Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~koko / 2023-08-16 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Obsługa niekompetentna, trzeba wracać kilkakrotnie żeby załatwić sprawę. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Koni / 2022-03-30 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank, infolinia nie działa, brak kontaktu podejściem, masakryczne warunki i nielegalne kradzieże z kont przez nich samych, nie polecam, trzymać się z dala.
    ZaletyŻadnych
    WadyTragiczna obsługa w oddziałach i na infolini, tragiczna strona, brak możliwości blika, aplikacja nie działa, duże koszty prowadzenia konta, ogólnie po prostu ten bank ma same wady.
  • ~Kosmo / 2023-07-04 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Kredytobiorca / 2022-07-14 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Kontakt bankiem zakrawa na żart. Miesiąc temu wyslalam odnowioną polisę- brak jakiejkolwiek odpowiedzi nie licząc bota. Infolinia? Zero kontaktu. Żaden normalnie funkcjonujący czlowiek nie ma 15 godzin tygodniowo by wisieć na linii (dodam ze dedykowanej do obsługi kredytu!) -oczywiście bezskutecznie. Wibor przekroczył pulap rynku, wiec argumentacja w postaci ilości wnioskow brzmi malo wiarygodnie. Dodam, że w innych bankach czas weryfikacji wszelkich wnioskow to góra kilka dni. Ogromny niesmak.
  • ~Kredytobiorca / 2023-11-10 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ale to bardzo nie polecam tego banku , jeżeli macie zamiar wziąć jakiś kredyt to omijajcie jak najdalej ten bank , osobiście posiadam kredyt hipoteczny i jest tragedia z oddaniem dokumentacji , ciągle coś wymyślaja i żądają kolejnych dokumentów w stylu potwierdzenia od potwierdzeń od składanych dokumentów a i tak wszystko odrzucają , normalnie porażka
  • ~Kropla / 2022-07-02 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. Klientka traktują jak intryza nie załatwiają spraw już nie mówić o ich systemie zabezpieczeń. Nie czuję się już bezpiecznie w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak bezpieczeństwa swoich środków, nie miła obsługa
  • ~Krystia / 2022-10-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa o ubezpieczenie do kredytu została odrzucona w aplikacji, udałam się do banku, a tam nie wiedzą jak mi pomóc i dlaczego umowa została odrzucona, nawet nie potrafią podpowiedzieć co może być przyczyną. Na infolinię nie da się dodzwonić. Żal
    Zaletybrak
    Wady-brak możliwości kontaktu z osobą kompetentną
    -nikt nie wie co jest źle
    -brak możliwości połączenia się przez infolinie, a w banku nic nie wiedzą
  • ~Krzysztof / 2020-01-12 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy z historii nie są dostępne spłata karty kredytowej nawet nie wiadomo na jaki nr.. W Eurobanku wszystko widoczne a tu nawet na czacie zadając pytanie nie można dostać wprost odpowiedzi naprawdę jak by rozmowę przeprowadzał się z jakimś zabiłem który nie rozumie o co się pytam
    ZaletyZadnych
    WadyMilenium
  • ~Krzysztof / 2022-12-29 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To złodzieje i banda idiotów. Wysyłają tylko swoją korespondencje ale na pisma kierowane przez klienta nie raczą odp. Unikajcie tego banku jak nie chcecie mieć kłopotów. To idoci, którzy nie znają przepisów.
  • ~Krzyś / 2023-02-16 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zmianie właściciela konta przy sp. Zo.o blokują konto na praktycznie 3 tygodnie bo takie mają procedury. Lipa straszna. Brak dbałości o klienta
    WadySame
  • ~Ktoś / 2021-01-01 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy można postawić 0? Bo więcej się nie należy! Brak kompetencji pracowników, o infolinii lepiej nie pisać, przerywają połączenie gdy temat zbyt trudny. Mam w tym niby banku IKE(konto emerytalne), próba wypłaty pieniędzy trwa juz miesiąc! NIKT NIE ZNA PRODUKTU! Ale wpłaty chetnie przyjmowali...ZENADA> NIKOMU NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedzy pracowników
  • ~Ktoś62626 / 2023-04-19 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Te cała instytucja nie chce udzielić mi informacji dotyczące niespłaconego kredytu ratalneg mojego zmarłego ojca, ponieważ rzekomo nie jestem do tego upoważniona!! Mało tego, dowiedziałam się od ubezpieczyciela, iż dostali informacje od BM iż zmarły upowaznił moją osobę do zwrotu ubezpi,eczenia kredytu na wypadek śmierci. Jak mam zamknąć sprawę??
