Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2021-12-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina nie bank!!! Po zrobieniu czterech przelewów z konta internetowego, moje hasło do konta internetowego zostało zablokowane. Wyskakuje informacja, że ktoś do mnie zadzwoni w celu odblokowania lub że mogę się skontaktować pod numerem telefonu [tu nr telefonu infolinii]. Pod numerem nikt telefonu nie odbiera, jak rownież pod żadnym innym numerem infolinii całodobowej. Nie mam dostępu do własnych pieniędzy, nie mogę wykonac przelewow, pobrac potwierdzeń, pozałatwiać spraw. Jedna gwiazdka to za duzo na ten kołchoz!
    ZaletyMiłe i pomocne Panie w oddziale (co nie ma znaczenia w moim opisanym przypadku, ponieważ w niedziele bank jest nieczynny)
    Wadywszystko pozostale
  • ~Kasia / 2022-06-08 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam ten bank. Hakerzy zapłacili moją kartą kredytową na platformie Twich. Bank zaakceptował 2 transakcje na kwotę prawie 1400 zł po czym zablokował kartę bo u, należy te transakcje za podejrzane. Jak się zorientowałam, że mam zablokowaną kartę to złożyłam w banku reklamacje. Ja nie kupowałam niczego na tej platformie. Pierwszy raz o niej usłyszałam jak bank zablokował kartę. Nie dostałam na tel żadnych kodów autoryzujących te 2 fałszywe transakcje. Zastrzegłam kartę i zgłosiłam sprawę na policji. Bank odrzucił moją reklamacje. Złożyłam odwołanie i czekam.
    Chciałam skorzystać z procedury charge back, ale nie znalazłam wniosku na Millenet ani w aplikacji. Udałam się do placówki a pracownik olał mnie totalnie i kazał czekać na odpowiedź z odwołania się na nieuznaną reklamacje.
    W końcu po 4 półgodzinnych próbach dodzwoniłam się na infolinię i złożyłam wniosek o chargeback.Czekam na rozpatrzenie.
    Bankowe systemy zawiodły, zostałam okradziona a bank umywa ręce.
    Nie polecam
    WadyBrak ochrony klienta, słabe zabezpieczenia, brak chęci pomocy,
  • ~kasia / 2022-11-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie potrafią pilnować pieniędzy a to jest ich jedyna rola. W ciągu roku na 2 kontach bliskich mi osób doszło do kradzieży. Oczywiście bank nie oddaje pieniędzy. (W jednym wypadku się udalo ale trzeba im było z gardeł wyciągnąć)
    Zaletybrak
    Wady-niekompetentny personel
    -nie potrafią zrobic jedynej rzeczy za którą są odpowiedzialni
    -nie oddają pieniędzy
  • ~Kasia / 2024-06-08 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ,ale ten bank oszukuje swoich klientów zabierając pieniądze z konta ( RODZINNE Z OPS) zwalajac na przepisy .Odradzam każdemu!!!!!!!!!!!
  • ~Katarzyna / 2022-02-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa mówi co chce, przez infolinię inna informacja, a w placówce inna. Nie potrafią zdjąć zlecenia stałego. A ja tracę pieniądze.
  • ~Katarzyna / 2022-05-09 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Zamiast otworzyć kolejne okienko to pytają ludzi " w czym pomóc"-paranoja. Godziny otwarcia mega niedostosowane do potrzeb klientów. Obsługa niedoszkolona i nie potrafiąca wyjaśnić podstawowych kwestii. Obiecują złote góry a potem rozkładają ręce i nic nie możemy zrobić. Naciągają starszych ludzi na cudowne obligacje a potem same straty i oczywiście nikt tego nie potrafi wyjaśnić. Omijać z daleka!!
  • ~Katarzyna / 2022-09-19 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku millennium od wielu lat, nie polecam tego banku absolutnie, nawet wzięcie kredytu w wysokości 1000 złotych to ogromny problem. Od dłuższego czasu wyskakuje u mnie błąd, którego nikt w banku nie potrafi usunąć. Brak odpowiedzi na moje reklamacje. Jawne ignorowanie wieloletniego klienta, który przelewa do tego banku co miesiąc pensje i zawsze spłaca regularnie pożyczki (są pobierane automatycznie z mojego konta).Obecnie zmieniam bank. Nie polecam!!!
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
  • ~Katarzyna Kwiatkowska / 2023-07-12 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką tego banku od wielu lat. Od kilku lat wyskakuje w banku jakiś błąd dotyczący mojej osoby i nie chcą mi udzielić pożyczki nawet w wysokości 1000zl (jest to minimalna możliwość). Pisałam, wyjaśniałam, donosiłam dokumenty, niestety kierownictwo i pracownicy mają mnie gdzieś (chociaż co miesiąc maja stałe źródło przychodów ode mnie) i nawet już nie odpowiadają na reklamacje….. najgorszy bank. Nie polecam! Wieloletniego klienta traktują jak intruza!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania ze strony pracowników i kierownictwa w pomocy i wyjaśnieniu problemu!!!!
