepisów.
  • ~Krzyś / 2023-02-16 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zmianie właściciela konta przy sp. Zo.o blokują konto na praktycznie 3 tygodnie bo takie mają procedury. Lipa straszna. Brak dbałości o klienta
    WadySame
  • ~Ktoś / 2021-01-01 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy można postawić 0? Bo więcej się nie należy! Brak kompetencji pracowników, o infolinii lepiej nie pisać, przerywają połączenie gdy temat zbyt trudny. Mam w tym niby banku IKE(konto emerytalne), próba wypłaty pieniędzy trwa juz miesiąc! NIKT NIE ZNA PRODUKTU! Ale wpłaty chetnie przyjmowali...ZENADA> NIKOMU NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedzy pracowników
  • ~Ktoś62626 / 2023-04-19 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Te cała instytucja nie chce udzielić mi informacji dotyczące niespłaconego kredytu ratalneg mojego zmarłego ojca, ponieważ rzekomo nie jestem do tego upoważniona!! Mało tego, dowiedziałam się od ubezpieczyciela, iż dostali informacje od BM iż zmarły upowaznił moją osobę do zwrotu ubezpi,eczenia kredytu na wypadek śmierci. Jak mam zamknąć sprawę??
    ZaletyZero
    WadyTak
  • ~Kuba / 2020-03-10 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia likwidacja konta wspolnego po smierci jednego z wspolposiadaczy film jak mozna ciagnac mam nadzije ze dozyje
    ZaletyBrak
    WadyWsxystkie wady deqista finansow
  • ~Kuba / 2023-10-07 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście po 3 latach w wyniku sprzedaży mieszkania uwolniłem się od tego pseudo banku.Sam bank na początku uruchomienia kredytu włączył mi ubezpieczenie i pobierał opłatę nie słusznie. Jak oświadczył typ na infolinii "komuś się włączyło widocznie". Jakbym się nie zorientował to bym płacił niepotrzebnie drugie ubezpieczenie co przez okres kredytowania 20 lat by było potężną sumą. Teraz przy zamykaniu kredytu też były jaja. Co baba na infolinii to inne informacje. W samym oddziale kobieta nie wiedziała że do spłaty kredytu mają nr konta centrum rozliczeniowego a nie konto techniczne. Gdybym o tym nie wiedział odszedł bym z kwitkiem nie wiedząc czemu nie przyszły pieniądze za mieszkanie.No i teraz mimo zamknięcia konta stalkują mnie o jakieś 8 groszy niewiem skąd jak w chwili zamknięcia kredytu powinni pobrać sobie całą należność (środki na koncie były).Reszta typu lichwa itd pomijam bo to większość banków w Polsce i innych krajach trzeciego świata reprezentuje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027