Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-02-15 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści
    Okradają ludzi w biały dzień
    Wziąłem sprzęt na raty
    Za 3500 zł i dostałem dokumenty po dwóch tygodniach ze doliczyli jakieś złodziejskie ubezpieczenie w kwocie 1700 zł
    Nigdy więcej nawet nie chce patrzeć na tych złodzieji
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca żeby opisać wszystko
    Złodzieje
  • ~Klient / 2022-05-06 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku i przestrzegam przed lokowaniem w nim pieniędzy. Rok temu wpłaciłam 10000zł na fundusz banku Millennium, straciłam już 800 zł, a byłam przekonywania że lokata będzie bardzo korzystaj. Nie można w żaden sposób skontaktować się z obsługą banku. Bank lekceważy klienta i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za swoje produkty. Myślę że jedna gwiazdka róża dużo.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-05-31 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pasozytniczy bank, nadaje sie tylko do likwidacji, nie potrafia swiadczyc nawet podstawowych uslug, liczne bledy I wypieranie sie ich.
    Mozna stracic pieniadze
    ZaletyBank do likwidacji
    WadyStrata pieniedzy I czasu
  • ~Klient / 2023-03-31 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Starogard Gdański ul Hallera. Kolejka do kasy średnio 50 minut.
  • ~Klient / 2023-08-01 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    bank wprowadza pseudo promocje, z ktorych sie nie wywiazuje. Nie wirzcie w zadne 400zl, oni nic nie dadza. To oszusci.
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymuja slowa
  • ~Klient 23116 / 2021-02-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym słowem!!!!NIE POLECAM !!!!!!!!! Oferta fatalna obsługa klienta żenująca!!!!
  • ~Klient banku - lasingowy / 2022-07-08 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po potwierdzeniu telefonicznym przyjęcia od nas dyspozycji polecenia zapłaty (uprawnienia do zdejmowania z konta opłat) bank nie zdejmuje opłaty.
    Na wielokrotnie składane reklamacje pisemnie oraz przez formularze w w systemie bankowym kompletnie nie odpowiada i nie rozpatruje reklamacji.

    Brak jakiejkolwiek komunikacji.
    Na infolinii brak osób decyzyjnych i kompetentnych.

    Gorzej niż źle jak na instytucję zaufania publicznego.
  • ~Klient Milenium / 2021-11-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka w Szczecinie przy ul. Pl.Rodła 9 w budynku PZM to najgorszy oddział w mieście. Faszystowskie zapędy personelu. Zmuszanie klientów do udziału w eksperymencie medycznym. Art. 191par.1 kk kłania się mili państwo. Bezprawie w oddziale to norma. Wstyd i hańba, odradzam, brak szacunku dla wasnego klienta. W oddziele zostałem potraktowany jak przestępca, straszono mnie policją, innym razem nawet nie obsłuono. Noie do wiary co tam się wyrabia
    Zaletybrak
    Wadyfaszyzm
  • ~Klient millennium / 2024-04-07 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłem wykonac przelewu za bilety lotnicze. Straciłem dwie godziny i nerwy. Myślałem , ze coś żle zrobiłem , ponowny przelew do uruchomienia za godzine w usługach lotniczych. Ponony przelew nie udany a na dodatek zMillennium zablokował mi konto. Na infolini powiedzieli , że to wszystko dla mojego bezpieczeństwa i jutro się skontaktują celem dalszych kroków aby można było zapłacić za bilety. Tak baznadziejny bank dba o moje bezpieczeństwo , ze nie można kupić biletu na samolot ani wykonać żadnego przelewu bo zablokowali dostęp. Likwiduję moję konto w tym banku i nie chcę z nimi mieć nic wspólnego
    Zaletybrak
    Wadydużo by pisać ( jak w opisie )
  • ~Klientka / 2021-09-11 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta.
  • ~koko / 2023-08-16 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Obsługa niekompetentna, trzeba wracać kilkakrotnie żeby załatwić sprawę. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Koni / 2022-03-30 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala.
    ZaletyŻadnych
    WadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady.
  • ~Kosmo / 2023-07-04 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Kredytobiorca / 2022-07-14 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Kontakt bankiem zakrawa na żart. Miesiąc temu wyslalam odnowioną polisę- brak jakiejkolwiek odpowiedzi nie licząc bota. Infolinia? Zero kontaktu. Żaden normalnie funkcjonujący czlowiek nie ma 15 godzin tygodniowo by wisieć na linii (dodam ze dedykowanej do obsługi kredytu!) -oczywiście bezskutecznie. Wibor przekroczył pulap rynku, wiec argumentacja w postaci ilości wnioskow brzmi malo wiarygodnie. Dodam, że w innych bankach czas weryfikacji wszelkich wnioskow to góra kilka dni. Ogromny niesmak.
  • ~Kredytobiorca / 2023-11-10 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ale to bardzo nie polecam tego banku , jeżeli macie zamiar wziąć jakiś kredyt to omijajcie jak najdalej ten bank , osobiście posiadam kredyt hipoteczny i jest tragedia z oddaniem dokumentacji , ciągle coś wymyślaja i żądają kolejnych dokumentów w stylu potwierdzenia od potwierdzeń od składanych dokumentów a i tak wszystko odrzucają , normalnie porażka
  • ~Kropla / 2022-07-02 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. Klientka traktują jak intryza nie załatwiają spraw już nie mówić o ich systemie zabezpieczeń. Nie czuję się już bezpiecznie w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak bezpieczeństwa swoich środków, nie miła obsługa
  • ~Krystia / 2022-10-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa o ubezpieczenie do kredytu została odrzucona w aplikacji, udałam się do banku, a tam nie wiedzą jak mi pomóc i dlaczego umowa została odrzucona, nawet nie potrafią podpowiedzieć co może być przyczyną. Na infolinię nie da się dodzwonić. Żal
    Zaletybrak
    Wady-brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną
    -nikt nie wie co jest źle
    -brak możliwości połączenia się przez infolinie, a w banku nic nie wiedzą
  • ~Krzysztof / 2020-01-12 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy z historii nie są dostępne spłata karty kredytowej nawet nie wiadomo na jaki nr.. W Eurobanku wszystko widoczne a tu nawet na czacie zadając pytanie nie można dostać wprost odpowiedzi naprawdę jak by rozmowę przeprowadzał się z jakimś zabiłem który nie rozumie o co się pytam
    ZaletyZadnych
    WadyMilenium
  • ~Krzysztof / 2022-12-29 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To złodzieje i banda idiotów. Wysyłają tylko swoją korespondencje ale na pisma kierowane przez klienta nie raczą odp. Unikajcie tego banku jak nie chcecie mieć kłopotów. To idoci, którzy nie znają przepisów.
  • ~Krzyś / 2023-02-16 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zmianie właściciela konta przy sp. Zo.o blokują konto na praktycznie 3 tygodnie bo takie mają procedury. Lipa straszna. Brak dbałości o klienta
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099