  • ~kaz / 2021-02-26 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie obsługujące infolinie mają wszystko w D... nie mozna załatwić naj prostszej sprawy
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Kazik / 2021-12-22 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Millennium to nie bank to instytucja która nie posiada gotówki,byłem w trzech placówkach w gdansku wypłacic gotówke z swojego konta odpowiedz była jedna jestesmy bankiem bezgotówkowym oczywiscie na czter okienka czynne było jedne
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługujący ucieka przed klientem jak zwróciłem uwage podniesionym głosem ile moźna czekac to znalazła się obsługa trzy osoby wraz z uciekakącym
  • ~Kicia / 2022-11-28 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam tego banku kilka lat jestem z nim związana i jestem wręcz wkurzona ponieważ miałam u nich kredyt spóźniłam się z rata a ci mnie windykacja i telefonami straszą chamy jedne .... niech straszą to sobie rozmowę nagram są na to paragrafy z tego co wiem....
    ZaletyŻadne
    WadyChamstwo i niekompetencja
  • ~Kicor / 2022-04-05 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Mam tam konto do 20 lat. Od ok. 3 lat nic niedziała wiecznie. Obsługa klienta - nikt nie odbiera. Reklamacje - nie załatwione miesiącami. Od pół roku nie działaja mi karty przy transakcjach internetowych! Nie moge się doprosić naprawy. Bakn stał się zupłenie niefunkcjonalny. Ściąnięta aplikacja - non stop się zawieszała. Przeniosłam co mogłam do ING, tak mają superową apkę przynajmniej. A Milleniu ja nie wiem... chyba tam na prawdę kiepsko płacą pracownikom, bo nikt nic nie chce i nie może....
    Zaletyżadnych
    WadyTragiczna obsługa klienta. Tchnicznie - masakra.
  • ~Kinga / 2021-11-08 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinie nie moge sie dodzwonic,probuje juz 5 dzien .Po co taka infolinia skoro nikt nie odbiera.
  • ~KK / 2023-03-22 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tym jak ktoś włamał mi się na konto, bank całą odpowiedzialność zrzucił na mnie i mnie obwinił o to, że ktoś włamał mi się na konto. Reklamacje składane do skutku niestety ciągle to samo - winny klient. Złodzieje inaczej tego nazwać nie można.
    ZaletyBRAK
    WadyCHCIWI, NIEKOMPETENTNI, OSZUŚCI
  • ~KK1922 / 2022-05-31 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Ten bank to jakaś porażka tylko kradną, kradną i jeszcze raz kradną a na dodatek są strasznie bezczelni i zero pomocy….
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Kkk / 2021-12-13 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie idzie się dodzwonić na infolinię godzina i nikt nic
    WadyMasakra jednym słowem
  • ~Klaudia / 2020-02-09 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Ci, którzy mają zamiar założyć konto w tym banku - całkowicie odradzam. Co miesiąc robią trzydniowe przerwy techniczne, akurat w dniach 9-12 każdego miesiąca, czyli wtedy, kiedy ludzie dostają wypłaty i potrzebują zrobić przelewy czy opłaty. Dziś (tj.09.02.2020) wystąpiła identyczna sytuacja! Nawet nie działa ODBIERANIE przelewów natychmiastowych! Moja córka jest na wyjeździe i skończyły jej się środki, więc chciałam zrobić jej przelew natychmiastowy. Oczywiście co? „Bank odbiorcy w tym dniu nie przyjmuje przelewów natychmiastowych”. Ludzie! Co miesiąc robicie jakies przerwy techniczne w tych samych dniach, a wszystko się tylko psuje, nie działają aplikacje i zacina się kod blik. Nie polecam, usuwam konto.
  • ~Klaudia / 2020-03-27 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Narodowa kwarantanna. A bank tak zacofany, że przez telefon nie załatwi się nic. Zmuszają 72-latke do chodzenia po mieście bo może placówka otwarta, bo geniusze na infolinii nie potrafia nawet stanu konta sprawdzić.
  • ~Klaudia / 2021-05-26 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie to minimum 30 min. Za każdym razem muszę tłumaczyć sprawdzę od początku. Nikt nic nie wie. Za każdym razem maja sie ze mną skontaktować, a od prawie 2 miesięcy nikt nie raczył się skontaktować! Porażka!!!!!!
  • ~Klient / 2020-09-08 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłem dyspozycje zamknięcia rachunku bankowego z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Po upłynięciu miesiąca odczekałem dwa dni i pojawiłem się w banku celem sprawdzenia i okazało się ze rachunek nie został zamknięty i ze nie ma takiej dyspozycji. Pokazałem skan dyspozycji to okazało się ze jednak jest taka dyspozycja w systemie ale bank nie wie dlaczego nie zamknął rachunku.

    Po kilku dniach udałem się do banku ponownie by sprawdzić czy rachunek został zamknięty. Dowiedziałem się ze rachunek został zamknięty. Potrzebuje raport zerowy. Pani powiedziała ze nie może takiego raportu wygenerować. Poprosiłem żeby zadzwoniła po wsparcie. Okazało się ze może wygenerować wniosek o wystawienie takiego zaświadczenia. Może to zrobić ale ma problem z edytowaniem pola formularza. Zostawiłem panią z tym formularzem na godzinę i właśnie przyszedłem ponownie do banku...
    ZaletyBrak
    WadySystem bankowy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099