Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 978 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartosz S. / 2021-09-30 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny to bardzo odradzam ten bank:
    1.Brak indywidualnego doradcy, wszystko idzie przez centrale, co znacznie utrudnia kontakt
    2.Masa formalności – jest ich znacznie więcej niż innych bankach
    3.Kuriozalny sposób badanie zdolności kredytowej: umowy zlecenie nie liczą się do zdolności ale jednak trzeba je dostarczyć do wniosku (sic!),
    4.Średniowieczne, sztywne podejście do indywidualnych przypadków: mój pracodawca jest na końcowym etapie postepowania ugodowego z bankiem spowodowanego kredytem, ma za ostatnie dwa lata bardzo dobre wyniki finansowe (na co przedstawiłem dowody), moje wynagrodzenia są od 2 lat przelewane regularnie (co analityk mógł sam sprawdzić, gdyż mam konto w tym banku), jednak mimo to odmówiono mi udzielenia kredytu, pomimo wielu wyczerpujących wyjaśnień i dowodów na stabilną sytuację finansową. W takiej sytuacji nie wiem jaka była rola analityka, skoro decyzja była podjęta na zasadzie 0-1, bez jakiejkolwiek analizy okoliczności.
    Skoro tak wygląda „procedura” jego uzyskania strach pomyśleć jak wygląda jego rozliczenie. Konkludując – bardzo gorąco NIE POLECAM tego banku, jeżeli chcecie brać kredyt.
  • ~Marta / 2021-09-26 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat Banku Millennium OKRADŁ mnie na 2.000tyś.złotych.Składłam 3 reklamację w każdej odpowiedzi piszą,że nie odnotowali nadpłaty we wpłatomat cię.Jeżeli macie państwo zamiar wpłacać większą sumę za pomocą wpłatomaty(ja nie miałam na tamtą chwilę innej możliwości)to nie polecam ,ponieważ w dzisiejszych czasach wierzy się maszynie ,a nie człowiekowi.
    WadyNieuczciwi pracownicy.
  • ~Bnn / 2021-09-24 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwon się na infolinię. Do link 4 jest łatwiej...
  • ~Agnieszka / 2021-09-17 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę jako były pracownik innego banku a więc obeznany z obsługą klienta i produktami bankowymi,wszelkimi procedurami,które zapewne w większości będą się powtarzać w każdej instytucji bankowej.
    Jako klientka banku millennium musiałam wykonać przelew zagraniczny w usd ale w oddziale ponieważ posiadam taki tym konta,że system nie przepuszczał mnie przez millenet ze względu na kwotę a nie muszę korzystać z aplikacji na telefonie ponieważ jest to moja decyzja.
    I już od progu pan po upewnieniu się z czym przyszłam do oddziału stwierdził ,że u nich w placówce nie mogą wykonać takiego przelewu ponieważ system im wysiadł ale sama przez millenet w oddziale jak najbardziej jestem w stanie tylko muszę zainstalować aplikację na telefon celem potwierdzenia.Jako ,że musiałam wykonać pilnie ten przelew nie dyskutowałam tylko zrobiłam sama -system oczywiście w tym przypadku zadziałał ale osoba starsza zostałaby odesłana z kwitkiem.Czyli jeśli nie chcesz kupić jakiegoś produktu to kliencie wszystko rób sam my nie jesteśmy od tego.
    Dzisiaj poszłam z 85-cio letnim ojcem do banku gdzie ma konto aby ustanowił mnie pełnomocnikiem ,zaproponował również dyspozycję na wypadek śmierci ponieważ z chwilą zgonu pełnomocnictwo wygasa.Pani jak się dowiedziała to zaczęła nam odradzać bo niby po co nam to potrzebne.Uparłam się .Jak się okazało pani od roku nie wypełniała tego typu dokumentów i czekaliśmy ze 40 min aż upora się z systemem ,którego nie umie obsługiwać -3 inne osoby jej pomagały.Natomiast usłyszałam ,że bez dyspozycji szybciej wypłacę gotówkę z konta ojca bo potem są problemy.Śmiech na sali chyba na ładne oczy da mi własne.

    Pozdrawiam wszystkich i zalecam samodzielnie zapoznać się dokładnie z tebelą opłat i prowizji i wszelkimi informacjami a nie słuchać niedouczonych pracowników ,którzy służa pomocą tylko w uzyskaniu pożyczki.Można wniosek taki również wypełnić samemu i bez łaski.
