Najgorsza obsługa klienta jaką kiedykolwiek spotkałam,pani z obsługi pytając o dane nie potrafiła przeliterować nazwiska rodowego mamy po czym się rozłączyła gdy poprosiłam ją ,żeby podała jeszcze raz po kolei literówke
nie wiem z kąt bank zatrudnia takich nie udolnych ludzi
Wadyobsługa telefoniczna
~Joanna T / 2021-09-15 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa
ZaletyBak
Wady100% wad
~Anna / 2021-09-14 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Jestem od kilku lat klientka banku i to jak potraktowano mnie obecnie jest szczytem kpin i lekceważenia klienta. Wyslalm zapytanie odnosnie kredytu hipotecznego, skontaktowala sie z ze mna Pani(chetnie bym ujawnila imie i nazwisko)kazala wyslac zaswiadczenie o zarobkach i tak tez zrobilam i co dalej?Pani juz nie raczyla sie odezwac.po wielu probach dzwonienia, odebrala tel, stwierdzajac ze dostal zaswiadczenie 1 wrzesnia, ale byla na weselu i nie miala czasu sprawdzic.Dzis jest 14 wrzesnia i cisza, widocznie dalej bawi sie na weselu....tak sie szanuje klienta
~Klientka / 2021-09-11 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta.
~edi / 2021-09-09 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo dobrze obeznany w finansach a bank millenium polecam , ale idiotom. Omijajcie go ludzie daleka!. Same reklamy tego parabanku już odpychają od skorzystania z jego oferty.
~tt / 2021-09-08 20:37
Ocena: 4.67 / 5
Współczuje wszystkim nieukom i ludziom nieobeznanym w finansach, którzy wyrzucają swoją frustrację na tym portalu. Podpisującym umowy bez zapoznania się z ich treścią proponuję niekorzystanie z żadnych produktów instytucji finansowych. Zaoszczędzicie sobie i pracownikom owych instytucji nerwów :)
Bank Millennium jak każdy inny. Zero problemów. Kredyty spłacam terminowo, od 15 lat nie miałem kontaktu z żadnym przedstawicielem tego banku. Wszystko online. Oferta stała się troche mniej konkurencyjna względem innych banków ale pandemia, niskie stopy, wiec i prowizje poszły w górę...
~Józef / 2021-09-07 10:45
Ocena: 1.67 / 5
Szkoda czasu i nerwów. Próbowałem wziąć kredyt hipoteczny i 2 razy "analizowali z tym samym skutkiem. Jak uzupełniłem pierwsze wydumane mankamenty " to przyczepi się do tego co niby byo dobrze. Nie wiem czy oni przypadkiem nie mają środków aby takie kredyty udzielać i tylko pozornie rozpatrują wnioski. Moi znajomi mieli to samo
~Marta / 2021-09-03 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze do wczoraj polecalam ten bank każdemu. W życiu nie żałowałam tak bardzo niczego jak pożyczki w tym banku. Zostałam błędnie poinformowana o produktach. Koszta kredytu nie wiem skąd wzięte. Tragedia.
~K. / 2021-09-02 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Bank jest zupełnie niepoważny. Nikomu nie polecam. Wzięłam 2 milenium kredyt na laptopa i chciałam opłacić go wcześniej. Pani na infolini podała kwotę okazało się że brakuje 55 zł. Opłaciłam, okazało się że brakuje 4 groszy. Koszmar. Zero kompetencji.
ZaletyBRAK
WadyNiekompetencja
~agnieszka / 2021-08-30 16:18
Ocena: 2.33 / 5
Posiadam konto w millenium od 20 lat.
Ostatnimi czasy z racji prowadzonej działalności mam konta w innych bankach.
Po pierwsze kontakt telefoniczny z bankiem zerowy.
Problemy w uzyskaniu linii czy leasingu utrudniony.
W innych Bankach połączenia telefoniczne bez problemu.
Jesli w millenium ciezko uzyskac leasing inny bank da od ręki.
Procedury utrudnione.
Nie polecam.
Czas zakonczyc współpracę.
~Adam G. / 2021-08-30 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Sami zablokowali mi konto, żeby odblokować każą podać kod SMS, ale SMS nie wysyłają. Twierdza, że rozpatrują reklamacje u może to potrwać kilka dni, a tymczasem od 4-ech dni nie mam dostępu do konta i nie mogę opłacić rachunków. Żadne argumenty nie docierają, na każde pytanie odpowiada jak nakręcona "rozpatrujemy reklamacje". Ciekawe kto mi zwróci za odsetki karne od niezapłaconych rachunków.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, blokowanie konta bez podania przyczyny
~Robert / 2021-08-25 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Wpłatomat okradł mnie o 1000zł
Termin reklamacji minął wczoraj
bez odpowiedzi
Nie polecam Banku
ZaletyBrak
WadyOkradł mnie jako oddanego od lat klienta
~Ziew / 2021-08-19 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Wyjątkowe k@#$ do kwadratu. Jeżeli ktoś korzysta z usług firmowych, niech ucieka jak najszybciej. Bank samodzielnie wykonał przelewy nienależne, po czym odmówił zwrotu prowizji. Bo "przelewy zostały zlecone". W ten sposób może wyprowadzić wszystkie pieniądze z konta, zwracając przelewy, ale bez prowizji za ich wykonanie.