    ZaletyZero
    WadyTak
  • ~Kuba / 2020-03-10 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia likwidacja konta wspolnego po smierci jednego z wspolposiadaczy film jak mozna ciagnac mam nadzije ze dozyje
    ZaletyBrak
    WadyWsxystkie wady deqista finansow
  • ~Kuba / 2023-10-07 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście po 3 latach w wyniku sprzedaży mieszkania uwolniłem się od tego pseudo banku.Sam bank na początku uruchomienia kredytu włączył mi ubezpieczenie i pobierał opłatę nie słusznie. Jak oświadczył typ na infolinii "komuś się włączyło widocznie". Jakbym się nie zorientował to bym płacił niepotrzebnie drugie ubezpieczenie co przez okres kredytowania 20 lat by było potężną sumą. Teraz przy zamykaniu kredytu też były jaja. Co baba na infolinii to inne informacje. W samym oddziale kobieta nie wiedziała że do spłaty kredytu mają nr konta centrum rozliczeniowego a nie konto techniczne. Gdybym o tym nie wiedział odszedł bym z kwitkiem nie wiedząc czemu nie przyszły pieniądze za mieszkanie.No i teraz mimo zamknięcia konta stalkują mnie o jakieś 8 groszy niewiem skąd jak w chwili zamknięcia kredytu powinni pobrać sobie całą należność (środki na koncie były).Reszta typu lichwa itd pomijam bo to większość banków w Polsce i innych krajach trzeciego świata reprezentuje.
  • ~Laura / 2019-09-14 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Laura / 2019-09-14 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni wprowadzają w błąd. Klienci traktowani jak intruzi. Długie kolejki w punktach, często nie czynne bankomaty. Brak parkingu.
  • ~Laura / 2022-05-08 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują się jako bezpieczny bank a takie cyrki się dzieją,że można by było ksiązkę napisać.Raz okradziono mojego męża na 300 zł.Zauważył w historii przelewów dziwną tranzakcję,ktorej nie autoryzował i oczywiście zaraz zadzwonił do banku,zablokował kartę,wizyta na komisariacie i kasa została zwrócona.Nie dalej jak 2 lata później ,ta sama sytuacja.Mąż otrzymuje smsa z banku o podejrzanej tranzakcji,dzwoni do banku blokuje kartę....sprawdza konto i....dowiaduje się,że nie zdążył...doszło do kradzieży ponad półtora tysiąca złotych Jedzie na komisariat.dowiadujemy się,że kasa poszło do ...Madrytu w jakiejś knajpie !!! Mąż nie duplikował karty,nie zgubił jej a tranzakcja nie byla autoryzowana i uwaga :pani z banku twierdzi,że kasy nie oddadzą bo .....TEGO DNIA NIE MIĘLI ŻADNYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ANI PODEJRZANYCH TRANZAKCJI.Problem polegał na tym,że zapomnieli o tym,że sami wyslali do mojego meza smsa z informacją o podejrzanym przelewie i prośbie pilnego kontaktu z bankiem celem zablokowania karty.Odmowa oddania kasy.Policja rownież uznala,ze byla to wina banku,doszlo bowiem do fizycznego użycia karty w Madrycie gdy my bylismy w Polsce.Jak mozna sie domyślić ponad miesiąc(bo tyle trwalo odwolywanie się i czekanie na kolejne rozpatrzenia)wegetowaliśmy i to doslownie.dwójka dzieci,rachunki do zaplacenia,i ja po ciężkiej operacji gdzie potrzebne byly pieniadze na leki i opatrunki.W końcu pieniądze nam zwrócono ale ile nerwów nas to kosztowało,tylko my wiemy......od razu po tym zdarzeniu,mąż zamknął u nich konto.NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak odpowiednich zabezpieczeń bankowych,kradzieże z konta
  • ~Lena / 2021-11-25 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dno. Dozwolone się nie da. Prędzej do ZUSu się dozwolone niż do nich.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Luiza / 2022-09-12 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki istnieje.
    Od blisko roku mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczania kredytu hipotecznego. Ubezpieczenia nie mogę zrealizować na własną rękę, bo zajął się tym Bank (zgodnie z umową) i sprawa jest w toku... Wielokrotne wizyty w placówkach, telefony na Infolinie, pisanie skargi - po wielu miesiącach zaskutkowało w końcu przygotowaniem przez Bank Millennium odpowiedniego aneksu i polisy ubezpieczeniowej do kredytu, które podpisałam. Wydawało mi się, że sprawa zakończyła się sukcesem w czerwcu. Jednak od tego czasu nadal mam naliczane opłaty karne za brak ubezpieczenia, bo podpisane dokumenty od 3 miesięcy nie zostały przez bank wprowadzone. Na Infolinii każą czekać i pisać reklamacje. Ile można??? Straciłam wiarę, że cokolwiek uda się tam załatwić.
    Zaletybrak
  • ~Lukasz / 2022-01-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank porażka żeby był problem z dodaniem numeru telefonu celem weryfikacji przelewów SMS. Skoro oe zlogowalem do aplikacji to po jaką holere jakoes telekody i milion wizyt banku....?
    ZaletyBrak
    WadyTrudne założenie konta firmowego
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976