    Zaletyprzyzwyczajenie
    Wadybrak pomocy i wprowadzanie w błąd ze strony pracowników
  • ~Edyta / 2021-09-17 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaką kiedykolwiek spotkałam,pani z obsługi pytając o dane nie potrafiła przeliterować nazwiska rodowego mamy po czym się rozłączyła gdy poprosiłam ją ,żeby podała jeszcze raz po kolei literówke
    nie wiem z kąt bank zatrudnia takich nie udolnych ludzi
    Wadyobsługa telefoniczna
  • ~Joanna T / 2021-09-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiaca nie moge wykonac przelewu zmieniam bank nigdy wiecej tego badziewstwa
    ZaletyBak
    Wady100% wad
  • ~Anna / 2021-09-14 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem od kilku lat klientka banku i to jak potraktowano mnie obecnie jest szczytem kpin i lekceważenia klienta. Wyslalm zapytanie odnosnie kredytu hipotecznego, skontaktowala sie z ze mna Pani(chetnie bym ujawnila imie i nazwisko)kazala wyslac zaswiadczenie o zarobkach i tak tez zrobilam i co dalej?Pani juz nie raczyla sie odezwac.po wielu probach dzwonienia, odebrala tel, stwierdzajac ze dostal zaswiadczenie 1 wrzesnia, ale byla na weselu i nie miala czasu sprawdzic.Dzis jest 14 wrzesnia i cisza, widocznie dalej bawi sie na weselu....tak sie szanuje klienta
  • ~Klientka / 2021-09-11 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku nikomu!!!! Zabrali mi moje pieniądze na życie i nie mają zamiaru oddać.Za niezlecony przeze mnie przelew pobrali sobie 7,99 zł prowizji. Właśnie wystąpiłam o zamknięcie konta.
  • ~edi / 2021-09-09 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo dobrze obeznany w finansach a bank millenium polecam , ale idiotom. Omijajcie go ludzie daleka!. Same reklamy tego parabanku już odpychają od skorzystania z jego oferty.
  • ~tt / 2021-09-08 20:37
    Ocena: 4.67 / 5
    Współczuje wszystkim nieukom i ludziom nieobeznanym w finansach, którzy wyrzucają swoją frustrację na tym portalu. Podpisującym umowy bez zapoznania się z ich treścią proponuję niekorzystanie z żadnych produktów instytucji finansowych. Zaoszczędzicie sobie i pracownikom owych instytucji nerwów :)
    Bank Millennium jak każdy inny. Zero problemów. Kredyty spłacam terminowo, od 15 lat nie miałem kontaktu z żadnym przedstawicielem tego banku. Wszystko online. Oferta stała się troche mniej konkurencyjna względem innych banków ale pandemia, niskie stopy, wiec i prowizje poszły w górę...
  • ~Józef / 2021-09-07 10:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda czasu i nerwów. Próbowałem wziąć kredyt hipoteczny i 2 razy "analizowali z tym samym skutkiem. Jak uzupełniłem pierwsze wydumane mankamenty " to przyczepi się do tego co niby byo dobrze. Nie wiem czy oni przypadkiem nie mają środków aby takie kredyty udzielać i tylko pozornie rozpatrują wnioski. Moi znajomi mieli to samo
  • ~Marta / 2021-09-03 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze do wczoraj polecalam ten bank każdemu. W życiu nie żałowałam tak bardzo niczego jak pożyczki w tym banku. Zostałam błędnie poinformowana o produktach. Koszta kredytu nie wiem skąd wzięte. Tragedia.
  • ~K. / 2021-09-02 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest zupełnie niepoważny. Nikomu nie polecam. Wzięłam 2 milenium kredyt na laptopa i chciałam opłacić go wcześniej. Pani na infolini podała kwotę okazało się że brakuje 55 zł. Opłaciłam, okazało się że brakuje 4 groszy. Koszmar. Zero kompetencji.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja
  • ~agnieszka / 2021-08-30 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam konto w millenium od 20 lat.
    Ostatnimi czasy z racji prowadzonej działalności mam konta w innych bankach.
    Po pierwsze kontakt telefoniczny z bankiem zerowy.
    Problemy w uzyskaniu linii czy leasingu utrudniony.