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa klienta, powtarzająca jak mantra wyuczone formułki, które nawet nie pasują do rozmowy. W zasadzie nie można załatwić niczego, bo "takie są procedury".
~Paweł / 2021-08-18 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Syf do potęgi N gdzie N liczba nieskończona!!! Wziąłem w tym parabanku kredyt hipoteczny. Najpierw ich ekspert przygotowujący umowę pomylił formę własności zamiast własność z KW wpisał użytkowanie wieczyste a obsługa oddziału banku w M1 w Czeladzi nakłaniała mnie do poświadczenia nieprawdy i podpisania tej umowy! Oczywiście się nie zgodziłem więc musiałem czekać 2 tygodnie aż ekspert umowę poprawi! W sumie załatwienie kredytu w tym oddziale trwało kilka miesięcy! Pierwszą transzę kredytu przekazali ale o drugą walczę kolejne miesiące bo najpierw żądali posiadania odpowiedniej sumy gotówki na koncie a później powiedzieli że to nie tak i teraz mam udowodnić że tę kwotę wydałem na budowę! Wydałem już 2 razy tyle ile było wymagane ale teraz z kolei muszę pokazać ruchy na koncie jak wydawałem. A ja wszystko robiłem sam kupując materiał z drugiej ręki więc nie mam przelewów i rachunków które oni chcą! Pofatygować się na budowę też nie chcą a reklamacje w millenet to istny kabaret! Na każdą odpowiedź trzeba czekać 30 dni przy czym odpowiedzi są z dupy i nie na temat! Co za bagno! Ludzie oszczędzajcie zdrowie i omijajcie ten parabank szerokim łukiem!
Zaletyżadne
Wadycała reszta, zwłaszcza poziom obsługi w placówce M1 w Czeladzi, brak jakichkolwiek kompetencji czy to branżowych czy też interpersonalnych, impertynencja, buta!
~Dorota / 2021-08-10 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Wielokrotnie, bezskutecznie próbuje skontaktować się z bankiem - telefonicznie, przez czat - celem ustalenia gigantycznych opłat za prowadzenie rachunku. To oszustwo!!! Omijać z daleka.
~Agnieszka / 2021-08-04 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego banku.
Jestem klientką Millennium Bank od 20 lat.
Ale ostatnimi czasy kilkakrotnie zostałam oszukana przez bank. Po złożeniu reklamacji bank musiał oddać mi niesłusznie pobrane pieniądze z mojego konta.
O innych szwindlach stosowanych przez obsługę oddziału w Krośnie (podkarpackie) nie ma tu miejsca żeby pisać.
Po prostu omijajcie tych naciągaczy.
Pomijam już że oferta banku jest absolutnie niekonkurencyjne z ofertami konkurencji.
ZaletyBrak
WadyNaciąganie i nierzetelność obsługi
~Kamil / 2021-08-04 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam wszystkich chcących wziąć kredyt hipoteczny w tym banku. Fatalna obsługa, z najmniejsza pierdoła trzeba chodzić do placówki, bank o niczym nie informuje o wszystko trzeba dopytywać sie samemu, obsługa tragiczna a do tego wszystkiego poprostu oszukują. Mialem mieć marże 2.2 a mam 2.7! Mimo ze spełniałem wszystkie wymagania na 2.2. Reklamacje nie uwzględniane czekanie miesiącami na rozpatrzenie.
Obijać ten bank z daleka podpisuje sie pod tym imieniem i nazwiskiem.
~ARMILOOS / 2021-08-03 20:49
Ocena: 1.00 / 5
beznadziejnie niewygodny interfejs w obsłudze konta banku przez internet. Co rusz jest jeszcze gorzej, korzystanie z filtrów historii konta toporne, za każdym razem trzeba od nowa ustawiać co się chce.
NIE POLECAM
~S. Z / 2021-08-03 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się i zapytać o ilość pozostałych rat to cud ???? (zagubiona umowa), ale dzwoniąc po kredyt (tak dla sprawdzenia po jakim czasie odbierzecie)drugi cud, tym razem miłe zaskoczenie od razu odebrany telefon. Jeżeli w ten sposób traktujecie klientów to ja dziękuję, nie polecam i miejmy nadzieję, że nie będę musiała już nigdy więcej korzystać z waszych usług ????????????
PS. Sami do mnie zadzwonicie lub w inny sposób się skontaktujecie ????????
ZaletyZalet niestety nie ma
WadyOlewanie klienta
~Marcin / 2021-08-02 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to kpina. Używałem konta założonego 2 miesiące temu w 99% przez aplikacje. Niestety mój telefon uległ awarii i zdarzyło się tak , że nie pamiętam millekodu. Przypomnienie nic nie daje bo oyczwiście bank twierdzi że mam aktywną aplikacje. Pan na infolinii jeszcze z pretensjami, ze mu głowę zawracam i miałem wrażenie, ze siedzi tam za karę. Jedyne to proszę udać się do oddziału. Kartą nie zapłacę bo 3d secure. Pieniędzy nie wypłacę bo limit. Oddziały zamknięte, a jutro wyjazd na urlop. ZEROWA pomoc ze strony Banku. Dziękuję za takie konto i taką obsługę gdzie nic nie załatwisz kiedy jest potrzeba!!!
ZaletyZadnych
WadyZakładanie konta przez selfie to też ściema bo i tak trzeba się udać do oddziału żeby limity znieść.