    W innych Bankach połączenia telefoniczne bez problemu.
    Jesli w millenium ciezko uzyskac leasing inny bank da od ręki.
    Procedury utrudnione.
    Nie polecam.
    Czas zakonczyc współpracę.
  • ~Adam G. / 2021-08-30 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zablokowali mi konto, żeby odblokować każą podać kod SMS, ale SMS nie wysyłają. Twierdza, że rozpatrują reklamacje u może to potrwać kilka dni, a tymczasem od 4-ech dni nie mam dostępu do konta i nie mogę opłacić rachunków. Żadne argumenty nie docierają, na każde pytanie odpowiada jak nakręcona "rozpatrujemy reklamacje". Ciekawe kto mi zwróci za odsetki karne od niezapłaconych rachunków.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, blokowanie konta bez podania przyczyny
  • ~Robert / 2021-08-25 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat okradł mnie o 1000zł
    Termin reklamacji minął wczoraj
    bez odpowiedzi
    Nie polecam Banku
    ZaletyBrak
    WadyOkradł mnie jako oddanego od lat klienta
  • ~Ziew / 2021-08-19 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowe k@#$ do kwadratu. Jeżeli ktoś korzysta z usług firmowych, niech ucieka jak najszybciej. Bank samodzielnie wykonał przelewy nienależne, po czym odmówił zwrotu prowizji. Bo "przelewy zostały zlecone". W ten sposób może wyprowadzić wszystkie pieniądze z konta, zwracając przelewy, ale bez prowizji za ich wykonanie.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, powtarzająca jak mantra wyuczone formułki, które nawet nie pasują do rozmowy. W zasadzie nie można załatwić niczego, bo "takie są procedury".
  • ~Paweł / 2021-08-18 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf do potęgi N gdzie N liczba nieskończona!!! Wziąłem w tym parabanku kredyt hipoteczny. Najpierw ich ekspert przygotowujący umowę pomylił formę własności zamiast własność z KW wpisał użytkowanie wieczyste a obsługa oddziału banku w M1 w Czeladzi nakłaniała mnie do poświadczenia nieprawdy i podpisania tej umowy! Oczywiście się nie zgodziłem więc musiałem czekać 2 tygodnie aż ekspert umowę poprawi! W sumie załatwienie kredytu w tym oddziale trwało kilka miesięcy! Pierwszą transzę kredytu przekazali ale o drugą walczę kolejne miesiące bo najpierw żądali posiadania odpowiedniej sumy gotówki na koncie a później powiedzieli że to nie tak i teraz mam udowodnić że tę kwotę wydałem na budowę! Wydałem już 2 razy tyle ile było wymagane ale teraz z kolei muszę pokazać ruchy na koncie jak wydawałem. A ja wszystko robiłem sam kupując materiał z drugiej ręki więc nie mam przelewów i rachunków które oni chcą! Pofatygować się na budowę też nie chcą a reklamacje w millenet to istny kabaret! Na każdą odpowiedź trzeba czekać 30 dni przy czym odpowiedzi są z dupy i nie na temat! Co za bagno! Ludzie oszczędzajcie zdrowie i omijajcie ten parabank szerokim łukiem!
    Zaletyżadne
    Wadycała reszta, zwłaszcza poziom obsługi w placówce M1 w Czeladzi, brak jakichkolwiek kompetencji czy to branżowych czy też interpersonalnych, impertynencja, buta!
  • ~Dorota / 2021-08-10 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie, bezskutecznie próbuje skontaktować się z bankiem - telefonicznie, przez czat - celem ustalenia gigantycznych opłat za prowadzenie rachunku. To oszustwo!!! Omijać z daleka.
  • ~Agnieszka / 2021-08-04 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku.
    Jestem klientką Millennium Bank od 20 lat.
    Ale ostatnimi czasy kilkakrotnie zostałam oszukana przez bank. Po złożeniu reklamacji bank musiał oddać mi niesłusznie pobrane pieniądze z mojego konta.
    O innych szwindlach stosowanych przez obsługę oddziału w Krośnie (podkarpackie) nie ma tu miejsca żeby pisać.
    Po prostu omijajcie tych naciągaczy.
    Pomijam już że oferta banku jest absolutnie niekonkurencyjne z ofertami konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie i nierzetelność obsługi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3947
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004